Last news in Fakti

10 Декември, 2020 17:44 4 398 28

Големият електрически Volkswagen идва през 2023 г.

  • volkswagen-
  • id.6-
  • id vizzion

Петият модел от електрическото семейство ID на Volkswagen ще може да изминава 700 км без презареждане, а стартът на продажбите е насрочен за последното тримесечие на 2023 г., обяви шефът на развойния отдел на компанията Франк Уелш пред Autocar.

Големият електрически Volkswagen идва през 2023 г.

Aero-B, както е известен моделът към момента, ще бъде серийна версия на концепта ID Vizzion, показан на автосалона в Женева преди две години. Бъдещият конкурент на BMW i4 и Mercedes-Benz EQE най-вероятно ще носи името ID.6 и ще се предлага с каросерия седан и комби.

Големият електрически Volkswagen идва през 2023 г.

Електромобилът ще бъде аналогичен по размери с Passat, но вътрешното пространство ще бъде сравнимо с това в снетия от производство Phaeton. ID.6 ще се оборудва с един или два електромотора и задно или двойно задвижване.

Големият електрически Volkswagen идва през 2023 г.

Както и останалите модели от ID-семейството големият електрически Volkswagen ще се предлага с различни акумулаторни блокове. Франк Уелш разкрива, че най-голямата батерия ще има капацитет 84 кВтч и ще поддържа зарядни с мощност до 200 кВт, което ще позволява удължаване на автономния пробег с 230 км след около 10 минути зареждане от бързо зарядно с постоянен ток.

Големият електрически Volkswagen идва през 2023 г.

ID.6 ще се произвежда в завода на VW в Емден, Германия, където в момента се сглобяват Passat и Arteon. След основна модернизация капацитетът на фабриката ще достигне 300 000 електромобила годишно.

Големият електрически Volkswagen идва през 2023 г.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    25 20 Отговор
    Къде са тия "умници", дето преди 10-12 години говореха, че Тесла е невъзможен автомобил, а Мъск е измамник, а се оказа, че промени света на автомобилите!!! Сега всички го копират!

    Коментиран от #3, #15, #22

  • 2 Коцето

    25 3 Отговор
    И като го гледам ще е поне 100 бона колко ще могат да ги дадат

    Коментиран от #8

  • 3 Електричар

    32 9 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Ами трябва концерните да печелят и друго си е да занулят пазара на автомобили като правителствата забранят ДВГ - нищо лично но става въпрос за големи пари които пак от народа ще ги смъкнат. Та Мъск даде начало на ново ограбване на народа.

    А иначе приказките че били екологични и икономични са за наивници които си мислят че тока идва от контакта.

    Коментиран от #5

  • 4 сектант

    38 4 Отговор
    -Какво искаш за коледа?
    -Дракон.
    -Кажи нещо по-реалистично.
    -Да не се разваля аудито.
    -Какъв цвят да е дракона?
  • 5 sdvd

    13 20 Отговор

    До коментар #3 от "Електричар":

    а нафтата от къде ти капе бе мушмул - не може всичките да краднем от камиона, така че тока ни идва по-на далавера. набиха ти го вече, вземи да свикваш щото шефа скоро че ти купи камион на ток и тогава сам ще искаш да продаваш дизеляка ама няма да има на кой.

    Коментиран от #6

  • 6 Електричар

    22 7 Отговор

    До коментар #5 от "sdvd":

    Не знам колко на далавера ще ти е тока но само за цената на батерията ще си карам колата през целия им живот. Що ли електричките са скъпи и колко струва батерията им, колко километра можеш да минеш с една батерия - ама ти такива въпроси не си задаваш защото ако можеш да си ги зададеш и се помъчиш да си отговориш с малко смятане ще видиш че батерията е колкото цената на горивото за същите километри.

    С екологичноста е същото - ако тока идва от ТЕЦ замърсяват повече и от най-неекологичните коли с ДВГ.

    Ама пропагандата си върши работата и има много промити мозъци

    Коментиран от #11, #13

  • 7 няма надежда

    17 4 Отговор
    Може след 100-200 години да върнат ото-мотора ако им дойде акъла или зеления комунизъм им омръзне. Ама сега каквото каже неграмотното дете от Швеция това ни чака.

