Last news in Fakti

13 Февруари, 2022 12:14 42 466 77

Избягвайте употребявани коли с тези "екстри" (ЧАСТ II)

  • употребявани автомобили-
  • екстри-
  • оборудване
Избягвайте употребявани коли с тези "екстри" (ЧАСТ II) - 1

ЧАСТ I

За всеки е ясно, че колкото технически е по-сложна колата, толкова по-голяма е вероятността тя да се повреди. А при избора на употребяван автомобил никой не е застрахован от бъдещи аварии. Разбира се, изисканият дизайн не означава, че колата със сигурност ще се развали. И все пак има някои технически решения, които трябва да избягвате.

Вариаторни трансмисии

Избягвайте употребявани коли с тези "екстри" (ЧАСТ II)


Безстепенната трансмисия не е толкова рядко явление. Може да се намери например на популярните Toyota RAV4, Subaru Forester и Legacy. Да не говорим за Mitsubishi и Nissan. Вариатор дори ie инсталираше на предишното поколение Audi A6. Какво се използва в дизайна - верига или ремък, не е толкова важно. Ясно е, че вариаторните трансмисси са доста по-ненадеждни от класическите автоматици или от механичните скорости.

Най-често можете да се натъкнете на вариатора Jatco JF011E. Той се използва при Nissan Qashqai, X-Trail, Teana, Murano; Mitsubishi Lancer и Outlander и много други. Трансмисията, за вариатор, се оказа доста надеждна. Ресурсът ѝ обаче рядко надвишава 150 хиляди км. Така че, ако все пак решите да закупите кола със CVT, подгответе пари за превантивна смяна на ремъка, както и смяна на масло и филтър. Сънят ви ще бъде по-спокоен.

Алуминиева каросерия

Избягвайте употребявани коли с тези "екстри" (ЧАСТ II)


Един от плодовете на борбата с наднорменото тегло на автомобила беше алуминиевата каросерия. При някои модели част от панелите са изработени от "крилатия метал", а други имат изцяло алуминиев корпус. Предимствата са очевидни - добра устойчивост на корозия и по-ниско тегло. Но има и недостатъци. Една от основните е сложността на ремонта. Не само това, за ремонта на алуминиеви части на каросерията е необходимо специално оборудване и "аргоново" заваряване.

Освен това технологията е много различна. За разлика от стоманените части, алуминият се "разтяга" от центъра към ръба. В този случай човек трябва да бъде много внимателен - металът е лесно да се счупи и ще бъде изключително трудно да се възстановят такива повреди. Освен това силовите елементи на каросерията често се правят отляти и ако са повредени, ремонтът е почти невъзможен - необходима е подмяна. Това да не говорим за факта, че понякога за свързване на елементи на тялото се използват нитове или специално лепило.

Панорамни и отваряеми покриви

Избягвайте употребявани коли с тези "екстри" (ЧАСТ II)


Панорамният покрив ви кара да избирате място за паркиране по-внимателно, а всеки люк рано или късно ще загуби херметичността си. От една страна, шибедах или панорамен покрив са красиви и впечатляващи допълнения към автомобила. Но с течение на времето могат да възникнат проблеми. Рано или късно всеки люк ще започва да тече - уплътненията не са вечни. А ако има неизправност в електрическото задвижване - ремонтът е скъп, а неоригинални резервни части просто не се призвеждат.

Панорамният покрив е друга история. Малко вероятно е да започне да тече, но е лесно да се повреди. Достатъчно е да върху него да падне камък или парче лед (всичко това са често срещани явления по нашите улици и пътища) и няма да можете да се отървете от скъпи ремонти.

LED фарове

Избягвайте употребявани коли с тези "екстри" (ЧАСТ II)


LED фарове са красиви. Но ако диодите са свързани последователно, дори един изгорял ще угаси цялата лента. Когато основната светлина е диодна, също не е по-лесно. При много то моделите не можете да смените само крушка - трябва да смените фара.

