Last news in Fakti

6 Октомври, 2020 13:41 20 644 48

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

  • ваз-
  • ваз-2101-
  • жигули-
  • обява-
  • продажба

ВАЗ-2101 в превъзходно състояние, напълно оригинален вид и пробег едва 34 000 км очаква новия си собственик в руския гр. Самара. Белият седан е от първите партиди, слезли от поточните линии в Толиати преди точно 50 години.

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продавачът не разкрива много подробности за историята на автомобила и как е запазен в подобно цветущо здраве, без дори намек за ръжда. Подобно на всички коли от първите серии, "жигулата" има фарове на италианската компания Carello.

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Под предния капак работи 1.2-литров четирицилиндров двигател с мощност 59 к.с., съчетан с четиристепенна ръчна предавателна кутия. Цената е 2 160 000 рубли (€23 443).

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени

Продава се перфектно "Жигули" от първите произведени


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 37 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Karaorman

    162 15 Отговор
    Хубави времена бяха безгрижни баба Жужка пърдящия Франц(Вартбург) Москала готини компаний китари радио Сокол яко софри сега кво всеки се затворил агресия до безкрай

    Коментиран от #6, #11

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 да де

    13 47 Отговор
    Това което се вижда на снимките не изглежда зле, но ако се потърсят кусури няма как да ме убедите, че акумулатора и гумите ще са на 50 години и ще са в перфектно състояние.

    Коментиран от #23

  • 4 баба Зоя

    52 66 Отговор
    Руските автомобили имат само един плюс - този на акумулатора!
  • 5 Машина

    59 13 Отговор
    Аналоговата техника винаги е по добра, а с тази цифровизация само проблеми и много пари
  • 6 Гост

    35 18 Отговор

    До коментар #1 от "Karaorman":

    Кой е тоя Компаний? Някакъв римски пълководец ли?

    Коментиран от #32

  • 7 Бай Пешо карбуратора

    46 21 Отговор
    Ей това е автомобил! Няма да те остави зимата. Не като тостерите или Голфовете

    Коментиран от #18

  • 8 батката

    39 2 Отговор
    Този автомобил е еди от най-автентичните които съм виждал, но и той според мен има лека промяна. Според мен няма как за 34000 км. да му е сменено задното гърне. Оригиналните бяха срязани под наклон. На най- първите жигули тапицерията на тавана е с малко по едро разположение на отворите, а тази е с хромираните клавиши на парното, което е характерно за първото производство и др. такива минимални разлики. като цяло ми хареса. Аз също имам една в гаража, на малко повече км. и съм я възстановил на 100%.

    Коментиран от #9, #28

  • 9 Гост

    19 8 Отговор

    До коментар #8 от "батката":

    Не е на 34000........цифрите на брояча се разминават и не са на един ред......признак за "кръщаване" на километрите....
  • 10 Жоро

    42 3 Отговор
    Имах такава през деветдесетте, за времето си беше супер автомобил.

    Коментиран от #47

  • 11 Димчо Илиев

    27 7 Отговор

    До коментар #1 от "Karaorman":

    Еми така беше бате, да... и почтен, неангажиращ спортен секс с добри, хубави другари. Почти рай. Но да не вземете да гласувате за БСП? Нищо общо няма.
  • 12 Кръндела

    14 1 Отговор
    Тая не е баш, баш от най-първите. Най-първите до гривната имаха и по един хромиран полумесец на престилката отпред и по-къси буфери на броните, ама това важи наистина за най-първите 1000-2000 бройки.

