27 794 94

Новата "народна кола" на VW дойде в България

Новата

Още по време на световната премиера на изцяло електрическото ID.3, германците заявиха, че първата им масова кола е била "костенурката", след това е дошъл "вездесъщият" Golf, а сега е ред на ID.3.

Новата

Тоест от VW се надяват именно тази електрическа кола да се превърне в техния нов бестселър. Електромобилът разполага със силов тракт, който е с мощност от 204 конски сили и с изключително богато оборудване.

Новата

Освен, че е изцяло електрическа, новата "народна кола" е пълна с най-модерните технологии на компанията. Сега, автомобилът пристигна на родна земя, като беше представен особено атрактивно в новия хотел Hyatt Regency в столицата.

Новата

Новото електрическо VW ще се предлага с три акумулаторни батерии - с капацитет 45 кВт, 58 кВт или 77 кВт. това, което е важно да се знае е, че ID.3 може да зарежда у дома с двуфазен ток, на предлагания като опция Wallbox и на паркинги с бързи зарядни станции.

Независимо от избора, който направят потребителите, те могат да разчитат на 8-годишна или 160 000 километра гаранция на батерията. Иначе гаранцията на самата кола е 5 години или 150 000 километра. Към момента поръчки у нас се приемат за средната версия с батерия от 58 кВт, като цената е 70 885 лв. По-късно ще станат ясни и цените за другите два варианта, които ще са по-евтин и по-скъп, респективно.

Новата

В зависимост от батериите новата "народна кола" може да измине с едно зареждане до 550 километра. Това е пробег за най-голямата 77 кВт батерия. Със средната 58 кВт батерия пробегът е 420 км, а с най-малката, която е с капацитет 45 кВч - 330 км.

Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 80 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 ГЕРБ = МАФИЯ

    224 26 Отговор
    След 20 години ще бъде хит у Винкелград...
  • 2 Снимката

    149 12 Отговор
    Перничани гледат еволюцията на Гоуфо!
  • 3 Гост

    204 39 Отговор
    Хит ще бъде замърсяването на околната среда с отпадъчни продукти от производството на батерии и ел-енергия......
  • 4 пилот на Ферари

    288 21 Отговор
    Вместо да стават все по красиви и все по евтини -"народните " коли стават все по скъпи и все по грозни .
  • 5 Ко Не

    97 3 Отговор
    Домакински ток :)))))
  • 6 пилот на Ферари

    111 11 Отговор
    Решетката отпред сякаш ся я поставяли в някой гараж с винтоверта . Направо е произведение на изкуството.

  • 7 Черно море, много е добре

    71 28 Отговор
    Докато не направят един клип как се ходи с този автомобил до морето, няма да има продажби, защото нашите антиелектрици все още вярват, че с електромобил ще им трябва нощувка по пътя от София до Бургас.

    Коментиран от #33, #53, #63

  • 8 грък

    110 5 Отговор
    А със служебен ток може ли да се зарежда?

    Коментиран от #47, #54

  • 9 Последния Софиянец

    176 7 Отговор
    Народна кола за 60 000лв?!?!Тука ,,Няма такъв народ,,.ха ха ха
  • 10 Тост

    38 7 Отговор
    А Гоуфо гоуем ли е красавец ?!

    Коментиран от #13

  • 11 kick

    83 18 Отговор
    Нещо за цена да напишете... Срам ви е, нали, разбираемо е, тук народ няма, има само толупи и мисирки

    Коментиран от #27

  • 12 jар

    76 12 Отговор
    Интериора изглежда по евтин и от този на Дачия.

    Коментиран от #15

  • 13 Е как

    31 4 Отговор

    До коментар #10 от "Тост":

    само тлебва да му се надуе тулбината и наплао цепи млака...
  • 14 до 1и 2

    65 10 Отговор
    ДА МИ ГРИЗНЕТЕ ВИНКЕЛА, ПЕРНИЧАНИ ТОСТЕРИ НЕ КАРАТ!
  • 15 Реалист

    76 7 Отговор

    До коментар #12 от "jар":

    Само че Дачията е 18000 а това недоразумение е 60000. Нерде Ямбол нерде Стамбул

    Коментиран от #17

  • 16 123

    62 3 Отговор
    Абе, не е лошо, ама са пестили яко! Дилъра още от сега ме подкокуросва да си мисля за смяна след 2 години! Ама то туй е 50 бона и има 2 пакета с екстри, единия за 14, а другия за 20 хиляди😜 Отделно в домашни условия зарежда много бавно! Ясно, това е бъдещето,.ама далечното....