Разбира се, дори колата ви да има някоя от изброените екстри, това изобщо не означава, че ще бъде чест гост в сервиза. Но когато избирате употребявана кола, трябва да запомните една проста истина - не пестете пари за висококачествена диагностика и не се подвеждайте от приятните цени.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 82 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Това скрита реклама ли е

    45 44 Отговор
    Особено на първата част? Направо да бяхте писали купете си електромобили, че няма какво да им се счупи по задвижването, защото нямат с никой от изброените агрегати?

    Коментиран от #14

  • 2 един пропуск

    73 10 Отговор
    Пропуснали сте електро-хидравлични спирачни системи като тези на W211 преди фейслифта. Системата може да се окаже с изчерпан ресурс в много неподходящ момент, когато се движите с висока скорост, и като ви светне червено на таблото, да ви се изкара акъла от почти неуспешни опити да спрете. Освен това въпросния SBC блок струва около 2хил. лева, макар че може и да се рециклира, ама колко ще е качествено и колко ще издържи - не е много ясно.

    Коментиран от #6, #17

  • 3 Име

    91 12 Отговор
    Материалът е абсолютно точен и изчерпателен, ти си мисли, че е реклама и се набутай с някое от първите DSG-та например, и ще ти гледаме сеира. Аман от лаици като теб.
  • 4 въздушно окачване

    88 17 Отговор
    Смешно ми е като някой си вземе 15-годишна S-класа или джипка ML на въздушно окачване. И после реве че гумите опрели ламарината. Тази екстра - само за нова кола и не по нашите пътища.

    Коментиран от #75

  • 5 jap

    95 16 Отговор
    DSG трансмисията на VAG е по чуплива от всяка вариаторна.

    Коментиран от #66

  • 6 Наско

    39 7 Отговор

    До коментар #2 от "един пропуск":

    не са пропуснати - те са част от хидропневматично окачване - то е ясно

    Коментиран от #26

  • 7 Емил

    32 109 Отговор
    Купете си каруца! Най добре руско производство! Тъпизми в две части!!! Изводът е да караш проста кола, ама много проста! Нещо руско - моторче с ръчка и четири лагера за колела!

    Коментиран от #19, #64

  • 8 голф тройка

    136 19 Отговор
    Аз ще си карам бензиновото голфче още дълги години. То няма кой знае какви екстри, освен един ABS, две въздушни възглавници и климатик. Но какво повече му трябва на човек?

    Коментиран от #50

  • 9 JohnF

    58 10 Отговор
    Напушва ме истеричен смях, когато в Европа си мислят, че 150К километра били страшно голям пробег. Като се има предвид какви каляски произвеждат, може и наистина да е така.

    Коментиран от #12, #13

  • 10 Франсоа Жибер

    20 92 Отговор
    Най-важното е да не си купувате немска преоценена каска, а хубав, малък, просторен, евтин, здрав, икономичен, просторен, мощен 1.0 3-цилиндров, 4х4 удобен, сигурен, с много екстри френски автомобил на половин цена и ще сте щастлив в живота.
  • 11 Изток

    36 11 Отговор
    Някой ако има "късмет" да кара DSG на африкански климат ... какво забавление , едва изкарват гаранцията :(
    Виждал съм 1.0 двигател на 320к без ремонт , зависи от поддръжка и т. н.

    Коментиран от #22

  • 12 Вистеон

    59 8 Отговор

    До коментар #9 от "JohnF":

    Когато правим компонентите, клиента иска 150к гаранция. Тъй че, толкова изкарват новите коли. На нас инженерите не ни се иска, но тези от финансовия отдел са преценили нещата и са ни вързали ръцете.