    Коментиран от #27

  • 13 Знайко

    16 3 Отговор
    Нашата беше същата.Едно към едно с тази.Точно бяла но с кафява тапицерия.Беше от първите 100 бройки в БГ.Седяли са в магазина и никой не ги е купувал.Имали са някакъв дефект в предницата.Ремонтираха ги с оригинални части от Италия и народеца понеже не можеше да чака за Москвич и Вартбург лека полека взе да ги купува.Забележката тук е в задното гърне/колегата/ и джантите.Джантите не са от първите.Първите бяха с кръгли отвори,а не продълговати.
  • 14 Фикация

    16 23 Отговор
    Мечтата на русофила.Халал да ви е.
  • 15 Дедовия

    17 17 Отговор
    Който я хареса,да не слиза от нея завинаги.
  • 16 Шиши

    16 42 Отговор
    Руски боклук

    Коментиран от #24

  • 17 Гост 2

    43 14 Отговор
    За разлика от сегашните , тази Жигула няма да те остави на пътя заради някаква малоумна грешка и със сигурност ще надживее съвременните боклуци .
  • 18 Гост3

    12 25 Отговор

    До коментар #7 от "Бай Пешо карбуратора":

    Ами как шъ тъ остави на пътя,тя изобщо няма да запали,летен автомобил

    Коментиран от #26

  • 19 Бивш собственик на ,,Жигули"

    25 1 Отговор
    Здрав,надежден,непретенциозен автомобил...!Нямал съм никога проблеми със запалване и работа на двигателя ,както в най-големите жеги,така и в най-големият студ...!Прототип на първото ,,Жигули" -ВАЗ-2102 е ,,ФИАТ-124"-обявен за кола на годината в далечната 1966г...!
  • 20 Гост3

    11 19 Отговор
    Между другото това е италиянски фиат 124,руснаците просто го вземат на готово и оп,;страхотен автомобил;-пълна бракма
  • 21 Бивш собственик на ,,Жигули"

    16 1 Отговор
    Извинявам се за механичната грешка-натиснал съм съседната цифра и е изписано ВАЗ-2102...(това е комбито)!Да се чете-ВАЗ-2101...!
  • 22 НИВА

    6 1 Отговор
    Работен КОН тя ми изработи ново Сузуки Гранд Витара 2005
  • 23 Бай Стою касапина

    10 1 Отговор

    До коментар #3 от "да де":

    Такива акумулатори заляти с асвалт се произвеждаха в България. Май в Пазарджик.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Хаха

    6 11 Отговор
    И да ми я подаряват ,не я искам.Морално остарял автомобил.
  • 26 Иван

    6 1 Отговор

    До коментар #18 от "Гост3":

    Напротив, точно тези с окатан коректера на делкото и механичния карбуратор Вебер, палят с пипането на ключа.
  • 27 Ретро фен

    5 3 Отговор

    До коментар #12 от "Кръндела":

    Има доза истина в написаното. Експортната версия е с други фарове, пак италиански, Eurolux (SIEM). Имахме такава, много светло синя, като сегашните Фиат 500.А тези с миглите са били сами зс тестове в СССР. Всъщност подобренията и иьмененията в този модел са възприети от италианците и са въведени във втората вердив - FIAT 124R,който е даден на СЕАТ и на турците Tof As. А първия модел е даден и на корейците (КИА). Моля такива, които в префишния си живот са били роби или са карали Москвич, да не пишат тъпотии...
  • 28 Вили

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "батката":

    Снимките са на чисто нов автомобил,а само някои са автентични за момента !
  • 29 гост

    2 1 Отговор
    Джантите не са оргинални, оргиналните са с кръгли отвори. Обаче фаровете са италиянски съвсем оргинални.

    Коментиран от #38, #39

  • 30 Селянин

    7 7 Отговор
    На петата година калниците изгниват, на десетата трябва да смениш лонжерони иначе двигателя ще падне на земята. Забравих че ще трябва да чакаш 20 години да ти дойде реда да си я купиш. За това време на Запад излизаха по 3 нови модела. Докато в България чакахме реда си в Германия караха Голф 1 и 2.
  • 31 Дедо

    3 1 Отговор
    А на Дедо най много му ареса цената,в евро,за 50г кола..?? Шъ си карам немскио дизел!!
  • 32 Моркова

    4 3 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Римски римски ...нищо не знаете вий джендърското поколение. Романи можем да напишем . Славни времена бяха .
    Дръжте се набори че няма кой да ни смени.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 дядоЯго

    5 2 Отговор
    От луната се вижда новата боя и смененият таван , джантите ни са жигулски .Менте е !
  • 35 херодот

