Кросоувър Tesla Model X с ремарке бе заснет в центъра на Киев и разбуни духовете из социалните мрежи. Коментарите изобилстват с предположения, като най-срещаното иронично такова е, че е напълно възможно това да е някой бизнесмен, който се връща от село и е натоварил ремаркето с картофи.
Снимката на Tesla Model X с въпросното ремарке беше публикувана във Facebook от Александър Давидов. Между другото, според паспортните данни на тази електрическа кола на Tesla, тя може да тегли ремарке с тегло до 2.3 тона. Ще споменем и, че това е най-скъпия модел на Tesla, като цената на такава кола, като нова е над 100 000 евро.
Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 18 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ербап
18:23 21.12.2020
2 Гост
18:25 21.12.2020
3 гост
Коментиран от #8
18:27 21.12.2020
4 zazutam
18:28 21.12.2020
5 vili
Че ако няма къде да зарежда.
Между другото Renault бяха пуснали точно подобен прототип на електричка дето дърпа ремарке с батерии.
Модерни времена.
18:41 21.12.2020
6 Буха ха
18:42 21.12.2020
7 пилот на Ферари
18:42 21.12.2020
8 пилот на Ферари
До коментар #3 от "гост":
Аз пък съм виждал бус с 200 литрова газова бутилка зад седалките. Също и магаре в баничарка , като задника му стърчеше през задния прозорец.Коментиран от #28, #68
18:45 21.12.2020
9 А нещо за завода на Тесла в Берлин?
Пропуснахте да споменете, че Тесла вече гони трилион пазарна капитализация.
Пропуснахте да споменете, че миналата седмица емитира акции за нови пет милиарда долара, като парите в наличност стават 20 милиарда долара и на практика Tesla вече няма дългове.
Пропуснахте да отбележите, че строежа в Берлин отново е спрян, защото не са си платили 100 милиона депозит, с който да се разруши вече построения завод, ако не му бъде издадено окончателно разрешително за строеж, за да затворите устите на анти електриците, че в Германия не можело да се строи без издадено разрешително за строеж.
ама как ще напишете такава новина като самите вие сте антиелектрици.
Най-полезната новина която успяхте да съчините за Тесла тази седмица беше тази снимка. Тесла модел Х имал теглич, ти да видиш. Ами той винаги си го е имал, още от началото на производството.
Коментиран от #13
18:46 21.12.2020
10 Язе
Коментиран от #22, #49
18:47 21.12.2020
11 Motorhead
18:49 21.12.2020
12 пилот на Ферари
Коментиран от #20
18:49 21.12.2020
13 ДВГ
До коментар #9 от "А нещо за завода на Тесла в Берлин?":
За пазарната капитализация разбрахме.За липсата на ръст от 50% още не сме разбрали.Те бройките от 2019 не могат да достигнат.....Коментиран от #25
18:53 21.12.2020
14 Знайко
18:58 21.12.2020
15 Дизела
18:58 21.12.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Шофьор
19:10 21.12.2020
18 Перник
19:11 21.12.2020
19 Има и още
19:14 21.12.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Уф...
19:31 21.12.2020
22 Да да, ама не
До коментар #10 от "Язе":
Видял си, ама нищо не си видял! Тесла Модел С няма теглич и никога не е имала!19:33 21.12.2020
23 омъскаряване
19:36 21.12.2020
24 Хо хо хо
Коментиран от #26
20:10 21.12.2020
25 Не могат горките
До коментар #13 от "ДВГ":
Даже със стотина хиляди по-малко от миналата година ще произведат. Поне 30% спад на продажбите ще има Тесла заради корона кризата. Ама догодина ще наваксат. Ще продадат поне 200 хиляди бройки.Коментиран от #31
20:43 21.12.2020
26 Така е!
До коментар #24 от "Хо хо хо":
С ремарке им пада пробегът, но дори с ремарке на което е качен същия като твоя автомобил, теслата ще ти вземе старта на светофара и ще и видиш само стоповете. За разлика в парите за теглене на километър въобще няма да споменавам.Да не мислиш, че твоя разход на гориво ще е същия като без ремарке? Ако на Тесла е по две твоя разход ще е по три, защото при спиране Тесла връща голяма част от енергията, която е изразходвала при ускорение.
Коментиран от #27, #29
20:48 21.12.2020
27 Факт!
