Най-евтиният е внесен от Италия, навъртял е 293 000 км и струва 19 500 лв. Една идея по-скъп е този 500 Е отпреди модернизацията на модела, когато мощността му е малко по-висока (326 срещу 320 к.с.), макар че пробегът от 161 000 км звучи съмнително. Това важи и за 150-те хиляди километра на този Е500, който също се продава за 19 999 лв.
С цена от 35 000 лв. този E500 попада в доста по-висока ценова категория. Дори и той обаче се продава за без пари в сравнение с повечето си роднини от немското mobile.
Най-евтиното "Чочоне" там струва 49 000 лв. За около 50 000 се предлагат също екземпляр от първата партида, доставена за Германия с опция за радиаторна решетка в стил SL освен оригиналния преден капак и 500 Е, който според описанието е изминал едва 118 000 км.
Още по-апетитен за колекционери е пробегът на този 500 E. Струва близо 58 000 лв., но е изминал едва 89 000 км.
Най-много оферти за "Чочоне" в немското mobile има в сегмента между 60 000 и 70 000 лв. Прави впечатление, че повечето от тях са от първата серия на модела, която се радва на почит сред колекционерите. От нея е и най-скъпата заводска W124-ка на сайта с цена 39 900 евро и пробег 56 400 км.
Мнозина са склонни да приемат, че към фабричните версии на 500 Е/Е500 спадат и доработките на AMG. По онова време тунинг фирмата все още не е част от концерна Daimler-Benz, но се смята за придворното ателие на немския производител.
През 1993-94 г. AMG пуска ограничена серия W124-ки с името E60. Според различните източници от тази модификация са произведени между 126 и 150 екземпляра с увеличен до 6.0 литра работен обем на мотора M 119 и мощност 381 к.с., благодарение на които ускорението до 100 км/ч отнема само 5.4 секунди.
В немското mobile се предлагат две E-шейсетки. Едната се продава за 50 000 лв., а другата струва влудяващите 93 500 лв. Любопитното е, че E60 AMG може да се открие и в българското mobile, при това от далеч по-редките комбита и на драстично по-ниска цена.
Според продавача уникалният автомобил е съхраняван само в гараж и е навъртял нищожните 54 000 км, но въпреки това е готов да се раздели с него за едва 35 300 лв.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ffgfh
18:05 28.11.2012
2 ffgfh
18:07 28.11.2012
3 Митко Демирев
18:17 28.11.2012
4 Niko
18:18 28.11.2012
5 Име:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MVHq4NeQVkU[/youtube]
18:30 28.11.2012
6 Име:
18:37 28.11.2012
7 Никола Младенов
18:41 28.11.2012
8 Николай Петров
18:45 28.11.2012
9 blabla
19:10 28.11.2012
10 000/950
3.6 (Twin Turbo) Straight Six, RWD, 377hp, 568Nm, 1663 kg, 6 speed Manual Transmission, 0-100km/h 5.1sec., Top Speed 283 km/h
19:28 28.11.2012
11 W124
19:34 28.11.2012
12 ....
19:59 28.11.2012
13 koko
20:04 28.11.2012
14 айде бе
20:04 28.11.2012
15 гошомадафака
20:05 28.11.2012
16 millionaire
Коментиран от #38
20:06 28.11.2012
17 fil123
Коментиран от #20
20:09 28.11.2012
