Last news in Fakti

4 Март, 2022 11:15 6 875 17

Renault се отказа от най-луксозния си модел

  • renault-
  • talisman-
  • megane

Talisman не се произвежда от края на февруари

Renault се отказа от най-луксозния си модел - 1

Renault се отказа от най-луксозния модел в своята гама – Talisman. Според информация на Motor1, производството на седана е приключило през изминалия месец, а същото нещо се е случило и с комби версията. Новината не е изненадваща, тъй като подобни слухове се носят в интернет пространството от години, но изглежда от френската компания най-после са се решили окончателно на тази стъпка.

Renault се отказа от най-луксозния си модел

Моделът, чиято популярност бе спорна в Европа може да се похвали с над 34 хиляди продажби през 2016 година и едва 16 хиляди продажби през 2019 година. През изминалата 2021 година, тези цифри са се свили още повече и от Renault са продали едва 8025 нови Talisman-а.

Renault се отказа от най-луксозния си модел

Renault Talisman се предлага с няколко различни двигателя, започващи от 1.3-литров бензин със 140 конски сили, преминавайки през 1.7-литров дизел със 150 конски сили и достигайки до върховата версия с 2.0-литров дизелов мотор и 200 коня. Най-високото ниво на оборудване – Initiale Paris пък предлага кожени седалки с подгряване, обдухване и масаж, подгрев на волана, луксозни дървени елементи, аудио система Bose с 13 говорителя, завиване на четирите гуми и други екстри.

Renault се отказа от най-луксозния си модел


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Серила се мара

    24 13 Отговор
    Нормално кой с теди пари ще си купи Рено.Рено се купува основно от фирми и млади хора с ограничен бюджет.Пълен провал на маркетинговите им отдели.Същото като с ФВ Фаетон.Не може десетилетия да правиш само малки коли и изведнъж да се сетиш че от тях не се печели и да тръгнеш в по високият клас кой ще те купи

    Коментиран от #5, #7

  • 2 Знайко

    19 13 Отговор
    Само Макрон "би си купил" "представителна" Дачия/Лада/ тежаща над 2 тона с 1,3 литров немощен двигател. И би отишъл с нея на среща на Г-7 или на среща в Давос. Поради бедност и франкофония(тежка психична болест). Франция се е запътила към фалит, има най-големия държавен дълг в ЕС след Гърция и Италия.

    Коментиран от #4, #8, #15

  • 3 сектант

    23 2 Отговор
    дачия им изяде пазара
  • 4 ха ха

    18 5 Отговор

    До коментар #2 от "Знайко":

    И накрая кво се оказа че от ЕС пичели само Гирмания тоест товя не е ЕС а Четвърти Райх.Чи тогаз за кво водиха войа срещу хитлер тогава беши пак същуту

    Коментиран от #11

  • 5 Знайко

    18 25 Отговор

    До коментар #1 от "Серила се мара":

    За разлика от Renault "Таласъм". ФВ Фаетон е истински автомобил, в който ще се чувстваш много добре, ако не ти пука за мнениото на околните меркантилни сноби. Отвътре в салона и под капака на двигателя ФВ Фаетон не отстъпва на Ауди А8 или ВМВ 7-ма серия.

    Коментиран от #6, #14

  • 6 Мхм

    24 2 Отговор

    До коментар #5 от "Знайко":

    В маркетингово отношение са един и същ провал
  • 7 име

    13 2 Отговор

    До коментар #1 от "Серила се мара":

    Само не си прав, че не се печели от малките коли. Всеки един автопроизводител печели предимно от подажба на части. А коркото повече малки и евтини коли продадеш, толкова повече печалби идват после!
  • 8 франсе

    12 15 Отговор

    До коментар #2 от "Знайко":

    Ти,французите не ги мисли.Виж какво става с любимата ти Русия.Затъва в блатото и нищо не може да ги спаси.

