В базата данни на японското патентно ведомство се появиха изображения на следващото поколение на Isuzu MU-X. Всъдеходът ще бъде построен на шасито на пикапа D-Max, чието ново поколение бе представено миналата есен.
Isuzu MU-X ще има каросерия със собствен дизайн. Радиаторната решетка, броните и фаровете ще бъдат различни от тези на пикапа, а оформлението на задницата по разбираеми причини ще бъде напълно уникална.
Всъдеходът на Isuzu ще запази седемместната компоновка, но ще получи изцяло нова платформа. Архитектурата Dynamic Drive дебютира с D-Max и има по лека рама и каросерия, модернизирано окачване и дискови спирачки на всички колела.
Моторната гама най-вероятно ще бъде заимствана от пикапа, който се оборудва с няколко варианта на дизеловите двигатели с обем между 1.9 и 3.0 литра и мощност от 150 до 190 к.с. (350-450 Нм). Трансмисията ще задвижва постоянно четирите колела през блокируем заден диференциал и раздатъчна кутия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Опулен
Коментиран от #3, #15
17:22 02.10.2020
3 Минаващ
До коментар #2 от "Опулен":
Да благодарение на дотациите на японската държава.Иначе са бклуци даваха навремето двигатели на Сааб дизелови това бешше най-трошливият Сааб модел пълни бклуци затова имат и катастрофални продажби ако не е държавата да са фалирали.Коментиран от #4
17:32 02.10.2020
4 авто фен
До коментар #3 от "Минаващ":
Хапчетата бързо, и опуления също,ако не сте един и същ. Изузу не са давали двигатели,а СААб са ги искали и купували,значи са преценили щом са ги плащали. То и Опел слагаше дизели от СААб и им беше най-здравия мотор дизела на Исузу. Да не забравя- големия 3.0 дизел слагах и на Рено Вел Сатис, Еспас, Опел Вектра и Сигнум.Коментиран от #5, #6
17:45 02.10.2020
5 авто фен
До коментар #4 от "авто фен":
*слагаха17:46 02.10.2020
6 Минаващ
До коментар #4 от "авто фен":
Дизела на Исузу е тотялен бклук питай всеки Саабист.Коментиран от #8, #9
17:47 02.10.2020
7 авто фен
17:52 02.10.2020
8 авто фен
До коментар #6 от "Минаващ":
Ама ти си говорил с 1 саабист в живота си и направи генерален извод. Ако беше лош тоя дизел нямаше да го монтират още 2 марки в най-големите си и луксозни купета.Коментиран от #10
17:53 02.10.2020
9 Гикжж
До коментар #6 от "Минаващ":
Астра Ф, с 1.7 Исузу дизел беше чук.Коментиран от #17
17:55 02.10.2020
10 Боец
До коментар #8 от "авто фен":
Вел Сатиса е тотален крах а Хлопела дори няма да го комвнтирам.Коментиран от #11
18:06 02.10.2020
11 ала бала
До коментар #10 от "Боец":
Хлопела е GM,ако искаш го коментирай, тех хич не им пука. А Вел Сатиса си е френска кола,с хубавите и лошите им черти.Коментиран от #14
18:30 02.10.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Боец
До коментар #11 от "ала бала":
Кой те е излъгал че ГМ стават за нещо.Коментиран от #16
19:44 02.10.2020
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 ала бала
До коментар #14 от "Боец":
Хаха, теб пък кой те е излъгал,че ГМ не стават за нищо, дето имат половината американска авто индустрия. Фирма ,която прави култови автомобили като луксозните Кадилак, Шевролет, примерно колко марки предлагат кола като великия Корвет? Или GMC Yukon сигурно не е готин, прекрасен SUV лайнер.21:24 02.10.2020
17 112
До коментар #9 от "Гикжж":
Комшията го кара още и мърка като коте.21:43 02.10.2020
18 Крез
13:07 03.10.2020
19 перничанин
09:07 04.10.2020
20 Stilo
Не знам,какви простотии пишете за марката на Дженерал Мотърс и Япония!Това се казва Исузу ,за неграмотниците!!!
21:56 04.10.2020