18 коко
20:10 28.11.2012
19 Millionaire
Коментиран от #47
20:13 28.11.2012
20 Millionaire
До коментар #17 от "fil123":
ЕМИ КАТО ИСКАШ ПРЕЗ ЗИМАТА КОЛАТА ДА НЕ ПОДНАСЯ – ВЗЕМИ СИ 4Х4 ИЛИ ПРЕДНЯК БЕ БРЪМБЪР .. И ТИ СИ НЕМОЖАЧ И СЕ ОБАЖДАШ САМО :D :D :D ТО СЕ Е ВИДЕЛО ДНЕСКА ШЕ СЕ СКЪСАМ ОТ СМЯХ С ТАЯ СТАТИЯ И ВАЩЕ ТЪПИ КОМЕНТАРИ :D :D КАТО ТИ ТРЯБВА КОЛА ЗА В ГРАДА - ДА НЕ ПОДНАСЯ , ДА ХАРЧИ МЪНИЧКО - ЯВНО , ЧЕ СИ НЕМОЖАЧ МИ ЗЕМИ СИ И ТИ КАТО КОЛЕГАТА НЕКОЕ ФИЯТЧЕ 2008-ма И СЕ КЕФИ – ТУКА ГОВОРИМЕ ТИЯ ДЕТО МОЖЕМЕ ДА НОСИМЕ ЗАДНО ;) ;)20:16 28.11.2012
21 georgi
20:19 28.11.2012
22 гост
20:27 28.11.2012
23 gin
20:29 28.11.2012
24 Muki
20:33 28.11.2012
25 Millionaire
http://vbox7.com/play:9a1c6718a9&al=2&vid=1252666
Поствам един невероятен клип - само за сериозните ценители на Дрифт-а .. и казвам отново - НЕ ИСКАМ ДА ОБИДЯ НИКОЙ – НО МЕРЦЕДЕС , БМВ(някои модели) , СУБАРУ , АУДИ , НИССАН , ФОРД 4Х4 (от всички изброени говорим само за сериозните машини .. такива 2.0 мотор или пък 3 тона лукс .. просто не съществуват като коли изобщо) - ТЕЗИ КОЛИ СА ЗА ХОРА КОИТО МОГАТ ДА КАРАТ - АКО ТЕ Е СТРАХ ОТ МЕЧКИ - НЕ ХОДИШ В ГОРАТА !!!!!!!!!!!!
20:33 28.11.2012
26 Хари Потър
Коментиран от #28
20:34 28.11.2012
27 hienata
20:42 28.11.2012
28 Millionaire
До коментар #26 от "Хари Потър":
Кфи легенди , бе човек ... ти изобщо говориш некфи пълни тъпотии .. сериозни автомобилисти ще ти кажат , че първо - това е най-здравата кола след Dodge Charger от 1969 година .. ще ти кажа за историята на мой приятел от Драгалевци който смени SL 65 AMG , BMW-M e92 Sport Coupe , Краля на Дрифт-а C 63 AMG Black Series , BMW M5 И накрая стигна до 124 чочоне със ръчни скорости по поръчка от Гетраг(немска фирма) - НЯМА ПО ИЗДРЪЖЛИВА КОЛА И НА УДАР И НА ЗДРАВИНА – ТОВА , ЧЕ ТИ ИЛИ НЯКОЙ Е ПОПАДНАЛ НА ДАРАК - И/ИЛИ(защото няма непоправими неща) НЕ ЗНАЕ ДА СИ ПОДДЪРЖА КОЛАТА НЕ Е ПРОБЛЕМ НА КОМПАНИЯТА ПРОИЗВОДИТЕЛ ... и това важи за всяка марка кола по света20:47 28.11.2012
29 Даци
20:52 28.11.2012
30 Хари Потър
20:58 28.11.2012
31 W124.021
21:14 28.11.2012
32 ККККО
21:17 28.11.2012
33 EMSKI
21:53 28.11.2012
34 АМГ
22:18 28.11.2012
35 W123
22:18 28.11.2012
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 БУМЕР КАМОР
22:28 28.11.2012
38 kkk
До коментар #16 от "millionaire":
Успокой се малко майна. Стига с тия единствени неща. Няма единствени неща на света,както и няма незаменими хора. Ставаш смешен с тва ДОЛУ БМВ. Аз не съм никакъв сектант, но БМВ са постигнали много така ,че недей така по стара българска традиция да плюеш и да се показваш като една дървена балканска глава.22:39 28.11.2012
39 БУМЕР КАМОР
22:48 28.11.2012
40 W164
23:02 28.11.2012
41 W164
Коментиран от #46
23:10 28.11.2012
42 Unknown
00:08 29.11.2012
43 Тино
Всички искаме мощна, спортна, двуврата кола .
И все си купуваме 100 коня, дизел с 4 врати , огромен багажник , колкото се може по-нова .
