Last news in Fakti

2 Януари, 2021 10:30 13 664 136

Nissan закрива представителства и заводи в Европа

  • nissan-
  • renault

Nissan Motor започва драстично свиване на търговската си мрежа в Европа и спира производството в двата си завода в Испания, съобщава японският в. Yomiuri Shimbun. Представителствата на японската марка в 30 страни и фабриките ще бъдат отстъпени на Renault с цел повишаване на рентабилността на бизнеса на Стария континент.

Ще бъдат затворени филиалите на Nissan в 30 страни - главно в Източна Европа. В публикацията на Yomiuri Shimbun се споменават Полша, Унгария и Нидерландия. Продажбите на автомобили ще продължат в дилърската мрежа на Renault.

Заводите в Барселона и Авил, където се сглобяват лекотоварни модели, също ще бъдат предадени на френския партньор в алианса. За персонала там предстоят сериозни съкращения.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 реалистъ

    59 37 Отговор
    Няма да липсват...нали има Хонда и Тойота, много по-надеждни.

    Коментиран от #5

  • 2 Сега ще им дойде акъла

    78 11 Отговор
    Голяма грешка направиха с Гон. Сега ще си сърбат попарата, която надробиха.

    Коментиран от #6

  • 3 Ахаха

    39 14 Отговор
    Честито на Инфинити феновете!
  • 4 Овчарник

    42 20 Отговор
    Един роботизиран завод за автомобили му трябва само едно приложение и след час може вместо коли да прави ваксини и нашийници...

    Коментиран от #60

  • 5 сжск

    60 10 Отговор

    До коментар #1 от "реалистъ":

    И с хонда става същото. Вървят надолу. Онзи ден пишеше че се изнасят от русия. Не четеш ли

    Коментиран от #39

  • 6 Джони

    23 23 Отговор

    До коментар #2 от "Сега ще им дойде акъла":

    Каква грешка бре, ако не беше Гон да са фалирали преди 10 години

    Коментиран от #8

  • 7 Накъде вървят нещата...

    22 25 Отговор
    Сега очакваме новина, че Тесла предвижда следващата гигафабрика да бъде в Япония.

    А само до преди година, nissan leaf беше най продавания електромобил на земята. Къде бяха, къде са сега, само защото си повярваха прекалено много японците.

    Коментиран от #10

  • 8 Именно де.

    41 11 Отговор

    До коментар #6 от "Джони":

    Защо им трябваше на японците да го махат и то по този грозен начин? Ако Гон беше начело, надали щяха да са в тази ситуация.

    Коментиран от #14

  • 9 Жак Фреско

    19 5 Отговор
    Маймуните няма да разберат.....кажи го така...Самсунг прави. от човешкото тяло зарядно за телефони....
  • 10 Кайзер

    30 18 Отговор

    До коментар #7 от "Накъде вървят нещата...":

    Нисан лииф от едно поне 5-6 години е извън 10-тката на продаваните ел автомобили в Европа.Едно Рено Зоуи е много по-продавано за Тесла дори няма да говорим.Кво сте залетели по тия японки посредствени коли с претенции за баснословна сума.

    Коментиран от #81

  • 11 пилот на Ферари

    22 12 Отговор
    Франсетата направиха една голяма грешка. И грешката е на френското правителство което държи 15% от акциите на Рено.
    Фиат предложи да направят сливане с Рено Нисан , но френското правителство поиска забавяне на сделката.
    Офертата която отправи Фиат за сливането беше на стойност 35 милиарда долара и щеше да направи новия алианс третия най голям производител на автомобили с пазар на всички континенти.

    След протакането на франсетата Фиат оттегли предложението си.
    Сега следва логичното закриване на заводи и загуба на работни места.

    Коментиран от #12

  • 12 хо хо хо

    19 20 Отговор

    До коментар #11 от "пилот на Ферари":

    И защо франсетата да искат италиански жабари да ги управляват и да им закриват работните места.

    Коментиран от #18

  • 13 АмериканскиХой

    24 27 Отговор
    Рено ,
    тва марка скутерчета ли са ?

    Коментиран от #15

  • 14 Кикиморо

    57 13 Отговор

    До коментар #8 от "Именно де.":

    Японците на са като Българите. Там за корупция и несправяне с работата политиците си правят харакири. Гон е откраднал 44 милиона долара , тук вожда милиарди. Какво ли биха казали Японците по въпроса ?
  • 15 хо хо хо

    17 15 Отговор

    До коментар #13 от "АмериканскиХой":

    Къде видя Рено.Става въпрос за нисан.На г.ей все мъже му се привиждат.
  • 16 Самурайте

    40 9 Отговор
    Са трудно контролируеми, и не обичат някой да ги командва, но няма как да излязат защото не притежават контролния пакет, Нисан беше каквото беше, оттук нататък истински Нисан само в Япония, иначе купуваш три пъти по скъпо Инфинити, на платформата на Каджар, дето се казва Рено завладя 50 % от автобилното производство в световен мащаб, купиха Лада, и руския пазар им ев кърпа вързан, купиха най продавания камион в Америка Мак, Дачия, която е най масовия автомобил в Европа, и забележете брутално здрав, като това може да се каже и за останалите автомобили с малки изключения разбира се, а в интерес на истината Френската държава притежава 71%от акциите на Рено, така че всичко е държавна политика.

    Коментиран от #33, #54

  • 17 АмериканскиХой

    21 14 Отговор
    Следващия който ще гризне дръвцето са Фиат-Крайслер ...
    ....
    Опитват се да продават италиански мукавени кутии на американските дърводелци които са свикнали да бичат колите си като дърводелци
    и затова ще загубят пазар ..
    .....
    А за електромобилите - тва че Никола Тесла е велик пич , не значи че Мъсколета на американската Тесла е кола - когато електомобил направи Париж - Дакар може да кандидатства за кола

    Коментиран от #19, #30

  • 18 пилот на Ферари

    21 2 Отговор

    До коментар #12 от "хо хо хо":

    За това защото щяха чрез Крайслер да им отворят пазара за Америка. А производството щеше да нарасне , вместо за затварят сега заводи.
    А и Италианците нямаше да купуват Рено . Уговорката беше да си разменят равен брой акции.

    Коментиран от #22

  • 19 пилот на Ферари

    11 9 Отговор

    До коментар #17 от "АмериканскиХой":

    Мисля че си в голяма грешка . В най голямата криза , само Фиат извадиха свежи пари и искаха да купят Опел. Но понеже Крайслер се явява конкурент на GM американците го продадоха на Рено , въпреки по ниската оферта.

    Коментиран от #29, #136

  • 20 123

    29 6 Отговор
    Доказателство, че Европа е без перспективна.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 хо хо хо

    6 11 Отговор

    До коментар #18 от "пилот на Ферари":

    Рено няма какво да правят в щатите там пазара отдавна е разпределен и пренаситен.

