Last news in Fakti

25 Март, 2021 12:44 4 055 9

Alpina B8 Gran Coupe ще се бори с BMW M8 Competition

  • alpina-
  • bmw-
  • b8-
  • m850i-
  • m8-
  • m8 competition

Тунинг компанията показа своя версия на M850i

Alpina B8 Gran Coupe ще се бори с BMW M8 Competition - 1
Снимки: Alpina

Компанията Alpina е известна със своите доработки върху автомобили от марката BMW още от 80-те години на миналия век. Промени по двигателя и такива по външния вид са запазена марка за немското студио, което този път се зае с четиривратата версия на BMW M850i и като изравни характеристиките му с върховото M8 Competition.

Под капака на Alpina B8 можем да открием добре познатият 4.4-литров V8 на BMW, който след редица доработки вече развива мощност от 620 конски сили, а въртящият момент е достигнал максимални стойности от 800 нютон метра. Задвижването е на четирите колела, а автоматичната трансмисия с 8 предавки също е получила някои промени за по-добро поведение. Ускорението от 0 до 100 отнема 3.4 секунди, а максималната скорост е 324км/ч. За сравнение, М8 Competition разполага с 625 конски сили и 750 нютон метра, а ускорението до 100км/ч, отнема с 0.2 секунди по-малко.

Външно може да познаете Alpina-та по добавката на предната броня, спойлерът на задния капак и различният дифузьор при задната броня. Отличителни също са и джантите с добре познат дизайн в размер от 21-цола, а зад тях можем да открием четири-бутални апарати Brembo и спирачни дискове с големина от 396мм отпред и 399мм отзад.

От тунинг компанията са се погрижили и за изпускателната система, която е изцяло нова и обещава „истинският звук на мощния V8 двигател“. Промени има и по окачването, което е на марката Eibach и предлага комфорт когато е нужно и прецизно и спортно управление при превключване на съответния режим.

Интериорът е идентичен с този на стандартната 8-Series, като предлага всички екстри, които могат да се поръчат от BMW, а трибуквеното лого на компанията е заменено от надписи Alpina и специална табелка, удостоверяваща автентичността на модела. Що се отнася до цената, то B8 се позиционира между M8 и М8 Competition с начална цена от 161 хиляди евро в Германия.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бат Тонка

    19 0 Отговор
    Фен съм на Мерцедес, но това нещо заслужава адмирации.
  • 2 Смотан старец

    2 22 Отговор
    Алпина Бмв и още много други САМО И ЕДИНСТВЕНО МЕРЦЕДЕС ТОВА Е АВТОМОБИЛА МЕРЦЕДЕС И НИЩО ДРУГО
  • 3 jap

    3 20 Отговор
    За тези пари разумен човек би купил NISSAN GT-R NISSMO който е по бърз,по здрав и по красив от това BMW.

    Коментиран от #5, #6

  • 4 Баро

    12 0 Отговор
    Когато не си наясно по-добре си мълчи всяка спортна кола си има своя чар
  • 5 Someone

    16 0 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    От твоята камбанария може да изглежда логично това, което твърдиш, но хората, които пазаруват автомобил от такъв клас не търсят само ускорение и поведение на писта. За някого удобството, лукса в купето, възможността да качиш някого отзад и в същото време да си ТОП 1% на пътя е от значение.
    Нисана изглежда спортно и върви добре (разбира се), но за ежедневно каране ти трябват здрави бъбреци. Вози, като каруца през тези разбити пътища, а качването и слизането от легналите полицаи е изпитание. Имам приятелче, което си взе подобен автомобил за основен дейли драйвър и след около година просто го продаде. След това взе E63 AMG и отново получи спортното поведение, но в комбинация с лукса и удобството на немския премиум автомобил. Изобщо не му пукаше, че на четвърт миля GTR-а ще победи, или на писта ще има по - добри времена ;)
  • 6 вес

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    NISSAN GT-R NISSMO ще си бъде вечно твой. Защото е непродаваем като втора ръка, ако не решиш да го подариш на някого накрая. Но подозирам, че коментара е от някой тийнейджър, който още не си е купил първата НОВА кола и не мисли за тези неща.

    Коментиран от #7

  • 7 jap

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "вес":

    Погледни в обявите дори GT-R от 2007 на какви цени се търгува и пак помисли дали е непродаваем а относно възрастта ми си в огромна заблуда.Също така в момента карам 14-тата си кола(6-та японска).

    Коментиран от #9

  • 8 Мнооо якооо

    0 0 Отговор
    Мнооо якооо
  • 9 оня с коня

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "jap":

    Човека ти говори за нова кола, а не за 14 щайги на старо