00:14 29.11.2012
44 W164
00:34 29.11.2012
45 Хари Потър
01:16 29.11.2012
46 Борислав Христов
До коментар #41 от "W164":
Има хора, които биха дали тези пари заради колекционерската стойност на колата. Много често можеш да срещнеш или Е55 или S65, но е иключителна рядкост даже и е невъзможно да видиш Чочоне , камоли пък Е6001:48 29.11.2012
47 zdravko
До коментар #19 от "Millionaire":
samo dai da ne si govorim za ekstri otnosno nemski i italiqnski 4e shte sam prenudem da mahranq seriozno edinstveniq mergel koito haresvam ..... samo za primer shte ti dam lancia dedra 89g s digitalno tablo klimatronik (koito i na 20g raboti idealno) palen el paket i tva e savsem obiknovenna kola za sredna suma pari ......ps...dve neshta me draznqt v tezi merchoci 4e sa mudni kato cqlo i sedalkite sa im malko straanni-li4no mnenie !!!!! inache koeto si e hubavo si e hubavo ...ot vsqka marka dori ot smotanite ima po neshto koeto si struva parite
Коментиран от #51, #65
02:17 29.11.2012
48 SEC
03:18 29.11.2012
49 Fuso
http://www.powerful-cars.com/images/mercedes/1999-r129-sl73-amg-4.jpg
05:46 29.11.2012
50 Нено Пенчев
Коментиран от #61, #62
08:52 29.11.2012
51 БУМЕР КАМОР
До коментар #47 от "zdravko":
abe kakvi lancii te goniat.tuk se govori za Mercedes benz a ne za italianski izpardian kosh koito veche odavna e za skrap.Коментиран от #59
09:23 29.11.2012
52 Тодор Божков
Предлагам за обсъждане следните въпроси:
1. Полезен ли ни е автомобил с мощност по-голяма от около 150 к. с.? Допустимата от закона скорост и то само по автомагистралите е до 140 км/час. Тази скорост може да се постига с почти всички по-нови автомобили, независимо колко им е мощността. Извън тази скорост се налагат глоби, т. е. държаната налага санкции за това, че си позволил да използваш голяма част от парите си, за да си купиш по-мощна кола.
Въпрос: Колко е голям смисъла да купуваш кола с мощност 150 - 250 к. с. ?
2.Ролята на екстрите за сигурността на пътуването и за комфорта в купето: тя е много голяма !
3. Тези два противоречиви фактора дали се осмислят от производителите на нови коли ? Вероятно да - но те изчакват, за да извличат по-големи печалби от по-високата цена на по-мощните коли.
Въпрос: В този смисъл, каква ще бъде тенденциата в конструирането на нови автомобили в следвашите 5, 10, 15 години ?
Коментиран от #55
09:32 29.11.2012
53 - GT
10:05 29.11.2012
54 мирослав борисов
10:28 29.11.2012
55 Az_
До коментар #52 от "Тодор Божков":
Единствената причина, поради която бих си купил кола с над 150 кс е ускорението при изпреварване извънградско - за всичко останало тези коне са ти излишни. По темата, собственик съм на w124 и не смятам да се разделям с нея... За мен комбинира перфектен класически външен вид с една от най-добрите возии (след S Klasse).10:41 29.11.2012
56 мирослав борисов
brutall !!!!!
10:48 29.11.2012
57 Мишо
Просто уникален автомобил!
10:59 29.11.2012
58 vicy_666
11:00 29.11.2012
59 alfa
До коментар #51 от "БУМЕР КАМОР":
Имал ли си алфа или ланчия????Или просто пак си говориш .....11:06 29.11.2012
60 Rolice
11:29 29.11.2012
61 Mercedes-Benz
До коментар #50 от "Нено Пенчев":
Друг път не казвай,че W140 е на базата на W124,че ще ти се смеят някъде Ганьо Балкански! Големи разбирачи в тоя сайт .ае*и,едни плюят по кола която никога не са карали,притежавали,и едва ли ще го направят,други пък им отговарят и им падат на ........ ниво,трети се правят на спИцИЯлисти по темата... нямам думи!П.С. Като караш W140 S500 96г. да беше научил,че няма нищо общо с W124 бал*мурник такъв,караш друго ама не и тая кола,сменял бил тампони по двигателя. ако го караше ще знаеш,че тая кола е 2 тона и тампоните ги мачка много по-бързо от обикновен автомобил,кво да говориме за спирачни дискове,пружини и т.н. Аман от лъжци дето "КАРАТ" ама карат само пред компа!!! Ааа и да ти кажа че W124 не е марка автомобил,че да изброяваш цялата моделна гама на Мерцедес как разбираш ли всички модели били на нейната база изградени.
За всички "ентусиасти" в тоя сайт искам да ви светна,че автомобила (500Е) от статията няма нищо общо с W124 освен купето!
