Last news in Fakti

16 Август, 2021 09:50 36 120 77

Ето какви са цените на новата Skoda Fabia в България

  • skoda-
  • fabia

Минимум 29 хиляди лева за базовото оборудване

Ето какви са цените на новата Skoda Fabia в България - 1
Снимки: Skoda

Новата Skoda Fabia бе представена пред широката публика преди няколко месеца, като четвъртото поколение на модела. Автомобилът вече е по-голям, предлага повече технологии, по-мощни двигатели и разбира се различна визия. Преди месец ви информирахме, че чешката компания започва и производството на модела в завода в Млада Болеслав, а поръчките вече са отворени и за България.

Ето какви са цените на новата Skoda Fabia в България

Към момента новата Fabia се предлага единствено като хечбек, цената на който започва от 29 280 лева, които са достатъчни за ниво Ambition. Дори и то включва бордкомпютър с цветен дисплей, мултимедия в централната част на таблото с 6.5-инчов дисплей, 2-спицов кожен мултифункционален волан, огледала с подгряване, фарове с LED технология, климатик и други. Гуми в размер от 15 цола със стоманени джанти също са налични, заедно с покриващите ги тасове.

Ето какви са цените на новата Skoda Fabia в България

При желание могат да се добавят и още екстри, които да повишат комфорта, а с тях може да изберете и двигатели с обем от 1.0-литра с мощност от 65 до 110 конски сили в комбинация с механична или автоматична трансмисия.

Ето какви са цените на новата Skoda Fabia в България

По-високото ниво на оборудване Style пристига със същите двигатели, но с повече екстри като например 8-инчов екран в централната част, двузонов климатроник, лети джанти, подлакътник, амбиентно осветление, затъмняващо се огледало в интериора, система за безключов достъп, темпомат и други.

Ето какви са цените на новата Skoda Fabia в България

Допълнително може да заложите на дигитален дисплей пред водача, спортни седалки, фарове с Bi-LED технология и асистент за дългите светлини, задни светлини с LED технология, задни дискови спирачки, асистенти за паркиране, камера за заден ход, безжично зареждане, гласов контрол, звукова система, различни системи за безопасност и други. По този начин цената от 32 180 лева за стандартното по-високо ниво на оборудване бързо може да нарасне до над 35 хиляди лева.

Ето какви са цените на новата Skoda Fabia в България


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 44 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ДЕДО ВИ КРАЧУН

    132 30 Отговор
    ЩОМ Е ТРИЦИЛИНДРОВА С ТУРБО НЕ М И Я ХВАЛЕТЕ. ИЗТИСКАН ДВИГАТЕЛ ОЩЕ ОТ ННАЧАЛОТО . ВСИЧКО ТРИЦИЛИНДРОВО Е БОКЛУК. 30 000 Е ВИСОКА ЦЕНА ЗА ТРИ ЦИЛИНДРОВ ДВИГАТЕЛ.

    Коментиран от #4

  • 2 Twin turbo

    85 13 Отговор
    А на Шкода остави я, как са цените?
    С еднолитров мотор и 65 конски сили по-добре да си купиш тротинетка.
  • 3 да бе

    76 19 Отговор
    И с двойно по-къси бутала, с керамично покритие на цилиндрите, за да може на 120000 км да се скапе двигателя и да си купите нов на цената на нова кола.... Благодаря, ще си карам стария таралясник, не ми трябва кола с двигател от формула 1. Такива коли и 2-ра употреба дали някой нще си я вземе, като знае, че като излезе от автоджабаза и ще трябва да се бръкне за нов двигател....
  • 4 Nona

    38 21 Отговор

    До коментар #1 от "ДЕДО ВИ КРАЧУН":

    Прав сте!
    Четири тактов двигател, а с Три цилиндъра !!!