    Коментиран от #28, #38

  • 17 България в ЕС

    25 25 Отговор

    До коментар #15 от "Реалист":

    Изчакай бонусите. В Германия Баба Меркел им дава 18000 бонус и цената пада на 42000 колкото ГОЛФ. Не пиши неподготвен. 60000 няма такава цена. Има бонуси от държавата

    Коментиран от #21, #23

  • 18 Кънчо

    23 29 Отговор
    Некви тъпунгери и лузъри тука коментират неща за които си нямат понятие.....
  • 19 браво

    36 27 Отговор
    Браво, успех на автомобилчето! Петролната мафия се пропука!
  • 20 Wheel

    29 14 Отговор
    Докато Тесла се готви да предлага 1100 к.с. големите VW предлагат 200 к.с. с 550 км пробег, интересно къде спяв вече станаха над 5 години..
  • 21 123

    44 2 Отговор

    До коментар #17 от "България в ЕС":

    А у нас? Гумени стелки и багажник? Аз нали тук ще я купувам, няма да ходя в Германия, защото там започва от 39 000 Евро и стига до 50 000 Евро! Лудница...
  • 22 ХХХХ

    34 9 Отговор
    Нещо хич не ми харесват техническите харектеристики. Задвижване на задната ос 200 к.с. ускорение от 0-100 км/ч за 8 с. тегло около 1700 кг. Повечето днешни шофьор не са свикнали на задно предаване и не знаят какво означава това и ще имат ядове. Единствената ми надежда е в системите за безопасност.
  • 23 кц9ск

    48 16 Отговор

    До коментар #17 от "България в ЕС":

    Тя, Меркел им дава бонуси на ел-джендърите и по този начин лаптопа на колела поевтинава за купувача, ама тоя пари нали трябва да дойдат от някъде. Идват от данъците на другите. Значи ние плащаме данъци, за да може вие да си купувате играчки?! И това ако не е типичната, демократична кражба?!

    Коментиран от #24

  • 24 Тъй тъй

    21 11 Отговор

    До коментар #23 от "кц9ск":

    Да знаеш, да викаш и на внуците си джендъри след това, че и те ще са на електрически!

    Коментиран от #25

  • 25 Малии

    31 10 Отговор

    До коментар #24 от "Тъй тъй":

    Верно се изпедерасиихме. Но като гледам и на протестите какви са, нищо добро не очаква България
  • 26 Питам

    17 6 Отговор
    А цената? Сигурно не е народна, щом не е публикувана.

    Коментиран от #39

  • 27 Марио

    20 5 Отговор

    До коментар #11 от "kick":

    Айде първо да четеш статията и тогава да плещиш глупости
  • 28 С всичко съм съгласен

    31 5 Отговор

    До коментар #16 от "123":

    Всичко което си написал е вярно. Докато не се изравнят цените с бензиновите е малко безсмислено да си купиш електромобил. Само с едно не съм съгласен. Зареждането в къщи не е толкова бавно колкото ти се струва. На практика с мощността на един бойлер 3 киловата, ще зареждаш ежедневния си пробег за по-малко от три часа, а за осемте часа нощна тарифа, ще можеш да заредиш 30 киловатчаса от обикновен контакт шуко 16А . Това е повече от половината капацитет на средната батерия и ще ти струва около 4 лв с които ще изминеш над 200 километра. Ако зареждаш всяка нощ по толкова, можеш да изминеш над 70 хиляди километра годишно. Не ти ли стигат? Токът за тях ще ти струва по-малко от 1500 лв. Или около 800 литра гориво. Колко километра е ще изминеш с 800 литра?

