В силовата структура на следващото поколение на най-големия (засега) всъдеход в гамата на Audi ще бъдат включени въглеродни нишки, твърди Car Magazine. Високотехнологичният и свръхлек материал ще бъде комбиниран с алуминий и стомана.
За бъдещата Q-седмица все още липсват особени подробности. Източник на повечето сведения за модела е абревиатурата MLB. Зад тези три букви се крие новата платформа на VW Group, върху която ще бъдат изградени също следващите генерации на Volkswagen Touareg, Porsche Cayenne и луксозните всъдеходи на Lamborghini и Bentley.
До момента се смяташе, че новото Audi Q7 ще използва удължен вариант на MLB с алуминиево-стоманена структура. Сведенията на Car Magazine добавят към уравнението и въглеродни нишки.
Скъпоструващото решение е взето най-вече заради напълно алуминиевото ново поколение на Range Rover. В интервю за британското списание шефът на развойния отдел на Audi Волфганг Дюрхаймер твърди, че инженерите на компанията вече разполагат с технологии за заваряване на авиационния метал със стомана, за слепянето му с въглеродни нишки и за съединяване на композита със стомана, а в момента изучават възможностите за използване на карбон вътре в самата алуминиево-стоманена структура.
Ако успеят в начинанието, инголщадските конструктори ще разполагат с изключително лека и здрава основа за следващата Q-седмица. Основните проблеми са свързани с разработката на технология за масово производство и съкращаване на времето за производство на каросерийни детайли от новите сплави.
По оценки на Audi комбинацията от въглеродни нишки, алуминий и стомана ще помогне за снижаване на теглото на грамадния всъдеход с поне 350 кг. Така базовата модификация на Q7 ще стане по-лека от Range Rover най-малко със 100 килограма.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Уха
08:14 11.01.2013
2 Дошо
На баламите, които ще дадат пари като за Бентли пък ще получат Фолксваген - ЧЕСТИТО
Дюрхаймер твърди, че инженерите на компанията вече разполагат с технологии за заваряване на авиационния метал със стомана
Твърди той ама, никой не го е виждал на практика направено от тях.Тоя фокус HONDA го патентова миналата година.
Ауди патентова названията А6,R8 и TDI - мноу патенти има тая марка ей :-)
Не съм виждал много сгънали се на две Аудита, че да е нужно да се правят по-здрави и по-скъпи!
Пък аз съм виждал Ауди-та с изпаднали мостове
Коментиран от #4
08:58 11.01.2013
3 САЩ
Коментиран от #13
09:12 11.01.2013
4 Турбото
До коментар #2 от "Дошо":
МноГО не много имат си хората,тебе какво те бърка !? То си е нормално след като,измислиш нещо умно да го запатентоваш.Коментиран от #5
09:20 11.01.2013
5 Дошо
До коментар #4 от "Турбото":
И кое му е умното на цифрено-буквено означение?Коментиран от #7
09:41 11.01.2013
6 братчет
09:52 11.01.2013
7 Турбото
До коментар #5 от "Дошо":
Щях да ти обесня но мисля,че няма да можеш да разбереш. Не си струва труда ))09:54 11.01.2013
8 М_Sux
Поздрави!
Коментиран от #9
10:10 11.01.2013
9 Бързия
До коментар #8 от "М_Sux":
Да ве те заможните хора са все едни такива глупаци,направо нямам думи. Добре че има такива като нас малко по-умни та да им даваме ценни съветчета за без пари.Коментиран от #12, #18
10:24 11.01.2013
10 The Devil
10:58 11.01.2013
11 пепи
Коментиран от #14
11:07 11.01.2013
12 alfa
До коментар #9 от "Бързия":
M_Sux е напълно прав. Богатия и умен чавек(изключвам БГ мутри и чалгаджии) си хвърля цялата енергия как да изкара пари, и последната му грижа е колко му гори колата и колко е ремонта.Те не са и монтьори и не ги интересува. Те си купуват коли за престиж. Не можеш да сравняваш Туарег с Бентли и Порше, макар че е едно и също, а плащаш повече.11:12 11.01.2013
13 ддд
До коментар #3 от "САЩ":
Корвет се прави от фибростъкло,което не е карбон. И там се използва за купето,а не за самата платформа,на която е изградено купето. Този материал е евтин,но не е много лек и здрав. Докато карбона наистина е много перспективен и вече не е толкова сложна продукцията на масови детайли от карбон.Въпросът е колко добра и дълготрайна ще е сглобката?А и после рециклирането ще е много поп-сложно,отколкото ако е само от алуминий или стомана.
