Last news in Fakti

13 Януари, 2022 12:08 4 899 4

Кларксън, Хамънд и Мей закриват DriveTribe

  • top gear-
  • хамънд-
  • мей-
  • клаксън-
  • drivetribe
Кларксън, Хамънд и Мей закриват DriveTribe - 1

Социалната мрежа DriveTribe функционира от почти седем години. Според официалната версия тя се закрива поради спад в приходите на фона на съкращаването на рекламните бюджети на автомобилните производители. Неофициално проектът се оказа много скъп още при стартирането, а след това донесе само загуби.

Автомобилната общност DriveTribe се появи през 2015 г., след като телевизионните водещи Джеръми Кларксън, Ричард Хамънд и Джеймс Мей напуснаха шоуто TopGear на BBC. Сайтът и приложението са клуб от интереси в областта на автомобилите и близките до тях сфери. Кларксън, Хамънд и Мей се водят собственици, но други хора отговарят за финансирането на операциите и техническите проблеми. Социалната мрежа за храни FoodTribe работи на същата платформа.

„От много месеци сме изправени пред сериозни проблеми в индустрията, които, за съжаление, се задълбочават. Дългосрочният глобален недостиг на компютърни чипове предизвика редица проблеми за автомобилната индустрия и доведе до сериозни съкращения на маркетинговите бюджети в индустрията.

Това създаде невероятно предизвикателна оперативна среда за компании като нашата, които разчитат на реклама. Така че, за съжаление, ще затворим сайтовете и приложенията DriveTribe и FoodTribe, както и бизнеса зад тях, по-късно този месец “, се казва в изявление на британското трио.

Ричард Хамънд ще поддържа общността DriveTribe жива чрез „редовни“ канали в социалните медии, които ще продължат след затварянето на сайта и приложението. Там той ще споделя информация за новите си проекти. Кларксън и Мей от своя страна ще подкрепят своя колега и ще се появяват периодично във видеоклиповете му.

Хора, запознати с финансовите проблеми на Drive отбелязват, че проектите DriveTribe и FoodTribe са "изгорили" милиони долари в разработката на уебсайтове и приложения, финансирани и от самите собственици. А спадът в рекламните приходи по време на пандемията от коронавирус най-накрая „довърши“ социалната мрежа.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 DrivingPleasure

    12 1 Отговор
    Истината е, че клиповечте в DriveTribe бяха повече от глупави и в много малка част свързани с автомобилите, опитваха се да осребрят имиджа на Тримата, но без подходящо съдържание нямаше как да стане. Аз лично се разкарах от там и спрях да следя още преди 2 години - сериозно бяха забозили в невъзможни тъпотии .
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 3333

    5 0 Отговор
    Кларксън сигурно трбва да обръща внимание и фермата си все пак.
  • 4 Иванов

    1 3 Отговор
    Тия тримата са типични британски хомосексуалисти (да не употребявам други , по-вулгарни думи). В буквален и преносен смисъл.