    Коментиран от #9

  • 8 гост

    15 15 Отговор

    До коментар #2 от "Коцето":

    А петролките от тоя клас колко ще струват , бе "експерте" ??? Няма ли да вденете , че "премиум" за хора с 1000 лева заплата няма и няма да има !!! Тия коли са за "отличниците" , винаги са били и винаги ще бъдат !! А тройкаджиите по цял свят даже не карат коли , камо ли да имат претенции за такива !! Радвайте се на последните си кюмбета , че скоро ще ги подкарат под строй за моргата !!

    Коментиран от #24, #25

  • 9 Електричар

    16 5 Отговор

    До коментар #7 от "няма надежда":

    Въпросът е да се занули пазара на автомобили че нещо автомобилните концерни я закъсаха че хората си карат и старите коли и не искат да си купуват нови. Като забранят ДВГ и пазарът ще е чист - ще има огромни продажби и съответно огромни печалби.

    Както казват нищо лично, просто бизнес.

    Като пазара се насити с електрички след много години и намалеят печалбите пак ще го занулят може и с ДВГ.

    Коментиран от #12

  • 10 Хибриди на метан!

    9 4 Отговор
    ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ! Добре че Мъск е приятел с шефа на ФВ! Помага! Сливат се, това с мерцедес е прах в очите! ФВ с малолитражките ID 3, 4! Смях и сълзи!
  • 11 Тези сме ги слушали, слушали

    14 14 Отговор

    До коментар #6 от "Електричар":

    Едно време така разправяше за климатиците, нали. Разликата в цената между един радиатор и един климатик била толкова голяма че цял живот може ли да се топлят на радиатор и пак щели да са на далавера.

    Нито си първия, нито последния който вярва в такива глупости.

    и понеже задаваш въпроси на които не искаш да чуеш отговора, надали ще обърнеш внимание че новите батерии са проектирани да издържат по два милиона километра, преди да започне да им спада капацитета под 80%. Хайде да си сметнеш само горивото за изминаване на един милион километра?


    Ако въртиш по 300 км на ден, дали няма да ти да ти излезе по-евтино да си купиш Тесла, гараж и да си прекараш трифазен ток в него, отколкото да караш на бензин?


    Знам че няма да я направиш тази сметка, затова продължавай да вярваш че радиаторът е по-добър от климатика.
  • 12 гост

    4 8 Отговор

    До коментар #9 от "Електричар":

    Ми да , може и с парни машини или с конска тяга направо , хахаха !! Ееех мъка , мъка петролопитешка , хахах !!!
  • 13 wefwefe

    6 16 Отговор

    До коментар #6 от "Електричар":

    Мушмул, ти сигурно за цената на един мой обяд набиваш цяла седмица кренвирши и майонеза ама това няма да спре прогреса! Като нямаш 2 лева за ток и 5000 лева за батерия къде си тръгнал да пишеш за коли - отивай на женския да удариш евтината туршия да се облажиш за коледа!

    Коментиран от #28

  • 14 Японеца

    17 2 Отговор
    Не можем да спрем прогреса! Свидетели сме на балона с акциите на Тесла! Измама е но, засега дава резултат! Санкциите на ЕС, помагат на един и унищожават другите! Първият покойник е Мерцедес! Дори Рено са по напред с хибриди и ел.коли!
  • 15 пилот на Ферари

    16 4 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Мъск да си гледа таратайките че поредната му тежка ракета пак гръмна.
    Ако и колите са му същата работа - майко мила .

    Коментиран от #18

  • 16 пилот на Ферари

    13 2 Отговор
    По грозна кола рядко съм виждал. Нито ретро , нито съвременно .
  • 17 Ал Капоне

    10 0 Отговор
    Дръжте си го хич ни не трябва, кофа за боклук!
  • 18 Ко речи?

