Last news in Fakti

29 Януари, 2021 10:23 21 795 75

Най-популярните и най-надеждни семейни седани

  • автомобили-
  • седани
Най-популярните и най-надеждни семейни седани - 1

Неведнъж е ставало дума за все по-популярните кросоувъри, които най-вече са предпочитани от хора със семейства. Тези автомобили се налагат със своята практичности функционалност, но все още има водачи, които предпочитат за семеен автомобил класически седан.

Това доказва и статистиката, според която през изминалата година в света са продадени над 8.33 милиона автомобила от този тип, което е само с 0.3% по-малко в сравнение с 2019-а. Предвид всеобщият спад с около 20% e видно, че тази категория все още има твърдо ядро от почитатели.

Отново базирайки се на статистиката, както и на едно проучване, направено от iseecars, можем да определим най-популярните и най-надеждни семейни седани. За разлика от кросоувърите, където преобладава японската продукция, качествените семейни класически седани все още се правят от вездесъщите германци, като в петицата се намества само един японски модел.

Volkswagen Passat

Mercedes-Benz C-Klasse

Honda Accord

BMW 3er

Audi A4


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 54 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чарли

    63 32 Отговор
    Honda Accord 2007-ма бензин 155 к.с. карам и съм много доволен. Дори не съм сложил газ, защото градско ми дава разход 11 на 100, което хич не е толкова много, имайки предвид как шофирам.

    Коментиран от #2, #3, #45

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 trite x

    32 12 Отговор

    До коментар #1 от "Чарли":

    Бива, аз на C180 компресор 143к.с. на бензин докарвам разход 14/100 градско, а съм и с ръчни скорости.

    Коментиран от #8

  • 4 пилот на Ферари

    107 19 Отговор
    Пасата направо кърти на първо място. Имам наблюдения върху два такива които смениха скоростна кутия на 50 хил километра и един който събори кутия тъкмо като му свърши гаранцията.

    Коментиран от #5, #25

  • 5 фафасфасф

    79 15 Отговор

    До коментар #4 от "пилот на Ферари":

    Ако е DSG кутия е съвсем нормално, това е едно недоразумение на VAG. ф

    Коментиран от #42, #51, #60

  • 6 БАЙ Х@Й ‼

    13 28 Отговор
    Радо, искам седан и карам седан. Синът ми иска джип и кара джип. А относно статистиката - погледни през прозореца или слез на тротоара- следните вече са само около 5% от колите които ще видиш на пътя !

    Коментиран от #13

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Буха ха

    48 17 Отговор

    До коментар #3 от "trite x":

    Ей сега ще те налетят ония с таталясниците които им харчат 4.5 на 100 градско, 3.5 извънградско

    Коментиран от #20, #28, #34

  • 9 Анонимен1

    59 28 Отговор
    От всички изброени бих взел Хондата
  • 10 минаващ

    22 25 Отговор
    опа-таралясниците сме тук-хонда сивик 1,6 дизел на 2г.-47000 км-5/100 извънградско,5,8 градско.Навън карам-120-160,където позволява,в града-спокойно
  • 11 Семейна

    39 5 Отговор
    Аз бях много доволен от моя пасат б5, 1.8т. Ама кола на 20 години какво да я хваля, не ме е оставала на пътя, без големи ремонти, 10-12/100 градско в София, ама я уплътнение се скъсало, я нещо друго. Иначе за семейна и бюджетна кола става, стига да се сменя масло и консумативи на време. От новите, Шкода октавия е по бюджетна, супер практична, по евтина за поддръжка от пасат и здрава, доколкото новите колко могат да са здрави...
  • 12 Blackthorn

    41 27 Отговор
    Бееееги как са ги наредили немските кочиняци един до друг. Парата е играла, парата! :)
  • 13 асдаса

    24 50 Отговор

    До коментар #6 от "БАЙ Х@Й ‼":

    Седанът си е седан, оптимално съотношение между визия, динамика и място. И джип не е лошо, ама само ако ти трябва висока проходимост, а не ей така да гледаш другите от по-високо. Най-зле е комби - катафалка за превоз на буркани с мръвка и компот от село.

