Last news in Fakti

5 Януари, 2021 09:48 40 519 143

Ясни са официалните БГ цени на новите "дачии"

  • dacia-
  • sandero-
  • sandero stepway

Представените в края на миналата година нови модели на Dacia - Sandero, Sandero Stepway и Logan са вече налични за поръчка в България на цени от 19 200 лв. с ДДС

Ясни са официалните БГ цени на новите "дачии" - 1

През септември миналата година, румънската марка направи статично представяне в Париж на най-новите си модели. Наш екип беше на мястото на събитието, откъдето ви разказахме всичко най-интересно за новите Dacia Logan, Sandero и Sandero Stepway. Единственото, което тогава не беше известно бяха цените на новите модели.

Третото поколение на бестселърите на Dacia е оборудвано с нов, по-отличаващ се дизайн, интелигентно ново оборудване, ECO-G и бензинови двигатели от последно поколение. Новите Dacia Sandero, Sandero Stepway и Logan са вече налични за поръчка в България, като са ясни и официалните им цени.

Ще припомним, че новите Dacia Sandero, Sandero Stepway и Logan се възползват от новата модулна платформа CMF-B на Алианса, която им позволява да ограничат теглото си, което ги характеризира с намалени вредни емисии и по-добър разход на гориво. Тази нова платформа позволява на компанията да предложи и по-ефективна гама бензинови двигатели, които отговарят на стандарта Euro 6D-Full.

• SCe 65 (не се предлага за Sandero Stepway): 1-литров натурално аспириран 3-цилиндров двигател, куплиран с 5-степенна ръчна скоростна кутия.
• TCe 90: 1-литров 3-цилиндров турбо двигател, куплиран с 6-степенна ръчна или CVT автоматична скоростна кутия.
• ECO-G 100: нов 1-литров 3-цилиндров турбо двигател с фабрична LPG уредба, куплиран с 6-степенна ръчна скоростна кутия.

От представителството на румънската марка у нас твърдят, че сега, повече от всякога новите модели се характеризират с най-доброто съотношение цена/оборудване на пазара. Ето и официалните им цени за България.

Ясни са официалните БГ цени на новите "дачии"


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 229 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Директора

    204 96 Отговор
    Перфектно. За 20 хил. лв. си взимаш нова, гаранционна и съвсем прилична кола. Разбирачите да си карат старите дръгели и да се хвалят колко са здрави и колко са "коли"!

    Коментиран от #3, #5, #18, #24, #63, #64, #70, #73, #109

  • 2 сектант

    96 35 Отговор
    Ето още един повод за празнуване след Коледа и Нова година.Наздраве
  • 3 БАЙ Х@Й

    78 30 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    Директор ще ги вземе за фирмени коли на бачкатори‼ Аз директор в кола "СЪС МЕХАНИЧЕН КОНТРОЛ НА ОГЛЕДАЛАТА И СТЪКЛАТА НА ВРАТИТЕ " (това е от рекламната им брошура) не съм виждал ‼

    Коментиран от #16

  • 4 Behemoth

    61 45 Отговор
    Да бе на половин цена си вземаш жип без забележки и цялото село е твое....кой ще се върже...
  • 5 1234578

    118 47 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    Да новата кола е хубаво нещо. Но колко от хората могат да си позволят да сменят колите през 2 години. И постоянно да карат нова кола. 3-цилиндров немощен вибратор с CVT трансмисия от скутер и 4-ри гуми не е Истинска кола. Нова е когато излезе от магазина след 2-3 години вече не е нова, и тогава какво? Ще я дадеш за скрап щото никой няма да я иска на вторичния пазар. Или ще я караш като стара биричка още 4-5 години. А дали този макет на кола ще е в състояние да се движи по-дълго от 4-5 години?

    Коментиран от #8, #76

  • 6 Барни

    105 25 Отговор
    Малко скъпичка ми се вижда за флинстоунмобил!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 159

    54 19 Отговор

    До коментар #5 от "1234578":

    Новият логан определено има лачен фейс - наистина! И интериоът е доста променен. Новият двигател ego-g 100 турбиниран на газ е много добър за седана. Гледах му представянето през Трансалпина - екземплярът дори беше автоматик (в тази статия не е упоменат, като опция)!!! Ускорява сериозно по големият налон. Развърта до 100 за 10ина сек. и достига 190 км/ч по каталог. Много добри показатели за средностатистически автомобил! Въпросът с надежноста обаче все още е, като ваксините за ковид - не ясна!

    Коментиран от #9

  • 9 Хо хо хо

    23 71 Отговор

    До коментар #8 от "159":

    Ква надежност уе 1000 пъти по кола от всеки корейско японски дapaк
  • 10 Ммм

    123 2 Отговор
    Даа а помня преди няма и 10г. как базов Логан бе 12900лв с ДДС, при това 4-цилиндров...
  • 11 Аврам

    101 22 Отговор
    Не мерси , дръжте си ги за вас тея еднолитрови трицилндрови бараки. Още преди години като излезе оня кенеф eco-boost на Форд тва гореше повече от 2.0 четирицилиндъра . Кое му е екото на туй 3цилиндровото? Само името. На всичко отгоре са разстъргани до неузнаваемост и ако издържат 300 000 трябва да вдигнеш 3 дена банкет

    Коментиран от #14, #38

  • 12 гост

    43 1 Отговор
    Странна ценова политика. В ниското ниво на оборудване Логан е по-скъп, в скъпото Сандеро е по-скъпо.
  • 13 незнайко

    72 10 Отговор
    Еднолитрови турбодвигатели са като "ЩИЛКИ" !!! Караш и сменяш цял двигател ако желаеш !!! Защо изобщо ги произвеждат ???