    Коментиран от #10

  • 9 Blackthorn

    3 8 Отговор
    И Рено тръгна по нанадолнището... ЖАЛКО!!! :(
  • 10 Знайко

    16 7 Отговор

    До коментар #8 от "франсе":

    "любимата ти Русия"

    Русия, разбирай МАсква, ама въобще не ми е любима, дори напротив. Същото важи за САЩ=Вашингтон, Лондон, Брюксел, Париж ... Любима ми е България. А като модел за държава, бих искал България да заприлича на Швейцария, Лихтенщайн... Само, че това трудно ще стане със 70% де.. бил..ли имаше право на глас в България. И 10% депесарски роби живеещи и работещи в Турция и Молдова, но имащи право да вкарват депутати в Народното ни събрание. Трябва да се забрани на живеещи и работещи в чужбина да гласуват за депутати, кметове ...
  • 11 Знайко

    11 7 Отговор

    До коментар #4 от "ха ха":

    "И накрая кво се оказа че от ЕС пичели само Гирмания"

    Всички печелим от ЕС, най-богатите(германци, нидерландци ...) печелят най-много. Аз лично помня какви бяха живота, заплатата, цените, магазините, жилищата, автомобилите, телефоните, компютрите ... преди 2007 г. и след 2007 г.. Помня и какви бяха преди 1990 г.. Преди 1990 г. семейството ми нямаше дори телефон с "шайба", 4-ма живеехме в 2 стаи общо 35 кв.м., нямахме парно отоплявахме се на нафта или въглища, топлата вода идваше от 80л бойлер, семейният ни "автомобил" беше Трабант, наследство от дядо ми. Съветския ни телевизор беше голям колкото пералня и тежеше толкова, харчеше 400W и грееше като печка, т.е. колкото 8 днешни телевизора. За компютър дори не си мечтаех. Мечтаех си за Лада 1200, с 60 к.с. която натоварена едвам вдигаше 120 км/ч на равно и харчеше 10-12 л. бензин. Еднакво на градско и извънградско, заради аеродинамиката на тухла четворка от 1950-те години на 20 век.

    Коментиран от #12, #17

  • 12 Мхм

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "Знайко":

    Няма как да си имал гсм преди 1990-та понеже тогава не са били изобретени и масови все още.Иначе гсм в България си имаше много преди 2007-ма
  • 13 Буден

    5 0 Отговор
    Щом петата икономика в света е пред фалит/по думите на всезнаещите форумни икономисти/, значи работата е много зле... ха-ха... Има една приказка"не ме е страх от големите разходи, страх ме е от малкото приходи". Ти, французите не ги мисли/те изкарват пари, които ние не сме сънували/, ние трябва да помислим за наща си ясла,но докато даваме акъл на богатите така ще е. Това е българина, бедните дават акъл на богатите как се изкарват пари... Ха-ха
  • 14 haha

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Знайко":

    И кое му е добре? Цените в сервиза ли? Ако искаш да споделиш опит от притежанието, моля заповядай. Иначе то е кола да си е... не е аргумент. В днешно време колите, които се ползват като необходимост не е нужно да им слугуваш. Трябва те да ти слугуват.
  • 15 Случаен

    0 3 Отговор

    До коментар #2 от "Знайко":

    Ама той Макарона вече се вози на 1.6 прахосмукачка от Пежо/Ситроен(тъй де, стелантис)
  • 16 Шопар от Банкя

    0 0 Отговор
    Е оти бе, тамън мислех да сменям шкодата че ми омръзна
  • 17 Честния

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "Знайко":

    Брато, всяко нещо си има времето. В западна Европа ,да не мислиш че са имали бойлери с дистанционно управление. Бяха малко по напред с технологията,и не като качество,а като изработка. Храните и напитките също.Германците ги увили в лъскав станиол, и ние ,ауууууу ,тези са голяма работа. Провери по времето на вашия телевизор,какви телевизори са имали в западна Европа,същите,но по лъскави.