    Коментиран от #33

  • 13 Хихи

    48 11 Отговор

    До коментар #9 от "JohnF":

    Много е! Знаеш ли какъв е ремонта на ДСГ на запад? А ремонта на Турбо? А на демпфер! А на ДПФ! И още няколко неща? И всички горе - долу свършват на този пробег! Само работата на сервиза на час е около 100 евро! Ще се сетите, защо започнаха да се хвърлят на електрички!
  • 14 сектант

    43 39 Отговор

    До коментар #1 от "Това скрита реклама ли е":

    Не е нужно да караш електричка, като съществува новата Дачия дъстър.

    Коментиран от #21, #60

  • 15 ВГГГ

    17 29 Отговор
    Какво общо имат панорамните покриви с шибедасите? Че в момента огромна част от автомобилите са с панорамни покриви, които няма как да протекат просто защото не се отваря нищо там!!!!Без щората отвътре разбира се....
  • 16 Раймон Доменек

    37 64 Отговор
    Единствено французите могат да правят коли

    Коментиран от #28

  • 17 kkk

    20 25 Отговор

    До коментар #2 от "един пропуск":

    Слагай 50 бона на масата и идвам да ти демонстрирам какво точно става като се прецака гнусното SBC. Жокер- спирачките си РАБОТЯТ по-добре от тези на 3/4 от колите, тоест НЯМА НИКАКЪВ РИСК. Да- скъпо е, да- гадно е, да- после ти трябва пътна помощ щото колата се движи само на 1-ва предавка и т.н. гадости, но НЯМА НИКАКЪВ РИСК ДА СТАНЕ ИНЦИДЕНТ ЗАРАДИ ПРЕЦАКАН МОДУЛ.
  • 18 Тотко

    4 18 Отговор
    Абсолютни галфони. Може ли толкова малоумие?
  • 19 Saguaro

    41 12 Отговор

    До коментар #7 от "Емил":

    Пич,ако изкарваш едни"немъчени кинти",млад си и още живееш под логото кеф цена няма ,проосто си попаднал на грешното място да дискутираш.Ако си като мнозинството от българите които спестяват с много труд,99%купуват употребявани коли и не държат да бъдат забелязани ,да впечатляват с колата си и съседите да им завиждат,какъвто напоследък и аз мога да се броя, можеш спокойно и ползотворно да дискутираш.А сега моето лично мнение за помпа - дюза на vw.Много добра тяга и ускорение с минимален разход на гориво катто плюс ,а също изобилие от резервни части нови и втора употреба на достъпни цени.Минус - твърда работа и вибрации от мотора.За мен проблема съм го решил- качествена музика и не му обръщам внимание и на фона на всички плюсове това мога безпроблемно да го подмина.За по претенциозните по висок клас или друга марка.
    спокой
  • 20 Антон

    101 32 Отговор
    Чета ви коментарите и ме напушва смях. Ревете за турбини, автоматици, чупливи били, скъпи били ремонтите. Скъпи са ви защото си купувате коли, които не отговарят на доходите ви. Колко трябва да си кух, да дадеш десетки хиляди левове за бракма нов внос при положение че може да се купи автомобил от магазина в гаранция, който да шофирате 4-5 год. и махнете, взимайки следващия модел или на друга фирма. Ама щяла да е дачия, щяло да е форд, щяло да има кофти пластмася. Ама да, доходите ви стигат за толкова. Не може да се надскочите и с нисък доход да шофирате нещо по-добро. Е опитвате се и после ревете с цяло гърло чв било скъпо. Това само провинциалист , родил се в къща с кенвф на двора може да направи. Западняците като си купуват нова кола от магазина, която връщат след няколко години на моргата , не са глупави. Вие сте алтави че им купувате брака, за да изглеждате по-така в очите на съседа ви, защото той пък имал по-голям кокошарник от вашия.

