Last news in Fakti

6 Декември, 2020 13:00 43 790 117

Продава се Lada шестица на 46 километра

  • ваз-2106-
  • обява-
  • продажба

ВАЗ-2106 в заводско състояние с пробег от едва 46 км очаква новия си собственик в татарстанската столица Казан. Седанът, който никога не е бил регистриран, струва 700 000 рубли (€7 790) - колкото нова Lada Vesta.

Продава се Lada шестица на 46 километра

В пестеливото описание към обявата се твърди, че от 1997 г. колата е имала само един собственик. Ако се съди по снимките, "шестицата" рядко е изкарвана на открито.

Продава се Lada шестица на 46 километра

Седанът е боядисан със синтетичен емайл в бял цвят, корозия няма, хромираните детайли не са помътнели, а малки петна ръжда могат да се видят само по шасито.

Продава се Lada шестица на 46 километра

Под предния капак работи 1.6-литров бензинов двигател с мощност 75 к.с. Скоростната кутия е ръчна, с пет предавки.

Продава се Lada шестица на 46 километра

ВАЗ-2106 е един от най-масовите съветски автомобили. За три десетилетия между 1976 и 2006 г. са произведени 4.3 млн. бройки.

Продава се Lada шестица на 46 километра

Продава се Lada шестица на 46 километра

Продава се Lada шестица на 46 километра

Продава се Lada шестица на 46 километра

Продава се Lada шестица на 46 километра

Продава се Lada шестица на 46 километра

Продава се Lada шестица на 46 километра


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 107 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сър

    79 298 Отговор
    46 километра , а ръждта вече я яде отдолу ... майко милааа ...

    Коментиран от #2, #34, #52, #76

  • 2 Ами

    222 40 Отговор

    До коментар #1 от "Сър":

    Колата е на 23 години, нормално е да има ръжда и е цяло чудо че няма и по купето.
    Бих си я взел само като сувенир, не и да я карам.

    Коментиран от #9, #43, #56, #111

  • 3 Мечтата на социализма

    104 12 Отговор
    Чи тва си е направо ефтиния.......
  • 4 Ива Бебека; жената на Маджев

    49 16 Отговор
    Ще кажа на Шефа да го купи за мен!

    Коментиран от #10, #44

  • 5 0000

    88 5 Отговор
    Първата ми кола

    Коментиран от #30

  • 6 един от стадото

    56 115 Отговор
    де ки копаят тия антики бе. Минавам за спокоен шофьор, но оня ден един с една такава ми изкара нервите, нито върви, че и път не дава. То бива манящина, но поне не пречи..

    Коментиран от #23, #51, #57

  • 7 Дългият

    205 5 Отговор
    Хора,по времето на социализма това си беше кола мечта...Нова струваше 8100...8200 и след 3..4 годишен пробег се продаваше за 11...12 хил.лева...

    Коментиран от #8, #46

  • 8 на тези

    96 28 Отговор

    До коментар #7 от "Дългият":

    ние им викахме ''циганските лади''. Особено ако са зелени на цвят,
    за богатите роми бе въпрос на чест да имат баш такава лада.
    Тураха им секакви висулки и джунджурии, колкото по-накичена толкова по-престижна.

    Коментиран от #11, #72, #114

  • 9 4449

    34 142 Отговор

    До коментар #2 от "Ами":

    Е какъв сувенир е това ? Все едно да си вземеш тенекиена консерва и да си сложиш за сувенир.

    Коментиран от #26

  • 10 Сър

    54 3 Отговор

    До коментар #4 от "Ива Бебека; жената на Маджев":

    Шефа каза да почакаш 7 години и тогава.
  • 11 2106

    114 9 Отговор

    До коментар #8 от "на тези":

    Кола за "вървежни хора" които не са били номенклатура през соца. Бензинджии, тексимаджии, доктори, работили в Либия. За номенклатурата Волга и Мерцедес. За останалите Москвичи, ВАЗ-2101 (Жигули), Трабанти и Вартбурзи.