    5 9 Отговор

    До коментар #15 от "пилот на Ферари":

    Кое е било гръмнало? Хайде стига партенки. Това не беше ракета, а тестов прототип, който предварително беше прежален, защото вероятността да се взриви беше повече от 50 на сто. Още преди няколко седмици Илон Мъск каза, че това е вероятно да се случи, но няма да повлияе на сроковете, защото следващия прототип е готов и продължават с него. Дори и да не се взривят, прототипите са си прототипи и нямат нищо общо с истинската ракета, защото от тестовете си правят изводи какви да са промените за истинската ракета.

    Точно това различава spacex от останалите. Те много се притесняват от грешки и загуба на пари за реални опити. Илон Мъск греши, но изключително бързо си поправя грешките и продължава напред във всяка една област. Понякога от една практическа грешка може да научиш много повече, отколкото от цял живот теоретична подготовка.

    Коментиран от #20

  • 19 Рено Фен

    5 2 Отговор
    Яяя какъв грозен бклук
  • 20 пилот на Ферари

    5 3 Отговор

    До коментар #18 от "Ко речи?":

    Прототипа ракета ли е или макет ? Ако беше се приземил успешно , щяхте да оцапате гащите от радост. Сега видите ли било прототип . Ма то прототип гръмна и Май месец. Всичко ли ще е само прототип ? Ракета 120 метра висока и няколкостотин милиона долара на фоерверки ??!!
    Ама иначе - полета успешен !

    Коментиран от #21, #26

  • 21 Ееееее

    3 3 Отговор

    До коментар #20 от "пилот на Ферари":

    Това не е полет, а тест! Какъв полет на 12 километра над земята? За къде според теб е летял?
  • 22 Пежо фен

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Га е имало Пежо 106 електрик Мъск е бил пъпчив тиинейджър
  • 23 така така

    3 2 Отговор
    Изглежда много добре външно, но си остава електрически миксер!!
  • 24 домакин

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Ей галфон много ти знае балалайката нещо! Първо изкарай книжка,пък после коментирах автомобили! Нищичко,ама нищичко не ти е ясно! Даже и колело без гуми ти е много!
  • 25 Терминатор

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Ти гледай теб та те не подкарат на някъде......да не кажа къде,тъп ц@рвУл!
  • 26 Целта беше частично кацане - постигнато

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "пилот на Ферари":

    Мъск споделя, че компанията иска да достигне 15 км. височина на полета. През това време ще се тестват двигателите, подвижните аеродинамични еементи, както и превключването от основните към допълнителните резервоари. Също така ще се тества и ЧАСТ ОТ ПРОЦЕДУРАТА ЗА КАЦАНЕ.


    Това е осмият прототип на Starship и се казва SN8, като Мъск НЕ ИЗКЛЮЧВА ТОЙ ДА СЕ ВЗРИВИ. Мъск и преди е казвал, че подобни събития са НАПЪЛНО НОРМАЛНИ и именно затова компанията прави толкова МНОГО ПРОТОТИПИ. Той допълва, че дори и SN8 да се взриви, SN9 вече е почти ГОТОВ и работата НЯМА ДА СЕ ЗАБАВИ.

    SpaceX вече е подала и заявки към местните власти в окръг Камерън в Тексас, където е тестовата площадка. За основна дата на изстрелването е посочен 30-ти ноември, като 1-ви и 2-ри декември са посочени като резервни дати, но те не са потвърдени от самата компанията като окончателни. Компанията планира да предава тестовия полет на живо в интернет.
  • 27 Еленко Методиев

    0 0 Отговор
    Има само една автомобилна марка, която е способна да те изведе в Космоса и всички знаем коя е тя! Останалото са АЛАБАЛИЗМИ

  • 28 Много са празниш ама матриала

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "wefwefe":

    Тий слаб. Най обикновенна електрокарна батерия без никава електроника е 20 бона и тежи кьм 350 кила. А новите за автмобили се очкава да са от 500 кила и нагоре плюс повишаващи и понижаващи трансформатори платки компютри брой я 35 40 бона. Никой не казва сега тез батерии колко презаряда издържат което е Мноооооооого Важно. Дървото ша е дебело ама фирмаджии кьт тебе са най големите пинтии и ревът с три реда сьлзи кьт им фьрля фактурата си от ремонта на бракмите им....