    0 1 Отговор
    Е да , ама "бутона" за "пръскалките" е съвсем истински !
  • 36 Моркова

    4 0 Отговор
    А бе младеже како пишете глупости бе ам чи то поечето сте напраени в тии ламарини. Тъй че моля повече уважение.
  • 37 47 годишен

    5 1 Отговор
    Същата я имахме -около 1976 година - бях на няколко години и си спомням ясно пътуването към морето- ставаше се в 3 през ноща и в 4 се тръгваше. От Плевен до бургас бяха доста часове път. Тапицерията на седалките беше същата като от снимките- черна изк. кожа и много запарваше- направо се мокриш целия. Баща ми постиляше един бял чаршаф на задната седалка и със сестра ми се търкаляхме отзад- няма колани , няма детски столчета, няма простотии. Носеше се храна и се спираше по пътя да се яде, също се носеше вода и кафе в термоси.

    Коментиран от #48

  • 38 Иванов

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    И джантите от ква кола са , според твоето експертно мнение?
  • 39 Джуган

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    Джантите на оргиналния ФИАТ 124 бяха с точно такива овални отвори.
  • 40 batkata

    0 0 Отговор
    Тази е някъде от 1972-73 г.защото е с хромираните клавиши на парното и със хромираните капачки на дръжките за ръцете. И аз мисля, че най- първите бяха с обли отвори на джантите, после ги промениха в елипсовидни и после отново върнаха облите. Навремето имахме една такава от месец Март-1973 год. и тя беше вече с елипсовидните, дори фаровете не бяха от този модел-мисля, че бяха чешко производство. Ако не се лъжа на скоростомера на първите не трябва да е изписано - км/ч. Иначе решетката на радиатора и емблемата са от първия модел. На тези от 1973 г. вече не пишеше толиати. Колегата ЗНАЙКО - го е написал много точно

    Коментиран от #41

  • 41 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "batkata":

    Не. На първите отворите на джантите са елипсовидни. Кръглите са на Ваз 2103 (Лада 1500). През 1971г, баща ми купи нашата Жигула. Абсолютно същата като тази на снимките.
  • 42 кочо

    1 0 Отговор
    добър автомобил но неудобен за каране.високи педали.
  • 43 Българин

    1 0 Отговор
    Карах чисто нова Лада 2107 в периода 2004-2005г.Добра кола беше, но зимата не излизах на сняг с нея, беше трудно за шофиране на сняг и лед.Понеже беше служебна ми я смениха с Опел корса мод. 2005г.Родих се с нея през зимата и повече за лада не искам и да чуя.
  • 44 Политолог

    1 0 Отговор
    Да си я кара, кола от 1964 г.... 15 години съм я чакал от Мототехника, 6100 лв
  • 45 Асен Балтов

    2 0 Отговор
    Морално остарял, лека предница- един малък сняг и започва да танцува по пътя. Бензиновата помпа на 300 хил Жигулита мужика решил да ги прави от алуминии. От топлината на двигателя, след 60-100 км. помпата се затопля, разширява и започва да не прави вакум и не качва бензин.. колата спираше. Приятел бакшиш ми каза, носи си парцал, намокряш със студена вода и покриваш бензиновата помпа.
    Който скърби да си купи, има по 600-1000 лв

    Коментиран от #46

  • 46 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Асен Балтов":

    Да това важи за бензинова помпа на 15~20 години. Ама и това се лекува. Едно ново клапанче и си в играта.
  • 47 РЗС

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Жоро":

    В смисъл, била е супер автомобил, защото не си имал досег до истинските супер автомобили. 50 години преди тази кола да се роди е имало автомобили серийни, които са били 3 пъти по мощни доста по-бързи от тази. Проблема е, че не си имал избор.
  • 48 РЗС

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "47 годишен":

    За теб коланите и детските столчета са простотии? Ей не ти е лесно и на теб, но им идваш тегав на околните. Хората сложили колани и столчета да пазят децата и близките ти при инцидент с тоя гроб, той простотии, ако се бяхте пляснали някъде по пътя сега нямаше да пишеш тук, защото щеше да си летящия холандец през предното стъкло