Last news in Fakti

21 Декември, 2020 18:19 10 898 68

Новост в една снимка: Бизнесмени в Tesla с... ремарке

  • tesla-
  • model x-
  • ремарке
Новост в една снимка: Бизнесмени в Tesla с... ремарке - 1

Кросоувър Tesla Model X с ремарке бе заснет в центъра на Киев и разбуни духовете из социалните мрежи. Коментарите изобилстват с предположения, като най-срещаното иронично такова е, че е напълно възможно това да е някой бизнесмен, който се връща от село и е натоварил ремаркето с картофи.


Снимката на Tesla Model X с въпросното ремарке беше публикувана във Facebook от Александър Давидов. Между другото, според паспортните данни на тази електрическа кола на Tesla, тя може да тегли ремарке с тегло до 2.3 тона. Ще споменем и, че това е най-скъпия модел на Tesla, като цената на такава кола, като нова е над 100 000 евро.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ербап

    51 9 Отговор
    Ами ако вози у ремаркето шкафове за Баце?
  • 2 Гост

    51 12 Отговор
    Класа не се купува с пари.
  • 3 гост

    26 4 Отговор
    90-та година видях не много старо порше с варел с гориво на задната седалка,чудно ми беше как го е заврял там,и нямаше ли нещо по- подходащо,но всеки си решава.

    Коментиран от #8

  • 4 zazutam

    20 3 Отговор
    ама човека може да кара храна за тъщата :)
  • 5 vili

    51 4 Отговор
    Не бе човека си кара батериите.
    Че ако няма къде да зарежда.
    Между другото Renault бяха пуснали точно подобен прототип на електричка дето дърпа ремарке с батерии.
    Модерни времена.
  • 6 Буха ха

    42 5 Отговор
    Кара допълнителни батерии защото извън Киев няма зарядни станции
  • 7 пилот на Ферари

    32 4 Отговор
    Вози си резервните батерии. Като скеча с Тодор Колев за електронния часовник и куфара с батериите.
  • 8 пилот на Ферари

    21 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Аз пък съм виждал бус с 200 литрова газова бутилка зад седалките. Също и магаре в баничарка , като задника му стърчеше през задния прозорец.

    Коментиран от #28, #68

  • 9 А нещо за завода на Тесла в Берлин?

    18 26 Отговор
    А дано ама надали? Вече наистина нивото на този сайт спада и рови дъното.

    Пропуснахте да споменете, че Тесла вече гони трилион пазарна капитализация.

    Пропуснахте да споменете, че миналата седмица емитира акции за нови пет милиарда долара, като парите в наличност стават 20 милиарда долара и на практика Tesla вече няма дългове.

    Пропуснахте да отбележите, че строежа в Берлин отново е спрян, защото не са си платили 100 милиона депозит, с който да се разруши вече построения завод, ако не му бъде издадено окончателно разрешително за строеж, за да затворите устите на анти електриците, че в Германия не можело да се строи без издадено разрешително за строеж.

    ама как ще напишете такава новина като самите вие сте антиелектрици.

    Най-полезната новина която успяхте да съчините за Тесла тази седмица беше тази снимка. Тесла модел Х имал теглич, ти да видиш. Ами той винаги си го е имал, още от началото на производството.

    Коментиран от #13

  • 10 Язе

    15 0 Отговор
    Нищо ново под слънцето. Преди 2 години видях Тесла Модел S с ремарке в София, а в ремаркето електрически скутер.

    Коментиран от #22, #49

  • 11 Motorhead

    29 5 Отговор
    Това не е ремарке,а дизелов генератор.С него се зареждат батериите.
  • 12 пилот на Ферари

    16 1 Отговор
    Това също е много интересно да се види .

    Коментиран от #20

  • 13 ДВГ

    19 4 Отговор

    До коментар #9 от "А нещо за завода на Тесла в Берлин?":

    За пазарната капитализация разбрахме.За липсата на ръст от 50% още не сме разбрали.Те бройките от 2019 не могат да достигнат.....