    Коментиран от #51

  • 5 Ю.кортес

    54 12 Отговор
    Тия ще дойдат у нас след десет години.Сега,не ги мислете
  • 6 БАЙ Х@Й ‼️

    65 4 Отговор
    "ГУМИ С ДЖАНТИ СЪЩО СА НАЛИЧНИ .." 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
  • 7 Димов

    98 7 Отговор
    A в Чехия, същата базовка, е под 13 000 €. Като пишете постоянно за цените на имотите в ЕС, пишете и за цените на колите там.
  • 8 Гост

    45 14 Отговор
    Пластмасов леген

    Коментиран от #32

  • 9 Хаха

    73 4 Отговор
    Господин Ганчев, това е голям лаф - Гуми и стоманени джанти също са налични. Ше умра от смях!
  • 10 Охаа

    20 13 Отговор
    Новата ФОБИЯ кърти мивки, искам я!
  • 11 Asd

    80 5 Отговор
    Цената си е цена, но по притеснителното е, че за последните няколко години цените на всички нови коли се изместват в горния сегмент. Фабия започва сега на цена, на която можеше да се купи Октавия. Октавията е колкото Супърб преди няколко години и т.н. Всички пройзводители следват модела и цените се надуват много нагоре.

    Коментиран от #30

  • 12 Директора

    61 28 Отговор
    Тука само "професори", които новите коли ги гледат само по рекламите. хахаха И естествено: Не става, боклук, кочина...
    Карайте си старите, пушещи и несигурни бараки! Висете си по гаражните "сервизи" и си мислете, че пестите.
    Никога няма да се отърсим от сиромашкото си мислене!
  • 13 АнтиVAG

    36 16 Отговор
    Германското чудовище VAG с поредния боклук, но с изписани милиарди за разработване. Пари за данъци няма.
  • 14 Vito

    47 9 Отговор
    Преди добре оборудвана Октавия 1.6 tdi можеше да се купи за тези пари,че даже и данъчен кредит за фирмите можеше да се ползва и това си беше кола от друг клас,а сега със тези нещастни и скапани моторчета дето хем не вървят добре,хем харчат като доста по големи и мощни коли,че накрая искат и една торба пари.Мерси!!!
  • 15 EEE

    36 8 Отговор
    И аз така мислех, преди да вземем втора кола Рапди 1.0 95к.с и колкото и да е странно истината е, че колата си върви прилично. Не е бегачка, но има мощност за изпреварване, извънградско дори и с българския бензин гори 5.0/100. И това при положение, че рапидът е една идея по-голям от фабията. Така,че ако колата е нова, няма какво да ви плаши. Обслужване масла и филтри е 260лв в Еуратек, което на фона на стария ми мерцедес с 6 цилиндров двигател е нищо...
  • 16 VikiLexus

    29 4 Отговор
    Това са цените на Шкода-Ауто Германия и сте ги обърнали в лева! Тук ще е мааалко по-евтина Фабия от 30 000 лева базово със 65 коня! Цените които са описани по-горе са за Скала в България...имаше даже промоция до 15 август на доста модели от Шкода Ауто България. Няма как да искат в България за Фабия 1.0 турбо 100 коня с навигация и би лед фарове 36 000 лв...а като излезе фабия комби за коледа трябва да е 40 000 лв. с всички екстри! Лудост! То за 40 000 лв. има Супърб комби 2018г. 190 коня с остатъчна гаранция 2 г.
  • 17 Емил

    30 8 Отговор
    Над 35 000 лв. за въшка?! За толкова се купува 3 годишна лимузина К7!

    Коментиран от #61

  • 18 А по икономични

    39 9 Отговор
    дву-цилиндрови има ли?

    Коментиран от #19, #45

  • 19 БАЙ Х@Й ‼️

    16 5 Отговор

    До коментар #18 от "А по икономични":

    😃😃 ама те сигурно идват БЕЗ гуми и БЕЗ джанти 😉😉

    Коментиран от #22, #29

  • 20 Psb

    43 2 Отговор
    Преди 10 години взех Октавията на базова цена 24 хил лв. С някои екстри стана 27. Комби. Тая цена ми се вижда височка за Фабията...

    Коментиран от #23

  • 21 Венци

    31 16 Отговор
    Колко от тука коментатори си позволиха преди да напишат че това е поредния боклук си позволиха да си купят нова кола? И все пак новата кола си е нова, а вече всички пройзводители вкарват много екстри дори в базовите модели. Обаче на бай ганя му е кеф да отиде в горубляне или в дупница и кола която струва 2000 евро, но некой тарикат и е сложил цена 10000 лв и му каже че може да направи отстъпка от 500 лв. е това е математика, останалите сме балами ама караме нови коли.

