Last news in Fakti

19 Май, 2021 10:37 14 894 28

Opel представи новата Manta с ел. мотор и механична трансмисия

  • opel-
  • manta-
  • gse-

ElektroMod комбинира бъдещето и миналото на модела

Opel представи новата Manta с ел. мотор и механична трансмисия - 1
Снимки: Opel

След като през изминалите месеци от Opel няколко пъти разкриха интересни подробности за обновената Manta, ето че днес вече виждаме и официалния ѝ дебют пред широката публика. Очаквано колата запазва цялостния дизайн на първия модел, като го комбинира с някои новости.

Както по-рано ви информирахме предната решетка на практика представлява дисплей, който може да показва различни съобщения, а около него можем да видим и типичните Opel светлини.

Страничната линия е идентична с тази при първия модел, като единствената промяна, която се набива на очи са джантите с размер от 17-цола. Задницата също запазва класическия дизайн, като задните светлини са заменени с LED такива с кръгъл дизайн.

Интериорът е мястото където можем да открием голяма част от промените, като на пръв поглед можем да видим дисплея върху сравнително изчистения дизайн на таблото. Този пред водача е с размер от 12 инча, а този в средната част е по-малък и диагоналът му достига 10 инча.

Можем да видим и нов волан с маркер на 12 часа, както и спортни седалки, които заедно с таблото и корите на вратите комбинират кожа и алкантара с жълти акценти, кореспондиращи с екстериора.

Моделът е направен, за да отпразнува 50-годишнината от създаването на Manta и ще бъде изработен в една единствена бройка, но пък ще даде начало на GSe бранд, който тепърва ще показва нови електрически спортни модели.

Под капака на Manta GSe можем да открием електромотор със 147 конски сили и 225 нютон метра, а 31кВч батерия може да осигури 200 километра пробег с едно зареждане. По-интересното е че от Opel запазват механичната трансмисия с 4 предавки, като въпреки това тя може да бъде използвана като автоматична трансмисия, превключвайки на 4-та скорост.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 26 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    65 21 Отговор
    Този дизайн е несъвместим със звук от електромотор. Трябват си цилиндри, но за да го вденеш се иска да не си ментално ощетен.

    Коментиран от #3, #25, #26

  • 2 Гост

    36 12 Отговор
    Много яко се е получило! Ако го пуснат в производство ще избият рибата! Явно проучват пазара с тази бройка.

    Коментиран от #8

  • 3 пешо

    14 7 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    може да не е. просто да има различна "душевност". много ценяща се напоследък на запад от виена.

    Коментиран от #4

  • 4 😂😂😂😂

    18 3 Отговор

    До коментар #3 от "пешо":

    Ако се съдише по това, у нас щеше да има най-много електрички! Тази "душевност" е станала много у нас! Даже и културистите не са това което изглеждат! 😂😂😂
  • 5 jap

    22 0 Отговор
    Колата изглежда страхотно но 200км пробег едва ли ще мотивират голям брой клиенти.
  • 6 сектант

    30 0 Отговор
    на мен пък много ми харесва. красив автомобил, не е като грозните ид3-та и другите електрички а за онова и3 бмв да не говорим изобщо. повечето са скучни безформени и джендърски, докато това е интересно
  • 7 АЛфонс

    13 26 Отговор
    Красавица
    Сега петролните хейтъри ще обясняват как едно време със цивик си ер екс как в маалата му правели евала и как издухвал на старта всичко
    А то кво било като отидеш и видиш характеристиките на ци ер екса как набира до 100 за 8-9 секунди и прави 400м за 25 секунди
    И разбираш че и с колело можеш да го биеш.
    Да 90-те и началоо на 00 беше рай за глпците но така е при двг звукът на таралясника заблуждава.
    Това че колите ви много бучат не означава че много вървят.

    Коментиран от #10, #19, #22

  • 8 Нъц

    19 6 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Няма да ги пуснат, ще е провал с продажбите, защото джендърите с мн. малки изключения не харесват ретро стил! Справка пирамидата на Мъск - сайбърфък!
  • 9 рено ентусиаст

    8 18 Отговор
    Е мога да се сетя за нито едно предимство на двг пред електрическият мотор
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Рюселхайм

    12 4 Отговор
    Мда....не съм учуден. Родения да лети-не може да пълзи. Така е и с Опел. Като за първи опит-бива, но.....някой ден не с електичка под предния капак, а с V-осмак. Тогава плюещите сега ще замълчат.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Идиоти,сър!!!

    19 5 Отговор
    Хубава работа,ама с джендърският ел.мотор няма да се получат нещата!!!
  • 14 DrivingPleasure

    10 5 Отговор
    Предпочитам да си дам парите за стара манта, може би с лек рестомод отколкото за това жалко копие.
    Щяха да направят по-добре ако бяха пуснали концепта Монца, там някак си по-приемливо да го обезобразяяват с електропростотиите
  • 15 Готин

    7 2 Отговор
    Не знам!? Тъпи ли сте, или слепи. Това е рестайлинг направен от тъмнокожият ,,манекен,, с анЦунГ, седнал юнашки на предната седалка.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ZigZag

    6 3 Отговор
    Китайски еднодневки имат по 300-400км пробег, и са по 3000-5000$, с 200км пробег .. смех
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Хайл

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "АЛфонс":

    Теслареф ти да видя ХОНДА тук?????? ОПЕЛ МАНТА,ОПЕЛ МАНТА А НЕ Т'СЛА аде марш навлек досадникоф

    Коментиран от #23

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Пак гониш вещици

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "АЛфонс":

    Кой каквото и да приказва на тебе все Тесла ти привижда. Къде в целия пост прочетете Тесла?
  • 23 Пак гониш вещици

    0 3 Отговор

    До коментар #19 от "Хайл":

    Кой каквото и да приказва на тебе все Тесла ти привижда. Къде в целия пост прочетете Тесла?

    Постът беше до тебе.
  • 24 123

    3 1 Отговор
    Тая Манта си иска V8.
  • 25 Автосервиз

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Ах Опел - москвича на германците )))) Golfa им е нещо като Лаа въпреки че вози като каруца. Но така е в немско , ако искаш кола си купувап Меседес или ако имаш повече пари и ( за скъпи ремонти) си купуваш БМВ , за гъзарията почивен ден няма.... Важно е да си гъзар ;)
  • 26 селяко

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Аз, като пешеходец, съм твърдо против да ми бръмчат стотици автомобили покрай главата всеки ден, по няколко пъти на ден, преди и след работа, по време на почивка, уикенд, разходка и тн. !!!!! Типично за болшевишкото племе е да не проявявате никаква съобразителност.
  • 27 срам

    2 0 Отговор
    С тази батерийка е само за градска кола
  • 28 НАЙ НА КРАЯ

    5 2 Отговор
    НАЙ НА КРАЯ ОПЕЛ ЩЕ СПРЕ ДА ГОРИ МАСЛО И ДА ДИМИ.САМО,ЧЕ ХУБАВИТЕ ВИ БАТЕРИЙКИ КЪДЕ ЩЕ ГИ УТИЛИЗИРАТЕ ЩЕ ЗАМЪРСЯВАТ В ПЪТИ ..........ЦЕЛИЯ ЦИРК Е ДА СЕ ИЗТРЕПЯТ ИНЖЕКТИРАНИТЕ И МАЛЦИНСТВОТО БОГАТАШЕЧТА ДА КАРА ЕЛЕКТРО А БЕДНЯЦИТЕ ИЗОЛИРАНИ.