    Коментиран от #23

  • 23 пилот на Ферари

    20 1 Отговор

    До коментар #22 от "хо хо хо":

    То "Америка" не са само щатите . Имат завод в Канада /Онтарио/ и Мексико като си продават продукцията под марката Буик.

    Имат заводи и в Южна Америка в Бразилия и Аржентина. За сведение само Бразилия е 210 милиона - почти половината ЕС.
    Имат заводи в Турция, Египет, Южна Африка, Индия и Китай.....
    Все големи пазари с многомилионно население.

    Коментиран от #25, #28

  • 24 ман

    16 6 Отговор
    Япония не са това което бяха.
  • 25 Хо хо хо

    5 10 Отговор

    До коментар #23 от "пилот на Ферари":

    И кой ще купи Рено в Канада.Иначе Рено си имат заводи в Индия и Китай.Сащ и Канада са безинтересни пренаситени с японски и корейски марки и Рено само ще загубят.Италианците които продават в пъти по-малко щяха да почнат да съкращават французи отде накъде.

    Коментиран от #35

  • 26 Скот Килмър

    14 0 Отговор
    Интересно, въпреки брекзит заводът на Нисан в Съндърланд си остава

    Коментиран от #32

  • 27 К 1929

    14 2 Отговор
    В Испания закриват,понеже работната ръка там е много некачествена. Не всичко е роботи.

    Коментиран от #31, #55

  • 28 Скот Килмър

    30 3 Отговор

    До коментар #23 от "пилот на Ферари":

    Населението не е важно, а колко пари има за нови коли. Печалбата е там където са парите. Друг момент е държавната политика. В Европа държавата ти помага да купиш нова кола, в България държавата ти навира европейските отпадъци в ръцете да се мъчете взаимно на доизживяване.
  • 29 Случаен

    17 1 Отговор

    До коментар #19 от "пилот на Ферари":

    Нещо не помниш... Опел го купи ПСА, не Рено
  • 30 Аман от разбирачи

    5 8 Отговор

    До коментар #17 от "АмериканскиХой":

    Ето ти и мнението на кен блок за електромобил на Париж Дакар, който според тебе също разбира по-малко от коли. Важното е че си вярвате.

  • 31 хо хо хо

    14 6 Отговор

    До коментар #27 от "К 1929":

    Е айде сега некачествена била.В Испания се правят Сеат Рено Пежо Ситроен и тн.Чак па некачествена.
  • 32 Emo

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "Скот Килмър":

    Има споразумение да за брекзит.
  • 33 Кайзер

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "Самурайте":

    Мак са на Волво отдавна.
  • 34 Така е

    14 10 Отговор
    Бях писал, преди че работниците във фабриките за производство на ДВГ коли, трябва да се притесняват за работата си и ето фактите! Рено, намаля производството, Нисан затваря, Хонда се изнася от Русия, ФВ намаля производство и т. н. Но, когато писах, много хора не вярваха и мислеха, че само си пиша! Така започва бавната смърт, на производителите на ДВГ коли!

    Коментиран от #36, #58

  • 35 хо хо хо

    5 6 Отговор

    До коментар #25 от "Хо хо хо":

    Да не говоря че в Сащ мразят французите и не купуватнищофренско.А разработването на нови коли специално за американският пазар е скъпо и безсмислено.Пежо ще се опитат и пак ще претърпят проваль.
  • 36 Катунар

    13 3 Отговор

    До коментар #34 от "Така е":

    Те затварят щото имат спад на продажбите тоест не се купуват а това няма общо с ДВГ що ФВ не затваря или Тойота.

    Коментиран от #37

  • 37 Така е

    6 7 Отговор

    До коментар #36 от "Катунар":

    Кое не намаля? Всички намалят, само Тесла и производителите на ел. коли покачват продажби и производство! Но производителите на чисто ел. коли, а не производителите на ДВГ с електрически модели! Ето ти една от последните новини! Пасат спира да произвежда седан, а също спира и Артеон! https://m.fakti.bg/avto/532364-volkswagen-spira-prodajbite-na-sedana-passat-v-evropa

    Коментиран от #42

  • 38 Така е

    3 7 Отговор
    Още една статия от друга медия, за това е копирана! Приятно четене! - - - - - Ръководството на японския автомобилен производител Toyota беше принудено да коригира своите плановете заради сложната ситуация с продажбата на нови коли, в която се оказа пазарът в периода на пандемията от короновирус.

    Toyota

    От прес-службата на компанията обявиха, че през следващия месец производството ще бъде намалено с 10% в сравнение с предвиденото. За сравнение, от началото на юни Toyota е произвела с 40% по-малко автомобили, отколкото беше планирано първоначално.


    Друга крачка, която ще направи компанията, е реорганизация на трите производствени конвейера в заводите на Hino Motors и Gifu Auto Body Co. Всички те ще преминат на работя в една смяна. Спадът на обемите на производство ще се отрази, поне на първо време, на моделите Toyota Land Cruiser Prado и FJ Cruiser, както и на минивана Hiace.

    В същото време всички европейски заводи на големите производители вече отвориха и подновиха дейността си. Тя беше прекратена за повече 2 месеца заради китайския вирус. Въпреки рестартирането на работа, продукцията е далеч под капацитета на предприятията. Най-големият производител в света - Volkswagen Group, например, съобщи, че всички негови заводи в Европа работят, но на капацитет от 60 до 90%.

    Снимка: Toyota
  • 39 патриота

    6 18 Отговор

    До коментар #5 от "сжск":

    Това,че се изнасят от мужиците,не означава,че са зле.Напротив,означава,че вървят нагоре и вече не им трябва пияници да работят за тях. Мужиците нямат средства ,за да си позволят Хонда.На тях им дай китайски боклуци.Умират си за тях!
  • 40 така така

    4 11 Отговор
    И без друго не ни трябват тия боклуци..
  • 41 hjгхда

    15 6 Отговор
    нормалните компании бягат от европа - столицата на застаряващото население и клети неграмотни "бежанци" също на социал - безперспективна работа.

    Коментиран от #43

  • 42 дизела

    10 5 Отговор

    До коментар #37 от "Така е":

    Тесла качила производство и продажбите 2020 година?хахахаха майтап бе Уили!хахахахахаха

    Коментиран от #44

  • 43 Ввв

    4 6 Отговор

    До коментар #41 от "hjгхда":

    Мечтай си,бягат мишоците,които продават символични бройки,факт!
  • 44 Така е

    5 11 Отговор

    До коментар #42 от "дизела":

    През 2019 Тесла има продадени 367 хиляди бройки, а 2020 са над 500 хиляди! Има ли увеличение? Има! И то по време на пандемия, когато имаха затворена фабрика и то няколко месеца.