    Коментиран от #32, #89

  • 29 Kevin

    21 3 Отговор
    Добра е, харесва ми и най-важното няма да ми гори масло колкото бензин (ток).
  • 30 Ха ха

    27 5 Отговор
    На немските легени Рено почна да им прави двигатели, сега май Ситроен дизайна и те така - немско качество братчед, оригинално рийш ли
  • 31 Питам само, за един приятел!

    45 4 Отговор
    Автор е, какво означава двуфазен ток (у дома), при положение че в БГ има моно и трифазен. Да не би Кратуната да облага нулата на монофазния с нов данък?

    Коментиран от #35

  • 32 123

    13 1 Отговор

    До коментар #28 от "С всичко съм съгласен":

    Прав си, абсолютно! За 800 лева (грубо) ще измина 14 000 на бензин за година! Сега погледнах сайта, не съм видял че има Wallbox с капацитет 11 киловата на час, което е предостатъчно! Ама се доплаща да ги ....😛
  • 33 Хайл

    23 16 Отговор

    До коментар #7 от "Черно море, много е добре":

    И 10 клипа да направят пак ще си ходите до морето с 2 нощувки.даже ЩЕ правят хотели за теслари/електричари докато зареждат ютията да спят че си иска време,а тока ЩЕ е на дневна тарифа за да не се набутват доставчиците които чакаш с нетърпение...но теб не те засяга,караш реното дизелово и ги изпреварваш
  • 34 Митко

    27 4 Отговор
    Само не разбрахме как ще се зарежда от вкъщи с ДВУФАЗЕН ТОК ??????ужасно

    Коментиран от #36, #40

  • 35 Много просто

    10 8 Отговор

    До коментар #31 от "Питам само, за един приятел!":

    Ползваш две от трите фази. В Щатите имат две фази които се дефазирани на 180 градуса. Между земя и едната фаза е 110 волта, а между двете фази 220 волта с които захранват по-мощни уреди като сушилката и готварската печка например. Всички останали уреди са на по-безопасните 110 волта. Мисля че и в Англия имаше такива мрежи, но не съм сигурен.
  • 36 123

    16 0 Отговор

    До коментар #34 от "Митко":

    Фащаш го направо за стълба Митак, ииии, нема лабаво🤯

    Коментиран от #37

  • 37 Хайл

    22 5 Отговор

    До коментар #36 от "123":

    То тогава сичкото сиган тесла ша кара,коня сено яде вода пий...как ша са сборват тесларя и електричарите със сиганите за жицата ше е филм
  • 38 Теодор

    21 1 Отговор

    До коментар #16 от "123":

    Я ми покажи къде е тая стартова цена от 50 к ? Като в България в момента официалната стартова е 70 к :) Най-намазаната в България в момента излиза около 95к и това е цена със средната батерия за 440 км пробег.

    Коментиран от #43

  • 39 Чети внимателно бре каунь

    37 2 Отговор

    До коментар #26 от "Питам":

    70000 хилки...........народна цена.
  • 40 Буташ си двата пръста в контакта

    13 0 Отговор

    До коментар #34 от "Митко":

    И си готов
  • 41 Чичо Манчо

    9 21 Отговор
    Vw просто са номер едно няма друга кола като фолцвагена
  • 42 истинко

    13 6 Отговор
    А колко хиляди километра може да измине този електрокар с батериите от дистанционното но телевизора ми?
  • 43 123

    9 2 Отговор

    До коментар #38 от "Теодор":

    Прав си, техническа грешка! Е, навън се бях засилил! Нищо, ще изчакам 2 заплати и се мятам🥳
  • 44 ХаХа

    31 1 Отговор
    Народна кола за 70000 лева???
  • 45 незнайко

    23 0 Отговор
    Ето за такъв домашен ток не бях чувал ( ID.3 може да зарежда у дома с двуфазен ток ) !!! Монофазен ДА, но двуфазен може да се получи само ако е наличен ТРИФАЗЕН ТОК а такъв няма във всеки дом !!!
  • 46 Ицо

    33 2 Отговор
    АБЕ АЗ ИЗКАРВАМ ПО 30 ЛЕВА НА ДЕН КОГА ЩЕ Я КУПЯ БЕЕ ЕЙЙЙ
  • 47 Може може

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "грък":

