Слухове според които следващият Chevrolet Camaro ще се превърне в електрически седан с четири врати започнаха да се разпространяват все по-бързо в интернет. Според Automotive News настоящия модел ще бъде произвеждан до 2024 година, макар да не се знае кога електрическата версия ще влезе в производство.
Макар все още новината да не е потвърдена официално от General Motors, то предишни слухове също разкриват подобна информация. Ако това се окаже вярно, то дългогодишният модел, който сме свикнали да виждаме с V8 под капака ще се превърне в седан с електрическо задвижване.
За никого не е тайна, че от Ford направиха подобно преминаване към електрическите модели с Mustang Mach-E, но към момента от компанията предлагат и двата автомобила в своята гама, какъвто най-вероятно няма да е случаят с Camaro и неговия електрически наследник.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пурко
Коментиран от #12
12:16 28.07.2021
2 Гост
Коментиран от #5, #17
12:28 28.07.2021
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Behemoth
12:33 28.07.2021
5 Прав си ама наполовина
До коментар #2 от "Гост":
За такива дядовци като нас няма да е camaro, но за младоците ще продължи да е символ на бърз автомобил. За съжаление традициите вече не са това което бяха. И това не е само при автомобилите. Какво стана с пишещите машини, факсовете, видеокасетите, стационарните телефони, фотоапаратите... Вече не са това, което бяха за добро или зло.Коментиран от #7, #8, #16
12:40 28.07.2021
6 DrivingPleasure
12:55 28.07.2021
7 Хайл
До коментар #5 от "Прав си ама наполовина":
Младоците да не мислиш че могат да си позволят не само камаро а 97% от спортните коли,има и изключения.обърни внимание кой кара такива коли-от 40+години,а туй електрическо "камаро" камаро ли е-само по емблема.а за старата техника-грамофоните пак излизат на мода заради страхотния звук,дори плочи видях от 50 лв.един диск е стотинкиКоментиран от #9
13:02 28.07.2021
8 DrivingPleasure
До коментар #5 от "Прав си ама наполовина":
Тия младите си мислят, че са фанали бога за рога и са изключително арогантни. Само че ни си поправяхме колилте и даже се справяме и със съвременните, докато единственото, които могат е да се качат и да натиснат 2 педала, даже не 3 щото има става прекалено сложно за умствения капацитет да боравят с 3.Работата е там, че пишещите машини факсовете и т. н. никой не ги е забранявал, бяха изместени на пазарен принцип от по-добър продукт. Ел кочината е абсолютно безсмислена от екологична гледна точка, още повече от шофьорска гледна точка, а също и от потребителска - само че се налага с огън и меч.
Та тия младите да ходят да правят като вятъра, ако могат въобще, щото проучвания показват, че и това не правят а седят залепени за инстаграм профилите си зяпайки някой "инфлуенсър" с какво ще им промия пилешкия мозък...
Коментиран от #11
13:04 28.07.2021
9 DrivingPleasure
До коментар #7 от "Хайл":
Остави звука на плочите, и че една висок клас грамофонна уредба е 5 цифрена сума - най обикновено CD вземи и го чуй как свири и какъв е зука на МП3-ките и другите "дигитални" формати.Новото не винаги е по-добро. Поне в половината от случаите новото е ново за да може обикновения лихонь да си похарчи малкото трудно спечелени пари и те да влезат в джобчето на ония 1% тарикати, които държат света...
Коментиран от #10
13:07 28.07.2021
10 Хайл
До коментар #9 от "DrivingPleasure":
Аз за това дадох примера точно с грамофона и плочите👍👍👍13:29 28.07.2021
11 Хайл
До коментар #8 от "DrivingPleasure":
Ако им кажеш за двойно амбриране,междинна газ кога се дава ще те гледат умно,да не споменавам за прекъсвач-токоразпределителя какво има вътре че ще изпаднат в див ужас13:39 28.07.2021
12 Jacques Yves Moineau
До коментар #1 от "Пурко":
Не отива на добре света.....13:49 28.07.2021
13 НАБОР 1967
Коментиран от #14
13:52 28.07.2021
14 DrivingPleasure
До коментар #13 от "НАБОР 1967":
ами не... пиша ги на компютър, не виждам причина да се кьоравя на 6 инча дисплей при наличието на 21 инчов монитор. Служебния ми телефон е "с копчета" щото "смарта" не издържа на напрежението и трябва да е включен в мрежата за зареждането, което го прави стационарен. Дори личния спарт го ползвам преобладаващо като телефон и рядко другите му функции.Прогреса не е лошо нещо, стига да се прави с плавна еволюция! С революциите обикновено си го набутваш ;)
Коментиран от #15
14:04 28.07.2021
15 Милен
До коментар #14 от "DrivingPleasure":
Боже какви глупости си написал на горе, ама не ми се коментират, че имам кафе пауза и отивам да работя. А пък теб като те гледам май друга работа си нямаш. Смарт телефона хаби батерията от използването на интернет gps и някои други според теб безполезни неща. Също така има настройка да не ги използва и да го ползваш като обикновения ти gsm с копчетата и ще караш цяла седмица с батерията, та и повече. Айде със здраве14:22 28.07.2021
16 Камен
До коментар #5 от "Прав си ама наполовина":
Ами... Факсовете и днес са това което бяха. И пишещите машини и видеокасетките. Може да не се ползват вече, но като кажеш Факс знаеш какво е. Това което ги замества днес се нарича смартфон, а не пишеща машина или видеокасета. Така, че Камаро и Мустанг трябва да си останат Хот Купета с огромен бензинов двигател, дори и да останат в историята. Това новото чудо на ток, да си го кръщават както решат. Но да не богохулстват с автомобилните икони.15:05 28.07.2021
17 гост
До коментар #2 от "Гост":
Прав си , ще е нещо мноооого по-добро ! Направо след десетина години ще се чудят как са могли преди това се се изтезават с тия кюмбета !!Коментиран от #18
16:27 28.07.2021
18 Хайл
До коментар #17 от "гост":
Галине тук да видя някъде тесла???? След 10 г от тия електрокари ще има купища ОТРАВЯЩИ ПРИРОДАТА БАТЕРИИ...КАКВО ЩЕ ПРАВИШ ТОГАВА КОКОШЧО21:27 28.07.2021
19 Холи шит
22:43 28.07.2021