    Коментиран от #21

  • 12 Баба Вуца

    51 8 Отговор
    А тебе злобата те яде!
  • 13 Фаро

    62 4 Отговор
    По селата все още ги използват за таксита
  • 14 носталгия

    76 111 Отговор
    Преработен Фиат. Отново лиценз от врага. Сравнително актуален автомобил до началото на 70-те. Тесен,шумен,изморително пътуване отпред и отзад,тежък волан, чести повреди-дребни и по-едри ремонти.
    Ама мечта за соц другаря.Често непостижима.
    Пак носталгия по онова време дето другарите бяха млади.

    Коментиран от #38

  • 15 Чичо

    20 23 Отговор
    Давам 300 кинта за село

    Коментиран от #19, #74

  • 16 120 000

    39 13 Отговор
    това с залепеното етикетче беше много сеиржииско,30 години като ново изглежда без да се отлепи от времето
  • 17 Вълко Червенков

    67 4 Отговор
    "-Ей,Павка,така и аз се женя братче!" "-Какво чакаш,бегай целувай ръка.Може и на теб да ти купи кола." "-Велкоо,Лада 1600"

    Коментиран от #67

  • 18 ДЪРТАКА

    37 7 Отговор
    С тва и ино беройско ремарке прая три апартамента вила в Балкана и Вила на морето.....
  • 19 Forro

    18 9 Отговор

    До коментар #15 от "Чичо":

    За тази цена в моргите гъмжи,но липсват огледала някой десен фар,има бонус вътре в колата гнездо от оси.😂
  • 20 Антикомунист

    47 82 Отговор
    Точно ги бяха пуснали тия Лади, баща ми си подари Варшавата,на леля те му дадоха излязло"бордеро",за ладаТА, и той си купи Вартбург!!! Поради простата причина,че НЕ Е руски...Много ги "обичаше" "братушките" както и аз!!!

    Коментиран от #29, #62

  • 21 извращението

    65 43 Отговор

    До коментар #11 от "2106":

    Номенклатурата нямаха лични мерцедес или волги или волво, защото нямаха образование което да им даде възможност да отидат в чужбина и печелят долари. Те бяха партиини лаладжии.
    Да доктори инженери-много малко, можеха да си купят зап. автомобили от кореком преди значителното увеличение на цените на тези коли около 73 година.
    Който не е изкарал половината съзнателен живот в това отвратително време не са му ясни подробности.
    И какво разслоение имаше тогава в обществото основано на това можеш ли да купуваш от кореком или не.
    Ужасно време на демагогия.

    Коментиран от #25, #64

  • 22 Спас

    39 89 Отговор
    Поредният руски боклук, правен от пияни ватници. И имат наглостта да искат пари за това нещо!

    Коментиран от #27

  • 23 Селски

    114 30 Отговор

    До коментар #6 от "един от стадото":

    Не те знам ква кочина караш ..?
    Но тази лада ще вдигне колкото и пише на километража !
    Ха ха ... Радвай се че не те е дръпнала и да умреш от срам после как те бега лада !
    Аз на младини съм карал такова животно и могада заявя че са доста пъргави и издържливи коли ! Точно този модел !

    Коментиран от #73

  • 24 Много си е добра

    92 15 Отговор
    Не разбирам раздиращата злоба ли е, простотия ли е,простащина ли е у някой щом стане въпрос за коли от онова време от СССР. Тя е за колекция и ще си намери достойния собственик напук на злобата.А дали има отдолу корозия проверете вместо да лаете. Те сегашните западни нямат нищо,затова форумите са пълни с теми кое как се счупи и олеле ама много скъпо.
  • 25 Centurion

    89 20 Отговор

    До коментар #21 от "извращението":

    Сега цъфти и върже, Изобщо няма разделение!!!Цветя и рози,мед и масло!!!Истината е ,че всяко време има добри и лоши неща. Аз з много се надявах да отстраним негативното и да добавим прогресивното от западната система!!!То обаче стана обратно.Половината ми живот мина в старата система,а другата в "Демокрацията".Твърдо съм за периода до 89 г.Не съм си броил стотинките нито тогава,нито сега!