1-во сглобява се в завода на Порше
2-ро скоростната кутия е същата като в Порше 928
3-то предния и задния мост са от SL R129 (тука е момента да се чукнете и да се запитате защо аджеба е с раздути калници? Подсказка за по-тъпите: SL-а е по-широк може би)
4-то електронните блокове са от SL
Мога да продължавам до утре,ама няма смисъл,щото са' комплексарчетата ще ми нашлякат минуси и ще се почне едно даване на акъл на шльокавица как не разбирам от коли... Здраве да е,ае!
Коментиран от #72
11:32 29.11.2012
62 Mercedes-Benz
До коментар #50 от "Нено Пенчев":
барем разберат за кво им говоря,ако си широко скроен деП.С.2 Съгласявам се че голфовете ,астрите, хонди, пежа ,ситроени , тойоти, алфи, фиатове и там другата ширпотреба върви повече,как сте дърпали всякакви Мерцедеси с тях по светофарите и AMG-та, имат повече екстри,абе най най са,казвам го за да си спестим излишно спамене,вие де аз няма да отговарям повече!
11:35 29.11.2012
63 юрбс
11:57 29.11.2012
64 така_е...
13:30 29.11.2012
65 Данчо
До коментар #47 от "zdravko":
'' lancia dedra '' имал съм такава и това е една от грешките в живота ми :))))))))))))Коментиран от #67
13:38 29.11.2012
66 w124
13:42 29.11.2012
67 spammm
До коментар #65 от "Данчо":
карал съм алфа 145 след това дедрата (уж от класа на голф) беше баахти късането на нерви! по едно време почна да детонира газтта във въздушния колектор на всеки светофар като дам газ да потегли :)) ИТАЛИАНОФИЛИ, купете си един фиат Дино сглобяван от Ферари за да видите хубава италианска кола! Сега имам едно стило, което е с хубавата френска електроника! Тази сутрин беше достатъчно топло за да запали :))15:19 29.11.2012
68 ml 500 amg
15:40 29.11.2012
69 spamchoooo
15:42 29.11.2012
70 _TT_
1. Мда, полезен е автомобил с 150++ к.с. Самото понятие "автомобил" включва доста вариации - би могъл да е 450кг напречен мотор и проста несъосна кутия, но може да е и 2500 кг с 4х4 с хидросъединител и крайни редуктори - 150 коня са от различни вселени. И в 2-та случая е възможно да ни е полезен /на нас - "инвеститорите"; за всеки му според целите и възможностите/ В подкрепа на горното - отговарям ти на въпрос 2 "позволената скорост" - елементарен пример - мерцедесът и неговата родина са свързани от едно такова животно дълго, широко и дебитно. Викат му "аутобан". Ний си имаме планини, кокошки и компоти, те си имат една голяма поляна и аутобан на нея; кой - каквото го влече. Стана ли ти ясно защо Мерцедеса има 300 коня, а не 150? А държавата това никак не я спира да си работи чудесно. /даже напротив/ ;) Също така на пазара, да земат парите на баламурниците, разбира се, са пуснали едни такива 2-колесни с по 160 коня, дето е'на щайга компот не може да качиш на тях, и законово е престъпление да го караш с над 149, а технически е престъпление да го караш с под 150. Е някои хора не са толкова сърцати и си купуват коли с 300 коня за такива цели. Така че - мисли си в твоята пазарна ниша, не в чуждата. Щом продукта е налице, някой вече е платил за него. Така. 3. Осмисляне: Така желаните от теб есктри респ. безопасност, конструкция, свързана с динамиката, активната и пасивната безопасност, имат един недостатък: тежат килограми. Сметната от теб разумна/практична мощност от да кажем 120 к.с. на да кажем /отново/ 1000 кг. форд/че/ отпреди 15г. днес влачи 1300 кг. заради пет-зонно-клима-*утки-майни-те, умните джуджета в седалките, 200 и кусур мм-вата следа на 17-ките, геврека дето сам се кара... тук още 5 кила, там още 10... тва в + на стандартите за безопасност. Ооо да и като му сложиш едно агрегатче да може и да изпреварва мазда от '94-та, почва да реве че му било шумно в купето... още кила ;) Стигнахме до тенда за 5-10-50 годините - директно ти го казвам: Намаляване размерите и масата на агрегатите, с цел освобождаване на пространството в габаритните ограничения на автомобила. Увеличаване натоварването върху двигателя с цел подобряване на динамиката, ефективността, емисиите: намаляване работния обем, броя цилиндри, масата на движещите се части, необходимите обороти; Увеличаване: коефицента на пълнене; адаптивността на агрегатите обслужващи двг, и ход.част. /неслучайно 1.0-литровия форд стана ДВГ на годината, а хонда-НЕ!/ ; енерджи-рикавъринг системите - хибридно задв. керсове, BER-та, хидромотори/акумулатори.. дрън-дрън.. тва е бъдещето.