    Коментиран от #23, #30, #55

  • 21 Абонат

    49 28 Отговор

    До коментар #14 от "сектант":

    Ама аз не искам да съм абонат на сервизите бе, искам да карам кола и да стигам от А до Б, не всички да ми е шумно и да ми скърца и да ми бучи, един 20г. отдавна изживял живота си Опел е повече кола от тоя кошник Дачия Дъстер. Виж даже как са го кръстили Дъстер , щото хваща прах в сервизите от проблеми .. Имах такъв дарак и никога повече няма да си купя Дачия..
  • 22 2.6 V6 old school

    32 9 Отговор

    До коментар #11 от "Изток":

    Я пробвай с тоя 1.0 да пътуваш нон стоп по магистрала както правят в белите държави да го видим колко ще изкара. Гаранцията и после като го отвориш - леща.
  • 23 гост

    34 9 Отговор

    До коментар #20 от "Антон":

    Съгласен съм с теб, само не разбирам защо си сложил Дачия до Форд . Първо: Форда си е сложна машина в сравнение с Дачията, а и разликата в цената на един и същ клас е доста голяма.Говорим за чисто нови.

    Коментиран от #25

  • 24 Глупости Тъпанчев

    30 12 Отговор
    Карах Хонда Сивик Хибрид с вариаторна скоростна кутия купена на 220 000 , продадена на 285000 км. Две смени на масло - никакви повреди , идеална работа. Защо ли ?
  • 25 Амтон

    47 12 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Защото визирах най-базовите и евтини фордове, фиести. Не приравнявам форд на дачиите….Такива заедно с поло, клио , фокуси, и подобен клас мпс-та адски много се срещат в чужбината. Бюджетни коли които вършат работа. Спестяват парички, които може да дадеш за уроци на децата, за тренировки, да ги заведеш на ски, на море, а не да ги изсипваш за рециклирани турбини, амартесоьори, и части от автоморгата. Както винаги казвам за ганчо, ламарината е по-ценна от жената и децата. Пълен смях
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 ШофИОР

    23 9 Отговор
    То ако се замисли човек утре може да си счупи ръката крака главата,или да се спомине ,карай те коли спрямо възможнотите си .А новата когато я купиш и след 5 год. загубиш 60% от цената по ли си на далавера .Ако се кара много да купи си нова кола но ако караш 10000 на година или по малко .Моята е опел мерива 2005 на 120000км аз си я купих от представителство в Германия на три години на 40 000км до сега общо обслужване и ремонти 2000-3000лв
  • 28 вероятно за французите

    20 14 Отговор

    До коментар #16 от "Раймон Доменек":

    Искаш да кажеш бибитки, вместо коли!

    Коментиран от #37

  • 29 Qwerty

    23 8 Отговор
    Аматьорска стания, аматьорски коментари! Не всичките, ама повечето!
  • 30 Хихи

    29 3 Отговор

    До коментар #20 от "Антон":

    Вече почти всички коли са автоматици, с ДПФ, с много сензори, с демпфери, с турбо и т. н.! Така, че каква кола да е, да няма това? Какво да купуват западняците? И когато решат да продават след 5 години, получават много малко за колата! Защо ли? Защото и купувача и продавача, знаят че следват скъпи ремонти! И продавача, я дава евтино, ако не иска да си плаща сам ремонтите, а някой от тях превишават стойността на колата!
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Aлфа Bълкът

    26 9 Отговор
    Неписано правило за кола минала уж 160 000км е да приготвите за ремонти в следващите 2г поне 50% от сумата за която сте я купили!
  • 33 Мхм

    1 7 Отговор

    До коментар #12 от "Вистеон":

    кат си роб е така

    Коментиран от #41

  • 34 Гост

    17 5 Отговор
    Избягвайте хидравличните Ситроени на всяка цена! Тъкмо след някоя година като реша да го сменя ще ми е по-евтино
  • 35 1122

    21 6 Отговор
    Към №1.Няма какво да се счупи ли....?,а батерията ,ако след месец откаже защото и е дошло времето.Само това ти стига.

