Last news in Fakti

20 Май, 2021 12:42 10 438 9

Таван като на Rolls-Royce и повече мощност за Golf GTI

  • volkswagen-
  • golf-
  • manhart

След доработката на Manhart, хечбекът вече генерира 290 конски сили и 425 нютон метра

Таван като на Rolls-Royce и повече мощност за Golf GTI - 1
Снимки: Manhart

Volkswagen Golf GTI може да не е най-мощната версия на хечбека, но със сигурност е един от класическите модели, който с течение на времето ще получава все повече подобрения и модификации. От Manhart доказват именно това, като представиха своята версия на петвратия хотхеч.

Най-важната промяна е под капака, където 2.0-литровия бензинов мотор вече генерира 290 конски сили и 425 нютон метра, които се предават единствено към предните колела. Очаквано подобрението от 45 конски сили се отразява и на времето за ускорение, като от Manhart не споделят, какво точно е то.

Визуално може да отбележим новите 19-цолови джанти, както и намаления с 40мм просвет, които придават доста по-агресивна визия. Тя се допълва от червени акценти и нов дифузьор в задната част. Допълнително може да получите още по-големи спирачки и променена изпускателна система.

Интериорът също се е сдобил с доста интересна екстра, а именно таван, подобен на този при Roll-Royce, създаващ ефект на звездно небе. Останалите промени са по дизайна на дигиталния километраж.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Буко Баламата

    9 5 Отговор
    А ще ръждясва ли като Кадет.

    Коментиран от #6

  • 3 7333

    7 11 Отговор
    Хубава кола.
  • 4 Хо хо хо

    13 9 Отговор
    Плимут Куда 72-ра 425 коня 670 НМ въртящ момент тогава немската автопромишленост е била на костенурка.

    Коментиран от #9

  • 5 Немска мъка

    5 7 Отговор
    И как намаляваме емисиите с тези модели?
  • 6 Сър Алтън Джон

    3 7 Отговор

    До коментар #2 от "Буко Баламата":

    ..само да не ръждясва както Форд,че от Форд и ръждата е по бавна😁
  • 7 хихихи

    12 7 Отговор
    мечтата на селските бекове....
  • 8 Gadniq

    6 5 Отговор
    И след 120 000кмра да проверявате за масълце все пак VAG приоритет да горят
  • 9 Батко

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Хо хо хо":

    Немската промишленост даде ВСИЧКО на света след ВСВ.