    Коментиран от #27, #111

  • 14 Не схващаш

    18 29 Отговор

    До коментар #11 от "Аврам":

    Екото му е в това че има цилиндър по-малко който не гори очевадно.Как няма да е по-изгодно и еко.

    Коментиран от #140

  • 15 vikilexus

    85 7 Отговор
    Сандеро Степуей с "големия" еднолитров мотор с газ 27 150 с доблащане за цвят металик - за същите пари се купува Сузуки Игнис Хибрид 2021 г. със седем години гаранция.

    Коментиран от #110

  • 16 БАЙ Х@Й

    43 17 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":

    На вниманието на слагащите минуси :::::: ‼ Бензинова косачка за трева GRILLO CLIMBER 8.22 е оборудвана с уникален двигател на BRIGGS & STRATTON с обем 656 куб.см и мощност 18 конски сили.‼
  • 17 Иво

    69 25 Отговор
    Ще си купувам кола на пролет за около 22хил. Никога не бих си купил неудачия па макар и чисто нова. С миксеров двигател евтина пластмаса и след две години цена на половина. Ще си купя нещо немско или японско от 150 коня на горе пак макар и 5-6 годишно

    Коментиран от #112

  • 18 куку руку ку

    51 15 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    Предпочитам за тези пари 4 годишна Skoda Superb.
  • 19 123

    80 11 Отговор
    Еми, свърши се с евтините Дачии. И тези вече нямат нормален автомобил под 20 000 лева. По-добре Шкода.

    Коментиран от #65

  • 20 Хохохо

    43 16 Отговор
    Мотокарите в цеха ми са по 1.3 литра 4 цилиндрови. А тези с по-малки ДВГ от на мотокар, не мерси. Предпочитам си стария мерник 2.0 компресор със 192 коня...

    Коментиран от #61

  • 21 onq s konq

    25 20 Отговор
    Кога пуснат модел с мотор на беенве ше се замислим!За сега се въсдържам!

    Коментиран от #25, #33

  • 22 Толупи

    57 17 Отговор
    Всички тука сте с майбаси и в разбирачите големи.
  • 23 Зам Директора

    25 18 Отговор
    До директора, абсолютно съм съгласен, няма значение от марката на колата, но колкото по-нова е толкова по-добре... ама качеството било друго и т.н. ама карайте си ги бе ще карам аз б*м 2000 година за 5000 лв като мога да карам Пе*о или Датч*я 2010 година за 4000 лв.

    Коментиран от #30, #41, #43, #47

  • 24 НАТУРАЛНО АСПИРИРАН?

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    Какво означава това?

    Коментиран от #93

  • 25 onq,ти си тъпанар

    7 23 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    Пише се беемве,а не беемве.
    Защо си толкова глупав и примитивен?

    Коментиран от #28

  • 26 Не мога да ги разбера феновете на Dacia

    25 23 Отговор
    Как могат да карат и през цялото време да се срамуват...

    Коментиран от #31, #37

  • 27 Komapak

    27 6 Отговор

    До коментар #13 от "незнайко":

    Хускварна е правилната марка. 😉
  • 28 Ти си същият тъпанар

    25 4 Отговор

    До коментар #25 от "onq,ти си тъпанар":

    Когато правиш забележки внимавай как ги правиш
  • 29 Баро

    24 27 Отговор
    Както казах преди време нито една мацка няма да се огледа в чисто нова Dacia и всички ще се обърнат към един 13-годишен лачен X5 който в момента струва 13 14000 лв Аз съм с остатъка до 20 ще си купим 4 тона гориво

    Коментиран от #54, #114, #143

  • 30 Баро

    10 7 Отговор

    До коментар #23 от "Зам Директора":

    Нищо не разбираш от коли ама съвсем нищо
  • 31 Rokambol

    15 10 Отговор

    До коментар #26 от "Не мога да ги разбера феновете на Dacia":

    ... отворкооо и в Англия карат ДАЧИЯ,,,,

    Коментиран от #34

  • 32 Брадчеда

    26 7 Отговор
    Еми какво да кажа ... евтиното си е евтино ... колкото платиш толкова получаваш.
  • 33 ФилосоВ

    13 5 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    Продължавай да се въСдържаш....
  • 34 Баро

    8 11 Отговор

    До коментар #31 от "Rokambol":

    Само като знам какви коли произвеждаха англичаните дали могат да бъдат критерии

    Коментиран от #115

  • 35 Rado

    31 9 Отговор
    Карам Dacia, защото ценя времето си и искам да имам собствена къща без ипотека.