    Коментиран от #14, #16, #21

  • 14 Случаен

    66 13 Отговор

    До коментар #13 от "асдаса":

    Точно комбито е най-практично, особено с по-висок клиренс
  • 15 321

    102 22 Отговор
    Имал съм Ауди А4, Мерцедес СЛК и БМВ 530, а последните пет години карам Лексус ЕС 350, всичките бензинови. И четирите са купувани долу горе на еднакви км и години. Не слугувам на марки, не правя безплатна реклама и не ме интересува кой какво кара и колко плаща за поддръжка, така че който иска да слуша, който иска да си запуши ушите! Ще кажа само едно, ако говорим само за надеждност то немските премиум коли са пълни бараки! За каква надеждност може да говорим, когато на всеки 20-30 хил.км и това е минимума трябва да правиш разни скъпи ремонти по ходовата част, електрониката и дори по двигателя? И от друга страна лексуса, който на 250 хил.км все още си е с оригиналното окачване, да не говорим за двигателя, който ще мине поне още толкова преди да трябва да се смени верига примерно! Откакто го имам се преродих, спестих много пари и не смятам да се разделям скоро с него. Приятен ден на всички!

    Коментиран от #17, #35, #63

  • 16 Комби

    56 10 Отговор

    До коментар #13 от "асдаса":

    Карал ли си комби, а семейство с деца имаш ли? Пъхни бебешка количка с целия панайр за детето в седана и тогава ми ги хвали като по практично.
  • 17 Глупости

    25 45 Отговор

    До коментар #15 от "321":

    Сигурно само в съня си караш тези коли. Пълни измишльотини си съчинил.

    Коментиран от #56

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Aladin

    55 15 Отговор
    Пропуснат е Тойота Камри, класически седан, който ще отвее всички в класацията.

    Коментиран от #22

  • 20 Шоп от СО

    3 9 Отговор

    До коментар #8 от "Буха ха":

    Не, 6 на 100 комбиниран - от село до работа. 1.9 ТДИ ПД 100 коня хечбек
  • 21 Гост

    51 9 Отговор

    До коментар #13 от "асдаса":

    Смисълът на седана е като бизнес кола. Слагаш отзад разни куфари с документи и лаптопи и никой не може да ги види отвън, нито пътник да ги достъпи отвътре. Ако търсиш гъзария в трета серия или Ц-класа седан, яко си се объркАл. Гъзарията е в големите ГТ купета с 2 врати от сорта на CL. Комби варианта винаги е по-смислен за повечето хора защото ако си дал една торба с пари за кола, по-добре е тя да може да ти свърши работа в определени ситуации, като в същото време не е по-зле като динамика от седана.
  • 22 Притежател

    8 20 Отговор

    До коментар #19 от "Aladin":

    За онова пластмасово чудо ли говориш, дето Kia e по-добре от него?
    Хаха

    Коментиран от #24

  • 23 Джуган

    19 5 Отговор
    Всеки има право на избор, пожелавам на всички избора да не е много ограничен от финансови съображения. След като смених какви ли не марки, модели и видове автомобили се спрях на комбинацията немски спортен с две врати и много коне за кеф, разбира се бензин, не се кара през зимата и японски пикап 4х4, бързи/бавни, разбира се дизел, за всичко останало
  • 24 Aladin

    30 6 Отговор

    До коментар #22 от "Притежател":

    Нещо си се объркал. Говоря за Камри модел XV20 и XV30. Половината таксита в Дубай са от този модел на над половин милион километра. Тогава още се правеха истински коли, а не сегашните миксери еднодневки.

    Коментиран от #29

  • 25 123

    15 11 Отговор

    До коментар #4 от "пилот на Ферари":

    Убеден съм, че имаш опит с Пасати от преди 10 години, а не с този на снимката. Това със скоростните кутии го правеше ДСГ-то до 2013-та година.