    при нас няма ограничение за държавните служители.
  • 48 Гошо

    23 0 Отговор
    Двуфазен ток???? Нещо ново от VW ли е тва?
  • 49 Lalique

    24 5 Отговор
    Не се лъжете да я купувате.С Българският разреден ТОК , Ще измине 90-100км,таван!!!
  • 50 КОЛКО МУ Е

    13 3 Отговор
    ЩЕ ГИ ИЗБИЕШ ЗА 10 ГОДИНИ КАТО СЕ ВЪРЖЕШ ЗА СТЪЛБА И ГЕПИШ ТОК! ПАДА СЕ 6000 ЛВ. ТОК НА МЕСЕЦ.
  • 51 hmhmhm

    10 3 Отговор
    то това че са написали колко е пробека е нищо в реални условия колко е да не се окаже че е 80 км и тогава да сия заврът там където не изгрява слънце.
  • 52 нико

    25 1 Отговор
    народна кола 70 885лв,интересно
  • 53 Реститут

    18 1 Отговор

    До коментар #7 от "Черно море, много е добре":

    Този електрически автомобил на голяма част от хората ще втори автомобил,който ще използва от млади съпруги на богати бизнесмени за ходене до мола.А за морето ще ползва Q8.Няма човек да даде толкова пари и да зарежда 2 пъти да Албена.За града е перфектна.То и това целта-да няма в града коли с ДВГ.Между селата може да се кара всичко.
  • 54 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "грък":

    Препоръчително е да с такъв
  • 55 Един

    11 1 Отговор
    За един приятел питам!!!! Зареждането ще е с двуфазен ток - втората фаза от къде ще се появи? От съседите вероятно?! Радко-Мармаладко има МОНОФАЗЕН и ТРИФАЗЕН ТОК или по-точно НАПРЕЖЕНИЕ! СТЕРЕОФАЗЕН ТОК НЯМА! Напрежението м/у две фази е 380 волта!

    Коментиран от #61

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Гросекапутен

    15 4 Отговор
    Трябва да си луд да дадеш 70 бона з аелектрокар на който батерията максимум след 3 години я купуваш наново за поне 30 бона. Електрокарите с този тип безбожно скъпи батерии нямат бъдеще, сега се наиграват баламурниците да купуват тези пробни боклуци. Технология и батерии от друг тип ще са необходими, а тов аняма да стане скоро.

    Коментиран от #64

  • 58 Electro

    9 0 Отговор
    Къде го намериха тоя двуфазна ток не знам.
  • 59 Гост

    11 0 Отговор
    Няма такова нещо като "двуфазен"ток

    Коментиран от #74

  • 60 Народен

    4 0 Отговор
    Народната кола е само с най-необходимото аскетическо оборудване и без разните му електронни мумтимедийни гъ3арии! Защо трябва задължително да си купувам гъ3арии, които няма да използвам?! Който иска гъ3арии - да си доплаща отделно!
  • 61 Сам си си отговорил

    3 5 Отговор

    До коментар #55 от "Един":

    Точно за напрежението между две фази се говори. Ако зареждаш между фаза и земя, в зарядното влизат 230 волта 32А , което е 7,6 киловата. При междуфазно свързване, натоварването на кабелите е абсолютно същото, но вече имаш 400 волта и 12 киловата.

    Коментиран от #62

  • 62 Грешка

    6 1 Отговор

    До коментар #61 от "Сам си си отговорил":

    Имах предвид между фаза и нула 230 волта.
  • 63 TSLA

    3 4 Отговор

    До коментар #7 от "Черно море, много е добре":

    Ходи се, ходи се. И до Черно море, и до гръцко, и до Хърватска 🏖️ А хейтърите са хора с ниска самооценка, имащи нужда от любов

    Коментиран от #70

  • 64 СОБСТВЕНИК

    7 14 Отговор

    До коментар #57 от "Гросекапутен":

    Имам Нисан Лийф 2013+ на 7 години, за които 7 години съм с 30 хиляди лв напред САМО от гориво (годишно минавам около 20хил.), батерията е с 87% остатъчен капацитет и има още една година гаранция. Това са реалните неща от реалния живот. Вместо да драскаш простотии, запретвай ръкави, ходи на езикови курсове и си купи кола от 21 век ;)