    Коментиран от #40

  • 36 Тиквоний Велики

    37 7 Отговор
    Отдавна Дачия не е цена-качество !!! За тези пари можеш да си вземеш Опел,Фиат и тн. Имал съм дачия сандеро 1.2 чисто нова.Определвно цената не отговаря на качеството,а сега с надутоте цени хич...Не казвам че е лоша,просто лоша става заради цената.....иначе за 12-13бона и е реалната цена

    Коментиран от #39, #116

  • 37 Пипи Дългото чорапче

    19 11 Отговор

    До коментар #26 от "Не мога да ги разбера феновете на Dacia":

    Те не се срамуват Даже се гордеят понеже са тъпи

    Коментиран от #117

  • 38 Levski

    33 7 Отговор

    До коментар #11 от "Аврам":

    Този конкретно двигател на Форд с 3 цилиндъра, турбо и 125 коня се оказа, че на 80 000 километра спира. Това му е ресурса....

    Коментиран от #99

  • 39 цццц

    13 6 Отговор

    До коментар #36 от "Тиквоний Велики":

    А за 23000лв какъв опел ще вземеш - най-базовата корса може би? Защото стрите са от 37000 нагоре... А Фиат Типо сделян в Турция с по-лош краш тест от Дачия също не е кой знае какво, да вярно дава повече пространство едно комби за 24000лв тотал.
  • 40 Баро

    17 12 Отговор

    До коментар #35 от "Rado":

    Аз пък си имам няколко къщи без ипотека и затова си карам дъртото BMW Купих го когато беше на 10 години и вече 12 години му се кефя и не смятам да спирам
  • 41 Ти виждал ли си

    19 7 Отговор

    До коментар #23 от "Зам Директора":

    10 годишна Dacia имам такава толкова ръжда има по нея колкото не съм виждал по Opel Kadett капка А след четвъртата година всеки пети Болт започна да се къса Толкова бях ръждясали че WD 40 не помагаше

    Коментиран от #118

  • 42 Готин

    32 5 Отговор
    Карам трета ръка кола. Имам трета ръка жена. Ям полуфабрикати, и спя на студено, щот парното е скъпо но всичко ми е ,,премиум,,. Аз също съм премиум. Дали!?

    Коментиран от #45

  • 43 И между другото

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "Зам Директора":

    продавам я и то не за 4 А за 2000 ела да я купиш щото никой друг не идва
  • 44 ааа

    19 2 Отговор
    "1-литров натурално аспириран" - гугъл преводача не работи много добре. :)
  • 45 Важното е

    11 0 Отговор

    До коментар #42 от "Готин":

    да си щастлив
  • 46 Чебурашка

    25 4 Отговор
    Кой тъпак измисли понятието "НАТУРАЛНО АСПИРИРАН" двигател? малиии тука е пълно с "умни" журналя и списвачи които хал хабер си нямат от това за което пишат.

    Коментиран от #48

  • 47 Помисли

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Зам Директора":

    Защо съотношението години и цени е така както си го написал може и да се сетиш
  • 48 Пипи Дългото чорапче

    10 2 Отговор

    До коментар #46 от "Чебурашка":

    не само журналя и коментиращите са от същия дол дренки

    Коментиран от #72

  • 49 Калмук

    17 3 Отговор
    "Натурално аспириран" ... "куплиран" ?!?!?!? Г-н Славчев, наистина ли не знаете как се превеждат на български ??? ... И това, ако е журналистика ... по-скоро диагноза. Нищо лично !
  • 50 Ford Focus

    12 2 Отговор
    Двама коментират двигател екобуст на Форд. Прочетете малко преди да пишете глупости.
  • 51 Ланд Крузер

    22 7 Отговор
    Халал да са ви !
    Никога нема си купим такъв таралясник за 20 бона, нищо че е нов, нищо че е гаранционен. Пълно е с глупаци, да си ги купуват.

    Коментиран от #119

  • 52 Ford Focus

    5 4 Отговор
    Двама коментират двигател екобуст на Форд. Прочетете малко преди да пишете глупости.
  • 53 Алексей

    26 3 Отговор
    Първата Корола взех нова за 17 000 лв през 2000 г. Следващата взех през 2009 за 34 000 лв. т.е двойно на първата, все 1.6 с климатик и ръчни скорости, второто ниво. Сега Корола гони и надминава 50 000 лв. Голфа отдавна надминава 60 000 лв. Фиестата в началото на 2000 та струваше 14 000 лв, сега е над 40 000 лв. Така че Логан автомат за 25 000 е съвсем логична цена. С един 7 годишен лизинг по 180 лв на месец и след това колата се връща за остатъчната стойност от 20%. При едно нормално каране за този период ще е на 180 000 км

    Коментиран от #94

  • 54 Дфен

    7 1 Отговор

    До коментар #29 от "Баро":

    4 бона веднага ги влагаш в ремонти значи само ще го гледаш.

    Коментиран от #59

  • 55 висок

    6 6 Отговор
    Никой от тези двигатели няма да направи 100 000 км!!! Боклуци.
  • 56 Krali Marko

    8 4 Отговор
    Три цилиндровите изтискани мотори са пълна скръб с кратък живот и за българина са нерентабилни понеже на 150 000км. моторите им са вече за основен ремонт. А ние караме до 15-20г. и искаме 300 000км. поне да издържат моторите им.
  • 57 В е л и к и я

    9 4 Отговор
    Тия еднодневки с тия умрели мотори трябва да се продават на половината от цената преди 10 години на ония Дачии .. тоест около 5-6 хиляди лева , това е макс .. и на тия у завода требва да влезне некой с големата фадрома .. да ги вразуми .. Ама мамалигари могат ли се вразумят ...!Оставаш ги да фалират и това е ...!