    Коментиран от #30

  • 26 Кънчо

    7 41 Отговор
    Не знам какво търси тук чупливата японска талига. Явно жълтите яко плащат за да им класират бараките

    Коментиран от #31

  • 27 Пасат

    54 11 Отговор
    От година и половина карам Пасат като този на снимката,и мога да кажа че е пълен боклук.Купих го лятото,и като дойде зимата се оказа че парното е дефектирало и срещу 1300 € ще ми го оправят.Изгуби мигачите и срещу 500€ се появиха отново.За возията въобще не ми се говори,имах Пежо преди това и сега все едно съм на каруца...Всичките тия класации са платени публикации
  • 28 Еми

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "Буха ха":

    Мойта малко отгоре, ама 1.5dci.
  • 29 Притежател

    1 9 Отговор

    До коментар #24 от "Aladin":

    Е аз говоря за нови коли, а не на по 10 години

  • 30 пилот на Ферари

    21 6 Отговор

    До коментар #25 от "123":

    Не - говоря за точно този модел. Закупени преди около 3 години. А че и предните бяха същия боклук е отделен въпрос. Никога Фолксваген с автоматична скоростна кутия . Ауди също.

    Коментиран от #32

  • 31 Буха ха

    24 4 Отговор

    До коментар #26 от "Кънчо":

    Май автомонтьорите плащат за тия класации на немските дрънгели, че ако не са те ще трябва да се преквалифицират на водопроводчици и бояджии по строежите.
  • 32 123

    17 1 Отговор

    До коментар #30 от "пилот на Ферари":

    Хе, хе... Много интересно как му е изтелкла 5 годишната гаранция, а е купен преди 3 години. Не е срамно да караш 8-9 годишен Пасат..

    Коментиран от #59

  • 33 Брей

    9 9 Отговор
    Интересно "всички коментатори" тука как пишат усърдно без дори да има информация тази класация на база какво е?

    Не е ясно за нови или стари коли става въпрос? Възраст? Двигатели? Условия на експлоатация?

    За коя държава е? Русия, САЩ???

    И всички коментатори възхваляват и са убедени как ще "изберат" Хонда Акорд, а тя от години не се продава в Европа.

    Интересно. Май тука някой има за продажба Хонда Акорд

    Коментиран от #44

  • 34 Тц повече

    11 4 Отговор

    До коментар #8 от "Буха ха":

    9/100 извънградско, 16-20/100 градско, 3.6-литров атмосферен бензин.
    Хубавото е, че не ми дреме.
  • 35 ддд

    7 12 Отговор

    До коментар #15 от "321":

    тя статията за седани аз освен хонда акорд друг японски седан не се сещам имат 1 седан и е там

    Коментиран от #54, #69

  • 36 Доко

    2 10 Отговор
    А6 2.5 тди 155 к.с. 2002г. така наречения "душегуб" карам го 12 години, никакви ядове. Мисля съотношение цена е добре.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 перничанин

    4 14 Отговор

    До коментар #5 от "фафасфасф":

    Коя точно DSG? 6 степенната може , но тя е доста стара. Седем степенната е друга бира и по нищо не отстъпва на японските и ZF. Даже в много класации за безпроблемност е преди тях.
  • 43 qwerty

    2 5 Отговор

    До коментар #2 от "Пръч":

    моята минава 15/100 дизел, но не се оплаквам
  • 44 Лорчето

    22 5 Отговор

    До коментар #33 от "Брей":

    Отговорът е простичък. В Европа никой частен купувач не купува седан, купува комби. Седаните се купуват за служебни автомобили, рент а кар и таксита. Фау Ве предлагат на тези клиенти абсолютно занижени цени за да си пласират клозетите. Тези клиенти не се интересуват дали колата ще е чук в следващите 15 години защото като изтече гаранцията ги продават. Отговарям и на другия ти не особено имтелигентен въпрос. Който има Хонда и е разбрал какво значи безпроблемно шофиране и не е луд да я продаде. Продават се кошниците за които е ясно че до три месеца те очакват мега дебели сметки за ремонти. Нещо друго да питаш?
  • 45 Неразбирач

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Чарли":

    Ми тя едва,едва го мирише!!!
  • 46 Кракра

    11 5 Отговор
    Седан за семеен автомобил???
    Комби или ван са сто пъти по-практични за семейство от седана
  • 47 Карачо

    16 2 Отговор
    Кой измисли тзи "класация". Най-продаваният и популярен седан в света е Тойота Камри. Не само, че е най-продаван, но е и най-надежден.