    Коментиран от #32, #47

  • 26 един от многото

    44 13 Отговор

    До коментар #9 от "4449":

    Разликата е , че тенекиената консерва след 10 години ще е направила бомбаж , а Ладата ще е поне с още толкова отгоре , като цена.
  • 27 Северозапад

    99 29 Отговор

    До коментар #22 от "Спас":

    На този "руски боклук" натъркалях 407000 километра, на пътя те ме е оставяла и още е в движение. Ръжда, колкото и да е невероятно, няма - купето е поцинковано. Като към сменял само тампони и четки на стартера. Е, и бензин и масло, естествено.
    А ти си бутай 20-годишния дарак "нов внос"...
  • 28 Порно

    51 66 Отговор
    Имал съм такава , купих я с бордеро от дядо ми за 8 хиляди и нещо. Беше обаме с 4 скорости , ако беше с 5 , поне щеше да харчи по малко. Продадох я на 5 години за 18 хиляди , за да платя апартамента , купих си Вартбург комби. Него също го продадох бързо с печалба , не можах да му свикна. 1990 си купих Рено 9 , и разбрах какво е да караш истинска кола. Като ми се наложи да карам Ладата на някой приятел , благодаря на господ че се отървах.
  • 29 БирникЪ

    66 14 Отговор

    До коментар #20 от "Антикомунист":

    Да те светна - Варшавата е правена на базата на руската Победа. С мАтор от...Молотовка. Така че пак си се прецакал с руска кола. А "Пръдливия Ханс" не ми го хвали - трицилиндров барутарник, на който на всеки 1000-1500 километра трябва да му правиш центровка, и пуши като локомотив...а вътре - пълно дърво!

    Коментиран от #33

  • 30 Това е кола

    15 20 Отговор

    До коментар #5 от "0000":

    колкото ла.ната са торти.
  • 31 Не ти хваля

    17 27 Отговор
    нищо,червена кратуно!!! Комунистическа!!! За "Варшава" колата мога да ти напиша книга,но не струваш! Само ще ти спомена,че тази беше със висящи,а не стоящи клапани..модел 223и модела 204.....

    Коментиран от #45

  • 32 извращение

    28 15 Отговор

    До коментар #25 от "Centurion":

    Ясно е че сега има огромно разслоение. Въпроса е че в човеколюбивата уж система имаше огромни разлики във възможностите на хората и начин на живот.
    Вече не ми е жал за такива които обичат онози система.
    Сами си се самооправихте. Ама и всички ни оправихте.

    Коментиран от #37, #78

  • 33 Прочети

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "БирникЪ":

    ком.31...
  • 34 123

    4 9 Отговор

    До коментар #1 от "Сър":

    23 години, и ръжда? Абсурд! Сър, инженер? Да бе, да! Е сега, е...., Фейсбук, фейсбуууук....
  • 35 TaРаТоРа

    27 43 Отговор
    Соц бараки и сега много развълнувани ми маци ще обясняват как е била топ,как са чакали 20 години от Мототехника да я вземат,как употребявана е струвала повече от нова,истината е че това е можело да си купят по-времето на комунизма ,съветски бараки

    Коментиран от #41, #53

  • 36 Геро

    19 14 Отговор
    Стара, стара....
    Колко да е стара за 23 години?
    По тошово време горе долу по толкова се чакаше докато “ти излезе номера” и си получиш колата, която плащаш на вноски... пак толкова време, ако междувременно не си се споминал.
  • 37 Centurion