    Коментиран от #25

  • 14 Знайко

    31 3 Отговор
    И какво от това? Човека я е купил за си върши работата с нея. А не за да я ползва като пичеловка за златотърсачки фотомодели, плеймейтки, студентки ... Или за да се фука с нея, пред комплексирани футболисти, боксьори, чалгари, политици, министри ... Ако Tesla Model X теглеше конско ремарке със чистокръвен жребец вътре струващ над милион евро. Колкото 10 Tesla Model X или Mercedes-Benz S-Class. Пак ли щяхте да се присмивате. Или пък в Саудитска Арабия, ако теглеше ремарке с много скъпа състезателна камила. Кое е по-срамно фермер да кара Tesla Model X. Или това селски кмет в България, на село с 200 жители да кара джип Mercedes-Benz за над 100 000 евро купен с пари на данъкоплатците.
  • 15 Дизела

    21 8 Отговор
    В ремаркето има части и инструменти.Броня,панорамно стъкло,носачи,въже за теглене и няколко пожарогасителя за всеки случай
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Шофьор

    28 3 Отговор
    Бях из Норвегия тези седмици, ако знаете колко Модел Х с ремаркета видях? Хората си купуват коли за да ги ползват, а не само да се показват!
  • 18 Перник

    15 3 Отговор
    Поляците ще измислят газова уредба за Тесла и ще се наводни с тесли в България
  • 19 Има и още

    5 0 Отговор
    Може и с яхта!

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Уф...

    19 4 Отговор
    Е и?! Елате в Норвегия. Тук това е нещо нормално. Имаш ремаркета на почти всички бензиностанции, които да наемаш. И често има Тесли с ремар8667кета. Това да не е Ферари? Има теглич - използваш го.
  • 22 Да да, ама не

    5 6 Отговор

    До коментар #10 от "Язе":

    Видял си, ама нищо не си видял! Тесла Модел С няма теглич и никога не е имала!
  • 23 омъскаряване

    13 4 Отговор
    Бензинов или дизелов Генератор в ремарке ! Все по-често, ще виждате такава картинка! За тесларите, хубави ремаркета има на колесари.ком
  • 24 Хо хо хо

    13 6 Отговор
    То и без тва тия електеички имат мизерен рейндж па с ремарке камо ли едвам ще дотътри половината пробег и то ако рулира с 30-40 км/ч

    Коментиран от #26

  • 25 Не могат горките

    9 3 Отговор

    До коментар #13 от "ДВГ":

    Даже със стотина хиляди по-малко от миналата година ще произведат. Поне 30% спад на продажбите ще има Тесла заради корона кризата. Ама догодина ще наваксат. Ще продадат поне 200 хиляди бройки.

    Коментиран от #31

  • 26 Така е!

    5 12 Отговор

    До коментар #24 от "Хо хо хо":

    С ремарке им пада пробегът, но дори с ремарке на което е качен същия като твоя автомобил, теслата ще ти вземе старта на светофара и ще и видиш само стоповете. За разлика в парите за теглене на километър въобще няма да споменавам.


    Да не мислиш, че твоя разход на гориво ще е същия като без ремарке? Ако на Тесла е по две твоя разход ще е по три, защото при спиране Тесла връща голяма част от енергията, която е изразходвала при ускорение.

    Коментиран от #27, #29

  • 27 Факт!

    7 4 Отговор

    До коментар #26 от "Така е!":

    Ускорението на Тесла е добро но е малко превилено и то говорим за най-бърьият варуант модел ес.И пак няма Тесла под 10 сек на 400м дпри под 11 няма.

    Коментиран от #32, #66

  • 28 Хайл

    17 0 Отговор

    До коментар #8 от "пилот на Ферари":

    Виждал съм на магистрала тракия мерцедес комби с теле отзад,телето се изправи и съклото стана на сол,прасе съм виждал на Монтана на околовръстното как падна от ремаркето и хукна по къра
  • 29 Хайл

    7 7 Отговор

    До коментар #26 от "Така е!":

    Тухльо,с ремарке тслата ти минава 78 км,без него 116...щом ги правят с ремаркета явно се е вдигнал пробега с резервните в него...144 км вече минава-мъск ми го каза по телефона

    Коментиран от #40

  • 30 Какво ти пука

    3 9 Отговор
    Тази година ръстът ще е само 30% но за сметка на това, догодина ще е 100% ще продадат поне един милион автомобила. Не забравяй, че тогава ще започнат продажбите на Тесла модел y в Китай още от януари, в Европа от юли, а към края на годината започват продажбите на пикапа.