    Коментиран от #50

  • 48 Бай Тошо

    9 2 Отговор
    За тоя новия пасат нищо не знам, но от скоро карам Б5.5 2.8 -4motion автомат Швейцарец за 4 месеца му пернах 30000км, ако си на 2м от колата двигателя не се чува че бачка, мога да кажа че за сега не ме е разочаровал ,но никога не е късно де
  • 49 Хонда

    9 2 Отговор
    Добре, че Акорд се продава в Европа... от 5 години
  • 50 Гоуст

    6 1 Отговор

    До коментар #47 от "Карачо":

    А ри наеш ли що е най-продаван.Заради Сащ.
  • 51 Пламен

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "фафасфасф":

    Недоразумение е, като дойде в БГ и сменят маслото с каквото падне и когато падне. Всички проблеми с нея почват след смяна на масло с не каквото трябва
  • 52 Ivan

    1 1 Отговор
    От тези всичките избирам хондата, но има недостатък - витек системата, много е лоша.

    Коментиран от #55

  • 53 ЗЕЛЕНчук

    8 0 Отговор
    ВЪПРОС - трябва ли да си семеен , за да караш семейна кола ?

    Коментиран от #57

  • 54 Hellish

    12 1 Отговор

    До коментар #35 от "ддд":

    Toyota Avensis, Mitsubishi Gallant, Mazda 6, Subaru Legacy. Ето ти по един седан в средния клас на другите японски марки на хвърляни ей така на прима виста. Ако се замисля ще ти изброя още 20 предполагам. Мн ви обичам като вземете да дрънкате пълни простотии
  • 55 Hellish

    4 7 Отговор

    До коментар #52 от "Ivan":

    V-TEC е чудна система, но явно си безхаберник, лошото на японските е единствено, че гният зверски, затова и в нашата реалност в която караме стари коли японска не бих си взел никога.
  • 56 321

    10 3 Отговор

    До коментар #17 от "Глупости":

    Само ще ти кажа, че съм на 52 години и съм имал повече коли, отколкото ти си чувал, а съчиненията ги оставям за теб, явно си още в началните класове! Кое от написаното от мен не е вярно?! Говорим за коли над 5 год. и над сто хил.км, посочи марка модел немска кола, която ще изкара 30 хил.км. без ремонт? Ако електрониката не даде фира, то окачването ще се раздрънчи на 100%! Тук не говорим и не сравняваме лукс, комфорт, управление и т.н. става въпрос само за надеждност капиш?
  • 57 ДФ1

    7 1 Отговор

    До коментар #53 от "ЗЕЛЕНчук":

    А ако те блъсне селянин важи ли гражданската?
  • 58 abc

    13 0 Отговор
    Някой сериозно се е объркал с тия пасати. Имал съм 2 бр. от тях Б3-1,8 бензин и Б5-1,6 бензин и двата периодично се чупиха качествено, особено на двигателите постоянно имаше какво да се пипа. И на двата сменях гарнитури на главата и постяно имаха дребни течове. На Б5 предницата е алуминиева и все нещо чука. Брави на вратите отказваха и още какво ли не. Даже на Б5 разхода му е по-висок от Б3. Мерцедс С клас не съм имал, но в момента имам Е клас 2003 г. и според мен е в пъти по добър от Пасата по отношение на издържливост
  • 59 пилот на Ферари

    13 2 Отговор

    До коментар #32 от "123":

    Само първите 2 години са заводска, другите 3 години са през застраховател.
    И да не ти дава господ да си търсиш правата.
    След втората година гаранцията вече е към представителя, който няма вече интерес да ти сменя разни неща, защото трябва да ги плати той. Въпросната удължена гаранция е направена за да може да бъдат конкурентни на азиатците , които привличат клиенти по този начин.
  • 60 Чичо Гошо

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "фафасфасф":

    Аз карам VW с DSG кутия вече 200 000км без никакви проблеми. Имам и близки наблюдения от шкода със същата кутия вече около 150 000км отново без забележки.
  • 61 измишльотини

    5 2 Отговор
    Германци да включат Акорд който не се продава в Германия отдавна-странна класация. Май пак е в редакция правена.
  • 62 Хаха

    8 2 Отговор
    Всички тука разбирачи. Ни 1 не е взимал кола от магазина.