    95 14 Отговор

    До коментар #32 от "извращение":

    И тогава и сега, живота се осъществява по неписани правила и закони.Тогава имаше чиста храна,липсваше стрес и несигурност,имаше много малко наркомани,имаше достъпно здравеопазване и образование .Е да нямаше банани,а сега има почти за всички по един банан 🍌! Капиталистическата система не е панацея!В режим на пазарна икономика ,са стотици страни,а само десетина са богати,защо е така???Защото само някой са имали колонии,и са ограбвали и продължават да ограбват десетки народи,както ограбват и нас,със Златото,с Мариците,със Софийска вода,с Ерепетата,с веригите бензиностанции,и хранителните магазини,със задушаване на нсши производители,за сметка на чужди.Това нещо старата Държава нямаше да го допусне, нито да го търпи!Тогава хората имаха гръбнак,не като сегашните, потънали в зависимост,и обдлужвайки всички интереси за сметка на Националния!!!

    Коментиран от #40

  • 38 дрънкаш глупости

    37 5 Отговор

    До коментар #14 от "носталгия":

    Много добре си беше за ония години Що не се смееш на пещерняците че са ходили с по едно листо отпред
  • 39 барабус

    48 8 Отговор
    Втората ми кола беше такава Лада,но 1500S,цвят Сахара-каквото пишеше на скоростомера си го показваше.Една такава ако има сега да си вземе човек да се кефи от време на време,че и с 5 зъба-супер!
  • 40 Пипи Дългото чорапче

    29 13 Отговор

    До коментар #37 от "Centurion":

    абсолютно си прав А знаеш ли защо е така защото българина Не е свикнал да работи и да събира оборота и да събира печалбата година след година той иска да Гепи и бързо да бяга
  • 41 Дългият

    50 3 Отговор

    До коментар #35 от "TaРаТоРа":

    Ти откри Америка.Никой не е развълнуван,просто пишем че за онова време....когато ти си бил в на баща ти картофите,когато съм карал тази кола,си беше кола мечта...
  • 42 Факт!

    8 22 Отговор
    Французите ги научиха тия да правят коли.Добре че направиха Вестата прекрасен автомобил клаеи над Хюндай и Киа.
  • 43 БАНСКО

    9 29 Отговор

    До коментар #2 от "Ами":

    Не. Не е нормално.

    Фолксвагена ми е на 27 години и няма точка ръжда
  • 44 Шеф Манджеф

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Ива Бебека; жената на Маджев":

    Ивчееее сладурчеее нали са разбрахме че си по бугатъ от мене значи Ти ша ми купиш тая ладичка
  • 45 един от стадото

    37 1 Отговор

    До коментар #31 от "Не ти хваля":

    само да допълня, по точно малко хронология за Варшавата. Първите бяха чисти Победи, с мотор на ГАЗ69 55коня стоящи/долни/ клапани. Това за сведение на оня дето тури мотор на молотовка във Варшават. На базата на първите имаше и пикапи тук. Модела 203. После излезе 223, с Волгов мотор 72-75коня, вече лимузина и комби. Правеха и товаропътнически Жук и Ниса. Три скорости, първа, слагаш на трета и от 20 до 120 като автомат. Дупките не ги броеше, возеше като ладия, не като лада..поправи ме ако греша

    Коментиран от #89

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Шибалит

    17 12 Отговор

    До коментар #25 от "Centurion":

    И моят живот мина така,ама от демокрацията съм по доволен хем една и съща професия работя цял живот!

    Коментиран от #50

  • 48 Емил

    33 6 Отговор
    г-н Касабов, тази кола НИКОГА не е имала скоростна кутия с ПЕТ предавки!!! Няма и шаси, а самоносещо купе!