    Коментиран от #45, #46

  • 45 дизела

    10 6 Отговор

    До коментар #44 от "Така е":

    През 2020 Тесла не успя да достигне бройките от 2019 година хахахаха
    мечтиии мечтииии

    Коментиран от #50

  • 46 Turbo

    10 3 Отговор

    До коментар #44 от "Така е":

    През 2019 Тесла има продадени 367 хиляди с една фабрика,а 2020 са над 300 хиляди от две фабрики и ръста е отрицателен.

    Коментиран от #47, #48

  • 47 Така е

    2 10 Отговор

    До коментар #46 от "Turbo":

    Чакай и гледай! Тесла има продадени над 500 хиляди за 2020!

    Коментиран от #51

  • 48 Продължавай!

    4 9 Отговор

    До коментар #46 от "Turbo":

    Останаха ти още десетина ника. Driving pleasure, Гост, Радев, ФауВе и ти си знаеш останалите.

    Една лъжа според "вас" повторена от 10 различни ника вече става истина!

    Въпреки това, Тесла продаде половин милион електромобила тази година. ФАКТ!

    Коментиран от #49, #64

  • 49 Turbo

    8 0 Отговор

    До коментар #48 от "Продължавай!":

    Това с никовете е твой патент.Неслучайно те наричат многониковия писател.Дай линк за потвърждение на "успехите" на Тесла.Защото аз прочетох друго.Не могат да достигнат произведените бройки от 2019 година с два завода.

    Коментиран от #52

  • 50 Хо хо хо

    4 0 Отговор

    До коментар #45 от "дизела":

    Тесла продава в Щатите в Европа Модел 3 е след Зое и ИД3 на ФВ а знаем какво стана навремето с ГМ продаващ само в Щатите като се има предвид че ГМ беше най-големият производител в Света с Тесла са никъде.

    Коментиран от #53

  • 51 Хо хо хо

    4 0 Отговор

    До коментар #47 от "Така е":

    Само в Сащ и в Китай ако изобщо имат.Китай скоро ще ги окрадат и пуснат собствена еетина кола конкурент.А освен Модел 3 друго не продават на Модел ес и Х продажбите намаляват още отпреди кризата тоест преди 2019-та.
  • 52 Аз ще дам източник

    4 4 Отговор

    До коментар #49 от "Turbo":

    Ето последния от вчера

    502,692 Estimated Tesla Sales In 2020 (CleanTechnica Charts)
    January 1st, 2021 by Zachary Shahan

    Сега ти дай източник, че продажбите ще са по-малки от миналата година. По възможност източникът да не е от коментарите факти писани от тебе, защото другите такива прогноза не съм чел, защото противоречи на здравия разум.

    Коментиран от #66

  • 53 Не е така

    5 4 Отговор

    До коментар #50 от "Хо хо хо":

    Тесла, не можа да доставя за Европа, не че не продава в Европа! Не го ли разбрахте? Тесла продава добре в Европа, а с Модел У ще продава още по-добре!

    Коментиран от #59

  • 54 Шогун

    1 4 Отговор

    До коментар #16 от "Самурайте":

    Мисля, че VOLVO е най продавания камион в обора но все пак Mack са доставчици на мотори за рено.
  • 55 Джуган

    9 2 Отговор

    До коментар #27 от "К 1929":

    Присъединявам се, испанското качество е под всякаква критика. Преди години ми попадна едно почти ново VW Polo за нищо пари и реших да го купя за пазарска чанта /резервен автомобил. Беше правено в Испания и само ми създаваше дребни проблеми, след по малко от година се отървах от него и никога повече VW или каквото и да е от Испания, само хамон :)))

    Коментиран от #56

  • 56 Гоуст

    2 3 Отговор

    До коментар #55 от "Джуган":

    Бая производители имат заводи там едва ли правят само бклуци.
  • 57 Антон

    7 10 Отговор
    Да си го кажем директно - японските дръгели са масово недолюбвани в Европа, и тук не става дума дали за японски, европейски или американски марки. Просто не предлагат това, което се търси, не са и конкурентни. Тойота спряха от производство авенсиса, пряк конкурент на пасат. И докато при пасата се предлага голям набор от екстри, с предно или двойно задвижване, автомат с два съединител или ръчка и двг с най-различни мощнлсти,то ония ти викат като искаш дизел няма автомат, и ти предлагат избор между 1 дизел и 1 бензин, даже няма 4х4. Същото и с нисан, лексус, инфинити. Ръгат разни архаични цвт кутии и после реват че няма продажби. Азиатците не се научиха че трябва да предлагат това което се търси на пазара, а не да се опитват да определят какво да им харесва на хората.
  • 58 Японеца

    3 2 Отговор

    До коментар #34 от "Така е":

    Забравяш влиянието на пандемията! Грешни са ти изводите! Хонда няма продажби, затова напуска, Бисау също!

    Коментиран от #62

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Факт!

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Овчарник":

    Глупости то има различни роботи за различни дейности да не говорим че не всичко се прави с роботи нито може да се прави.
  • 61 Джибpи

    5 3 Отговор
    Не съм сигурен Тесла са неконкурентни защото влачат коли от Сащ за да продават тук.Оставям млyмната идея да си купиш ел коса с цел да пазиш природата докарана от мaйнaта си със супер замърсявящ контейнеровоз.А новата фабрика в Германия според мен няма да заработи.Мъск се пpeцака да я прави в Германия.защото немците не искат конкуренция на тяхна територия и ще го спъвят до последно

    Коментиран от #63

  • 62 Така е

    3 3 Отговор

    До коментар #58 от "Японеца":

    Защо пандемията не се е отразила на производителите на ел. коли и те бележат ръст? Като се има на предвид, че и колите са им по-скъпи?

    Коментиран от #134

  • 63 Хе хе

    5 2 Отговор

    До коментар #61 от "Джибpи":

    А нефта, да не го помпаш в двора? Не ти ли го карат от другия край на света с танкери?

    Коментиран от #65, #67

  • 64 пилот на Ферари

    5 1 Отговор

    До коментар #48 от "Продължавай!":

    Ти 500 000 произведени автомобила за голям успех ли го имаш ? Другите произвеждат по 10 -12 милиона , а ти голям напън за половин милион.

    Коментиран от #73

  • 65 Джибpи

    3 1 Отговор

    До коментар #63 от "Хе хе":

    Ако имаме електрички за кво ни е нефт?

    Коментиран от #68, #103

  • 66 дизела

    3 1 Отговор

    До коментар #52 от "Аз ще дам източник":

    За 2019 с един завод са произвели 367500.За 2020 с два завода 502692
    Тесла.Сам си смятай колко се падат на един завод и колко е спада.

    Коментиран от #70

  • 67 Меркел

    2 3 Отговор

    До коментар #63 от "Хе хе":

    Не дават ми го руснаците по тръбата Сев Поток.
  • 68 Хе хе

    2 3 Отговор

    До коментар #65 от "Джибpи":

    Да де! Тогава, няма да има толкова много танкери да замърсяват. Екология!