    Коментиран от #120

  • 58 Потърпевш

    29 2 Отговор
    КОПУВАЙТЕ СИ ЧЕТЕРИ ЦИЛИНДРОВИ АВТОМОБИЛИ СЪВЕТ ОТ ИНСТРУКТОРА И МОНТЬОР НА ДВГ. Марката е по ваш вкус.

    Коментиран от #121

  • 59 Баро

    4 3 Отговор

    До коментар #54 от "Дфен":

    имаш много здраве от арменския поп вече две години само наливам от тия четири тона

    Коментиран от #68

  • 60 кирето

    11 6 Отговор
    20 бона за 3 цилиндров сешоар с турбо?Айде няма нужда...За тия пари ще си взема кия или хюндай модел 2019г и ще съм 1000пъти по добре...Да не говорим че за 22хил..Има чисто нови кия рио с богато оборудване...

    Коментиран от #62

  • 61 Брато имаме бьлгарски мотокар

    8 0 Отговор

    До коментар #20 от "Хохохо":

    На 40 години с бьлгарския дизелов мотор. Нямаааа мьрдане. Чук ама ЧУК
  • 62 Баро

    3 7 Отговор

    До коментар #60 от "кирето":

    20 бона е базова за Сандеро нормалната е 27 за толкова ще купиш чисто нов сид

    Коментиран от #122

  • 63 Токо

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    Със здраве да си карате тея кошници ! Три цилиндров двигател със разход 8-9 литра бензин ....Стават все по евтини за производство но за това пък по скъпи за продажба . Накрая ще и сложат педали от колело на тия съчки и оооще малко им вдигнат цената дали няма да е по добре ? ААА и ще са по екологични . За тази трицилиндрова пръчка справедливата цена е 15 000 лева за ниво комфорт (какъвто и де той в тази гьостерица) А за есентал справедливата цена е 11 000 лв .

    Коментиран от #123

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 сашо

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "123":

    шкодата и тя не е цвете нова октавия карах преди 3 години слаба шумоизолация,много ниско тегло за габаритите като минеш покрай тир или камион трябва здраво да стискаш волана иначе 1.4 tsi се държи прилично има въртящ момент и добре дърпа май беше 250 нм

    Коментиран от #67, #71

  • 66 яяохох

    1 6 Отговор
    Като че ли Хюндай ах 35 2015 г дизел е по-добър избор
  • 67 Име

    11 3 Отговор

    До коментар #65 от "сашо":

    Така е , да. Добре дърпа и "има" въртящ момент. Само че като удари 40-50 хилки и се налага смяна на целия двигател. Ако имаш късмет, може и да издаяни до 65-70 хилки. За къде си с това нещо? Има фрапиращи случаи, за 130 хилки да са сменяли ДВА пъти двигател. Не че нещо, само казвам. Такива издупени работи, траят от ден до пладне. Има си цели науки за тия неща, които очевидно Европа пропуска нарочно, за да угоди на разни идиоти. Това е истината.

    Коментиран от #124

  • 68 Дфен

    5 0 Отговор

    До коментар #59 от "Баро":

    Ти много аве да имаш виждал съм на 290 000 без ремонт на мотора.Ти за тия километри на твоята каруца ще си я платил три пъти в ремонти.

    Коментиран от #138

  • 69 El Camionero

    7 1 Отговор
    Това е истинската щайга-421280 мили към момента.Половинста с ремарке,автоматик е.

  • 70 непознат

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    Ами колега ,да прав си нова кола.Но 65 коня,три цилиндъра на байр да бутам,не мерси.Карам фиат 2011 дизел,еми 200 км на магистрала си ги прави на майтап,ако е стара.

    Коментиран от #74

  • 71 Ко не

    7 0 Отговор

    До коментар #65 от "сашо":

    Колега, за шумоизолацията всчки коли са зле.Трябва да е премиум кола за да е ок.
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Niki13

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    айде стига , прекалено са вдигнали цените, все пак говорим за дачия
  • 74 наблюдаващ

    8 3 Отговор

    До коментар #70 от "непознат":

    На тоя Фиат 200 по средата на скоростомера ли е? Сигурно последната цифра е 400?!?

    Коментиран от #78, #83, #85

  • 75 Angry Bird

    18 1 Отговор
    Всички клепещи три цилиндровият миксер сте прави! Но нима в по-мощната моторизация е по-различно: 200 коня ги вадят от 1.5, 300 от 2.0, 500 от няма и 3.0?! А наясно ли сте какво следва? Масово спират производството на дизел - рено (дачия) вече е факт! Така ще ни го набият с електрокарите, че не ми се мисли: на зое батерията струва към 20 хиляди лв. и е консуматив! Подобно на един мобилен телефон, след определени цикли на зареждане ще иска замяна. И какво правим??? Който може да си позволи да купува каквото има на склад нормално размерен, като брой цилиндри и кубатура автомобил, защото всичко приключва!!! Наистина следва различна (не)нормалност!