    Коментиран от #25, #64

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 сметки

    41 0 Отговор

    До коментар #20 от "Psb":

    на това му се казва инфлация, то и сиренето беше 6 лв, ама сега е 13лв...
  • 24 хъхъ

    29 7 Отговор
    По-добре Тойота Ярис 110 кончета за 25 хилки.
  • 25 Весо

    7 4 Отговор

    До коментар #21 от "Венци":

    ПроЙ... Какво? Неграмотник!
  • 26 Павел пенев

    19 13 Отговор
    Тази е като всички шкоди, вози малко по добре от циганска каруца.
  • 27 Reality

    53 22 Отговор
    Карам 3 цилиндрова Fabia 2017 110 к.с. вече 4 години. Няма нищо подобно на изложените от местните ''експерти'' мнения. Инженерите от Волфсбург не спят, а развиват последователно новите технологии. Бъркате ги с двигатели отпреди 30 години или четете ''Государственая автотехника'' издание 1968. :-) Мога да ви уверя, че гордите собственици на 2-тонни ''премиум'' автомобили остават с много неприятно чувство, когато по стръмно изкачване ги изпревари Фабия със 150 без никакво напрежения на 2000-2500 об./мин. Смешно ми е как се пънат, дават газ, мислейки си, че се състезаваме, отзад излизат облаци черен пушек и нищо. Добре че не разбират, че колата ми е 1 л., 3 цилиндъра, че съвсем ще ги налегне депресията. Относно издръжливостта - и там са се подсигурили чехите. Който може и иска да чете, има публикувани материали за този конкретен двигател 1.0 TSI. Всичко останало са свободни съчинения. Също така не смятам да се придържам към соц. традицията да карам една кола 30-40 години или да я завещавам на децата и внуците. Като и мине 5-годишната гаранция - следващата Фабия. Новият модел е супер! Цените са нагоре, но на кое не са? Стига с това пораженческото мислене! Ако разсъждаваме по този начин, да хващаме пътя за Куба и да караме Буици от 1954-а или да се въртим в кръг с големите дизели 15-а употреба с няколкократно превъртени километражи. Не, благодаря! Хайде, успех на всички!

    Коментиран от #33, #49, #52, #54, #58, #63

  • 28 Alex

    6 8 Отговор
    В Еура тек, записванията за частни клиенти си вървят добре, Номера който получих за Фабията е 833 със срок на доставка втората половина на Ноември 2021
  • 29 Ама на

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    не за каране ми трябва а за стрижене на офците. Щото фанах тендовагинит с ръчната ножица
  • 30 Съдията Дред

    15 3 Отговор

    До коментар #11 от "Asd":

    Всъщност, макар и преди малко повече от 20 години, Октавията тръгна на цена под 20 хиляди лева. С двигател 1.9 ТДИ

    Коментиран от #43

  • 31 Българин

    13 17 Отговор
    Новата Фабия идва натъпкана с много екстри, ама няма най- главното- стабилен двигател, този 1.0 си е еднодневка.До мола става , ама да тръгнеш на почивка с нея си е мъка, особено в баирите.Аз имам кола с 1.0 двигател- Вартбург и си го карам само градско.Производителите явно не искат да разберат, че колите трябва да имат и малко сила, а не само визия , а и на тези пари си е абсурд.
  • 32 Аз съм

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Завършен олигофрен
  • 33 Аз съм

    16 12 Отговор

    До коментар #27 от "Reality":

    Супер си,точно им отговири на тапанарите с посредствено мислене
  • 34 Нане

    15 15 Отговор
    200 000км. и нов двигател. Съотношение цена и качество - без коментар. Колко хора могат да си позволят нова кола?! Повечето нови автомобили не стават.
  • 35 Гост

    14 18 Отговор
    Мизерници,карайте си старите кошници и стига ръсихте акъл
  • 36 Фау Ве

    11 8 Отговор
    Преди да пишете колко била скъпа, проверете другите марки с аналогични модели и най-вече включено оборудване и екстри на нивото на Фабията колко струват. Ами под 30 бона само Дачия остана. По-прилични нови автомобили под 50 бона въобще няма и аз като купувах преди 2.5 години също нямаше, сега с тази криза и брутална инфлация пък съвсем няма шанс да се купи нещо читаво. По-добре трицилиндрова Фабия чисто нова, отколкото нещо на 10-15 години+, което да е абонирано за некадърните и същевременно алчни до безобразие майстори. Тук поне разходите могат да се предвидят, докато иначе нещо за примерно 10-15 бона може да ви излезе двойно и тройно само за година-две, да не говорим за времето и ядовете покрай ремонтите.