    Коментиран от #69

  • 69 Джибpи

    2 1 Отговор

    До коментар #68 от "Хе хе":

    Е да ама ще имаш контейнеровози от Чайна
  • 70 Дай източника де

    0 5 Отговор

    До коментар #66 от "дизела":

    Нали Тесла щяла да произведе само 300 хиляди тази година според твоя източник или поне по-малко от миналата година? НЯМА ТАКЪВ ИЗТОЧНИК! Пак си сънувал хуморески. Или пък ти е стара флашката с опорните точки.
  • 71 Дрън-дрън

    0 4 Отговор
    Една Тесла модел 3 тежи под два тона. Ти колко гориво харчиш на година? Ако караш по 20000 км на годината, дори да караш най икономичния дизел, ще изгориш поне 1200 литра гориво, за които два тона суров петрол няма да стигнат. Само за гаранцията от осем години, средностатистическия автомобил с ДВГ ще генерира поне 10 пъти повече замърсяване само за превоза на нефта, без да броим преработката, и без да споменаваме изгарянето в автомобила.


    Така че задраскай и тази опорна точка за превоза на електромобили от Китай, защото танкерите с нефт пътуват от по-далече.
  • 72 Асът

    3 6 Отговор
    За тебе 37% годишен ръст на продажбите по време на пандемия малко ли те се струват? Дори да се запази този "малък" ръст, след колко години мислиш, че Тесла ще стане не само най-скъпата, но и най-голямата автомобилна компания?

    Ето ти простите сметки

    2020 500 000
    2021 685 000
    2022 938 450
    2023 1 285 677
    2024 1 761 377
    2025 2 413 086
    2026 3 305 928
    2027 4 529 122
    2028 6 204 896
    2029 8 500 708
    2030 11 645 970
    2031 15 954 979
    2032 21 858 322

    Както виждаш, дори с този скромен ръст, като тази година, ще постигнат планираните 20 милиона продажби само две години по-късно от сегашния план.
  • 73 Предишния коментар

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "пилот на Ферари":

    Беше за тебе

    Коментиран от #75

  • 74 Задаваш въпроса неправилно

    1 3 Отговор
    Като ще говорим за брой на заводи и произведени от тях бройки, то тогава производството на Тесла е 250 000 на завод. Правилния въпрос е, след като Фолксваген има около 124 завода по последна информация, без да броим колко са затворили тази година, защо не са произвели поне 31 милиона автомобила, ако произвеждат толкова малко като Тесла - само по четвърт милион от завод?

    Коментиран от #76

  • 75 пилот на Ферари

    5 0 Отговор

    До коментар #73 от "Предишния коментар":

    Кой ти е предишния коментар ? Тоя с прогнозния ръст ли ?
    А да знаеш случайно че GM до 2007 година е най големия автомобилен производител , а сега е пред фалит . Крепи се единствено от дотациите на правителството.
    Така че и Тесла може да се срине най неочаквано.
  • 76 пилот на Ферари

    3 2 Отговор

    До коментар #74 от "Задаваш въпроса неправилно":

    Фолксваген има около 300 фирми регистрирани в областта на автомобилостроенето , а не толкова заводи.
    Някои от фирмите са за тунинг , за дизайн , за развойна дейност , за проектиране , за сувенири , за спортна дейност и т.н. Това не са заводи.

    Коментиран от #77

  • 77 Ако не са толкова

    2 4 Отговор

    До коментар #76 от "пилот на Ферари":

    Колко завода за производство на автомобили притежава Volkswagen, като не забравиш всички марки под тяхната шапка, ако ще броиш 10 милиона продажби. В колко завода ги произвеждат тези 10 милиона и по колко средно се пада от завод?

    Сега ще почнеш да чупиш пръсти и няма да ми отговориш нали? Нито ти е за първи нито ще ти е за последен път да спориш за някакви цифри и да казваш "НЕ ЗНАМ КАК Е НО НЕ Е ТАКА". Нищо ново под слънцето и не очаквам друг отговор, освен този.

    Коментиран от #78

  • 78 пилот на Ферари

    4 1 Отговор

    До коментар #77 от "Ако не са толкова":

    Мисля че никой не може да ти каже колко точно са заводите на Фолксваген груп. Защото има заводи само за двигатели , само за платформи и такива които сглобяват готов автомобил.
  • 79 Прогнози, де, прогнози.

    3 3 Отговор
    Ето ти прогнозата, а ти познай кога е направена?


    Πpoизвoдитeлят нa eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили Теѕlа Моtоrѕ мoжe дa излeзe нa пeчaлбa нaй-paнo пpeз 2020 г., ĸoгaтo пpoдaжбитe вepoятнo щe дocтигнaт 500 000 бpoя, oбяви глaвният ѝ изпълнитeлeн диpeĸтop Eлън Mъcĸ.

    Toй зaяви, чe ĸoмпaниятa зaлaгa нa paзвитиe, нoви paзpaбoтĸи и мoдeли и дoxoднocттa в cpeднocpoчeн плaн нe e cpeд пpиopитeтитe. Πлaнoвeтe нa ĸoмпaниятa вĸлючвaт дo 2025 г. вeчe дa бъдaт плacиpaни пo „няĸoлĸo милиoнa aвтoмoбилa гoдишнo”, ĸoeтo e нaй-cмeлaтa цeл, oбявявaнa дoceгa.

    За да провериш че не те лъжа, заглавието на статията е :

    Tesla излиза на печалба едва през 2020 г.
    Положителният финансов резултат ще бъде реализиран при продажби от 500 хил. броя годишно
    20:38 14.01.2015

    ТОЧНО ПРЕДИ ШЕСТ ГОДИНИ

    С колко процента се разминават прогнозите и реалните продажби? Можеш ли да сметнеш или отново си скаран със сметките?

    Коментиран от #86

  • 80 Е точно де!

    1 3 Отговор
    Защо тогава си започнал да надничаш в паницата на Тесла и да и правиш сметка колко произвеждала в завод, като че това има някакво практическо значение?

    Моделът за производство на Tesla е много по-добър. всички неща които си изброил се правят на едно място и не трябва да се транспортират между заводите. Дори готовите автомобили ще се правят във все повече заводи, за да се спести и тяхния транспорт между континентите.

    В новия завод в Тексас ще се произвежда почти цялата гама модели, за да се спести транспорта им дори само в рамките на САЩ. Единствения начин да увеличат качеството е да намалят произвежданото количество в завода в Невада.

    Коментиран от #82, #83, #84

  • 81 Нисан и рено са едно.

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Кайзер":

    Нисан и Рено са едно. 97

    Коментиран от #105

  • 82 дизела

    2 0 Отговор

    До коментар #80 от "Е точно де!":

    Как да няма значение?С един завод произвеждаш 367500 Тесли. Построяваш втори завод и вдигаш производствения капацитет с 100%.А реално ръста е само 37%.