Коментиран от #16
11:23 11.01.2013
14 Дошо
До коментар #11 от "пепи":
Пепи, Пепи не се заяждай Пепиииии.Хондето е БЕТОН а Алудито е кашкавалКоментиран от #15
11:31 11.01.2013
15 пепи
До коментар #14 от "Дошо":
Дошо,Дошо,Дошееееее не го приемай като заяждане просто коментирам11:50 11.01.2013
16 САЩ
До коментар #13 от "ддд":
Благодаря за информацията, явно си доста запознат с тези неща. Аз мислех, че купето е от карбон. Бях учуден, как на такава скъпа кола слагат неудачни материали, купето на Корвета беше буквално разпрано. Мисля, че в самолетите се използва карбона за лекота и здравина.13:19 11.01.2013
17 Джаро
Коментиран от #19
13:39 11.01.2013
18 М_Sux
До коментар #9 от "Бързия":
Просто повечето заможни хора нямат време да се интересуват от автомобили(четат, гледат). Заможните хора изкарват пари и отиват и си взимат ЛАМБОРГИНИ джип, те от къде да знаят, че карат Таурег. Това ми е мисълта.Коментиран от #30
13:40 11.01.2013
19 ИВО
До коментар #17 от "Джаро":
Точно така Джаро, АУДИ не е лошо!!!13:47 11.01.2013
20 W164
14:12 11.01.2013
21 pfff
14:19 11.01.2013
22 Ingolstatdier
Edin priqtel raboti na spec korab prevozvach na qponski taligi (car carry). Sled vsqko raztovarvane dvama novobranci hodqt s metlite i sybirat po 3 kofi s gaiki, vintove, prujini i kakvoto se setish oshte leko izpadnali ot stomanenite sglobki na velikitee djapanski koli....
A be oshte mnogo moga da ti govorq, ama ti ne vdqvash... ;-)
Коментиран от #23
14:51 11.01.2013
23 Дошо
До коментар #22 от "Ingolstatdier":
Абе HONDA тази година са продали 4000000 автомобила и са подписали договор със скандинавските държави за изграждане на мрежа от станции за зареждане с водород и производство на модела им с водородно задвижване.Те са си осигурили производството за години наред на база задълбочени изследвания в носа си разбрал, че HONDA MOTOR CO е пред фалит.Не е истина какви пишат тук15:09 11.01.2013
24 Ingolstatdier
Коментиран от #26
15:21 11.01.2013
25 Ingolstatdier
Volkswagen's rising dominance in Europe: from 2005 to 2012 VW’s market share in Europe rose from 18 to 24 per cent. Such growth rates imply that by 2020 roughly one in three cars sold in Europe could be a VW marque. What's behind VW's European success?
15:25 11.01.2013
26 Дошо
До коментар #24 от "Ingolstatdier":
Интересно размишляваш.И как мислиш че ще стане това след като нискотехнологичната фирмичка ВАГен разчита единствено на производството на дизелови двигатели?Те горките убитаци нямат един хибрид, какво остава за електромобил или задвижване с водород.Ако ВАГените някога направят нещо задвижвано с ресурс различен от фосилно фориво другите марки ще се телепортират.
Тази година Фолксваген е трети в световен мащаб като отстъпи второто място на GM.Само стой и гледай как скоро РЕНО-НИСАН ще ги измести.Хюндай-КИА също им дишат във врата а са концерн от 2 мерки за разлика от 12-те на Фолксваген.
Недомислени?Ненадеждни?
Фолксваген и дериватите му близките години не са попадали в десетката на най-качествените автомобили докато ХОНДА, Тойота и даже Хюндай винаги са били там.
В 100000км тест самите германци се подиграват с трошките на ВАГ като заглавията на статиите свързани с тях са с имена:
Моят дом беше сервиза и Вечния пациент
Коментиран от #32, #33
15:56 11.01.2013
27 Julio
Коментиран от #31
16:01 11.01.2013
28 росен куката
koito mnogo gleda filmi ,sashto haresva audi.
A,sega kato vi vzema biznesa shte karate Golf 3
16:38 11.01.2013
29 Гаро
17:50 11.01.2013
30 хахах
До коментар #18 от "М_Sux":
Ми добре че ги светна,те богатите са много прости и затова имат пари а.Ще си купуват каквото си искат и твоeто мнение ,знаеш ли колко ги интересува ?Ех да можеше и ти да си го купиш това Q7.Мечти ,мечти.То гроздето кисело,казала лисицата.19:29 11.01.2013
31 хахах
До коментар #27 от "Julio":
Кисело гроздетооооооооооо19:33 11.01.2013
32 хахах
До коментар #26 от "Дошо":
Ами ако не стане така.Ти ли си най-големия капацитет ,че да знаеш какво ще стане.Коментиран от #35
19:38 11.01.2013
33 Име:
До коментар #26 от "Дошо":
АА ауди имат хибрид имат и минава забележи цели 3 км на ток. (поне според статия тука някъде из мобилето)22:40 11.01.2013
34 Дошо
п.п. Знам и за един техен план, който щеше да минава 5км на ток.Оня ден в Аутомедия имаше статия как Алди ще прави А6 хибрид(тепърва ще покажат прототип-някога и те не знаят кога.Уж да е есента ама на дали) с 2.0 300к.с ДВГ и ел.двигател 100к.с и ще има разход 2,5л/100км.Мани другото ами има хора, които им вярват.
00:09 12.01.2013
35 Дошо
До коментар #32 от "хахах":
Следя какво казват и какво в действителност става последно време и си правя изводи.00:11 12.01.2013
36 123
11:48 12.01.2013
37 яя2у
19:52 12.01.2013
38 БУМЕР КАМОР
22:23 12.01.2013
39 агента
12:56 15.01.2013
40 марто
15:30 15.01.2013
41 САВС
Коментиран от #42
15:52 16.01.2013
42 БУМЕР КАМОР
До коментар #41 от "САВС":
strashna rabota.xaxaКоментиран от #44
22:16 16.01.2013
43 САВС
23:41 16.01.2013
44 Турбото
До коментар #42 от "БУМЕР КАМОР":
Това Ауди ако нахака някое Беемвенце ще го направи мат и маскара12:00 17.01.2013