    Коментиран от #125

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 непознат

    2 1 Отговор

    До коментар #74 от "наблюдаващ":

    Колега явно си мечтал само за турбо дизелов мотор,а си нямаш и понятие от нищо.А пак вообще не си и карал.Да вдига ги на майтап,мултиджет 1.6-16v 105 коня е,айде намери такава излез на магистралата и после ще говорим,ок.Колата е със 6 скорости.
  • 79 ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ

    16 0 Отговор
    A дарака, който го вземеш на 10,11, 12.....15 години, и го караш 2-3 години, какво става..???? Просто и ясно, който има пари кара мерцрдес, който има по малко, кара по евтини, този който може да си позволи 350 лева на месец кара рено, пежо и дачия..... А разбирачите и БЕЗПАРИЧНИТЕ карат ЖжжИииПппп....... Карам Бмв комби 2009 година, сега гледам в мобилето е около 8000 лева..... На мен досега ми е излезнало 15 000....(последно 1350 за амортисьори, накладки, дискове и дребни неща)..... Е, аджеба, хората дават 3 бона и карат SUV (било то рено, пежо, сеат, сузуки) чисто нови, плюс 350 лева на месец, който преди 5 години даваме уикендите по барове за 1 бутилка уиски и 5 редбула (на месец), а аз дадох за този дърт ДРЪГЕЛ 15000, стана на 12 години, почна 13.....,през ден се притеснявам да не стане нещо и продължавам да давам..... Ама вече си е само моя.. Няма продаване... Така че не спорете, просто който за каквото учил...... По хубаво нещо, от това, ТИ да си пръд... първи в една кола няма......... А в дръгелите, докарани от юръп, който са бракувани, тук за 1000 ЛЕВА освежени, миришеци на партенки............ НЕ ми се пише.... ХАХАХА... Лек ден

    Коментиран от #84, #87

  • 80 Пипи Дългото чорапче

    1 2 Отговор

    До коментар #72 от "Крокодила Гена":

    Много ясно най-хубавия Аз съм главатаря на бандата на красивите ако не знаеш
  • 81 Пипи Дългото чорапче

    2 1 Отговор
    Много ясно най-хубавия Аз съм главатаря на бандата на красивите ако не знаеш
  • 82 Пипи Дългото чорапче

    2 1 Отговор

    До коментар #72 от "Крокодила Гена":

    повтарям ти го за да го запомниш
  • 83 непознат

    4 0 Отговор

    До коментар #74 от "наблюдаващ":

    Като е фиат и демек не може да вдигне и 100 км,така ли?Много си заблуден ,ако беше друга марка може да вдигне,ама като е фиат не може.Ехххххххх.
  • 84 Баровците

    2 3 Отговор

    До коментар #79 от "ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ":

    плащат кеш Какви са тия толкова на месец толко на месец кеф цена няма
  • 85 джоджен

    4 1 Отговор

    До коментар #74 от "наблюдаващ":

    Колега прав е колегата,този мултиджет е наистина много добър мотор,а и върви.300 Nm доста голям е въртящият момент,със сигурност ще вдигне 200 на майтап.На километраж е 260
  • 86 Плам

    4 1 Отговор
    Още 1 глас за този мултиджет,безсмъртен и здрав мотор е.
  • 87 Това ми прилича

    2 1 Отговор

    До коментар #79 от "ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ":

    На шотландско Габровска история
  • 88 МИХАЙЛОВ

    5 11 Отговор
    ....VOLVO - V70....КОМБИТО...
    ....163 КС ДИЗЕЛ...
    ....АВТОМАТИК...
    ....ФУЛ ЕКСТРИ...
    ....НОВ ВНОС....
    ....ЗА ОКОЛО 4 000 ЛЕВА
    И ОЩЕ 2000 ЛЕВА
    ЗА ТУЙ ОНУЙ
    ....И ТАКА САМО ЗА 6 000 ЛВ
    ИМАШ ЯК, МОЩЕН И НАДЕЖДЕН
    КОМФОРТЕН АВТОМОБИЛ,
    С КОЙТО МОЖЕШ ДА ИЗМИНЕШ
    ПОНЕ ОЩЕ 500 ООО КМ...
    И ДА СИ ГО ПОЛЗВАШ
    ПОНЕ ОЩЕ 15 ГОДИНИ...
    ...И КОЙТО МОЖЕШ ДА ПРОДАДЕШ
    КОГАТО ПОЖЕЛАЕШ НА ДОБРА ЦЕНА
    ....И ТОВА ВОЛВО
    МОЖЕШ ДА ГО ИМАШ
    САМО ЗА ЕДНА ЧЕТВЪРТ
    ОТ ЦЕНАТА
    НА НОВА ДАЧИЯ...
    ...НОВА ДАЧИЯ,
    КОЯТО САМО СЛЕД
    ТРИ ЧЕТИРИ ГОДИНИ
    ТРУДНО ЩЕ ПРОДАДЕШ
    И ЗА СКРАП НА НАДИН...

    Коментиран от #90, #92

  • 89 Али Реза Текин

    2 1 Отговор
    Много са добре. Имат малък клиренс и висок въртящ момент. Имат добър фейслифт и сигурна центровка.Окачването само не е много хубаво. Нестабилни са в завои с ясно изразена центробежна сила.Внимавайте много!!!
  • 90 S80 и V70

    3 7 Отговор

    До коментар #88 от "МИХАЙЛОВ":

    имам две, С80 бензин 2.5 и В70 дизел, първото купувано ново то МП, второто на старо от италия, прав си за всичко, освен за двата бона.. умножи ги по три и тогава ще караш още 500 хил. км. В нито един курник наречен дачия нито искам да се возя, нито ще си возя децата. Това само за разнос. Лично мнение.
  • 91 Джуган

    5 3 Отговор
    Бий се народе за трицилиндровите двигатели, че нищо чудно следващото поколение да са двуцилиндрови, всеки цилиндър с два турбокомпресора-консуматив.