    Коментиран от #85

  • 83 Motorhead

    3 1 Отговор

    До коментар #80 от "Е точно де!":

    Цялата гама модели на Тесла? Че те правят само три или четири модела.Само Тесла модел 3 се продава добре.

    Коментиран от #87

  • 84 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #80 от "Е точно де!":

    Tesla загуби 50 млрд. долара от цената си заради по-бавното внедряване на по-евтините батерии
    Създателят на компанията Илън Мъск обяви, че има нужда от поне още 3 години разработка???

    23 септември 2020 13:45
    На презентация във вторник инвеститорите очакваха Tesla да обяви нов вид батерии, които да издържат поне 1 млн. мили и поне 10 години, и нова производствена стратегия, която да намали цената на електромобилите под тази на газовите автомобили. Нищо от това, което Мъск презентира през близо 270 хил. души онлайн, не беше готов продукт, а единствено обещания, и това разочарова инвеститорите. Акциите на компанията се понижиха с 5.6%
  • 85 Хе хе

    2 2 Отговор

    До коментар #82 от "дизела":

    Че кой е казал, че втория завод започва със 100 процента капацитет? Ти виждал ли си такова нещо? Значи единия, прави от няколко години и втория като отвори и на втория ден, ще прави толкова? А да си виждал производство от затворени фабрики? Щото Тесла бяха затворени, няколко месеца! Ти виждал ли си! Като имате глави, използвайте ги малко!

    Коментиран от #88

  • 86 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #79 от "Прогнози, де, прогнози.":

    Китайския производител на батерии, който доставя своята продукция на клиенти като Tesla Inc. и Volkswagen AG, разработва нова батерия.

    08.06.2020 13:10
    В момента, батериите, които Amperex произвежда за електрическите автомобили издържат около 241 хил. км, или осем години.

    Та въпросът ми е - Батерията тежи половината от теглото на Теслата. Колко струва доставката и от Китай и с какво ?
  • 87 Хе хе

    1 5 Отговор

    До коментар #83 от "Motorhead":

    Точно така! А представи си когато моделите са много! Дали пак ще продават по толкова, когато в гамата имат малък СУВ, пикап, спортна кола, малък хечбек и т. н.

    Коментиран от #89, #101

  • 88 дизела

    3 0 Отговор

    До коментар #85 от "Хе хе":

    Ти твърдеше за бързото строителство на заводи от Тесла.Завода в Китай го строиха една година.Вече една година завода не може да заработи и да произвежда с пълна мощност.До тук станаха две години.Въпроса ми е още колко години ще им трябват да достигнат 500 хиляди Тесли.Бързо строели Тесла ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха

    Коментиран от #91

  • 89 Motorhead

    1 1 Отговор

    До коментар #87 от "Хе хе":

    Коя година ще бъде това събитие 2050?
  • 90 Защо спря цитата на най-интересното

    0 3 Отговор
    Акциите на компанията се понижиха с 5.6% и ДОСТИГНАХА 424.23 ДОЛАРА.

    Той заяви, че новите батерии ще са 6 пъти по-мощни, ще осигуряват 5 пъти повече енергия и ще струват двойно по-малко, но им трябват поне още три години разработка.


    Мъск обяви също, че Tesla ще започне многократно да увеличава капацитета си на производство на батерии (около 85 пъти в сравнение със сегашното), така че след време да може да ПРОИЗВЕЖДА НАД 20 МЛН. ЕЛЕКТРОМОБИЛА ГОДИШНО. За сравнение, цялата автомобилна индустрия в момента произвежда около 80 млн. броя годишно. Батериите пък ЩЕ БЪДАТ РЕЦИКЛИРАНИ, така че цената на електромобилите още ПОВЕЧЕ ДА БЪДЕ СВАЛЕНА.

    И какво като пазарната капитализация паднала с 50 милиарда тогава, като в момента е с почти 300 милиарда нагоре? Към момента акциите струват 705 долара.

    Коментиран от #93, #96

  • 91 Аха

    0 2 Отговор

    До коментар #88 от "дизела":

    Че бързо е, не е ли? Къде е завода на ФВ? В България ли е или в Турция? Те него го започнаха преди това? В момента, се произвежда много в Китай, но това не означава, че по толкова са произвеждали първите месеци!
  • 92 Асът

    0 3 Отговор
    CATL доставя батериите с камиони? С какво друго очакваш? Какви са тези глупави въпроси? И то доставя само клетките, които са само 20% от теглото на автомобила. Батериите, който освен клетките се състоят също от охлаждащата им система и електроника за управлението, се сглобяват в завода на Тесла.

    Коментиран от #94

  • 93 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #90 от "Защо спря цитата на най-интересното":

    Е да - ама ЩЕ СА !
    Само едни обещания на Мъск . Какво стана със заводите за батерии които Мъск щеше да прави ? Още са ЩЕ !!! То и за това акционерите се отдръпнаха !

    Изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск направи някои големи обещания по време на дългоочаквания „Ден на батерията“.

    23 септември 2020, 10:54
    Той обяви, че компанията ще започне да произвежда собствени батерии, като ще намали използването на кобалт, един от най-скъпите материали за батерии ???!!!!

    Въпреки смелите обещания на Илон Мъск, Уолстрийт не се впечатли, тъй като се очаква обявените разработки за новите батерии да станат факт най-рано след три години. Акциите на Tesla поевтиняха с 25.16 долара, или 5.6%, до 424.23 долара, като по този начин пазарната капитализация на компанията намаля с близо 50 млрд. долара

    Коментиран от #95

  • 94 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #92 от "Асът":

    Да ама някой друг път.
  • 95 Ахахаха

    0 3 Отговор

    До коментар #93 от "пилот на Ферари":

    Акционерите се отдръпнаха? Ахаха! Майтапчия! Горе пишете за 424 долара курс? Знаеш ли колко е сега? 705 долара! Така ли са се отдръпнали инвеститорите? Майтапчия.

    Коментиран от #97

  • 96 пилот на Ферари

    4 1 Отговор

    До коментар #90 от "Защо спря цитата на най-интересното":

    Ако и автомобилите му на тоя шарлатанин са като ракетите дето един ден фъркат - три дена гърмят пази боже.
    Правителството се набута много яко с идеите и финансирането на тоя мошеник. Същия като Карлос Гон. Накрая ще го гонят със сопите.
  • 97 пилот на Ферари

    4 0 Отговор

    До коментар #95 от "Ахахаха":

    Явно от Уолстрийт нищо не разбират спрямо тебе. Трябва да им дадеш малко акъл. Пишат си го хората - " Уолстрийт не се впечатли" от голите обещания на един фантазьор.