    Коментиран от #36

  • 36 опа

    5 9 Отговор

    До коментар #35 от "1122":

    Батерията си има гаранция. Все пак №1 говори за покупка на нови автомобили.
  • 37 kkk

    25 17 Отговор

    До коментар #28 от "вероятно за французите":

    Бас хващам, че ти още вярваш на онуй за Мерцедес и всички останали- не е хубаво да се самозалъгваш, нали знаеш... Много отдавна французите се научиха да правят читави коли с разумна поддръжка и 90% от хората качили се за 2-3 месеца в такива после не искат да доближат немска или японска кола. И не- неуДачия-та не се брои за френска кола...

    Въпросче- кои немски коли в средният клас (тип Пасат) набор 2005-2006г. имат СЕРИЙНО (не като доп. опция, а в базовото оборудване) възд. възглавница за коленете на водача? Жокер- първата кола с такава възглавница е някаква Хонда или Тойота от 2002г. и то за японския пазар... Колко немски коли набор 2000г. имат в базовото оборудване имат круиз контрол + сензори за дъжд и светлина + реглаж на волана по дълбочина- то и сега някои неща при швабите са опция, а французина ги слага в базата.

    Коментиран от #38, #39, #40

  • 38 Тоя па

    17 14 Отговор

    До коментар #37 от "kkk":

    Коя друга марка освен френските след известно време се сдобива с разтекли се дисплеи, на които не се вижда нищо, камо ли да можеш да ги ползваш? Не се мъчи, няма да се сетиш. Защото няма такива. Французите не могат да правят електроника.

    Коментиран от #44, #65

  • 39 Plameni

    13 15 Отговор

    До коментар #37 от "kkk":

    Имах Мерцедес от среден клас преди 2000г.който имаше 10 въздушни възглавници,със сензори за светлина,дъжд,регулиране на волана електрически дори с памет с активно окачване и саморегулиране на височината на задния мост ,гласови команди ,навигация,CD телевизия ,телефон,суббуфър перфорирана двуцветна кожа с ел регулиране на седалките с подгряване и опдухване дори има опдухване на огледалото за обратно виждане с автоматично затлъстяване и още какво ли не

    Коментиран от #43, #48

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Вистеон

    15 5 Отговор

    До коментар #33 от "Мхм":

    Не ги разбираш нещата очевидно. Не е да си роб. а е въпрос на оцеляване. Утре ако аз седна и направя нещо по-скъпо, което да кара 20г, ти ще си го купиш ли ? Не, разбира се, ще си вземеш тога дето кара 5г и ще си кажеш, гледай го тоя наглец колко пари иска, сигурно е много нагъл. Няма да се замислиш дали наистина си заслужава или не. А като не си я купиш, аз утре оставам на улицата, защото няма да имам какво да работя и ще отида другаде. Тъй, че си разшири мирогледа.

    Коментиран от #45

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Az не е прекалино късо

    4 2 Отговор

    До коментар #41 от "Вистеон":

    Не ми ги оправдавй тия изпилявания, дето водят до спестяване на 0,2 цента на детайл. Не печелиш ти от тая работа. Финансовият отдел е достатъчно оправдание, нямаше нужда да продължаваш нататък с разни сълзливи словоизлияния.

    Коментиран от #47

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Вистеон

    5 5 Отговор

    До коментар #45 от "Az не е прекалино късо":

    Пичанга, за 0.2 стотинки на детайл никой не се занимава. Играеме си с неща от по 4-10 стотинки. При 50 милиона на година продажби това са 2-5 милиона. Сега умножи това по стотици проекти и тегли чертата. Аз искам да си храня децата и семейството и затова нещо взимам хубава заплата. Ако не ми изнася, търсят инженери дизайнери на мебели където ако взимам 900 лв ще трябва да вдигна купон. Тъй че и аз да ти кажа, еня ме какво мислиш за моите оправдания, но аз не съм роб да работя за 900 лв.