    Коментиран от #126

  • 92 Най добре

    5 2 Отговор

    До коментар #88 от "МИХАЙЛОВ":

    Но имаш нещо дето след година две може да не мине преглед и ще се окаже че нямаш нищо.
  • 93 един от стадото

    3 1 Отговор

    До коментар #24 от "НАТУРАЛНО АСПИРИРАН?":

    аспирацията е два вида, натурална/в едно кюмбе например/и принудителна/ширм/. Но тя винаги отвежда, а не довежда. Авторско ''творение''. Имал е в пред вид вакуумно пълнене от буталата/атмосферно сигурно, а не турбо/принудително. Обаче е объркал посоките на въздуха. Иначе всяко ДВГе е с принудителна аспирация, но след изпускателните колектори. Стана малко като лекция- просто казано, всмукване, нагнетяване, работен такт, изпускане

    Коментиран от #137

  • 94 РосРус

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "Алексей":

    Така е, прав сте. Но това е поради ред други неща. Например електрониката - Корола от 2000 няма радар за пешеходци, спирачен асистент, сензор за налагяне на гумите, за катализатор не знам. Освен това корола е хибрид и безстепенна кутия - т.е. пак пари за батерии, автоматици и т.н. Освен това се прибавят повишените изискванията за безопасност - изофикс, изисквания за краш тествове, а и корола от 2000 няма лед светлини. За капак и хорат астанаха по-капризни и съответно се инвестира в доста екстри и по интериора и в материали. И за капак и в нови технолгии за постигане на прословутите еврота и в нови платформи. И все пак королата е една от колите с много сериозна надеждност и дълголетност.
  • 95 Audi S

    3 5 Отговор
    Никой не смята каското за 5 години колко е.Преди 5/6 години си харесах Рено Клио ново на оферта за 22х.лв. лизинг и аха да са набарбуля, кат чух 1200 на година каско+задължително обслужване в Рено и то ко излиза 30х.лв.за 5години бих си шута,купих си още едно Ауди 100 С4S4 230hp и си шпоря и ми излезна 13х.лв.дет ги мислех за 1ва вноска.И грам не съжалявам за 3 год.има няма 1000 лв.за ремонти/рейка и маркучи на хидр./Хеле пък да ме убеди някой,че дачията нова е по добра от 100ка.А и друго си е AAN легендата.

    Коментиран от #107

  • 96 Гост

    6 4 Отговор
    ей хора, виждал съм катастрофи с Дачии. Ми то няма грам защита , ми то няма грам здравина.
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Готин

    2 2 Отговор
    Не е зле ,,разбирачите,, противници на ,,трицилиндровите миксери,, да се поинтересуват за Toyota GR Yaris 2020 и защо е проектирана за WRC с продажна цена над 33000 паунда.
  • 99 Борис

    8 0 Отговор

    До коментар #38 от "Levski":

    Моят ecoboost е на 130 000 км.,не е дал и един дефект.Как ги карате тези коли до 80 000 км...

    Коментиран от #128

  • 100 дърт шофьор

    4 2 Отговор
    При толкова много разбирачи просто няма какво да се каже повече. Освен две неща - който ги харесва да си купи дачия. Халал да му е! Аз няма да си купя.
  • 101 милиционер

    2 0 Отговор
    "натурално аспириран 3-цилиндров двигател"- Българино, учи и знай родния си език !!!
  • 102 бибан

    2 0 Отговор
    Аз и да имам пари...няма да си купя нищо, щот ще остана без пари и ще ръбам съчки, а като влезе еврото някой ден...по-добре да съм умрял!
  • 103 ТУ Варна ДВГ

    2 1 Отговор
    Винаги е най-добре нова кола! ... потвърдено от опит
    За съжаление с тези трицилиндрови "миксери" под капака нямат шанс за успех! Жалко!
  • 104 Дфен

    2 0 Отговор
    От 2013 ги продават според вас експертите дали продават
  • 105 турбо миксер

    1 0 Отговор
    Ох, защо махнахте 1,6 литровия атмосферен бензин, беше си перфектен двигател за цялата гама. Дъстърчето и Логан МСВ са си добри автомобилчета, обаче с тия три цилиндъра нЕма да се разбЕрем. На тази цена е добра оферта ако беше с малко по-нормален двигател. Трите цилиндъра (поне за мен) са непреодолима пречка за покупка.

    Коментиран от #129

  • 106 Аман от разбирачи

    4 0 Отговор
    Разни хора Чу ли за нещо като въртящ момент и сега не им излиза от устата само да ви обясня че при четири 5000 оборота на двигателя въртящия момент не е толкова важен като искате голям въртящ момент Купете си всички Subaru или Porsche
  • 107 Баро

    1 2 Отговор

    До коментар #95 от "Audi S":

    ако се понапъна човек може да ти излезнат доста под 10000 Имам един приятел имаше такава е с четворка копия от една морга дето я бяха закарали за части още не я бяха почнали даде два бона и половина за нея перфектна кола Направо си я подкара без да правим нищо даже и сложих газова уредба за 1200 лв и след една година нещо превъртя голяма грешка сега кара с петица комби дизел тъпото к***** всеки път като го видя го псувам Поне 15 минути дива тука с тия трицилиндрови инжектопляктор и половината не знаят какво е S4 230 коня
  • 108 Натурално аспириран