    Коментиран от #35

  • 31 Хайл

    6 4 Отговор

    До коментар #25 от "Не могат горките":

    Казах ти за това ЩЕ...бъдеще далечно,незнайно кога време в далечината-тогава ще станат фантасмагориите ти гнусар гнусен

    Коментиран от #37

  • 32 Кое?

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "Факт!":

    Тесла Модел С взима 400 метра за 10.5 секунди!

    Коментиран от #34, #55

  • 33 Хайл

    3 0 Отговор
    105 сек
  • 34 Факт!

    4 2 Отговор

    До коментар #32 от "Кое?":

    Е да де нема под 10.Едно Порш 922 Турбо ги прави за към 10 10.1

    Коментиран от #36

  • 35 100000 евра...!?!?!??!!

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Какво ти пука":

    Колко в бьлгария ша извадят толкоз мангизи.... Вий сте сомнабули и си вярвате на собствените фантасмагории....

    Коментиран от #39

  • 36 Кое?

    1 3 Отговор

    До коментар #34 от "Факт!":

    Горе пишеш, че даже няма под 11, за това ти отговарям! Супер спортните коли слизат под това време, а кола на парите като Тесла Модел С, няма която да го взима за това време! Серийна! А не някой Голф тунунг с 1300 к.с.,на който турбото му е по-скъпо от цялата кола!
  • 37 Дрън-дрън

    4 6 Отговор

    До коментар #31 от "Хайл":

    Не виждаш ли, че те подиграват и ти говорят за спад на продажбите тази година. Толкова си обсебен, че даже не четеш какво ти пишат. Ще има да чакаш за спад на продажбите, ама няма да ти се сбъдне мечтата.

    Коментиран от #42

  • 38 Жоро

    4 3 Отговор
    Това само източния свят го има като мислене ( синдрома на бедната нация) .
    Живея в скандинавска държава, ел автомобилите са доста популярни, няколко близки приятели имат от водещата марка. Както и да е , повечето датчани си поръчват model 3 LR ,защото на performance не може да се сложи теглич. В съседна норвегия всяка 3та продадена Тesla е с теглич.
    Проблема е в липсата на средна класа и нормален стандарт в родината, иначе нещата щяха да стоят по много по различен начин при продажбата на автомобили и мн други работи.

    Коментиран от #47

  • 39 На тебе пък кой ти говори за България

    4 2 Отговор

    До коментар #35 от "100000 евра...!?!?!??!!":

    Ти колко представителства на Тесла знаеш България? В България и след 10 години ще се продават по нула бройки. Въобще не сме целева група за Тесла. Те надали знаят за съществуването на България, за да се притесняват за твоето мнение.

    Коментиран от #54

  • 40 Ти си тухлата

    2 7 Отговор

    До коментар #29 от "Хайл":

    Кой ти говори за пробег, говоря ти за ускорение

    Коментиран от #41

  • 41 Факт!

    6 4 Отговор

    До коментар #40 от "Ти си тухлата":

    Обаче пада от Тайкана

    Коментиран от #43

  • 42 Хайл

    6 1 Отговор

    До коментар #37 от "Дрън-дрън":

    На хората им се 🤮🤮🤮🤮🤮 само като видят че си тук,ти мислиш че ти се радват...само глопаф като теб се интересува КОЛКО ДИГА ЗА 3 СЕК ,ама ти е простено че си заблуден 🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #45

  • 43 Хайл

    5 2 Отговор

    До коментар #41 от "Факт!":

    Тоя тухлю пише само каквото му оттърва🤣🤣🤣
  • 44 1111

    5 1 Отговор
    В случая комплексарите не са тези в теслата с ремаркето, а тези които им се присмиват.
  • 45 Защо мислиш, че тебе те харесват?

    2 5 Отговор

    До коментар #42 от "Хайл":

    Мислиш си, че ако повториш хиляда пъти, че Тесла тази година ще продаде по-малко автомобили отколкото миналата, това ще стане истина ли? Продължавай да си го повтаряш. Само ти си вярваш.

    За тази година 500 хиляди беше първоначалната цел, която остана такава въпреки затварянето на фабриките и спада на търсенето. Не виждам на какво основание очакваш повече от тези продажби? Кой е говорил някога за повече?

    Коментиран от #46

  • 46 Факт!