    Коментиран от #59

  • 49 Панчо Виля

    31 2 Отговор
    Страшен автомобил. Някога имах същия. Скоростите обаче са 4.
  • 50 Centurion

    66 3 Отговор

    До коментар #47 от "Шибалит":

    Аз не съм противник на демокрацията,обаче при нас е фасадна,и псевдо демокрация .Най лошото което сполетя България е демографската катастрофа.Всичко може да се поправи,обаче ако няма хора,тогава е трагично.Бяхме почти 9 милиона,сега сме 6.5 по книга.1.8 ги няма трайно! Проблема ще се задълбочава, нараства некачественото население за сметка на активното. Променя се етническият образ и състав! Всички замитат проблема,а той реално е най важният!

    Коментиран от #109

  • 51 Туци

    14 6 Отговор

    До коментар #6 от "един от стадото":

    Първо се научи да пишеш, второ за такава антика можеш само да мечтаеш, а за това дето ти е пречила ФАНТАЗИРАШ.
  • 52 Луд с кирка

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Сър":

    Абе сър, ти 1997 година знаеш ли кога беше

    Коментиран от #80

  • 53 Туци

    4 6 Отговор

    До коментар #35 от "TaРаТоРа":

    Купувахме и много други истински боклуци.
  • 54 Бате Водко

    9 7 Отговор
    Тва е толкова невероятна новина че направо си спирам парното и топлата вода от раз
  • 55 Мерцедес

    8 16 Отговор
    Пълен Боклук
  • 56 нтг

    15 9 Отговор

    До коментар #2 от "Ами":

    Не е нормално да има ръжда. Ръждата не е от годините а от лошо качество

    Коментиран от #58, #65

  • 57 Станчо

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "един от стадото":

    А ти с колко километра караше каручката ?
  • 58 само питам

    16 0 Отговор

    До коментар #56 от "нтг":

    Виждал ли си Ауди 4 или голф 3,4 как ръждясват ?

    Коментиран от #95

  • 59 0000

    16 1 Отговор

    До коментар #48 от "Емил":

    Последните версии бяха с петстепенна кутия ,даже имаше и с инжекцион.друг е въпроса защо петата предавка се разваляше бързо ,а и самия двигател на 200-250 хиляди километра си беше за шлайф и нови бутала.нооо все пак аз със моята лада на път не съм оставал за разлика от сегашните коли които съм карал.вярно е това,че по-проста техника-по-малко откази,но е и факт че с тая кола като се цапардосаш може и да гушнеш босилека

    Коментиран от #63

  • 60 Батко

    32 2 Отговор
    Такава изкарах от Мототехника на 5 септември 1977 . Първия и ремонт беше на 82 000 км - два шарнирни болта по 7,50 единия . На 130 000 и 8 години боята извехтя и я пребоядисах. Бояджията се шашна , като видя че под боята има 2 грунда _ червен и сив .
  • 61 Фен

    23 3 Отговор
    Супер! Красавица!
  • 62 Левски

    24 7 Отговор

    До коментар #20 от "Антикомунист":

    Никога не е имало комунизъм тук!Искаш да кажеш че беше лошо да имаш Държава и сегашния режим е по-добър?Малко ни е!
  • 63 Мимо

    17 1 Отговор

    До коментар #59 от "0000":

    Точно това щях да кажа - последните бяха с 5 зъба - кутия от "седмица". Само ,че тоя модел си се оказа по-издръжлив и по-сполучлив от седмичката.

    Коментиран от #90

  • 64 Отвратително

    14 5 Отговор

    До коментар #21 от "извращението":

    и никоректна реплика. Въпрос на ситуасивност. Сравнявате тогана със сега, при това - ебементи от тогава ТУК с елементи от сега ТАМ. Биха могли да се съизмерят доста неща , но ще отнеме доста време. Само уточнявам - тогава можеше и без личен автомобил - просто от всяка до всяка точка имаше транспорт. Сега по много от тези дестинации е трудно придвижването дори с личен автомобил с висока проходимост. Искате ли примери или всеки си знае?
  • 65 Не е

    14 1 Отговор

    До коментар #56 от "нтг":

    от годините ли? Няма западен, а и източен автомобил, дори и от най-високо качество, който на 32 години да не направи "островчета" от ръжда. Въпрос на химия.

