Last news in Fakti

1 Септември, 2021 10:20 5 456 23

Новото хибридно AMG: 830 конски сили и 1400 нютон метра

  • mercedes-
  • amg-
  • gt 63-
  • e performance

GT 63 E Performance ускорява от 0 до 100км/ч за 2.9 секунди

Новото хибридно AMG: 830 конски сили и 1400 нютон метра - 1
Снимки: Mercedes

След редица снимки и видеа на новата хибридна технология, която от Mercedes ще използват при най-мощните си AMG модели, ето че първият сериен автомобил бе представен. Mercedes AMG GT 63 E Performance е най-наточената версия на четиривратото купе, което генерира 830 конски сили и 1400 нютон метра въртящ момент.

Новото хибридно AMG: 830 конски сили и 1400 нютон метра

Мощността, както вече няколко пъти сме ви разказвали се осигурява от 4.0-литров бензинов осмак в комбинация с монтиран върху задната ос електромотор. Заедно с тях работи и стартер-генератор, който добавя още 14 конски сили.

Новото хибридно AMG: 830 конски сили и 1400 нютон метра

Благодарение на тази конфигурация, AMG GT 63 E Performance ускорява от 0 до 100км/ч за едва 2.9 секунди, а максималната скорост е ограничена на 316км/ч. Според заводските данни, разходът на гориво е около 8.6л/100км.

Новото хибридно AMG: 830 конски сили и 1400 нютон метра

Батерията е с капацитет от 6.1кВч, което от своя страна позволява ниското тегло от 89 килограма, а 3.7кВ зарядно е налично за бързо зареждане. Електрическият пробег е около 12 километра. Батерията използва и специална течност за охлаждане, която събира около 14 литра и позволява поддържаме на оптимална температура от около 45 градуса.

Новото хибридно AMG: 830 конски сили и 1400 нютон метра

За разлика от стандартното AMG GT63, E Performance разполага със седем режима на работа, включително Electric, Sport, Sport +, Comfort, Race, Slippery, а серийно всички автомобили пристигат с адаптивно въздушно окачване и карбо-керамични спирачки.

Новото хибридно AMG: 830 конски сили и 1400 нютон метра

Външно може да познаете хибридната версия по вратичката за зареждане върху задната броня и означенията. По-леки джанти с големина от 20 и 21 цола също са налични. В интериора разликите са основно в графиките на инфотеймънт системата и част от функциите свързани с хибридната конфигурация.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    20 11 Отговор
    Добри характеристики, ама вътре набутяно кой каквото се сети. На 100 000 ще става само за паметник! Кола за музеи.

    Коментиран от #3, #5

  • 2 Загрижен

    16 15 Отговор
    Абе освен на една шепа мошеници разполагащи с много средства, на кой му е нужен автомобил с близо 900 коня??
  • 3 оня

    9 14 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Купувайки си кола от този клас, идеята не е да я ползваш за ежедневни задачи от сорта на ходене до работа и пазаруване, та навъртането на 100к км се случва значително по-бавно. Отделно коли от подобен клас имат определени допустими км на година според застраховката си.

    Коментиран от #7

  • 4 Germany

    15 4 Отговор
    Екстра е колата, но батерия само за 12 км не е сериозно. Трябвало е да се сметне за тия коне съответната батерия, която ще издържа поне 50 км. Който я купи нова ще е доволен, който я вземе след гаранция ще го боли джоба

    Коментиран от #8, #14, #18

  • 5 Гост

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    На 10 години цената му ще е паднала поне 10 пъти и причината е, че богатите хора искат последния модел, а ентусиастите с пари и време за поддръжка на всички тези системи са доста малко.
  • 6 Смех

    7 4 Отговор
    $ литрофф бензионофф осмак не ми звучи никак еко?
  • 7 гост

    7 25 Отговор

    До коментар #3 от "оня":

    Колата от "тоя клас" Тесла Плейд освен че ще направи смешно това недоразумение по ВСИЧКИ показатели , струва почти наполовина и е с ресурс 1 600 000 (МИЛИОН и шестстотин хиляди ) км преди ремонт , който представлява смяна на 6 лагера , по 2 на електромотор !!! За разход и "консумативите" на кюмбето даже няма да споменавам !!