    Коментиран от #42

  • 37 В е л и к и я

    14 8 Отговор
    Основния проблем в новите модели е не това как ще върви с тоя 1.0/срам ме е да го пиша ама карай/ двигател ....а кво ще правиш като и мине гаранцията с нея щото след 5 години картинката ще е повече от ясна и ако искаш да е смениш с нова просто ще трябва да не разчиташ че ще я продадеш ....!

    Коментиран от #39

  • 38 Jezza

    17 1 Отговор
    Конфигурирах в сайта на Шкода три цилиндрова Style автомат и отиде веднага на 40 000лв. Това е клас B, Fiesta, Polo, Ibiza, Yaris, Mazda 2, Clio и т.н Накъде отиват нещата бе хора ??? Според мен, понеже не могат да свалят цената на електричките, ще вдигнат тази на ДВГ.
  • 39 Kkk

    13 5 Отговор

    До коментар #37 от "В е л и к и я":

    Няма нужда да го мислиш, те хората са го измислили връщаш старата оценяват ти я за първа вноска на новата и просто продължаваш да плащаш месечна вноска. В нормалните държави така правят и тук е така при повечето вносители. Като изключим каското което е малко повече от на 15 годишен премиум но с малкото разходи по поддръжката се избиват ти остава една месечна вноска колкото са ти цигарите на месец, а ако искаш малко по голяма кола и цигарите на жена ти примерно. Но караш нова и със сигурно по сигурна кола от някой незнайно колко блъскан дарак нов внос.
  • 40 непознат

    13 5 Отговор
    Не знам.Според мен нова кола не си заслужава,мое мнение.С ключ ще я минат още първата нощ,защото хората са злобни.Браво 2 си карам за 5000лв на 100 000км.Не е нищо особено,но вече 20 000 км.никакви проблеми.1.6-16v мултиджет-турбо дизел.
  • 41 джоджен

    16 4 Отговор
    Аз карам нов vw UP-900 куб.-3 цилиндъра,ами мъка голяма.Не върви хич,изпреварвам ли изключвам климатика и пак мъка.Много слаби много-прекалено слаби.
  • 42 Форд

    17 5 Отговор

    До коментар #36 от "Фау Ве":

    Аз си взех тойота корола нова , базовия вариант за 31,100 на промоция , имамвсички необходими за мен екстри и е по-добра от фабиата.

    Коментиран от #60

  • 43 Три

    7 3 Отговор

    До коментар #30 от "Съдията Дред":

    Octavia 1,9 tdi 110 коня, оборудване SLX по късно elegance ,което е нищо особено ABS, лети джанти, 4 диска, 4 ел стъкла, климатик, 525литра багажник32 000лв разход при 90км/ч 3,8л/100км,среден 5л/100км
  • 44 Емо

    9 6 Отговор
    Вероятно има някой ,който чете коментари с цел обективно да се информира. Не съм чул от приятел на един роднина а има Ибиза 1.0 тси 95 кс, колата е супер динамична и икономична , другата ми кола е Пасат 190 кс, така че не я сравнявам с голф 1.6 бензин. Всеки един изказал се негативно за този мотор никога не се е качвал на кола с него!
  • 45 ШОПО

    8 7 Отговор

    До коментар #18 от "А по икономични":

    Я САКАМ ОЩЕ ПО ИКОНОМИЧНИ И ПО ЕВРО, С ЕВРО 15 И С ЕДИН СИЛИНДЪР. ОТДОЛЕ ИЗРЯЗАНА ЗА КРАКАТА КАТО НА ФЛИНКСТОУН И БИ ТУРБО. 50000 ЛЕВА.
  • 46 Георгиев

    5 6 Отговор
    Хюндай кона в Германия се предлага за 25000 евро електричка , а този кенеф взет дозайн от Кия за тези пари който в чехия и другите бели държави надали ще са на тези завишени цени.
  • 47 Той

    7 11 Отговор
    За тея пари има по- истинки автомобили втора ръка, които имат много по-добра надежност и динамика.
    Колегата които разправя как вървяла 3 цилиндровата въшка ,сигурно е гледал някоя реклама.
  • 48 Asd