До коментар #26 от "Така е!":
Ускорението на Тесла е добро но е малко превилено и то говорим за най-бърьият варуант модел ес.И пак няма Тесла под 10 сек на 400м дпри под 11 няма.Коментиран от #32, #66
21:19 21.12.2020
28 Хайл
До коментар #8 от "пилот на Ферари":
Виждал съм на магистрала тракия мерцедес комби с теле отзад,телето се изправи и съклото стана на сол,прасе съм виждал на Монтана на околовръстното как падна от ремаркето и хукна по къра21:30 21.12.2020
29 Хайл
До коментар #26 от "Така е!":
Тухльо,с ремарке тслата ти минава 78 км,без него 116...щом ги правят с ремаркета явно се е вдигнал пробега с резервните в него...144 км вече минава-мъск ми го каза по телефонаКоментиран от #40
21:35 21.12.2020
30 Какво ти пука
Коментиран от #35
21:37 21.12.2020
31 Хайл
До коментар #25 от "Не могат горките":
Казах ти за това ЩЕ...бъдеще далечно,незнайно кога време в далечината-тогава ще станат фантасмагориите ти гнусар гнусенКоментиран от #37
21:39 21.12.2020
32 Кое?
До коментар #27 от "Факт!":
Тесла Модел С взима 400 метра за 10.5 секунди!Коментиран от #34, #55
21:40 21.12.2020
33 Хайл
21:45 21.12.2020
34 Факт!
До коментар #32 от "Кое?":
Е да де нема под 10.Едно Порш 922 Турбо ги прави за към 10 10.1Коментиран от #36
21:45 21.12.2020
35 100000 евра...!?!?!??!!
До коментар #30 от "Какво ти пука":
Колко в бьлгария ша извадят толкоз мангизи.... Вий сте сомнабули и си вярвате на собствените фантасмагории....Коментиран от #39
21:50 21.12.2020
36 Кое?
До коментар #34 от "Факт!":
Горе пишеш, че даже няма под 11, за това ти отговарям! Супер спортните коли слизат под това време, а кола на парите като Тесла Модел С, няма която да го взима за това време! Серийна! А не някой Голф тунунг с 1300 к.с.,на който турбото му е по-скъпо от цялата кола!21:55 21.12.2020
37 Дрън-дрън
До коментар #31 от "Хайл":
Не виждаш ли, че те подиграват и ти говорят за спад на продажбите тази година. Толкова си обсебен, че даже не четеш какво ти пишат. Ще има да чакаш за спад на продажбите, ама няма да ти се сбъдне мечтата.Коментиран от #42
22:15 21.12.2020
38 Жоро
Живея в скандинавска държава, ел автомобилите са доста популярни, няколко близки приятели имат от водещата марка. Както и да е , повечето датчани си поръчват model 3 LR ,защото на performance не може да се сложи теглич. В съседна норвегия всяка 3та продадена Тesla е с теглич.
Проблема е в липсата на средна класа и нормален стандарт в родината, иначе нещата щяха да стоят по много по различен начин при продажбата на автомобили и мн други работи.
Коментиран от #47
22:17 21.12.2020
39 На тебе пък кой ти говори за България
До коментар #35 от "100000 евра...!?!?!??!!":
Ти колко представителства на Тесла знаеш България? В България и след 10 години ще се продават по нула бройки. Въобще не сме целева група за Тесла. Те надали знаят за съществуването на България, за да се притесняват за твоето мнение.Коментиран от #54
22:19 21.12.2020
40 Ти си тухлата
До коментар #29 от "Хайл":
Кой ти говори за пробег, говоря ти за ускорениеКоментиран от #41
22:32 21.12.2020
41 Факт!
До коментар #40 от "Ти си тухлата":
Обаче пада от ТайканаКоментиран от #43
23:11 21.12.2020
42 Хайл
До коментар #37 от "Дрън-дрън":
На хората им се 🤮🤮🤮🤮🤮 само като видят че си тук,ти мислиш че ти се радват...само глопаф като теб се интересува КОЛКО ДИГА ЗА 3 СЕК ,ама ти е простено че си заблуден 🤣🤣🤣🤣Коментиран от #45
23:12 21.12.2020
43 Хайл
До коментар #41 от "Факт!":
Тоя тухлю пише само каквото му оттърва🤣🤣🤣23:14 21.12.2020
44 1111
23:44 21.12.2020
45 Защо мислиш, че тебе те харесват?