    9 1 Отговор

    До коментар #45 от "Защо мислиш, че тебе те харесват?":

    Още преди Ковид кризата Продажбите на Тесла Ес и товя друхото СУВ бяха зле добрите продажби идваха от Модел 3.Обаче конкуренцията не спи.Дори и сега не удпя да бие Зоето на Рено може би заради доставките.Ама не съю сигурен дали завода в Берлин ще го бъде а без него бай бай Юръп.А в Китай ще видим още жъштурите не са окрали технологията и не са пуснали някоя своя версия на половин цена.

    Коментиран от #48

  • 47 Хо хо хо

    6 1 Отговор

    До коментар #38 от "Жоро":

    Между средна класа и средна класа има разлика.В Бъшгария за средна класа се води някой който може да си купи нов Меган или Астра от магазина за Норвегия средната класа може да си купи Модел 3.
  • 48 Колкото и да увъртате

    4 4 Отговор

    До коментар #46 от "Факт!":

    500 хиляди беше целта преди да се знае, че ще има каквато и да е криза. Целта си остава същата и вероятността да се изпълни е голяма, следователно ПРОДАЖБИТЕ СА ПОВЕЧЕ ОТ ОЧАКВАНИЯТА.

    Само на нашите антиелектрици им се струва обратното. Според анализатори в края първото тримесечие, дори 400 хиляди били висока цел предвид обстоятелствата.

    Още с пускането на Модел 3 се знаеше, че ще канибализира продажбите на по-скъпите модели. Точно както Модел У ще канибализира продажбите на Модел 3. Важни са общите бройки на продажбите. Печалбите са за брой, почти независимо от модела.

    Коментиран от #50

  • 49 Chukan Kirilov

    0 4 Отговор

    До коментар #10 от "Язе":

    Според някои от селяните, коментиращи тук - те това е класа! Какво има в ремаркето си е чисто негова работа. Какво е класа? Да се качиш на Ботев с Теслата - със сигурност ще го направи?

    Коментиран от #51

  • 50 Факт!

    3 0 Отговор

    До коментар #48 от "Колкото и да увъртате":

    ТГолямата част от продажжите им идвят от Сащ и Чайна че видим.Чяйна е непредвидим пазар.А ако останат в Сащ няма да ги бъде за дълго.ГМнпродавяха основно в Сащ навремето бяхя най гооям производител в Света и въпреки това фалираха

    Коментиран от #52

  • 51 Абе умници

    4 5 Отговор

    До коментар #49 от "Chukan Kirilov":

    Не разбрахте ли, че Тесла не е автомобил с който да показваш класа? Човекът е взел автомобила да си върши работа и въобще не му пука за вашето мнение.

    Ако искаше да показва класа щеше да си купи Бентли и да се хвали пред приятелите по колко пъти го обслужва и колко десетки хиляди долара му струва обслужването. Колкото повече нули оставя в сервиза, толкова повече класа ще покаже.

    Човекът който си е купил Тесла е прагматик!

    Коментиран от #58

  • 52 Забравяш факта, че Тесла вече е в Европа

    1 5 Отговор

    До коментар #50 от "Факт!":

    Предстои специален модел за европейските пазари, както и специални модели за китайския на съответните конкурентни цени.

    Китайското качество вече е нива над американското производство, а за европейското се очаква да е ТОП.

    Това също ще повлияе на продажбите, но цената без мита и налози ще е основният фактор.

    Коментиран от #53

  • 53 Факт!

    5 1 Отговор

    До коментар #52 от "Забравяш факта, че Тесла вече е в Европа":

    Качеството в Сащ е ниско защото се прави от цгани в Каляфорня най-тпият мнгалски жълт щат.Сега като го преместят в Белият Тексас ще е топ.
  • 54 Софиянец

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "На тебе пък кой ти говори за България":

    След 10 години, не само в България в цял свят може да са 0 продажбите на Тесла. Никой не е застрахован от некадърен шеф и фалит. Откъде си толкова сигурен, че след няколко години Мънск няма да емигрирал безвъзвратно към Марс. Бягайки от разневените фалирали американски "инвеститори" в акции. Да може в България, след 10 години да се продават 0 нови автомобили, но за сметка на това да се продават 100 000 летящи китайски дрона годишно

    Коментиран от #56

  • 55 Софиянец

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "Кое?":

    "Тесла Модел С взима 400 метра за 10.5 секунди!". Но само 1 и 2 старт, след това е много по-бавна защщото и е прегряла батерията. Аз бих предпочел електрическото Порше или Ауди.

