Last news in Fakti

1 Февруари, 2022 11:25 4 489 5

Enyaq Coupe vRS дебютира като най-мощната серийна Skoda правена някога

  • skoda-
  • enyaq-
  • enyaq coupe-
  • vrs

Електрическият модел разполага с 295 конски сили и 460 нютон метра

Enyaq Coupe vRS дебютира като най-мощната серийна Skoda правена някога  - 1

След редица тийзъри и скици, Skoda най-после показа по-стилната версия на Enyaq iV и влезе в сегмента на така наречените крос-купета. Skoda Enyaq iV Coupe бе представен с позната визия, светеща решетка и най-голямата мощност постигана някога при сериен модел на чехите.

Enyaq Coupe vRS дебютира като най-мощната серийна Skoda правена някога

Външно Enyaq iV Coupe се отличава единствено по линията на тавана след предните врати, които придават специфичната форма. Благодарение на нея, Coupe версията може да се похвали с по-нисък коефициент на съпротивление, който се отразява положително на пробега.

Enyaq Coupe vRS дебютира като най-мощната серийна Skoda правена някога

Той може да достигне до 545 километра в комбинация със задно разположен електрмотор с 201 конски сили и батерията с капацитет от 82кВч. Други варианти включват електромотор със 177 конски сили и 82кВч батерия, както и същите задвижвания, но в комбинация с 62кВч батерия.

Enyaq Coupe vRS дебютира като най-мощната серийна Skoda правена някога

За първи път в историята на марката се появява и електрически vRS модел, който освен това се превръща и в най-мощният сериен модел правен някога от Skoda. Enyaq iV Coupe vRS може да се похвали с мощност от 295 конски сили и 460 нютон метра благодарение на два електромотора и задвижване на четирите колела. Конфигурацията ни е позната от ID.5 GTX, който започна да се произвежда в Цвикау през изминалите дни.

Enyaq Coupe vRS дебютира като най-мощната серийна Skoda правена някога

Връщайки се отново на Enyaq Coupe vRS, електрическият модел може да се похвали с ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 6.5 секунди и максимална скорост от 180км/ч. При върховия вариант, единственият вариант за батерия е 82кВч, която позволява бързо зареждане от 10 до 80 процента в рамките на 36 минути от подходящата за това станция.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Макрон

    8 10 Отговор
    Какво е това извратено БМВ, хора?!?!?
  • 2 електрокар

    9 5 Отговор
    И сигурно тежи три тона.
  • 3 Пилот на Ферари

    7 0 Отговор
    Май ,май ако говорим за електрички - Китайците ще са водещите . За сега рекорда за пробег е техния. А и на визия почнаха да ги докарват.
  • 4 Е как да не е мощна?

    5 1 Отговор
    Все пак е електромобил, а при тях мощността и ускорението са им в самата технология. Колкото по-голяма е батерията, толкова по-голяма мощност може да осигури, а цената на мощен и не толкова мощен двигател е почти една и съща.

    С напредването на технологиите, батериите ще имат все по-голяма мощност, но увеличаването на мощността на двигателите ще стане безсмислено.

    Ще се получи така, че батериите ще се зареждат с по-голяма мощност, отколкото е мощността на двигателите, за да могат да се зареждат за 5-10 минути мощността на зарядната станция трябва да е над 1000 киловата.

    Засега са ги докарали до 350 киловата, а технологията току-що започна да се развива. Съвсем скоро няма да има спортен автомобил с под 1000 коня и по-малко от два-три двигателя. Включително на SKODA и dacia

    Коментиран от #5

  • 5 Много Потентен Българин

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Е как да не е мощна?":

    Абе ,Мани...
    Ще ни цакат сега пак с тези батерии!
    Първо.да отикат боклука..после ще кажат измислихме батерия от станиол на шоколад и пружинка от химикалка😜..
    Арабелите доде не изцоцат петрола ,няма да има свестни батерии ша знайте!