    Коментиран от #67, #72

  • 65 xaxaxaxa

    9 1 Отговор
    Монофазен и трифазен ток има във БГ. Двуфазен къде ще намерим??
  • 66 Пристав

    12 0 Отговор
    Да е евтино та да я купиш и пробваш. Ама 80 000 лв ми е гарсониерата .
  • 67 Интересно

    17 2 Отговор

    До коментар #64 от "СОБСТВЕНИК":

    Интересно какво ще правиш след 1г, когато ти изтече гаранцията и почти е сиг. че и батерията ще ти "умре". Отиваш на 15-20хилки за нова. Предимно се движа с велосипед, но с колата минавам около 10 000хил. на год. което са ми към 600лв. за газ. Чувството, да се качиш в кола и да потеглиш на някъде, без да се притесняваш, дали батерията на бричката не се е саморазредила през ноща е безцено.
  • 68 Иван

    7 2 Отговор
    Интересно, защо под всяка глупост, която се напише има един куп коментари? Явно на много хора не им достигат социални контакти и обществена изява, та пишат ли, пишат. А най-готини са тия, дето се хвалят какви коли имат и си мислят, че някой им вярва. Комплексари, сър!
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Автоексперт

    10 0 Отговор
    Тези електромобили за да станат масови както ми говорят постоянно , цените им трябва да започват като на обикновенните коли , тоест човек да може да си купи нормален НОВ електромобил на цена между 20и 30 хиляди лева ! С тези 70 бона фолксваген са мнооого далеко от термина им "народна кола" !!! Колко семейства ще си позволят нов автомобил струващ 43000 долара ??? ! ! ! Вие луди ли сте ?!!!
  • 72 Мухаха

    3 3 Отговор

    До коментар #64 от "СОБСТВЕНИК":

    Давам ти минус щот ти завидях за лифа - аз съм българче все пак ;)
  • 73 ВАГ

    6 2 Отговор
    Ех ако имах у нас ДВУФАЗЕН ток го взимах,но уви само с монофазен съм. Калинките са навсякъде.
  • 74 Хайл

    6 1 Отговор

    До коментар #59 от "Гост":

    Има има,точно двуфазния ток е удрял автора 🤣🤣🤣
  • 75 Леген

    4 0 Отговор
    ...бля,бля,бля ! ...пластмасов !!!
  • 76 Fazomer

    5 0 Отговор
    На двуфазен ток казваш значи... В кьщи....
  • 77 специалист

    5 0 Отговор
    ще чакаме да го пуснат на метан....
  • 78 lelel

    6 1 Отговор
    Двуфазен ток!?... Майко мила, света простотио неграмотна...
  • 79 схсхис

    2 2 Отговор
    Литиево Йонните клетки имат саморазряд почти 0-ла. Така че не ги мисли, колкото нормална кола и пада акумулатора като не са кара, толкова и на електричката пич!
  • 80 В.В.П.

    5 0 Отговор
    Ще си купя две ,,,за РОЖДЕННИЯ МИ ДЕН...
  • 81 СусБе

    6 0 Отговор
    Ега си "НАРОДНАТА КОЛА"! За кой народ обаче не казват... Явно не е за българи!!!
  • 82 Българин

    4 0 Отговор
    72000ЛВ ?За какво,кога българинът ще може да купи такава ел. кола.Предложете на хората евтини бензинови или дизелови автомобили, другото са само безсмислени новини.
  • 83 Колбасо от Батановци

    2 1 Отговор
    И на този модел ще им се чупят дръжките? Никога повече немско. Всичко се чупи по тях и после пълни им гушите за резервни части.
  • 84 Илона

    2 0 Отговор
    Аз вчера обърнах приказка с таксимеров шофьор с приус с газ. Шест газ му е градско и не търсиш кабели и станции и като я настъпа както е под.150 коня и хукна доста прилично. И вътре е доста приятно. И в задръстванията не кадиш.
  • 85 TÜRK

    5 0 Отговор
    Народна кола .Купуваш и всяка година капацитета на акумулаторите пада с 5% също и пробега и след 8 години нови акумулатори за 40 000 хил.лева.
  • 86 TÜRK

    2 1 Отговор
    Да допълня , капацитета на тия акумулатори след петата година падало с 10-15% в зависимост от броя на зареждането .