    4 1 Отговор
    Ха-ха-ха Човек трябва много да внимава в стремежа си да изглежда много оригинален да не се получи че е смешно много тъп
  • 109 Eie

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    Егаи и колата 90 к. с трицилиндрово. Става само за градско каране. Как ще върви из дефилето с 4 човека и багаж
  • 110 Обълкал си

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "vikilexus":

    с 1000 лв. повече цената на Сандерото виж хубаво пише 26150+ 700лв пца цвят металик по избор ако има такъв,защото на предното поколение нямаше и ти се получава цена под 27 бона,такова Сузуки не можеш да вземеш,а и коледната промоция отмина преди седмица,та ти се получава с + 3 бона нагоре та от 27 скачаш на минмум 30 бона за черупка с колелета от количките в Кауфлант и МЕТРО и с моторче за тротинетка,да не говорим,че сравнението е за найскъпото Сандеро и най-евтиния Игнис.
  • 111 Никнейма ти

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "незнайко":

    е достатъчно показателен за познанията ти. Едно време моб. тел. ги правиха като тухли 4-ки,после малки,сега нормални,просто технологийте се развиват,при двигателите е същото и тези 3 цил. турбо мотори не са по-малко надеждни от старите 4 цилиндрови многообемници. Или предпочиташ да гледаш на стар телевизор от началото на 90-те вместо на нов тънък с олед екран и 4К последен модел. Да, личи си,че си незнайко,но успокояващото е,ме има и други като теб като ги чета в коментарите.
  • 112 Богаташ

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Иво":

    от типа скъп на триците евтин на брашното. Парите са си твои дарявай ги на който искаш и на който сервиз искаш,а и с тези 150 коня и на общината за данъка.Поздравления.

    Коментиран от #136

  • 113 Ivan

    0 0 Отговор
    "Куплиран"??? WTF? :-D
  • 114 Ама ще ти

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Баро":

    трябват и 8-10 тона масло и парцали за да не се омаслят краката на мацките ти. И още поне 30 бона за да го накараш този лачен курник да върви,защото за толкоз пари е и толкоз кола.

    Коментиран от #135

  • 115 Ами като

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "Баро":

    знам пък ние какви "прозивеждаме",ние ли сме критерии да давме оценка на тези които поне това правят. Трябва да имаш повече акъл за да водиш такава дискусия.Такива като теб са болшинството от масата в Бг,за това сме на такова дередже.

    Коментиран от #132

  • 116 Когато започнеш

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Тиквоний Велики":

    да ги произвеждаш им слагай цени и под 10 хиляди лева,а споменатите според теб цени бяха преди 7-8 години.
  • 117 Тъпите са

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "Пипи Дългото чорапче":

    тези,които ги критикуват,а тези които карат Дачия са разумни и ценящи финансовите си средства.

    Коментиран от #133

  • 118 Айде по

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Ти виждал ли си":

    полека с лъжите,не сме след ловен или риболовен ден да си мерим шараните и глиганите. Виждали сме и по-възрастни Дачии от първите логани и не отговарят на твърденията ти. А това,че твоята е такава говори само за едно,че си мурдар,а на такъв и Бентли да му дадеш пак ще е като кочина.

    Коментиран от #131, #134

  • 119 Е май повече

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "Ланд Крузер":

    са тези които поддържат скрапа идващ от запада та и ти си в това число "мен".
  • 120 Ти понеже си

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "В е л и к и я":

    в е л и к можеш да ходиш и да раздавш правосъдие с фадроми. Да те светна Дачия ще фалира коги чуеш да пръдне гугутка,много други ще фалират но тези няма да е скоро,а и Дачия се кара на всичките 4 от общо 6 обитаеми континента.
  • 121 Купувай

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Потърпевш":

    пише се кУпувай,с тези знания съвети не ми трябват.
  • 122 Ще купиш

    1 1 Отговор

    До коментар #62 от "Баро":

    ама преди да напишеш погледни ценовата листа да видиш какво ще купиш. Писна ми от неграмотни и самоуверени драскачи. Чудя се защо пишете неверни неща при положение,че с две натискания и си в ценовата листа на дадената марка и модел и виждаш какво се предлага и на каква цена.

    Коментиран от #130

  • 123 Когато не си

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "Токо":

    компетентен по дадена тема от страни изглеждаш като да си гол на площада и да се фукаш с новите си парцали. Нито информация по темата имаш нито нищо,но коментираш като "специалист" Не забравяйте,че еко нормите се ожесточават още повече и не след дълго ще трябва да карате коли с евро 7+,което могат да го покрият малки двигатели с малък обем и малък брлой цилиндри за ДВГ или електрички и хибриди с не повемче от 4 цил.
  • 124 Угаждането е

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Име":

    в полза на природата и за всички нас като цяло. Смога надвиснал над градовете до не малка степен се дължи и на автомобилите,а той е причина за развитие на доста канцерогенните заболявания на дих. с-ма и на сърдечна. Та трябва да се избира живееш до достолепна възраст или умираш млад. Е явно хората предпочитат първото за това са тези рестрикции.
  • 125 Браво за

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Angry Bird":

    коментара,най-смисления до сега с кеф го четох,обнадежден съм,че има и разумни хора макар и да са рядкост,като по времето на Диоген.
  • 126 Следващото

    1 0 Отговор

    До коментар #91 от "Джуган":

    ще е на ток без турбо и цилиндри,на там отиват нещата. Това са преходни модели за около 5-6 години докато батерийте на електричките стигнат достатъчен приемлив пробег и поевтинеят. Влагайте малко повече акъл бе.
  • 127 Клиент

    5 0 Отговор
    Като гледам колите пред блоковете и по улиците ми става тъжно - едно 80 % са на 15-20 години. Това са си таралясници. Бедни сме, това ни е проблема. А тия кръвопийци от автокъщите искат за 13 годишна кола горе-долу сносна /по показатели само/ 10-12-13 бона. Да им ръждясват! Но дилемата каква кола да си купя ме мъчи от половин годиня.

