Компанията Alpina е известна със своите доработки върху автомобили от марката BMW още от 80-те години на миналия век. Промени по двигателя и такива по външния вид са запазена марка за немското студио, което този път се зае с четиривратата версия на BMW M850i и като изравни характеристиките му с върховото M8 Competition.
Под капака на Alpina B8 можем да открием добре познатият 4.4-литров V8 на BMW, който след редица доработки вече развива мощност от 620 конски сили, а въртящият момент е достигнал максимални стойности от 800 нютон метра. Задвижването е на четирите колела, а автоматичната трансмисия с 8 предавки също е получила някои промени за по-добро поведение. Ускорението от 0 до 100 отнема 3.4 секунди, а максималната скорост е 324км/ч. За сравнение, М8 Competition разполага с 625 конски сили и 750 нютон метра, а ускорението до 100км/ч, отнема с 0.2 секунди по-малко.
Външно може да познаете Alpina-та по добавката на предната броня, спойлерът на задния капак и различният дифузьор при задната броня. Отличителни също са и джантите с добре познат дизайн в размер от 21-цола, а зад тях можем да открием четири-бутални апарати Brembo и спирачни дискове с големина от 396мм отпред и 399мм отзад.
От тунинг компанията са се погрижили и за изпускателната система, която е изцяло нова и обещава „истинският звук на мощния V8 двигател“. Промени има и по окачването, което е на марката Eibach и предлага комфорт когато е нужно и прецизно и спортно управление при превключване на съответния режим.
Интериорът е идентичен с този на стандартната 8-Series, като предлага всички екстри, които могат да се поръчат от BMW, а трибуквеното лого на компанията е заменено от надписи Alpina и специална табелка, удостоверяваща автентичността на модела. Що се отнася до цената, то B8 се позиционира между M8 и М8 Competition с начална цена от 161 хиляди евро в Германия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бат Тонка
12:54 25.03.2021
2 Смотан старец
12:57 25.03.2021
3 jap
Коментиран от #5, #6
15:50 25.03.2021
4 Баро
16:33 25.03.2021
5 Someone
До коментар #3 от "jap":
От твоята камбанария може да изглежда логично това, което твърдиш, но хората, които пазаруват автомобил от такъв клас не търсят само ускорение и поведение на писта. За някого удобството, лукса в купето, възможността да качиш някого отзад и в същото време да си ТОП 1% на пътя е от значение.Нисана изглежда спортно и върви добре (разбира се), но за ежедневно каране ти трябват здрави бъбреци. Вози, като каруца през тези разбити пътища, а качването и слизането от легналите полицаи е изпитание. Имам приятелче, което си взе подобен автомобил за основен дейли драйвър и след около година просто го продаде. След това взе E63 AMG и отново получи спортното поведение, но в комбинация с лукса и удобството на немския премиум автомобил. Изобщо не му пукаше, че на четвърт миля GTR-а ще победи, или на писта ще има по - добри времена ;)
16:54 25.03.2021
6 вес
До коментар #3 от "jap":
NISSAN GT-R NISSMO ще си бъде вечно твой. Защото е непродаваем като втора ръка, ако не решиш да го подариш на някого накрая. Но подозирам, че коментара е от някой тийнейджър, който още не си е купил първата НОВА кола и не мисли за тези неща.Коментиран от #7
09:05 26.03.2021
7 jap
До коментар #6 от "вес":
Погледни в обявите дори GT-R от 2007 на какви цени се търгува и пак помисли дали е непродаваем а относно възрастта ми си в огромна заблуда.Също така в момента карам 14-тата си кола(6-та японска).Коментиран от #9
12:15 26.03.2021
8 Мнооо якооо
17:34 26.03.2021
9 оня с коня
До коментар #7 от "jap":
Човека ти говори за нова кола, а не за 14 щайги на старо21:35 26.03.2021