    Коментиран от #52

  • 48 Xcazer

    9 1 Отговор

    До коментар #39 от "Plameni":

    оБДухване!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #49

  • 49 Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Xcazer":

    Ок!!!!!!!!
  • 50 опа опа

    2 4 Отговор

    До коментар #8 от "голф тройка":

    Така ли?Да се притеснявам ли за Артеона ми?Коли на 15 години не са като новите.Нищо общо,бако!
  • 51 Адмирации

    6 2 Отговор
    Компетентен и полезен анализ.
  • 52 kkk

    19 3 Отговор

    До коментар #47 от "Вистеон":

    Така де, пестят се мизерни стотинки които на годишна база обаче стават 3-5 милиона. Сега въпросът е какво става с тези 5млн. дето си спестил на шефа- той влага ли ги в разработки за подобряване на тея детайли? Ами не, не ги влага за подобряване- щом си му спестил 5млн. и чарковете продължават да си изкарват гаранционният период на колата на шефа ти не му пука. И накрая на годината четеш по новините как шефовете на концерн Х са си раздали 3-400млн. премии и бонуси...

    Няма нищо лошо в спестяването на 5млн. от такива като теб, няма лошо и в огромните бонуси за шефовете- лошото е, че теб те карат да спестяваш стотинки от всичко само и единствено за да има после още няколко милиона за бонуси на шефовете...

    Примерче- имам под ръка 15-17 годишна френска кола на повече от 700 000км. Коженият салон е износен, но не е скъсан никъде, пластмасите не са надрани, почти нищо не скърца. Под ръка имам и Пасат набор 2017г. и 170 000км.- кожата му вече е скъсана на 2 места, пластмасите му са порядъчно надрани и скърца с пъти повече от дъртия французин. И разликата не е французин - немец, а в годините на проектиране...

    Коментиран от #56

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Гост5

    4 0 Отговор

    До коментар #20 от "Антон":

    Ти каква нова кола си купи?
  • 56 Вистеон

    2 7 Отговор

    До коментар #52 от "kkk":

    Пичанга, не идва изискването от нашите шефове, идва от такива концерни като BMW , PSA , Ваг групата и т.н. и ще ти кажа защо се къса, защото като идват при нас и казват искаме да прави това това и това и да струва толкова и като им кажем, ама ние искаме да е качествено и да изкара 20г и ще струва х2 и те ни казват ДОВИЖДАНЕ, разбираш ли ? Не е до бонуси, шефове и т.н. Клиентите искат така. Затова ще ти се къса седалката на 4г. кола, защото толкова са вложили големите, ние сме само малки рибки в големия океан.

    Коментиран от #61

  • 57 ганю

    4 4 Отговор
    лада нива,уазка,джуган и татра
    останалото са боклуци
  • 58 Така е

    7 2 Отговор
    Вариаторите са за скутери. Не стават за коли.Вариоматик или трансматик ? Кое е по добро ?
  • 59 Дюзата

    6 2 Отговор
    Информацията за Дизели с помпа-дюза не е вярна, и ги спряха по съвсен друга причина.
  • 60 Иво

    6 1 Отговор

    До коментар #14 от "сектант":

    Туй дачия ли неудачия ли какво е туй нещо? Да не е румънска консерва със сарми или мамалига някаква....
  • 61 Голем разбирач

    1 3 Отговор

    До коментар #56 от "Вистеон":

    Тоест да разбирам че у Вистеон се пише траш код по бързата процедура?
  • 62 Шаран БГ

    20 1 Отговор
    За всеки влак си има пътници !! И всеки човек с убежденията си и нагласите - финансови, психични и т.н.
    Имам съсед , непризнаващ друга кола освен френската !? "Който не е пил френско вино, който не е карал френска кола и не е спал с френска жена ..........нищо не знае от хубостите на този свят " Но има завещани още от дядо си инструменти и всякакво оборудване за ремонт на френските Рено най.вече. Познавам друг, който е влюбен в немската техника и няма разубеждаванее, не приема никакви аргументи и факти........ Какво да кажа за друг - заклет ловец. Освен руските УАЗ и Нива .....другото го няма за автомобил. Много меко возели, били много ниски, трудни за ремонт и поддръжка, нямали ефективно отопление и още, и още.....
    Комшиите казват - Всеки башка луд..! Вярно – старите майстори /фирми, заводи, предприятия/ правеха всичко да е "вечно" Сега е пазарна икономика. Майката му е да излъжеш клиента и след 5 години отново да "цъфне" при теб за новото изделие....Карайте си тенекиите и бъдете здрави !!!...
  • 63 Гошш