До коментар #42 от "Хайл":
Мислиш си, че ако повториш хиляда пъти, че Тесла тази година ще продаде по-малко автомобили отколкото миналата, това ще стане истина ли? Продължавай да си го повтаряш. Само ти си вярваш.За тази година 500 хиляди беше първоначалната цел, която остана такава въпреки затварянето на фабриките и спада на търсенето. Не виждам на какво основание очакваш повече от тези продажби? Кой е говорил някога за повече?
Коментиран от #46
00:20 22.12.2020
46 Факт!
До коментар #45 от "Защо мислиш, че тебе те харесват?":
Още преди Ковид кризата Продажбите на Тесла Ес и товя друхото СУВ бяха зле добрите продажби идваха от Модел 3.Обаче конкуренцията не спи.Дори и сега не удпя да бие Зоето на Рено може би заради доставките.Ама не съю сигурен дали завода в Берлин ще го бъде а без него бай бай Юръп.А в Китай ще видим още жъштурите не са окрали технологията и не са пуснали някоя своя версия на половин цена.Коментиран от #48
01:55 22.12.2020
47 Хо хо хо
До коментар #38 от "Жоро":
Между средна класа и средна класа има разлика.В Бъшгария за средна класа се води някой който може да си купи нов Меган или Астра от магазина за Норвегия средната класа може да си купи Модел 3.01:57 22.12.2020
48 Колкото и да увъртате
До коментар #46 от "Факт!":
500 хиляди беше целта преди да се знае, че ще има каквато и да е криза. Целта си остава същата и вероятността да се изпълни е голяма, следователно ПРОДАЖБИТЕ СА ПОВЕЧЕ ОТ ОЧАКВАНИЯТА.Само на нашите антиелектрици им се струва обратното. Според анализатори в края първото тримесечие, дори 400 хиляди били висока цел предвид обстоятелствата.
Още с пускането на Модел 3 се знаеше, че ще канибализира продажбите на по-скъпите модели. Точно както Модел У ще канибализира продажбите на Модел 3. Важни са общите бройки на продажбите. Печалбите са за брой, почти независимо от модела.
Коментиран от #50
07:43 22.12.2020
49 Chukan Kirilov
До коментар #10 от "Язе":
Според някои от селяните, коментиращи тук - те това е класа! Какво има в ремаркето си е чисто негова работа. Какво е класа? Да се качиш на Ботев с Теслата - със сигурност ще го направи?Коментиран от #51
08:57 22.12.2020
50 Факт!
До коментар #48 от "Колкото и да увъртате":
ТГолямата част от продажжите им идвят от Сащ и Чайна че видим.Чяйна е непредвидим пазар.А ако останат в Сащ няма да ги бъде за дълго.ГМнпродавяха основно в Сащ навремето бяхя най гооям производител в Света и въпреки това фалирахаКоментиран от #52
10:57 22.12.2020
51 Абе умници
До коментар #49 от "Chukan Kirilov":
Не разбрахте ли, че Тесла не е автомобил с който да показваш класа? Човекът е взел автомобила да си върши работа и въобще не му пука за вашето мнение.Ако искаше да показва класа щеше да си купи Бентли и да се хвали пред приятелите по колко пъти го обслужва и колко десетки хиляди долара му струва обслужването. Колкото повече нули оставя в сервиза, толкова повече класа ще покаже.
Човекът който си е купил Тесла е прагматик!
Коментиран от #58
11:15 22.12.2020
52 Забравяш факта, че Тесла вече е в Европа
До коментар #50 от "Факт!":
Предстои специален модел за европейските пазари, както и специални модели за китайския на съответните конкурентни цени.Китайското качество вече е нива над американското производство, а за европейското се очаква да е ТОП.
Това също ще повлияе на продажбите, но цената без мита и налози ще е основният фактор.
Коментиран от #53
11:21 22.12.2020
53 Факт!