И целия този тенд струва кинти. на производителя, и съразмерно върви надценката. При мощните коли тя не е никак по-голяма от при "малките", даже напротив. ;) И ако искаш да ти кажа д/г къв процент от приходите са мощните коли - ами на 240бр./дневно E-класи се падат 20 или 30 SLS-a. Фактически производителя печели повече от ниския клас едротиражни коли/C-class,A-class/ с изнесено производство в някоя "евтина чужбина" отколкото от високия клас "родно п-во". Лимитед серийте - за поддръжка на потребителския интерес. Естествено че няма 'си купя дадена марка ако всичките им коли са некви курници - като тата или грейт уоу, по скоро ренде ще си зема - те имат Клио Ръ-Съ и Алпин А310 с което загатват, че може би този ден някъде там слънцето е светнало по-силно и са успели някак си да сглобят истинска кола... ? :)
16:12 29.11.2012
71 optimista
16:13 29.11.2012
72 анастас анастасов
До коментар #61 от "Mercedes-Benz":
браво17:07 29.11.2012
73 alo benz
17:09 29.11.2012
74 ?????
17:30 29.11.2012
75 ?????
17:34 29.11.2012
76 alo benz
17:53 29.11.2012
77 гост
17:54 29.11.2012
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 alo benz
18:06 29.11.2012
81 4140
18:20 29.11.2012
82 mercedes
Mercedes W136 W191, 1946-1955
Mercedes W120 W121, 1953-1962
Mercedes W110 W111, 1961-1968
Mercedes W114 W115, 1968-1976
Mercedes W123, 1975-1985
Mercedes W124, 1985-1996
Mercedes W210, 1995-2003
Mercedes W211, 2002-2009
Mercedes W212, 2009- VSICHKI AVTOMOBILI SA NA EDNA PLATFORMA W201 ili mercedes 190 SA NA EDNA PLATFORMA W202 W203 W204 ,,,, S klasata e sysdadena prez 1954 NO NESE NAZOVAVA S KLASA , PREZ 1972 godina W116 za pyrvi put SE KAZVA S KLASA I DO DNES s KLASATA SI E NA SOBSTVENA PLATFORMA OT SAMOTO I SYSDAVANE
18:26 29.11.2012
83 Real
Заповядайте на автокъщата да огледате състоянието на автомобила и след това може да се съмнявате в посочените километри! :)
18:39 29.11.2012
84 alo benz
18:45 29.11.2012
85 Иракли Иракли
караме МЕРЦЕДЕС,но за съжаление съдбата направи така, че
VOLVO е автомобила в живота ми!
Коментиран от #93, #105
18:56 29.11.2012
86 ?????
19:02 29.11.2012
87 mercedes
19:08 29.11.2012
88 до 67-ми
19:21 29.11.2012
89 Меро фен
Коментиран от #109
20:13 29.11.2012
90 Александър Светозаров
Коментиран от #95
20:49 29.11.2012
91 хе-хе
Коментиран от #94
21:00 29.11.2012
92 batman
21:16 29.11.2012
93 БУМЕР КАМОР
До коментар #85 от "Иракли Иракли":
Volvo sashto ne e za podceniavane.edno XC90 na moi priatel me iznenada mnogo priatno.a inache Benza e moiata marka.Коментиран от #99
21:24 29.11.2012
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 БУМЕР КАМОР
До коментар #90 от "Александър Светозаров":
iskash li da hvanem bas che W124 kombi ima dori 7,2 motor.sobstvenika e moi poznat i jivee v gorna baniaКоментиран от #96
21:26 29.11.2012
96 Александър Светозаров
До коментар #95 от "БУМЕР КАМОР":
Дай номера на шасито и утре сутринта ще видиме - има , ама друг път ...Коментиран от #97, #98
21:32 29.11.2012
97 БУМЕР КАМОР
До коментар #96 от "Александър Светозаров":
mislish li che imam Vina na kolata na choveka.be.slabo me valnuva dali viarvash ili ne.samo shte ti kaja che kolata e zakupena ot Fatik21:34 29.11.2012
98 БУМЕР КАМОР
До коментар #96 от "Александър Светозаров":
inache na bas na dobra pachka i shte go nakaram da ia iskara mashinataКоментиран от #100
21:35 29.11.2012
99 БУМЕР КАМОР
До коментар #93 от "БУМЕР КАМОР":
bmw e moiata markaКоментиран от #102
21:39 29.11.2012
100 БУМЕР КАМОР
До коментар #98 от "БУМЕР КАМОР":
ne mi pishi s nika21:40 29.11.2012
101 БУМЕР КАМОР
21:41 29.11.2012
102 БУМЕР КАМОР
До коментар #99 от "БУМЕР КАМОР":
kaji beКоментиран от #103
21:42 29.11.2012
103 БУМЕР КАМОР
До коментар #102 от "БУМЕР КАМОР":
bmw sa nomer 121:45 29.11.2012
104 ВИП АМГ
21:59 29.11.2012
105 ВИП АМГ
До коментар #85 от "Иракли Иракли":
smeni go s mercedes22:03 29.11.2012
106 ?????