    Коментиран от #59

  • 56 Още един слепец

    1 4 Отговор

    До коментар #54 от "Софиянец":

    Такива ги слушаме още от създаването на Tesla. Все фалира след половин година, а акционерите щели да бъдат бесни, а тя взе че изпревари всички автомобилни производители, като пазарната и капитализация в момента е повече отколкото следващите 10 взети накуп.

    Тесла няма как да фалира, защото за разлика от стогодишните не сглобява части които някой друг е произвел за тях, а сама си произвежда всичко, като в най-скоро време, ще е толкова вертикално интегрирана, че веригата от доставките ще започва с изкопаването на суровините за материалите.

    Коментиран от #57

  • 57 Факт!

    3 1 Отговор

    До коментар #56 от "Още един слепец":

    Е то ГМ бяха производиъел Номер 1 50 години докато не фалираха 2008-ма.Естествено че няма да флират веднага но е факт че печелят повече от продажбата на квоинотколкото на коли.

    Коментиран от #62

  • 58 Дачия на газ е прагматично

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "Абе умници":

    Кое е прагматичното пробегът от 600км който с тва ремарке пада на 300-400 ли?
  • 59 Кое?

    1 2 Отговор

    До коментар #55 от "Софиянец":

    Така е, но това се поправя! Модел 3 не прегрява, така! Старта е същия и след 20 пъти! Така ще бъде и следващия Модел С! Не мисли, че ако Порше могат, Тесла не могат да го направят! Вече имат технологията, ще бъде в Плейд с 3 мотора и няма да прегрява!

    Коментиран от #60

  • 60 Газирана вода

    2 0 Отговор

    До коментар #59 от "Кое?":

    Може ама нормалният човек не го интересува драг рейсинга а пробега и цената.Акомима кола с 600 км пробег и струва 20к евро ще е перфектно.

    Коментиран от #63

  • 61 Аз пък видях.

    1 0 Отговор
    Пътувах от Байон до Бордо (живея в Франция).Бях с новият си Мустанг.И застигам един колега с Мустанг който тегли каравана. Очудих се, не че Мустанга ще усети караваната.А веднъж на кръговото в градът в който живеех преди, гледам един с една огромна камион- каравана- гледам че тегли зад себе си Еспас 4 на който пък от зад е закачен Смарт. Събра ми погледа и нямах време да извадя телефона да снимам.Повече такова не съм виждал.

    Коментиран от #65

  • 62 Това наистина е факт

    1 2 Отговор

    До коментар #57 от "Факт!":

    Към момента наистина без квотите ще са на малка загуба, но като се има предвид, че с печалбите от продажбата на 300 хиляди автомобила тази година, строят три нови фабрики с общ капацитет над милион автомобила годишно и въпреки това са на печалба, познай колко щеше да им е печалбата, ако не строяха нищо или само един два за вода.

    Брутната им печалба от автомобил е една от най-големите в автомобилния бранш - над 25% при средно за индустрията около 10%. Смятай какви ще са печалбите, когато спрат да строят заводи и продават милиони автомобили годишно?

    Коментиран от #64

  • 63 Така е

    1 2 Отговор

    До коментар #60 от "Газирана вода":

    Но ако имаш добро ускорение, няма да я върнеш, нали? Ускорението продава доста електрички, защото конкурира по-спортни коли, които са по-скъпи! И така електричката изведнъж излиза много по-евтина, срещу конкурентна спортна ДВГ кола.
  • 64 Факт!

    3 2 Отговор

    До коментар #62 от "Това наистина е факт":

    Не вярвам да стане толкова лесно.Първо другите автопроизводители се усетиха и наваксват.Второ.чайниците ще окрадат нещо и ще го пуснат на безценица.
  • 65 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "Аз пък видях.":

    Във франция съм виждал циркове когато се местят,нормално да видиш такава гледка-камион+ремарке+каравана+кола накрая...към 30+метра 👍
  • 66 Хайл Хитлер

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Факт!":

    Прасто човека си кара бензиновия агрегат да си спира и зарежда.
  • 67 антимафия

    0 1 Отговор
    Е какво като е Тесла , защо да не е с ремарке , да не е Майбах , тя си е най обикновен боклук , подразбира се от името ...
  • 68 Еврокомунист

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "пилот на Ферари":

    Аз пък съм виждал и тиква в Тойота Ленд Круизър, ама това не значи, че е нормално!