    6 3 Отговор
    Писах вчера за промяната в класовете и цените, нека дам малко повече примери. Преди 4 години купих чисто нова кола за 45 бона, същата сега нова със същото ниво на оборудване е 55-60 бона. Миналата година я смених за среден клас нов СУВ за 55 бона, почти най високо ниво на оборудване. Същият СУВ днес по ценова листа е 70 бона, с най високото ниво на оборудване е 80 бона, повтарям среден клас… И аз карам нови и искам да са нови ама за 80-90 бона можеш да вземеш премиум модел на 2-3 години в гаранция. Просто е ненормално.
  • 49 БАЙ Х@Й ‼️

    19 9 Отговор

    До коментар #27 от "Reality":

    😃😃😃😃😃 това беше добро 👍👍👍👍👍 с ТРИ цилиндъра, с ХИЛЯДА кубика и нагоре по баира ФЪРЧИ със СТО ПЕ'ЕСЕ на .... ДВЕ'ИЛЯДИ оборота 😃🙃😃🙃😃🙃😃🙃

    Коментиран от #53, #59, #73

  • 50 БОКЛУК

    3 7 Отговор
    МНОГО Е НАТОЧЕНА , ЧЕ ЧАК Е ГРОЗНА !
  • 51 Шофьор

    5 5 Отговор

    До коментар #4 от "Nona":

    Абсолютно е прав. Може и с един цилиндър!!!!!!!!!
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Шофьор

    8 8 Отговор

    До коментар #49 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Спускането му се е видело като баир. Когато изкачи Траянови врата посока София с двама човека и два сака с тази скорост????
  • 54 W124

    2 5 Отговор

    До коментар #27 от "Reality":

    Какво шмъркаш.? Искам и аз
  • 55 Не знам

    6 10 Отговор
    Не знам кой какви пари взима, ама за 35 хиляди никога няма да си купя Fabia, то 2016-та приятел си купи Octavia 150 коня дизела за тия пари.

    Сигурно има навити, ама докато мога от Америка да си внеса Субару Форестър 2019-та за 28 хиляди и да е в пъти по-луксозно и с по-добра динамика няма да си взимам сапунерка с двигател на косачка и цена на личен хеликоптер.
  • 56 SDS

    6 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг:
    . Гуми в размер от 15 цола със стоманени джанти също са налични, заедно с покриващите ги тасове.-голяма работа че джантите с гумите били налични

    Коментиран от #57

  • 57 БАЙ Х@Й ‼️

    3 2 Отговор

    До коментар #56 от "SDS":

    Ами явно вече е екстра ! След като при покупка на електромобил разбираш ,че след като си оставил една торба с пари , се оказва че не ти предоставят кабел за зареждане‼️‼️‼️‼️‼️‼️
  • 58 Гост

    4 7 Отговор

    До коментар #27 от "Reality":

    спри с лепилото, че ти се замая главата. Всички сме виждали как три цилиндровите въ6ки увисват на всеки баир. Няма нужда да ни обясняваш колко фърчали.
  • 59 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #49 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Човека сигурно кара Варбург.
  • 60 Б. М.

    1 5 Отговор

    До коментар #42 от "Форд":

    На прозореца пише ли Шише Джам? 😆 Сигурно ти я дадоха с пълна жабка с рахат локум! 🤣🤣🤣
  • 61 Милен

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Емил":

    Даже не знаеш как се пише Q7, а си мечтаеш за такава, дано ти се сбъднат мечтите, пожелавам ти го !

    Коментиран от #68

  • 62 Питанка

    3 0 Отговор
    Ако фирма в Германия закупи подобна кола, за колко години я амортизират СЧЕТОВОДНО?! А в Б-ия?! Отделно стои въпроса за данъчния кредит и ДДС-то?!
  • 63 V70 T5 03

    1 6 Отговор

    До коментар #27 от "Reality":

    На такива като теб много обичам на Витиня да им гледам физиономиите в огледалото за обатно виждане,.. имам почти 20-годишна кола, лично си я докарах, стои в топъл гараж и я обслужвам и ремонтирам сам, защото ми доставя удоволствие (имам хубави инструмент и условия) п.п. харчи много и върви много, петака издава култов звук, другото не ме интересува.