22:20 29.11.2012
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 ВИП АМГ
22:26 29.11.2012
109 БУМЕР КАМОР
До коментар #89 от "Меро фен":
da be da22:43 29.11.2012
110 Евтимов
Коментиран от #113
00:20 30.11.2012
111 Анонимен
00:42 30.11.2012
112 изненадан..
иначе за тези "летящи" 20 000-25000 лв. може да се вземе зверски наредено БМВ е60 или е61 примерно или а6, а8... в пъти по-добре от тая талига, която 99% от хората, като я видят няма да и дадат повече от 3000 лв ;д и мацките ще ти се смеят ако се явиш с мерцедес от 90-те години ... с надута вътре чалга от касетофона.. бял мерцедес ме преследва в живота ;ддд
Коментиран от #114
00:43 30.11.2012
113 _TT_
До коментар #110 от "Евтимов":
Ми някой, който иска да си даде парите за хубава кола, а не неква таратайка от най-мизерния клас.00:57 30.11.2012
114 ?????
До коментар #112 от "изненадан.. ":
изненадан.. ми баце колко требе 'си закъсал, че да разчиташ колата 'ти сваля мацките? Т.е. да върши твойта работа... ти кво - уста нЕмаш ли? Ръце нЕмаш ли? Допускаш ли факта, че яките мацки им дреме туй дет го нямат, дали ги земаш с хонда сивик или бентли, ако искаш със самосвал ела. А тия малолетни парцали дето ги наричаш "мацки" няма и да ги пусна в колата... :D01:13 30.11.2012
115 Диян Дичев
06:25 30.11.2012
116 RT RACING
Единствения мотор ваден някога е 7.3 М120 който се слага в Пагани Зонда.Ако твоя приятел има Пагани КОМби значи е инжинер в Щутгарт
Коментиран от #119
08:24 30.11.2012
117 Владко Мурдаров
10:31 30.11.2012
118 W126 300SEL
10:55 30.11.2012
119 БУМЕР КАМОР
До коментар #116 от "RT RACING":
shtom kazvash znachi si mnogo naiasno.kolko benza si pritejaval prez jivota ?tuka e palno s darveni filosofi koito po daleche ot nosa si ne vijdat.11:07 30.11.2012
120 ВИП АМГ
11:11 30.11.2012
121 триста итридесети
Коментиран от #130
14:30 30.11.2012
122 Балкан Стар
14:50 30.11.2012
123 триста итридесети
иначе мерца е класа, не ма разбирай погрешно
15:31 30.11.2012
124 Владимир Владимиров
Тия които казват че не върви да си карат кошниците и да не се излагат.Аз имам W124 2000 кубика и за мен си върви перфектно.На старт горе долу е добра,(на който не му харесва как е на старт,да си купи с 6 цилиндровия и ще се прави на състезател),но на по високите скорости(над 100 км/ч)е перфектна.Все пак колата не ми е за да се правя на келеш и да се гъзаря на светофарите.