    Коментиран от #12, #13, #15

  • 8 гост

    6 12 Отговор

    До коментар #4 от "Germany":

    Да обясним за незапознатите , 6 квт за 12 км значи разход от 40 (!!!!!!) квт на 100 км , при това предполага се в градски режим !!!!!! При положение , че в такъв режим с регенерация повечето електромобили , дори големите дават разход ПОД 10 квт !!!!! Мерцедес продължават с тоталните си излагации !!

    Коментиран от #9, #11

  • 9 гост

    5 10 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Извинявам се , грешка ! Не 40 , 50 (петдесет ) квт на 100 !!! Това даже някои камиони ще го бият !!!
  • 10 Димов

    7 4 Отговор
    Безсмислени мощност и тяга. Такива стойности са за верижни машини.
    Иначе си е хубава кола.
  • 11 Гост

    7 6 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Публикувано във факти.бг: че в такъв режим с регенерация повечето електромобили , дори големите дават разход ПОД 10 квт !
    Викам, да гугълна:
    How many kWh does a Tesla plaid use?
    With it newest 100-kWh battery pack, Tesla claims the Plaid can recover 187 miles of driving range.

    Значи 100 квч батерия увисва за 187 мили, или за 312 км.
    Това прави разход по 32 квч/100 км - три пъти повече от това, което ти казваш. Защо така?
  • 12 дада

    12 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Ако бяха сложили табуретките като тесла вместо тея седалки щеше да е по евтина
  • 13 хо ха

    13 2 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    то пък тая тесла според теб не се чупи. измислили вечната кола и вечния таблет според теб.
  • 14 Смяяяяях

    8 1 Отговор

    До коментар #4 от "Germany":

    Ти сериозно ли написа тази тъпня??????? Неее сериозно ли написа това??? Това е спортна кола и батерията не е да ходиш с нея до магазина :)))) а да подобри динамиката на колата на никой не му пука за екология в случая:)))).
  • 15 Смяяяях

    9 2 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Да бе както Плейд на Нюрбургринг :)) катастрофира и се прибра на части :))).
  • 16 mukitigara

    5 1 Отговор
    Андибул морков ахахахаххахахаах
  • 17 Plameni

    4 4 Отговор
    Очаквайте нов рекорд на Нордшлайфе
  • 18 АРХАНГЕЛ ПСУВНАИЛ

    1 6 Отговор

    До коментар #4 от "Germany":

    Дебел слон напомпан със стероиди. Ама пак си остава слон. А има автомобили които са подвижни като антилопи и газели. Следващата швабска простотия ще е носорог с енергийна напитка или хипопотам с газова уредба.
  • 19 Бай Тошо

    3 1 Отговор
    Като станат две за лев, ще купим
  • 20 Lambrev

    5 0 Отговор
    Автора на темата нещо се изгубил в превода.. Ел двигател добавя 14кс? от 89кг батерия!?!

    "The new model uses a familiar twin-turbocharged 4.0-liter V-8 that produces 630 horsepower and 664 pound-feet of torque, with a permanent-magnet synchronous AC motor and a 4.8-kWh battery pack incorporated in the rear axle. Through a two-speed gearbox, the motor adds an additional 201 horsepower for up to 10 seconds, or 94 horses continuously. The lithium-ion battery pack is charged via the 3.7-kW onboard AC charger. "
  • 21 Африканец

    0 5 Отговор
    Не се съмнявам, че тази кола е инженерен триумф. Обаче, хибридите са най-голямата глупост , измислена някога. Имаш и ДВГ и ел.мотор и батерия- всичко идва с недостатъците си и с разходите за поддръжка. Тва са пълни глупости. Избираш си - или караш на бензин или на ток. Няма смисъл и от двете- прекалено скъпо, сложно и т.н.
  • 22 Мартин

    2 3 Отговор
    слаба ракия
  • 23 Bmw

    2 4 Отговор
    Bmw m5 cs го размаза и сега бързат за новите версии.Нее лоша колата , ама изглежда като дарак.