    Коментиран от #99

  • 98 Пак шикалкавиш

    0 3 Отговор
    Въпросът беше, може ли Тесла да строи достатъчно бързо заводи, за да поддържа 50% ръст годишно?

    При всички положения отговора на този въпрос е МОЖЕ!

    Колко е настоящия капацитет на производство в края на тази година при 180 хиляди автомобила капацитет за тримесечие? Можеш ли да сметнеш? Не се притеснявай, въпроса беше риторичен. Знам че НЕ МОЖЕШ.

    За теб е прекалено сложна задача да умножиш 180 по 4 да видиш колко е производствения капацитет в КРАЯ на годината и да сметнеш колко ще е годишното производство, ако догодина запази този капацитет. Това разбира се няма как да се случи, защото ще заработят още два завода, макар и с съвсем и нисък капацитет в началото.
  • 99 Ахаааа

    0 3 Отговор

    До коментар #97 от "пилот на Ферари":

    Това беше на следващия ден, защото не са разбрали за какво им говори, като на теб! След като са разбрали, какво им говори Мъск и акциите само скачат!
  • 100 А с какво бе идиот?

    0 3 Отговор
    Да не мислиш че ги карат със самолети? Единствения друг вариант е с влакове.

    Коментиран от #107

  • 101 Рено Ентусиаст

    1 0 Отговор

    До коментар #87 от "Хе хе":

    Вече всички ги имат Новият Рено Меган е СУВ имат Зое тесла няма.Пикам на никой особено в Ееропа не трябва хечбеци не се купуват.
  • 102 Инж. Ганев

    0 1 Отговор
    Отварям да видя какво става с Нисан, и опааа, кво да видя! ЧНГ, спецове! Кой е по по най! Е как кой? Никой!
  • 103 Коста

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "Джибpи":

    Днес тръгнах към летище София. Коя електричка би ме закарала бързо и сигурно до летището и обратно, 800км? Ами ако съм тръгнал на ски в Австрия? На ток? Зимата?

    Коментиран от #106

  • 104 Ти поне малко, ако разбираше...

    2 3 Отговор
    Щеше да провериш и да видиш че на 8-ми септември, само 2 седмици преди да бъде написана статията, акциите на Тесла са били 330,21$ с колко да са паднали две седмици по-късно, когато според статията са паднали на 424$? Цифрите въобще не ти се отдават!

    Само ако можеше да разбереш и какво точно обяви в деня на батериите, щеше да си впечатлен, но сега се държиш, както си се държал преди 6 години, когато Тесла обяви че ще произведе през 2020 година половин милион електромобила, като за цялата 2014 година беше продала само 33 хиляди автомобила.

    1500% ръст за шест години ти се струваше невъзможен, нали? Точно както ти се струва сега 1500% ръст след още 6 години, което се равнява на 7,5 милиона автомобила. Познах ли?

    Коментиран от #108

  • 105 Дачия...

    3 0 Отговор

    До коментар #81 от "Нисан и рено са едно.":

    Лятото спирам моята Дачия дъстър до едно Рено дъстър с украински номер. Украинеца се диви на марката (Дачия). След разговор, се оказа ,че Реното Дъстър е правено в ...Румъния! Едва ли имат два конвейера. Разликата беше в предната решетка. И на Дачия е по-красива. На всичко в Дачия пише рено, или Mahle.
  • 106 Всяка една

    3 2 Отговор

    До коментар #103 от "Коста":

    Всяка една електричка щеше да те закара бързо и сигурно на 400 км в едната посока, но има една уловка. Намираш се в неподходящата държава. Правилния въпрос беше, "имаше ли къде да заредя". Ами НЕ, засега няма!

    Ако живеехме в бяла държава, на летището щеше да има такъв паркинг, на който за 20 минути, докато изпращаш пътника на летището, автомобилът щеше да е зареден за обратния курс. Не ми казвай че не си стоял 20 минути на летището или щеше да ти е проблем?

  • 107 пилот на Ферари

    3 1 Отговор

    До коментар #100 от "А с какво бе идиот?":

    Къде бе , от Китай до щатите с влак ?

    Коментиран от #110

  • 108 пилот на Ферари

    3 1 Отговор

    До коментар #104 от "Ти поне малко, ако разбираше...":

    Тесла е един балон дето ще даде фира.
    Toyota и Volkswagen съвместно са произвели 21,8 милиона автомобили и са генерирали 15,6 милиарда долара свободни парични потоци през 2019 г., сочат данни на JPMorgan. През същата година Tesla е произвела 366 хиляди автомобили и е генерирала средства в размер на 1,1 милиарда долара.

    Погледнато по друг начин - фондовата борса „оценява“ всяка кола, която Tesla е продала миналата година, на над един милион долара???!!!!!

    А Model 3 на компанията струва 35 хиляди долара. Джейми Пауъл от FT Alphaville посочва, че цените на акциите на Tesla нямат връзка с икономическата реалност!!!!!!!!
  • 109 Пак си спал

    0 3 Отговор
    Статия от Февруари 2019

    Заедно с южнокорейската LG Electronics, CATL ще се превърне в нов партньор на Tesla и подробности за тяхното споразумение ще бъдат представени през април, заяви главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск в конференционния разговор за печалбата на компанията за четвъртото тримесечие на 30 януари, съобщават множество медии.

    Настоящите основни доставчици на Tier-1 на производителя на електромобили в Пало Алто, калифорния, са предимно ЕВРОПЕЙСКИ, АМЕРИКАНСКИ И ЯПОНСКИ компании, докато КИТАЙСКИТЕ компании обикновено са доставчици от Tier-2. Доставката на CATL на захранващи батерии до завода на Tesla в ШАНХАЙ ще бъде от полза за КИТАЙСКАТА ВЕРИГА ЗА ДОСТАВКИ, която предоставя на CATL поддържащи продукти.

    Шанхайската Gigafactory - така наречената - МОЖЕ ДА ПРОИЗВЕДЕ 150 000 единици Model 3 годишно и допълнително ЩЕ УВЕЛИЧИ капацитета си със съществуващото си оборудване, заяви компанията в своя финансов отчет за четвъртото тримесечие миналата година. ВТОРАТА ФАЗА на масивния Шанхайски комплекс също се проби и годишната му продукция по модел Y ще бъде поне толкова висока, колкото тази на Модел 3, когато приключи.

    Коментиран от #113

  • 110 От Китай до Китай

    1 1 Отговор

    До коментар #107 от "пилот на Ферари":

    С какво мислиш че е транспорта на батериите между китайските провинции? С кораб? Или пък със самолет?

    Коментиран от #111

  • 111 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #110 от "От Китай до Китай":

    А до щатите с какво ? Или тия Тесли ги карат само китайци ? Фатката е батериите с какво ги карат до завода в щатите. Защото ми развивахте теория че всичко се произвежда в един завод и излиза готовата Тесла ??!!!