    6 6 Отговор
    Затова ли всички горди собственици на японски коли, реват от скоростни кутии, особено ако има сняг или кал и там си остават или да я изпържи яко до дупка на някой светофар и край.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 дебела кратуна

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    Ти колко DSG трансмисии си виждал на живо? За един приятел питам.... Купуват си коли по на 800к км. и после трошливи били.. ПС - не съм фен на VAG

    Коментиран от #70

  • 67 Някой

    8 1 Отговор
    Има едни българчета със сервиз в Лондон. И пускат клипове, кое колко струва там, колко е надеждно. Точно за въпросните Хюндаи след 2016г.С автоматичната скоростна кутия. Смяна на съединител. КОНСУМАТИВ. Му излезе на клиента 3500 паунда. Това са 7500 лева. БЕЗУМИЕ. И майстора коментира. Среден клас кола. С подръжка, като лимузина. И това не е ремонт. Това е комсуматив. Нашите хейтъри започнаха, че в България излизало 2 пъти по-евтино. Е, ок, на нашия стандарт. 3500 за съединител, малко ли е. Тоест. И да си купиш нова кола, такъв Хюндай I30 автомат. Буквално трябва да я махаш с изтичането на гаранцията. И то говорим за богати хора. Колко ше си го позволят. Проблема е : Вече се почна лекичко, но след още 5 години, точно тези скъпи за обслужване модели, като остареят на години, които купува масовият българин. Ше реват хората. И наистина много ще трябва да се внимава какво се купува.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Антон

    7 1 Отговор

    До коментар #68 от "kkk":

    Не се хаби, с тези няма смисъл. Живота така ми се разви последните години че мога да изкажа мнение за доста премиум модели във високия клас. Бил съм обвиняван че съм дете, че лъжа, че си измислям и т.н. Проблема на много народ е че когато те не притежават нещо, разсъждават че и друг не може да го притежава, изхождайки от собствената си покупателна възможност
  • 70 jap

    7 0 Отговор

    До коментар #66 от "дебела кратуна":

    Преди години един приятел си купи Шкода Фабия 1.6TDI с такава кутия от магазина.След по малко от 30000км колата започна да потегля със закъснение а при смяна на предавка придърпваше.В сервиза смениха маслото и препрограмираха управляващия модул но почти нищо не се промени.Скоро я продаде малко преди да изтече удължената гаранция и практически се отърва.
  • 71 Реалист

    6 0 Отговор
    Най-добре си стойте вкъщи, нищо не правете, щото може да се пре..ете - само цъкайте във фейса - докато е без пари! :)
  • 72 Скорпион

    3 6 Отговор
    А какво ще кажете за шаран 110 к.с 2000 г.купен от Холандия на 285 х.км. за 3 г.яко каране с най евтината нафта и масло, само си прецаках стартера веднъж по моя вина и продаден на почти 750 х.км. Човека който го купи като чу мотора и покара 2 км.го взе веднага. Освен това почти винаги съм теглил и платформа 2 тона без съединителя да мръдне.

    Коментиран от #73, #74

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 макак така

    9 0 Отговор

    До коментар #72 от "Скорпион":

    Абе на всички са ви много здрави колите по форумите ама като отиде човек до който и да е сервиз и целия е заринат с коли, питаш за час, кажат ти чак на м@йната си. А не е като да няма сервизи, само в София сигурно са повече отколкото във всички западно-европейски столици накуп!
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Трън

    0 1 Отговор
    Стига сте писали глупости. DSG Копира разработка на Манети Марели. А това че са пионер си е пълна глупост. Селе Спийд е пусната като серийна 1997г.