След редица снимки и видеа на новата хибридна технология, която от Mercedes ще използват при най-мощните си AMG модели, ето че първият сериен автомобил бе представен. Mercedes AMG GT 63 E Performance е най-наточената версия на четиривратото купе, което генерира 830 конски сили и 1400 нютон метра въртящ момент.
Мощността, както вече няколко пъти сме ви разказвали се осигурява от 4.0-литров бензинов осмак в комбинация с монтиран върху задната ос електромотор. Заедно с тях работи и стартер-генератор, който добавя още 14 конски сили.
Благодарение на тази конфигурация, AMG GT 63 E Performance ускорява от 0 до 100км/ч за едва 2.9 секунди, а максималната скорост е ограничена на 316км/ч. Според заводските данни, разходът на гориво е около 8.6л/100км.
Батерията е с капацитет от 6.1кВч, което от своя страна позволява ниското тегло от 89 килограма, а 3.7кВ зарядно е налично за бързо зареждане. Електрическият пробег е около 12 километра. Батерията използва и специална течност за охлаждане, която събира около 14 литра и позволява поддържаме на оптимална температура от около 45 градуса.
За разлика от стандартното AMG GT63, E Performance разполага със седем режима на работа, включително Electric, Sport, Sport +, Comfort, Race, Slippery, а серийно всички автомобили пристигат с адаптивно въздушно окачване и карбо-керамични спирачки.
Външно може да познаете хибридната версия по вратичката за зареждане върху задната броня и означенията. По-леки джанти с големина от 20 и 21 цола също са налични. В интериора разликите са основно в графиките на инфотеймънт системата и част от функциите свързани с хибридната конфигурация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #3, #5
10:25 01.09.2021
2 Загрижен
10:31 01.09.2021
3 оня
До коментар #1 от "Емил":
Купувайки си кола от този клас, идеята не е да я ползваш за ежедневни задачи от сорта на ходене до работа и пазаруване, та навъртането на 100к км се случва значително по-бавно. Отделно коли от подобен клас имат определени допустими км на година според застраховката си.Коментиран от #7
10:42 01.09.2021
4 Germany
Коментиран от #8, #14, #18
10:43 01.09.2021
5 Гост
До коментар #1 от "Емил":
На 10 години цената му ще е паднала поне 10 пъти и причината е, че богатите хора искат последния модел, а ентусиастите с пари и време за поддръжка на всички тези системи са доста малко.10:53 01.09.2021
6 Смех
11:10 01.09.2021
7 гост
До коментар #3 от "оня":
Колата от "тоя клас" Тесла Плейд освен че ще направи смешно това недоразумение по ВСИЧКИ показатели , струва почти наполовина и е с ресурс 1 600 000 (МИЛИОН и шестстотин хиляди ) км преди ремонт , който представлява смяна на 6 лагера , по 2 на електромотор !!! За разход и "консумативите" на кюмбето даже няма да споменавам !!Коментиран от #12, #13, #15
11:25 01.09.2021
8 гост
До коментар #4 от "Germany":
Да обясним за незапознатите , 6 квт за 12 км значи разход от 40 (!!!!!!) квт на 100 км , при това предполага се в градски режим !!!!!! При положение , че в такъв режим с регенерация повечето електромобили , дори големите дават разход ПОД 10 квт !!!!! Мерцедес продължават с тоталните си излагации !!Коментиран от #9, #11
11:29 01.09.2021
9 гост
До коментар #8 от "гост":
Извинявам се , грешка ! Не 40 , 50 (петдесет ) квт на 100 !!! Това даже някои камиони ще го бият !!!11:33 01.09.2021
10 Димов
Иначе си е хубава кола.
11:36 01.09.2021
11 Гост
До коментар #8 от "гост":
Публикувано във факти.бг: че в такъв режим с регенерация повечето електромобили , дори големите дават разход ПОД 10 квт !Викам, да гугълна:
How many kWh does a Tesla plaid use?
With it newest 100-kWh battery pack, Tesla claims the Plaid can recover 187 miles of driving range.
Значи 100 квч батерия увисва за 187 мили, или за 312 км.
Това прави разход по 32 квч/100 км - три пъти повече от това, което ти казваш. Защо така?
11:49 01.09.2021
12 дада
До коментар #7 от "гост":
Ако бяха сложили табуретките като тесла вместо тея седалки щеше да е по евтина12:33 01.09.2021
13 хо ха
До коментар #7 от "гост":
то пък тая тесла според теб не се чупи. измислили вечната кола и вечния таблет според теб.12:36 01.09.2021
14 Смяяяяях
До коментар #4 от "Germany":
Ти сериозно ли написа тази тъпня??????? Неее сериозно ли написа това??? Това е спортна кола и батерията не е да ходиш с нея до магазина :)))) а да подобри динамиката на колата на никой не му пука за екология в случая:)))).13:26 01.09.2021
15 Смяяяях
До коментар #7 от "гост":
Да бе както Плейд на Нюрбургринг :)) катастрофира и се прибра на части :))).13:28 01.09.2021
16 mukitigara
15:29 01.09.2021
17 Plameni
19:55 01.09.2021
18 АРХАНГЕЛ ПСУВНАИЛ
До коментар #4 от "Germany":
Дебел слон напомпан със стероиди. Ама пак си остава слон. А има автомобили които са подвижни като антилопи и газели. Следващата швабска простотия ще е носорог с енергийна напитка или хипопотам с газова уредба.06:03 02.09.2021
19 Бай Тошо
07:02 02.09.2021
20 Lambrev
"The new model uses a familiar twin-turbocharged 4.0-liter V-8 that produces 630 horsepower and 664 pound-feet of torque, with a permanent-magnet synchronous AC motor and a 4.8-kWh battery pack incorporated in the rear axle. Through a two-speed gearbox, the motor adds an additional 201 horsepower for up to 10 seconds, or 94 horses continuously. The lithium-ion battery pack is charged via the 3.7-kW onboard AC charger. "
10:15 02.09.2021
21 Африканец
20:30 02.09.2021
22 Мартин
23:08 02.09.2021
23 Bmw
14:42 03.09.2021