    Коментиран от #116

  • 112 Дийс нищо не разбира, само ти знаеш!

    1 2 Отговор
    Това е статия от преди 4 месеца. Днес е 668,91 млрд Сам прецени развитието:

    В МОМЕНТА производителят на електромобили е оценен от пазарите на 274 млрд. щатски долара. Според главния изпълнителен директор на Volkswagen Group –Херберт Дийс, това съвсем не е пределът на възможностите на компанията от Калифорния. Той е на мнение, че до 5-10 години Tesla ще стане най-скъпата компания в света изобщо.


    „Илон Мъск ПОСТИГНА РЕЗУЛТАТИ, които се струваха НЕДОСТИЖИМИ на мнозина, като доказа, че електромобилите МОГАТ ДА НОСЯТ ПЕЧАЛБИ. Tesla е един от малкото производители, както и Porsche, които НЕ ДОПУСНАХА пандемията да им донесе ЗАГУБИ. За мен това е потвърждение, че след 5-10 години Tesla ще бъде най-скъпата компания на света“, обясни Дийс.

    В момента компанията с най-голяма пазарна капитализация е Apple, която се оценява на 1,62 трилиона долара. За да може да задмине тези цифри, Tesla трябва да увеличи стойността на акциите си 6 ПЪТИ. Що се касае да Volkswagen, производителят от Волфсбург е оценен на 85,6 млрд. долара.

    Коментиран от #114

  • 113 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #109 от "Пак си спал":

    И пак само едно ЩЕ !! Пак само едни добри пожелания без конкретни договори или друго някакво покритие. Те акционерите прости и нищо не разбират. А тоя мошеник ще яде май сто тояги на голо.

    Американците до там я закъсаха че се хванаха като удавник за сламка в един Южноафриканец да им открива топлата вода.

    Коментиран от #117

  • 114 пилот на Ферари

    3 1 Отговор

    До коментар #112 от "Дийс нищо не разбира, само ти знаеш!":

    Това е борсова игра. Надуват балоните. Ако сметнеш всичките активи и пасиви на Тесла - нямат и 1/10 от оценката. Ако се срине борсата , акционерите ще останат с едни книжа за тоалетна хартия.

    Помниш ли Югоагент ? Същата история в по голям мащаб !!!

    Коментиран от #120

  • 115 Пак си спал!

    0 3 Отговор
    Завода за батерии е на Тесла, където в партньорство с panasonic правят батерии. Завода за производство на автомобили също е на Тесла, но това са два различни завода!


    Новина от март месец 2018

    В сряда изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск публикува снимка в Instagram на две Tesla Semis в Sparks, Nevada Gigafactory. Явно камионите са пълни с батерии и се отправят към фабриката на Tesla във Фремонт, Калифорния.

    Ars тенденция видео
    ARS VIDEO
    Sitrep: Дронът на TB2 на Азербайджан

    „Първо серийно товарно пътуване на тежкотоварния камион Tesla Semi, превозващ пакети батерии от Gigafactory в планините Невада до автомобилния завод в Калифорния“, пише Мъск.

    Това е крайъгълен камък за електрическия камион, който Tesla обяви миналия ноември . Компанията се надява да започне да продава камионите на други компании, включително Walmart, DHL и JB Hunt Transport Systems до 2019 г., но миналата година заяви, че първите камиони ще бъдат използвани вътрешно. (Всъщност Тесла заяви през ноември, че вече използва по-дискретни, прототипни версии на своите Semis, за да изтегли батерии от Невада до брега на Калифорния.)


    Увеличете
    Semi има амбициозни спецификации, които все още не са проверени в реалния свят - Мъск обеща, че топ камионите ще имат пробег от 500 мили и максимално натоварване от 80 000 фунта. Той също така твърди, че камионите ще могат да достигат 65 мили в час при 5-процентна степен. Така че тестването на камионите по маршрут между Спаркс,

    Коментиран от #118

  • 116 Пак си спал!

    0 3 Отговор

    До коментар #111 от "пилот на Ферари":

    Той също така твърди, че камионите ще могат да достигат 65 мили в час при 5-процентна степен. Така че тестването на камионите по маршрут между Спаркс, Невада и Фремонт, Калифорния е очевидно идеално за компания, която усъвършенства продукт за купувачи.

    Натоварени с тежки батерии, камионите ще си проправят път от 4400 фута височина при Спаркс до 7200 фута на мястото, където I-80 пресича връх Донър, преди камионите да изминат маршрута до морското равнище. При обратното пътуване, когато електрическите камиони трябва да наберат 7200 фута височина, те ще бъдат празни и по-леки.


    Маршрутът също е приблизително 240 мили във всяка посока - пътуването с двупосочно пътуване щеше да достигне малко под 500 мили от обхвата на камионите.

    Коментиран от #121

  • 117 Говори в минало време

    0 3 Отговор

    До коментар #113 от "пилот на Ферари":

    Кое от тези обещания не е изпълнено? Всичко вече е факт и ПРЕИЗПЪЛНЕНО!

    Коментиран от #119

  • 118 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #115 от "Пак си спал!":

    Тесла още нямат завод за батерии .
    22 септември 2020
    Мъск: Tesla трябва да произвежда собствени батерии.
    Tesla ще трябва да започне да произвежда собствени батерии, за да отговори на търсенето на електрически превозни средства, въпреки че увеличава покупките от външни доставчици, написа Илон Мъск в Twitter.
  • 119 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #117 от "Говори в минало време":

    Половината работи са в бъдеще време. Ще!!!

    Коментиран от #122

  • 120 Пак спиш

    1 3 Отговор

    До коментар #114 от "пилот на Ферари":

    За какви пасиви на Tesla говориш? Tesla напрактика няма дългове за разлика от останалите.

    Ако си говорим в цифри, колко е пазарната капитализация на Volkswagen и колко са им дълговете? Защо не кажеш, че те са балон, като очевидно са затънали до ушите?

    Коментиран от #123

  • 121 пилот на Ферари

    3 1 Отговор

    До коментар #116 от "Пак си спал!":

    И пак говориш в бъдеще време . ЩЕ !
    Какво стана с ракетата на Мъск дето я изстреляха до Марс ?
    Кога ЩЕ пристигне ?
    Май точно никога !

    Коментиран от #124

  • 122 Бъди конкретен

    1 3 Отговор

    До коментар #119 от "пилот на Ферари":

    Изброй тези неща! Кое не е изпълнено? Договора ли не подписан или Тесла няма производствен капацитет от 150 хиляди в Гига Шанхай?

    Коментиран от #125

  • 123 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #120 от "Пак спиш":

    Производителят на електромобили Tesla Motors дължи 1,7 милиарда долара на Panasonic. Причината за сериозното задължение от страна на Tesla е доставката на акумулатори за гигафабриката на компанията в Невада.