    Коментиран от #65, #66, #67

  • 64 Не съм от

    8 0 Отговор

    До коментар #21 от "Венци":

    горните пишешщи,но да кажа и аз нещо. До сега съм купил две чисто нови коли,едната през 2005г. на 700 метра показание на километража доставена след направена поръчка за ниво оборудване най-високо възможно за модела след 3 месеца,а втората СУВ пак с поръчка пак 3 месеца чакане пак най-високо ниво и това през 2017г..Та мнението ми като човек минал и през 1 кола ента употреба от 2000г до 2004г декември месец е това ,че по-хубаво от новата кола няма. Като мислите за овехтяване и колко пари ще загубите,значи въобще не сте за кола по принцип,защото купувайки я освен ако не е олдтаймер или бутиков модел винаги губиш от стойността при продажба но удоволствието да се качиш на нова кола произведена само за теб дори и масов модел е несравнимо. Това е като да си вземеш девствена жена и такава втора употреба винаги ще има нещо да куца при втората.
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Reality

    11 0 Отговор

    До коментар #63 от "V70 T5 03":

    Уважаеми г-н V70, ако изчакате още 5 години, може спокойно да участвате в ретро ралита с вашия музеен експонат. :-) Иначе да сравнявате автомобил с 260 к.с. с такъв със 110 к.с. е леко пресилено, но всъщност ако направите реално сравнение в представянето, ще видите, че разликата не е чак толкова голяма, колкото ви се струва, особено като се има предвид цената на двата автомобила. Има един сайт, на който всеки може да сравни Skoda Fabia III 1.0 TSI 110 к.с. с неговия автомобил и да си направи изводите за динамичните и други характеристики.
    Понеже не е позволено да се дават линкове тук, намерето го като "зеперфс дот ком" (на латиница) в секция Duels. Така няма да се налага да се състезаваме по пътищата и да си гледаме физиономиите.
    По принцип аз много рядко виждам в огледалата си автомобили да ме застигат. Това, което виждам покрай мен обикновено са тежко комплексирани хора в коли "нов внос", от които излизат облаци черен дим и издаващи страховити звуци от изтърбушените си катализатори. Тонове отрова, която после всички заедно дишаме, обаче някой друг ни е виновен за мръсния въздух.
    Забелязали ли сте колко обикновени и малки, но нови коли карат карат баламите от Западна Европа, с многократно по-високите си доходи от нашите, а ние тук на изток даваме мило и драго да яхаме 2-тонни чудовища на по 15+ години, за чиито постоянни ремонти сме продали нивите на баба си, само и само да покажем на съседа някакво псевдо-благосъстояние. :-)
    Така, че колега, не ст
  • 67 Reality

    12 0 Отговор

    До коментар #63 от "V70 T5 03":

    Така, че колега, не става въпрос за вашето конкретно Волво, не се засягайте. Аз също харесвам тази марка и звука на 5 цилиндровите двигатели. Става въпрос за разликата между съвременен автомобил и такъв който е морално и физически остарял и с всяка изминала година става все по-опасен за водача си, семейството му и за останалите участници в движението.
    И аз съм карал преди стари автомобили и с времето съм достигнал до практичния извод, че е в пъти по-добре да караш нов компактен автомобил, отколкото повечето от т. нар. премиум класики. Аз съм напълно доволен от покупката си, защото съм получил кола с много прилична динамика, качество и екстри на много добра цена.
    На останалите експерти по 3-цилиндровите двигатели мога да им пожелая много късмет! Ще имат нужда от него, за да оцелеят с ръждите, които изкарват по пътищата, ремонтират, както си знаят, под крушата, минават фалшиви годишни технически прегледи и накрая се почесват умно с вдигнати капаци покрай пътя. Дано да държат дълги години свинските опашки! :-)

    Коментиран от #70

  • 68 Нормален човек

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "Милен":

    Човека ти говори за Киа К7, бе цигуняк!
  • 69 ники

    1 5 Отговор
    Приятел кара чисто нова шкода рапид служебна на 32 хил истече преден десен амуртисиор прекрасни автомобили казали му че е уцелил дупка хаха смях

    Коментиран от #72

  • 70 генчо

    0 7 Отговор

    До коментар #67 от "Reality":

    Представи си като купят твоята трицилиндрова след време колко ще има да стоят с отворени капаци по пътищата

    Коментиран от #71

  • 71 Reality

    8 0 Отговор

    До коментар #70 от "генчо":

    Господин Генчо, съвременните автомобили се конструират с идеята да работят нормално докъм 200 000 км максимум и после да се рециклират, а не да се експлоатират зверски още 300-400 000 км, докато се разпадат на пътя. И това не е подла приумица на автопроизводителите, а реалното желание на купувачите в белите страни. Тези които преди столетия са преодолели комплексите си и са проумели житейската истина: ''Не съм толкова богат, че да си купувам евтини неща''.