16:25 30.11.2012
125 Velio
17:55 30.11.2012
126 Marto
19:17 30.11.2012
127 bav
20:55 30.11.2012
128 Iro
21:49 30.11.2012
129 fumigator
02:00 01.12.2012
130 БУМЕР КАМОР
До коментар #121 от "триста итридесети":
vidimo nesi cenitel na mercedes,togava kakvo se habish da pishesh.ima temi zaVW golf i drugo posredstveni kolici.hodi tam10:10 01.12.2012
131 alo benz
11:05 01.12.2012
132 триста итридесети
Коментиран от #133
11:37 01.12.2012
133 Владимир Владимиров
До коментар #132 от "триста итридесети":
Ами много ясно че ще гори много,нали е над 5000 кубика...Коментиран от #134
15:12 01.12.2012
134 триста итридесети
До коментар #133 от "Владимир Владимиров":
тя и 2000 куб гори колкото за 3000, ма както и да еКоментиран от #135
18:34 01.12.2012
135 БУМЕР КАМОР
До коментар #134 от "триста итридесети":
2000 kobuka gori kolkoto golf 1.6.kato neznaesh si traiКоментиран от #136, #137
19:20 01.12.2012
136 пробвъл
До коментар #135 от "БУМЕР КАМОР":
така е Голф 1600 кубика 101 коня гори 12 в град и 9 извън град.W124 2000 кубика ако е 102 мотор гори 13 а ако е 111 мотор 12 в градКоментиран от #138
19:45 01.12.2012
137 триста итридесети
До коментар #135 от "БУМЕР КАМОР":
май не разбираш от български,и до 133 Владимир - аз кога съм имал напредвид 5000+ или почваме да си измисляме,
колкото и да ви е тъчно, тоз мерц е в историята, скъпа подръжка, голям разход, и вътре както писах по-долу е леко пенсионерски,
трябват маса пари за да се подържа, въпреки че не дефектират (жив мит, ма както и да е)
Коментиран от #139
07:35 02.12.2012
138 триста итридесети
До коментар #136 от "пробвъл":
пробвъл, я пробвай със 105 коньовия 1.6 голф, и ги виж на смесен как са07:52 02.12.2012
139 БУМЕР КАМОР
До коментар #137 от "триста итридесети":
na men niama kakvo dami e tajno az kogato biaha aktualni tezi benzove sam pritejaval takav a ti i segaa niamash pari za takav.Коментиран от #140
09:30 02.12.2012
140 триста итридесети
До коментар #139 от "БУМЕР КАМОР":
пише се плондЕр, ако изка6 тука едно е250д без забележки, дано да има турбина, че ладите ще се подп.чкват с него, пък аз парици имам, не ма мисли менеКоментиран от #147
09:44 02.12.2012
143 триста итридесети
бмв разработва нов дизел от 3 литра - 420 коня, догодина го пускат, а йапан паур да се учи, че и мерца
10:07 02.12.2012
144 БУМЕР КАМОР
15:26 02.12.2012
145 ВИП АМГ
Коментиран от #150
15:28 02.12.2012
146 хи хи хи
Коментиран от #148
16:27 02.12.2012
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 БУМЕР КАМОР
До коментар #146 от "хи хи хи":
tuk si prav17:08 02.12.2012
149 БУМЕР КАМОР
17:17 02.12.2012
150 ВИП АМГ
До коментар #145 от "ВИП АМГ":
abe pak li polzvash nikat mi?iavno si mi goliam fenКоментиран от #151
17:18 02.12.2012
151 Този коментар е премахнат от модератор.
152 ВИП АМГ
17:27 02.12.2012
153 Този коментар е премахнат от модератор.
154 Този коментар е премахнат от модератор.
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 ВИП АМГ
19:19 02.12.2012
157 ВИП АМГ
19:19 02.12.2012
158 ВИП АМГ
До коментар #155 от "БУМЕР КАМОР":
posledno kakvo karash mercedes ili bmwКоментиран от #159
19:25 02.12.2012
159 БУМЕР КАМОР
До коментар #158 от "ВИП АМГ":
pritejavam avtomobili i ot dvete marki a ti Dido kak e A4kata na bati xaxa09:42 03.12.2012
160 ВИП АМГ
Коментиран от #161
19:00 03.12.2012
161 БУМЕР КАМОР
До коментар #160 от "ВИП АМГ":
shte se setish19:45 04.12.2012
162 никси
17:23 27.12.2018
163 Бай Уй
Благодарение на тази зган успях да си купя доста изгодно няколко класически Мерцедеса
вкл и W124.
Тези коли не са за всеки !!
00:01 02.04.2019