    Коментиран от #71

  • 66 незнайко

    20 8 Отговор
    Това е автомобил който му липсва мощен двигател и ъбгрейд на броните ! Таблото е супер информативно а за ходовите качества няма нужда да се говори . Нито едно БМВ от миналото няма да има шансове срещу тази машина ако има под капака си 150 коня !!!
  • 67 ОРКЕСТЪР БЕЗ

    7 2 Отговор

    До коментар #17 от "Вълко Червенков":

    ИМЕ....СУПЕР....
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 този който

    12 5 Отговор
    Лада № 1 !!!
  • 70 Българин

    15 3 Отговор
    Супер е преди 40 г в България струваше 8200 лв.
  • 71 не си много ум

    9 1 Отговор

    До коментар #65 от "Не е":

    Има и по-стари коли без ръжда.

    Там където няма сняг и не хвърлят сол колите нямат ръжда, дори и на 40 годишни.

    В българия съм виждал 3 годишна Дачия с ръжда. това е Лошо качество в комбинация със сол
  • 72 Всъщност

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "на тези":

    циганите си падаха по 1500 S. Почти същата е.

    Коментиран от #87

  • 73 Набор

    9 3 Отговор

    До коментар #23 от "Селски":

    Така ти се струваше понеже изпреварваше същите боклуци които им трябваше половин час да напълнят километража
  • 74 ЛАДА МЛАДА

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "Чичо":

    ЗА 300 ЛЕВА СНИМКА КОЛЕГА 😂😂😂😂😂😂😂👌👍🍻
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 ЖОКЕРА

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Сър":

    И червейте ядат отдолу.
  • 77 Фактология

    8 1 Отговор
    Факти нямат за какво да пишат и постоянно преписване от руските сайтове.Някой си забравил колата в гаража после взел че умрял и наследниците веднага я вадят на пазара
  • 78 Рико

    9 7 Отговор

    До коментар #32 от "извращение":

    " Безкласовото " общество беше ... най-класово! До степен всеки сам да бъде отделна класа. Без преувеличение. В онази държава всичко зависеше от "връзките"! Това определяше бит и място в обществото. И понеже всики имаше различни връзки, на различни места, на практика всеки беше отделна класа! / Имаше израз,който изобщо не беше шега: - Връзките ли ще си мерим? /

    Коментиран от #83

  • 79 Тираджия

    7 5 Отговор
    С удоволствие бих си купил една такава! Много години ми е била мечта. Имах вноска направена от баба ми на 15 години с номер 75.000 Ладите се продаваха с номер 55.000 . Тогава поснаха Шкодите (японките) и взех такава 7.100лв.
  • 80 Жан Виденов

    3 1 Отговор

    До коментар #52 от "Луд с кирка":

    И кога беше
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Шамара

    7 7 Отговор

    До коментар #78 от "Рико":

    А най лошото пожелание беше: ,,да ти умрът връзките " тъжни години.. ...
  • 84 Путен

    5 9 Отговор
    От Президенството и БСП немедленно да минават на руски автомобили Най добрите

    Коментиран от #86

  • 85 бензино

    29 4 Отговор
    Най добрата Лада от фамилията ВАЗ , а именно ВАЗ 2106 - Лада 1600,отлична за класа си.Изключително пъргава.С лекота се набира на 150-160 км. в час.Като недостатък може да се каже,че при скорост над 120 км. в час,става малко шумна.
    Младоци,не плювайте по колата без да я познавате,за това,че е руска и Б.Борисов ви е наредил така.Забележете,в Западна Европа ВАЗ 2106 , се продаваше добре.Легендарна кола на своето време.