    Коментиран от #139

  • 128 Ами колега

    1 0 Отговор

    До коментар #99 от "Борис":

    просто не са ги карали,а са на принципа чукча писател не ползвател или един приятел на друг приател и т.н. та той каза,че тези 3 цил. не стават. Карай си я със здраве и не се ядосвай на пишещите глупости,то понеже ганьо от всичко разбира за това ни изобразиха чехите преди години на тоалетна тип клекало.
  • 129 Еко норми

    4 0 Отговор

    До коментар #105 от "турбо миксер":

    колега те са в основата,скоро ще влезе евро 7 незнам си какво като добавка,а тези са преходни докато дойдат електричките след 5-6 години. Иначе и на мен първата ми новозакупена кола е с 1.6 16 ве Рено Меган 2 няма ядове сега я кара щерката,а аз си везх Каджар 4х4,но и те ще отшумят след не много дълго време и ще се минава на ток.
  • 130 Баро

    1 1 Отговор

    До коментар #122 от "Ще купиш":

    Примерно Кия Рио 24980 лв крайна цена с екстрите и ДДС
  • 131 Айде по-полека с обидите

    0 1 Отговор

    До коментар #118 от "Айде по":

    първо ти няма как да знаеш Аз какъв съм и второ даже и мурдар да съм не знам какво общо има това с ръждата и качеството на един автомобил малко глупости дрънкаш
  • 132 Баро

    2 1 Отговор

    До коментар #115 от "Ами като":

    точно защото не произвеждаме можем да бъдем доста голям критерии понеже имаме голямо разнообразие върху много видове автомобили което ми дава голяма възможност за сравняване и преценка и няма начин да кажем като румънците дачията е най-хубавата кола като французите Реното е най-хубавата кола като италианците фиата е най-хубавата кола или като немците Volkswagen а е най-хубава кола да не продължавам да изреждам И ако може да ми разтълкуваш клишето затова сме на това дередже няма как да знаеш какъв съм аз след като не ме познаваш Човек трябва да внимава какво говори за да не става смешен
  • 133 Пипи Дългото чорапче

    0 1 Отговор

    До коментар #117 от "Тъпите са":

    Има една реклама на която мотото е удоволствието да шофираш
  • 134 Сега се сетих

    0 1 Отговор

    До коментар #118 от "Айде по":

    че на четвъртата година железата на седалката минаха през тапицерията и започнаха да ми се завират да не казвам къде че ще изтрият коментара това нещо ми се случай За втори път първия път бях с Лада оттогава дачията е с предни седалки от А четворка даже имат една екстра движат се нагоре и надолу и да кажа още нещо всяка автомобилостроителна марка уважаваща себе си произвежда S Class модел какво да говорим повече
  • 135 Баро

    1 0 Отговор

    До коментар #114 от "Ама ще ти":

    Жал ми е за тебе ама нищо не разбираш от коли по-добре се занимавай там с каквото си се занимаваш Дано си добър
  • 136 Голям си богаташ

    1 0 Отговор

    До коментар #112 от "Богаташ":

    щом не знаеш че кеф цена няма
  • 137 Нещо се обърка тотално в тая лекция

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "един от стадото":

    Аспирация е точно дума за всмукване само че не се използва за автомобили А за кухня бира-скара или заведение да отвежда разни видове дим на място на което няма хора думите за автомобил са атмосферен двигател и двигател с принудително пълнене а ти не знам какво ще аспирираш в ауспуха
  • 138 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 139 Баро

    3 1 Отговор

    До коментар #127 от "Клиент":

    Немска или японска Ако не ти се дават много пари краен случай може и корейска нищо друго Видът и модела са според Това за какво ти трябва колата
  • 140 и ти

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Не схващаш":

    нищо не разбираш един литър обем и на три цилиндъра и на четири и на 20 цилиндъра все си е един литър и да ти поясня че тоя мотор 1000 кубика с турбо изгаря горивна смес колкото за атмосферен двигател 2000 кубика количеството горивна смес и мощността вървят пропорционално
  • 141 Горублене

    2 1 Отговор
    Новите коли не са добри ??? Вземете си стара !!!
  • 142 Пешо Мъката

    1 0 Отговор
    Да има радост за бедняците, че карали нова кола. Па на село един за 2 000 прави чисто нови каруци, с едни шарени боички ги маже, красота. Новото си е ново, с едно дребно муленце, че коня много яде, става супер и е екологично.
  • 143 Дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Баро":

    С останалите пари няма да си купиш гориво със сигурност , ще ги дадеш за ремонти на дъртия дарак на 300 000 км.