  • 87 УМЕН

    1 0 Отговор
    Каквато им е и либерастката политика на швабите такива са им и автомобилите - пълно недоразумение с елементи на трагедия, тежка идиотия и мащабен олигофренизъм. 70000 лева за пролетно есенна строго градска кола с която през другите два сезона не можеш да отидеш от София до Пловдив. Но така ще е докато на власт е Шайзела Треперкел фон съвсем Изперкел. Тая кукувица докато не я изринат от власт барабар със стола и ще сме свидетели все на такива видими резултати. Досущ като нашата тиква. Даже по нагла дори - ще се опитва да ни пробутва голи тенекии с батерии че някой трябва да храни вилкомен талибаните все пак. Е, аз отказвам, а кретените от фауве да се зачулват с маските и да потапят, да фалират или да правят каквото искат друго, само не и електрически коли.
  • 88 УМЕН

    1 0 Отговор
    Каквато им е и либерастката политика на швабите такива са им и автомобилите - пълно недоразумение с елементи на трагедия, тежка идиотия и мащабен олигофренизъм. 70000 лева за пролетно есенна строго градска кола с която през другите два сезона не можеш да отидеш от София до Пловдив. Но така ще е докато на власт е Шайзела Треперкел фон съвсем Изперкел. Тая кукувица докато не я изринат от власт барабар със стола и ще сме свидетели все на такива видими резултати. Досущ като нашата тиква. Даже по нагла дори - ще се опитва да ни пробутва голи тенекии с батерии че някой трябва да храни вилкомен талибаните все пак. Е, аз отказвам, а кретените от фауве да се зачулват с маските и да потапят, да фалират или да правят каквото искат друго, само не и електрически коли.
  • 89 тъпанар

    0 2 Отговор

    До коментар #28 от "С всичко съм съгласен":

    Сега електропреносната система се задъхва особено зимата и в пиковите часове-представям си когато електро автомобилите станат хиляди. И не на последно място.... смятате тока на сегашни цени . ЦЕНАТА НА ТОКА ЩЕ БЪДЕ В ПЪТИ ПО-ВИСОКА. Представяте ли си в София кв.Люлин примерно , като се опънат едни разклонители,удължители от балконите до колите ПАУЖИНА на всякъде (ужас) .За кражби на ток да не говорим и след един дъжд и тези кабели от всякъде може и чизкорели трупове да има.

    Коментиран от #91

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Е колко да си тъпанар

    1 1 Отговор

    До коментар #89 от "тъпанар":

    Как въобще реши да сложиш балкон и зареждане на електромобил в едно изречение? И няма сезон или дори ден, през който мощността на цялата електропреносна система на България през деня и мощностите през нощта да не се различава с поне един гигават за часове. Разликата в цените в повечето случаи е двойна. Зарядните ще са по паркингите и със сигурност ще има разлика в цените, когато има свръхпредлагане на енергия и ниско търсене. Обратното също е вярно. Когато търсенето изпреварва предлагането, цените ще са адски високи никой нормален няма да се зарежда електромобила точно тогава, освен ако не му е спешно и няма друг избор.
  • 92 Мария ТЪнасова

    2 1 Отговор
    Е сега продажбите на Сандерото удариха тавана в Германия! Как могат да сътворят толкова разнопосочен автомобил тези шваби, не е истина... С това изключително богато оборудване, блъскащите колички по панаирите се явяват свръх технологични. Хепи софия джендър сосаяти, дето са на снимките от представянето, да ъпгрейдват по една блъскаща количка за трамвйни жариери, и да слагат розовите очила. Едно време ееее, когати имаше автосалони, имаше готини манекенки да доукрасяват лъскавите модели, и да предразполагат мъжката част от обществото. Но, нещата не са това, което бяха. Сега се вчесват бради, 48год. с панталони с голи пищялки, избелват се анусчета. Кофти, матряла кофти
  • 93 Туарегов

    4 1 Отговор
    Истината е в хибриди, а не в портативните детски колички, сори майка!

    Коментиран от #94

  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.