    Коментиран от #99

  • 86 бензино

    12 1 Отговор

    До коментар #84 от "Путен":

    Някога в държавния съвет и ЦК на БКП имаше представителни руски коли ЗИС,ЗИМ,Чайка. Поради това,че си млад,сигурно не ги знаеш тези коли.Верно,бяха копия на американските Буик,Пакард и Кадилак.
  • 87 Първан

    7 0 Отговор

    До коментар #72 от "Всъщност":

    Купе на 1600,двигател 1500 куб.см.
  • 88 осман

    5 4 Отговор
    Ний турчулята,най са радвахми на кармазъ /червена/ Лада.

    Коментиран от #91

  • 89 Варшаваджия

    15 3 Отговор

    До коментар #45 от "един от стадото":

    Варшавата не е със волгов двигател, а си е стария газ 69, но с променена глава и висящи клапани, имай на предвид, че съм израстнал в нея и, като видя едно болтче на земята, знам от коя част на колата е😉 Варшавата ни стои и чака да я реставрирам!!!
  • 90 0000

    16 1 Отговор

    До коментар #63 от "Мимо":

    Не можах да стигна до седмица.шестицата я купих шестнадесетгодишна с полуумрял мотор и взех назаем малко пари от приятел ,че не ми стигаха.буквално се наложи да я реставрирам от-до,ама нали ми беше първа кола ,а аз пишлеме след казарма много и се радвах,покарах я три-четири години и си купих западна.ладата я дадох на брат ми,после и баща ни я кара и накрая зет ми я пречука.останаха ми добрите спомени от младежките години.

    Коментиран от #94

  • 91 Трол

    8 0 Отговор

    До коментар #88 от "осман":

    Вий турчулята да си оправите гАраматиката и да оправите на ренкли-то (цвета) кАрмазъ-то втората буква, че не е А а е Ъ.
  • 92 hater

    11 0 Отговор
    части истински за ладюхите няма иначе никой нямаше да ги кара на скрап
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 kral

    9 1 Отговор

    До коментар #90 от "0000":

    поне на монтьорлък си се научил малко
  • 95 Мда

    4 3 Отговор

    До коментар #58 от "само питам":

    Именно де... лошото качество на прехвалените германски!
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Любен

    11 0 Отговор
    Интересно аФтора къде видя шаси в този автомобил? Това е автомобил със самоносеща каросерия.
  • 99 КОЧА

    6 1 Отговор

    До коментар #85 от "бензино":

    Да продаваше се добре, щото беше най евтината.

    Коментиран от #103

  • 100 България

    4 6 Отговор
    никога не р билс от "оная" система, бай Тошо се беше научил как да плаща на руснаците рушвет за да го държат и всички му бачкахме, сега шофьора му плаща на американците и вдички му бачкаме. Еазлика единствено, че може да се пътува и три милиона и кусур сибвъртят из чужбините, заради което и днешна България е по-лъскава от соца.
  • 101 Факт

    8 4 Отговор
    Ех... едно време чакаш 10 години и си я изкарваш нова от "Мототехника"...
    Сега си я взимаш ВЕДНАГА 15 - 20 годишна и влизаш в сервиза?
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 ДОДЖ'а

    3 0 Отговор

    До коментар #99 от "КОЧА":

    Защото нямаше Булгар Рено.
  • 104 SDEЧЕВ

    2 6 Отговор
    ИМАХ ТАКАВА КОРЕКОМСКА , 1991 Я КУПИХ ОТ ТЪСТА . И ТОГАВА МЛАД ЗЕЛЕН -120 КМЧ НА ВТОРА,ТОВА ОСМИЦИ ДРИФТОВЕ -ГОЛЯМА БЕГАЧКА,ДРУГИТЕ ЛАДИ БЯХА КАТО МАКЕТИ СПРЯМО ШЕСТИЦАТА. КОРЕКОМСКИТЕ,ПЪК БЯХА С НЯКАКЪВ СПЕЦИАЛНО ИЗРАБОТЕН ДВИГАТЕЛ ЗА ЕВРОПА И КЪРТЕХА МИВКИ.

