Renault се отказа от най-луксозния модел в своята гама – Talisman. Според информация на Motor1, производството на седана е приключило през изминалия месец, а същото нещо се е случило и с комби версията. Новината не е изненадваща, тъй като подобни слухове се носят в интернет пространството от години, но изглежда от френската компания най-после са се решили окончателно на тази стъпка.
Моделът, чиято популярност бе спорна в Европа може да се похвали с над 34 хиляди продажби през 2016 година и едва 16 хиляди продажби през 2019 година. През изминалата 2021 година, тези цифри са се свили още повече и от Renault са продали едва 8025 нови Talisman-а.
Renault Talisman се предлага с няколко различни двигателя, започващи от 1.3-литров бензин със 140 конски сили, преминавайки през 1.7-литров дизел със 150 конски сили и достигайки до върховата версия с 2.0-литров дизелов мотор и 200 коня. Най-високото ниво на оборудване – Initiale Paris пък предлага кожени седалки с подгряване, обдухване и масаж, подгрев на волана, луксозни дървени елементи, аудио система Bose с 13 говорителя, завиване на четирите гуми и други екстри.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Серила се мара
Коментиран от #5, #7
11:20 04.03.2022
2 Знайко
Коментиран от #4, #8, #15
11:31 04.03.2022
3 сектант
11:35 04.03.2022
4 ха ха
До коментар #2 от "Знайко":
И накрая кво се оказа че от ЕС пичели само Гирмания тоест товя не е ЕС а Четвърти Райх.Чи тогаз за кво водиха войа срещу хитлер тогава беши пак същутуКоментиран от #11
11:39 04.03.2022
5 Знайко
До коментар #1 от "Серила се мара":
За разлика от Renault "Таласъм". ФВ Фаетон е истински автомобил, в който ще се чувстваш много добре, ако не ти пука за мнениото на околните меркантилни сноби. Отвътре в салона и под капака на двигателя ФВ Фаетон не отстъпва на Ауди А8 или ВМВ 7-ма серия.Коментиран от #6, #14
11:40 04.03.2022
6 Мхм
До коментар #5 от "Знайко":
В маркетингово отношение са един и същ провал11:44 04.03.2022
7 име
До коментар #1 от "Серила се мара":
Само не си прав, че не се печели от малките коли. Всеки един автопроизводител печели предимно от подажба на части. А коркото повече малки и евтини коли продадеш, толкова повече печалби идват после!12:03 04.03.2022
8 франсе
До коментар #2 от "Знайко":
Ти,французите не ги мисли.Виж какво става с любимата ти Русия.Затъва в блатото и нищо не може да ги спаси.Коментиран от #10
12:10 04.03.2022
9 Blackthorn
12:20 04.03.2022
10 Знайко
До коментар #8 от "франсе":
"любимата ти Русия"Русия, разбирай МАсква, ама въобще не ми е любима, дори напротив. Същото важи за САЩ=Вашингтон, Лондон, Брюксел, Париж ... Любима ми е България. А като модел за държава, бих искал България да заприлича на Швейцария, Лихтенщайн... Само, че това трудно ще стане със 70% де.. бил..ли имаше право на глас в България. И 10% депесарски роби живеещи и работещи в Турция и Молдова, но имащи право да вкарват депутати в Народното ни събрание. Трябва да се забрани на живеещи и работещи в чужбина да гласуват за депутати, кметове ...
12:33 04.03.2022
11 Знайко
До коментар #4 от "ха ха":
"И накрая кво се оказа че от ЕС пичели само Гирмания"Всички печелим от ЕС, най-богатите(германци, нидерландци ...) печелят най-много. Аз лично помня какви бяха живота, заплатата, цените, магазините, жилищата, автомобилите, телефоните, компютрите ... преди 2007 г. и след 2007 г.. Помня и какви бяха преди 1990 г.. Преди 1990 г. семейството ми нямаше дори телефон с "шайба", 4-ма живеехме в 2 стаи общо 35 кв.м., нямахме парно отоплявахме се на нафта или въглища, топлата вода идваше от 80л бойлер, семейният ни "автомобил" беше Трабант, наследство от дядо ми. Съветския ни телевизор беше голям колкото пералня и тежеше толкова, харчеше 400W и грееше като печка, т.е. колкото 8 днешни телевизора. За компютър дори не си мечтаех. Мечтаех си за Лада 1200, с 60 к.с. която натоварена едвам вдигаше 120 км/ч на равно и харчеше 10-12 л. бензин. Еднакво на градско и извънградско, заради аеродинамиката на тухла четворка от 1950-те години на 20 век.
Коментиран от #12, #17
12:54 04.03.2022
12 Мхм
До коментар #11 от "Знайко":
Няма как да си имал гсм преди 1990-та понеже тогава не са били изобретени и масови все още.Иначе гсм в България си имаше много преди 2007-ма15:50 04.03.2022
13 Буден
17:24 04.03.2022
14 haha
До коментар #5 от "Знайко":
И кое му е добре? Цените в сервиза ли? Ако искаш да споделиш опит от притежанието, моля заповядай. Иначе то е кола да си е... не е аргумент. В днешно време колите, които се ползват като необходимост не е нужно да им слугуваш. Трябва те да ти слугуват.17:37 04.03.2022
15 Случаен
До коментар #2 от "Знайко":
Ама той Макарона вече се вози на 1.6 прахосмукачка от Пежо/Ситроен(тъй де, стелантис)18:57 04.03.2022
16 Шопар от Банкя
21:04 04.03.2022
17 Честния
До коментар #11 от "Знайко":
Брато, всяко нещо си има времето. В западна Европа ,да не мислиш че са имали бойлери с дистанционно управление. Бяха малко по напред с технологията,и не като качество,а като изработка. Храните и напитките също.Германците ги увили в лъскав станиол, и ние ,ауууууу ,тези са голяма работа. Провери по времето на вашия телевизор,какви телевизори са имали в западна Европа,същите,но по лъскави.07:58 05.03.2022