    Коментиран от #74

  • 72 Reality

    7 0 Отговор

    До коментар #69 от "ники":

    Абстрахирайки се от правописа Ви, ще Ви споделя, че едва ли има марка автомобили, която да е 100% застрахована срещу дефекти, дори и Ролс Ройс. А имайки предвид състоянието на родните пътища, дори и да сте с Паджеро Дакар версия, пак няма да е невъзможно да ударите дупка и да изтече амортисьор. Едва ли сте прекарали всичките 32 000 км заедно с вашия приятел, за да сте сигурен, че не го е направил.
  • 73 Reality

    7 0 Отговор

    До коментар #49 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Ето, че имаме наблюдателни хора, които четат и са забелязали техническата грешка в първия ми коментар. Оборотите при изкачване наистина не са 2000-2500, а около 4000-4500 при сериозна денивелация и по-голямо натоварване. Благодаря ви за осторожността и свежите коментарчета! :-)
    Все пак да добавя, че при такива условия не изпитвам напрежение или недостиг на мощност, а колата ускорява осезаемо при изкачване, дори и на пета и шеста предавка. Аз също бях скептичен и не вярвах, че това е възможно от такъв малък обем, преди да почна да я карам. Предполагам, че всеки, който иска, може да си поръча тест-драйв в Еуратек и да се убеди сам. Пари няма да ви вземат. Знам, че иначе повечето хора също няма да повярват.
    Направих си труда днес да си снимам километража и оборотомера, специално за вас. След няколко опита, не успях да кача снимката тук, но резултата е: 150 км/ч при 3000 об. мин. на равен участък, с трима души, багаж, включен климатроник и пълен резервоар. При пряко, реално сравнение с VW Golf III 1.6 101HP при същата скорост и условия оборотите са над 5000, а напрежението се усеща. Просто този супер малък двигател е един слабо познат технологичен връх за времето си, а турбината му върши чудеса. Който ще да вярва. Който не – здраве. :-)
  • 74 генчо

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "Reality":

    Някой хора наистина не могат да си позволят нов автомобил да кажем истината народа ни е доста беден и найстина някой ще го купи твоя к... ф и ще му се радва това е деиствителноста ,а това че може да си позволиш нов автомобил е хубаво,стига да не си ги откраднал от всичкини тия пари като политиците нагли

    Коментиран от #75

  • 75 Reality

    5 0 Отговор

    До коментар #74 от "генчо":

    Съгласен съм, че има много бедни хора, тях изобщо не искам да ги засягам, но повечето от коментиращите тук работещи хора без притеснение могат да отделят по 200-300 лв. месечно като вноски за нов автомобил, дори и да продължат да отделят по толкова за цигари, алкохол, всякакви ненужни луксозни стоки и ремонти на старите си коли. А както знаете, политиците и крадците не карат Шкода Фабия. Те предпочитат други модели. Така, че сам може да си отговорите на въпроса.
  • 76 Logan

    4 0 Отговор
    Шкодичката е добра.Дачия Логан/Сандеро също.На кантар са.Три-цилиндровите мотори имат предимства:по-леки са и не разбиват предницата,колата завива по-пъргаво,по-малко вътрешно съпротивление,ефективност.Моят Логан върви с 3000 Об/Мин на 150 км/ч.Не са проблем 250-300 хиляди км за тях.Много добри практични и надеждни машини с ниски експлоатационни разходи.По-здрави на всички с 10-15 годишни мощни и луксозни коли и успех с автосервизите ;)
  • 77 Nemo

    0 3 Отговор
    Не само Шкода и Дачия, а вероятно и други вече ги правят с 3 цилиндъра,да си ги продават,никога няма да купя такава кола!