До коментар #52 от "Забравяш факта, че Тесла вече е в Европа":
Качеството в Сащ е ниско защото се прави от цгани в Каляфорня най-тпият мнгалски жълт щат.Сега като го преместят в Белият Тексас ще е топ.12:51 22.12.2020
54 Софиянец
До коментар #39 от "На тебе пък кой ти говори за България":
След 10 години, не само в България в цял свят може да са 0 продажбите на Тесла. Никой не е застрахован от некадърен шеф и фалит. Откъде си толкова сигурен, че след няколко години Мънск няма да емигрирал безвъзвратно към Марс. Бягайки от разневените фалирали американски "инвеститори" в акции. Да може в България, след 10 години да се продават 0 нови автомобили, но за сметка на това да се продават 100 000 летящи китайски дрона годишноКоментиран от #56
16:37 22.12.2020
55 Софиянец
До коментар #32 от "Кое?":
"Тесла Модел С взима 400 метра за 10.5 секунди!". Но само 1 и 2 старт, след това е много по-бавна защщото и е прегряла батерията. Аз бих предпочел електрическото Порше или Ауди.Коментиран от #59
16:43 22.12.2020
56 Още един слепец
До коментар #54 от "Софиянец":
Такива ги слушаме още от създаването на Tesla. Все фалира след половин година, а акционерите щели да бъдат бесни, а тя взе че изпревари всички автомобилни производители, като пазарната и капитализация в момента е повече отколкото следващите 10 взети накуп.Тесла няма как да фалира, защото за разлика от стогодишните не сглобява части които някой друг е произвел за тях, а сама си произвежда всичко, като в най-скоро време, ще е толкова вертикално интегрирана, че веригата от доставките ще започва с изкопаването на суровините за материалите.
Коментиран от #57
17:10 22.12.2020
57 Факт!
До коментар #56 от "Още един слепец":
Е то ГМ бяха производиъел Номер 1 50 години докато не фалираха 2008-ма.Естествено че няма да флират веднага но е факт че печелят повече от продажбата на квоинотколкото на коли.Коментиран от #62
18:41 22.12.2020
58 Дачия на газ е прагматично
До коментар #51 от "Абе умници":
Кое е прагматичното пробегът от 600км който с тва ремарке пада на 300-400 ли?18:43 22.12.2020
59 Кое?
До коментар #55 от "Софиянец":
Така е, но това се поправя! Модел 3 не прегрява, така! Старта е същия и след 20 пъти! Така ще бъде и следващия Модел С! Не мисли, че ако Порше могат, Тесла не могат да го направят! Вече имат технологията, ще бъде в Плейд с 3 мотора и няма да прегрява!Коментиран от #60
18:52 22.12.2020
60 Газирана вода
До коментар #59 от "Кое?":
Може ама нормалният човек не го интересува драг рейсинга а пробега и цената.Акомима кола с 600 км пробег и струва 20к евро ще е перфектно.Коментиран от #63
18:56 22.12.2020
61 Аз пък видях.
Коментиран от #65
19:28 22.12.2020
62 Това наистина е факт
До коментар #57 от "Факт!":
Към момента наистина без квотите ще са на малка загуба, но като се има предвид, че с печалбите от продажбата на 300 хиляди автомобила тази година, строят три нови фабрики с общ капацитет над милион автомобила годишно и въпреки това са на печалба, познай колко щеше да им е печалбата, ако не строяха нищо или само един два за вода.Брутната им печалба от автомобил е една от най-големите в автомобилния бранш - над 25% при средно за индустрията около 10%. Смятай какви ще са печалбите, когато спрат да строят заводи и продават милиони автомобили годишно?
Коментиран от #64
19:37 22.12.2020
63 Така е
До коментар #60 от "Газирана вода":
Но ако имаш добро ускорение, няма да я върнеш, нали? Ускорението продава доста електрички, защото конкурира по-спортни коли, които са по-скъпи! И така електричката изведнъж излиза много по-евтина, срещу конкурентна спортна ДВГ кола.19:42 22.12.2020
64 Факт!
До коментар #62 от "Това наистина е факт":
Не вярвам да стане толкова лесно.Първо другите автопроизводители се усетиха и наваксват.Второ.чайниците ще окрадат нещо и ще го пуснат на безценица.19:52 22.12.2020
65 Хайл
До коментар #61 от "Аз пък видях.":
Във франция съм виждал циркове когато се местят,нормално да видиш такава гледка-камион+ремарке+каравана+кола накрая...към 30+метра 👍22:12 22.12.2020
66 Хайл Хитлер
До коментар #27 от "Факт!":
Прасто човека си кара бензиновия агрегат да си спира и зарежда.13:12 23.12.2020
67 антимафия
15:54 23.12.2020
68 Еврокомунист
До коментар #8 от "пилот на Ферари":
Аз пък съм виждал и тиква в Тойота Ленд Круизър, ама това не значи, че е нормално!18:42 27.12.2020