    Коментиран от #64

  • 63 ивелин

    12 1 Отговор

    До коментар #15 от "321":

    Напълно съм съгласен сякаш моите мисли имах VW B6 2.TDI 2006 година вечно светещи крушки и скъпо поддържане и Mercedesa 2009 година същата картина преди да тръгна на дълъг път вече стана навик да мисля дали ще стигна да там или ще се развали. За VW изхарчих повече от 3.500 -4.000 лв. като смених много неща и си мислих проблема е решен завинаги и ще го карам с години без прoблем Но не е било каkто съм мислил . Имах Мercedesa на 230.000 хил. км скъса верига и ремонтът двигателят ми излезе към 3.400 Euro (от Германия го купих със сервизно минало в Мercedesa ) въпреки съм сменял масла,филтри,спирачна течност антифриза както в инструкцията.Мислех си, че " късмета" шансът ми е бил тaкъв. Но явно значи качеството им е толкова.
  • 64 Притежател

    5 3 Отговор

    До коментар #62 от "Хаха":

    Айде бе, откъде знаеш?
  • 65 Иван

    4 4 Отговор
    2008 Мазда 6 2.3. Велика
  • 66 VW PASSAT B7

    4 10 Отговор
    Няма по велика кола.
  • 67 Не знам

    7 6 Отговор
    Не знам какъв човек трябва да си да караш пасат... най безсмисления автомобил. Нито е голф нито е тигуан-джипче нито е лимузина нито е здрав нито нищо пък е и грозен и скучен. Трябва да си тотално спрял, за да караш този кашон.. и 2160 година да стане пак ще е так
  • 68 Иван Лендъл

    7 1 Отговор
    Пасатът е пълен боклук, но изглежда прилично и със стил! За мен не е нормално да ползваш автомобил, в който непрекъснато нещо се чупи и наливаш пари. За 5 години няма да се учудя, ако си платил още един автомобил, а насреща ти е само 5-годишния фолксваген. Сегашният ми Хюндай и30 ми е десета кола и е първата, в която си плащам само за смяна на маслото и гаранционен преглед, което не говори добре за другите марки. Имал съм рено, пежо, бмв - почти всеки месец нещо се ремонтираше и механикът правеше кинти на мой гръб... Изключително съм доволен, че плащам 300 лв за гаранционен преглед веднъж годишно и нищо повече! БМВ-то си го платих двойно, реното тройно, пежото двойно... Ужас!
  • 69 Ами поразгледай малко

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "ддд":

    Хонда само имат още два седна, Ледженд /Legend/и Сивик Седан. Отделно има Мазда 6, отделно на Субару седаните, отделно Тойота, пак отделно Нисан, Лексус, Инфинити и т.н. ама то е лесно да плямпаш без да си ползваш сивото вещество. То ясно,че повечето коментиращи тук имат хралупи вместо глави, ама ти май водиш класацията
  • 70 Тая шийка не е от трушиика

    4 0 Отговор
    А4ките от старите са едни от най здравите , комплексно сиреч всичко..Цдките не са лоши, стига да не са масларници , Пасатите са изпапкани клозети, Хондите също душкат маслото ако някои преди не е сипвал правилното масло , за дрто са повече от Перфектни, БМВ там нещата са критични-лошо
  • 71 Космополит

    3 0 Отговор
    Красиви са, но не са практични. Преди 6 години се разделих с моята w203 200компресор автомат. Страхотна кола, но когато имаш 2 деца просто не става, малка е. От изброените единствено пасата я бие по багажник, но просто не е мой тип. Сега карам Аутлендер 2017 отново бензин и съм супер доволен.
  • 72 Бай

    1 0 Отговор
    Аз съм скромен.....Сеат Кордоба...1,6/75 к.с....95 год.....486 000 км....освен консумативи съм сменил жилата на ръчната спирачка и радиатора на климатика....проби се от лугата и камъчетата по пътя.....
  • 73 Германия

    2 6 Отговор
    Винаги съм карал фолксваген и бмв.. В момента има Е60 2.5 177 коня дизел ... Японски боклук никога няма да взема... Като им видя руждувата ламарина и интериор на детска играчка, как да харесваш такъв боклук... Никогааас
  • 74 Транспортер

    2 1 Отговор
    Пропускали доказаното вьв времето семейно возило от Швеция!!!
  • 75 хахаха

    1 0 Отговор
    Няма такава глупост, като определение 'семеен седан'. В общ план седан, като клас е на изчезване.