    Коментиран от #107

  • 105 23 години

    3 0 Отговор
    На някой може да му е "излезнала вноската".
    Горе-долу толкова се чакаше за вноска за Лада! Плащаш сега - взимаш след 23 години!
    Обаче после - кой е като мен! Каква романтика!:) Отиваш на сладкарница и оставяш небрежно ключовете на Ладата на масата! Мадамите познаваха тия ключове от другия край на заведението!
  • 106 Българин

    12 2 Отговор
    ТАЗИ ЛАДА 2106 СТРУВАШЕ В КОРЕКОМ 3600USD 1981г!!! ЖЕЛЕЗЕН И ЕЛЕМЕНТАРЕН АВТОМОБИЛ И ПРЕВЪЗХОЖДАЩ ШКОДИТЕ, МОСКВИЧ И ВАРТБУРГ, ЗАЩОТО Е ФИАТ124s!!!
  • 107 Българин

    4 1 Отговор

    До коментар #104 от "SDEЧЕВ":

    Лъжеш, имал съм такава от КОРЕКОМ и на втора 80 км и буталата ще изхвърчат! Максималната скорост беше 155км/ч но харчеше при нормално каране 8к/100км
  • 108 кочо

    1 1 Отговор
    ТОВА НЕ Е ВАЗ 2106 А НЯКЪВ МЕЛЕЗ.
  • 109 гост

    7 1 Отговор

    До коментар #50 от "Centurion":

    Допускам ,че ако ония години на "развитото социалистическо общество" бяха отворени границите ,нямаше да останат и 6,5 милиона в България.
  • 110 такова

    2 1 Отговор
    дето е стояло завито с найлон се НЕ купува!
  • 111 ПУТИНОФИЛИТЕ СЕ РАЗРЕВАХА

    2 3 Отговор

    До коментар #2 от "Ами":

    От носталгия и умиление за "рая" по времето на "развитото социалистическо общество".
    Нека обаче откровено да си кажат колко от тях карат руски коли. И въобще коя от вещите на зомбираните русофили е руска? Телефоните,лаптопите или телевизорите? Или може би на кухненските им уреди е написано "Сделано в России"?
  • 112 Добър човек

    1 0 Отговор
    Ретро Ладите са създадени за определено време, но Ладите след 2004 година само със визията си започват да се харесват на определени хора ! Междудрогото хора, които са започнали да харесват руски неща, това е не "просто ей така" , а заради Живко от Варна, значи те са подмазвачи, а не той ! Освен това рукият магазин БЕРЬОЗКА му е най любимият ! Русия много добре трябва да различава хората, които й се подмазват ,от хората които не й се подмазват !

    Коментиран от #113

  • 113 Реалист

    1 0 Отговор

    До коментар #112 от "Добър човек":

    Да ! От и след 2016 година има хора , които са започнали да харесват руски неща, заради него !
  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Българин

    1 1 Отговор
    Факти РУ гледат случайно да не пропуснат да ни уведомят за нещо свързано с поредната руска бракма.
  • 116 дялано в ссср

    1 2 Отговор
    97 година ли е произведен тоя кенеф? Нов, а има ръжда вече, и преди и сега Лада е боклук.
  • 117 Младост

    1 0 Отговор
    Хора и тъъъъъъпи хейтъри, не можахте ли да разберете цял живот, че хората харесват различни неща, няма значение дали са добри или лоши според вас, едни искат да имат работа сигурност образование медицина спокойно да изпращат децата си на училище и да карат трошливи лади, а за други е достатъчно да могат да ходят на всякъде, да взимат помощи да има чалготеки к... Ви, бъдещето не е важно, да живее вазелиновата революция демокрация и т. Н.