    Коментиран от #126, #129

  • 124 Пак си спал!

    1 3 Отговор

    До коментар #121 от "пилот на Ферари":

    Каква ракета е изстрелял Мъск към Марс, като тя все още не е проектирана напълно? Вие май живеете в паралелен свят? Към момента единственото което е изстрелял са тестови прототипи, като най-амбициозната цел досега е била достигане на 15 км, а ти ми говориш за изстрелване за Марс. Намали тези дози на каквото и да приемаш! Не ти действа добре!

    Да не говорим, че нито веднъж в тази тема не е спомената ракета, а ти къде я видя не знам!

    Коментиран от #127

  • 125 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #122 от "Бъди конкретен":

    Тебе Мъск да не не е наел за частен адвокат. Електромобил си виждал само на снимка , ама си запецнал да ги хвалиш . И ти си лапнишаран . Що не си купиш акции на Тесла ?
  • 126 Уау страхотна новина!

    0 3 Отговор

    До коментар #123 от "пилот на Ферари":

    Пак си в паралелна реалност! Тази новина е писана една година преди Тесла да закъса дотолкова, че Илон Мъск да склони да я продаде на apple за една десета от настоящата цена. Добре че не е станало. Не се прави на умник. Все пак живеем в информационната ера и мога да те ловя точно за една секунда ето оригиналното заглавие и дата


    Tesla с огромни дългове към Panasonic 03.11.2016 12:13 2376


    © Actualno

    Коментиран от #128

  • 127 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #124 от "Пак си спал!":

    Бе кой спи тука ?
    07 февруари 2018
    Ексцентричен милиардер изведе в космоса спортаната си кола със собствената си ракета..
    Неговата частна фирма SpaceX изстреля успешно ракетата Falcon Heavy от космодрума Кейп Канаверал.
    Червената Tesla с шофьор манекен беше изстреляна в посока Марс като част от изпитателния товар на ракетата.
  • 128 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #126 от "Уау страхотна новина!":

    И до ден днешен Мъск / Тесла/ не са си изплатили дълговете към Панасоник . И оживяха благодарение на дотациите на правителството.
    Според изчисленията на акционерите вложените и похарчените средства правят себестойността на един произведен автомобил на един милион долара ????
  • 129 Пак си спал!

    0 3 Отговор

    До коментар #123 от "пилот на Ферари":

    Всъщност дълговете на Тесла са 8 пъти над тази сума, но както ти казах технически Тесла няма дългове. Имат свободен паричен поток от 20 милиарда и само 14 милиарда дългове, които при желание могат да погасят предсрочно още утре и пак да им останат свободни средства за първа фаза на още четири завода, които да самофинансират разширението си след започване на производство.

    Защо мислиш че всички се втурнаха да НАСТИГАТ Tesla още преди да и порасне пазарната капитализация. Очевидно има неща, които НЕ ВИЖДАШ, ЗАЩОТО НЕ РАЗБИРАШ! Като например да произвеждат за тебе батерии на ишлеме с твои материали които си купил и твои технологии и разликата да произвеждаш всичко, като започнеш от изкопаването на материалите в собствена мина до сглобяването на батерията в автомобила.
  • 130 Пий кафе, събуди се, спри да пишеш глупо

    0 3 Отговор
    "
    Какво стана с ракетата на Мъск дето я изстреляха до Марс ? Кога ЩЕ пристигне ? Май точно никога !"


    "Червената Tesla с шофьор манекен беше изстреляна в посока Марс като част от изпитателния товар на ракетата."

    Научи се поне да правиш разлика между ракета и електромобил! Каква ракета е изстреляна към Марс, като беше изстрелян само един електромобил, който както се сещаш (Дали пък въобще можеш да се сетиш) няма как да кацне на Марс, защото ще се разбие. Целта беше да се тества дали ракетата може да транспортира товари, като за тестов товар вместо обичайния бетонен блок, Илон Мъск много находчиво замести със своя личен роудстър, което със сигурност донесе и част от днешните му успехи, защото всеки разбрал не разбрал като тебе, говори за Тесла и за spacex, а лоша реклама няма, дори когато абсолютни неграмотници като тебе си мислят, че вредят на Тесла като говорят глупости на хора, които разбират от материята.

    Не виждаш ли че с всеки следващ въпрос на който ми отговаряш, започваш да ръсиш все по-големи глупости.

    Малко е трудно да се надявам на успех за човек който не може да различи електромобил от ракета, да направи разлика между Фалкон хеви и Старшип.

    Фалкон хеви вече си лети и каца от години, а старшип с който ще се ходи до Марс все още е на чертожните дъски и правят изпитания на прототипите му.

    Коментиран от #132

  • 131 Пламен

    2 0 Отговор
    Европейското автомобилостроене само си отряза "клона" с наложените ЕКО норми. Резултатът ще "пожънат" още тази година от гладните неработещи автомобилостроители. И какво излезе - Великобритания се спаси на време от финансовата пирамида ЕС.
  • 132 пилот на Ферари

    3 0 Отговор

    До коментар #130 от "Пий кафе, събуди се, спри да пишеш глупо":

    Ти не си добре .
    Първата ракета Falcon Heavy, която след време ще изпрати хора до Луната и Марс, построена от SpaceX, излетя успешно 6 срещу 7 февруари, за първото си пътешествие в един исторически изпитателен полет.
    В капсулата на ракетата Илън Мъск изпрати червения си автомобил Тесла към Марс с манекена Старман зад волана, подпрял лакът на прозореца, под звуците на музиката на Дейвид Бауи.
  • 133 Продължавай да вярваш на фалшиви новини

    1 2 Отговор
    Хайде сега да ми кажеш каква е разликата между старшип и falcon heavy и кой от тях ще ходи на Марс?

    Покажи поне една статия ОТ МИНАЛАТА ГОДИНА, в която да се твърди, че Фалкон хеви ще ходи на Марс? Фалкон хеви ще бъде пенсиониран още с първия старт на старшип, защото освен че събира четири пъти по-малко товар, 1 изтрелване струва приблизително 10 пъти повече, което прави цената за изстрелване на килограм 40 пъти по-скъпа.

    Следващия път като поднесеш някоя информация, гледай да е актуална, защото определено ставаш за смях. Наслушали сме се как Тесла ще фалира, Как е балон, как останалите производители като пуснат своите електромобили,никой няма да иска да си купи Тесла, а какво стана? Още ли вярваш, че Тесла продава автомобилите си на загуба?
  • 134 Буха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Така е":

    Явно има ръст на джендърите който не се влияе от вируса
  • 135 12345

    0 0 Отговор
    Нормално. Просто се адаптират. Все имат най-продавания модел в Китай. А й Кашкай се продава много добре по света. Абе не ги мислете.
  • 136 Име

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "пилот на Ферари":

    Американците не са продавали никакъв Опел на Рено. Продадоха го на PSA group.