Last news in Fakti

7 Март, 2022 16:00 4 499 19

Volkswagen ще преразгледа изцяло процеса на разработване на автомобили

  • volkswagen-
  • производство на автомобили
Volkswagen ще преразгледа изцяло процеса на разработване на автомобили - 1

Volkswagen преобразува своето подразделение за техническо развитие (TD), за да постави повече акцент върху софтуера. Целта е значително намаляване на времето за разработка на нови продукти.

От VW твърдят, че новата инициатива ще доведе до цялостно преразглеждане на процеса на разработка. Ето какво казва Томас Улбрих, член на борда на VW за техническо развитие:

„Ако автомобилът става все повече и повече „софтуерен“ продукт, тогава неговото развитие трябва да се става във всички измерения. Ние ще го правим по-ефективно, като фокусираме нашите процеси и организация върху системи и функции, а не върху компоненти. Първо софтуерът, а не хардуерът“ .

Улбрих отбелязва още, че стратегията ще помогне на автомобилния производител да намали времето за разработка с 25 процента. По-конкретно, целта ще бъде проектирането на нова кола да бъде завършено за 40 месеца.

Днес тази цифра е 54 месеца. Volkswagen далеч не е първата и не единствената марка, която прилага нов подход към създаването на нови продукти: GM и Ford също ще следват подобни стратегии.

До 2030 г. 4000 служители на VW ще бъдат обучени и преквалифицирани за работа в новата среда. Освен това между 6 000 и 8 000 служители ще получат обучение, което да им помогне да се подобрят в настоящите си области.

През следващите 5 години Volkswagen ще инвестира 800 милиона евро във водещия си проект Campus Sandkamp. Според изданието Green Car Congress в него ще работят около четири хиляди служители.

Този проект ще има за цел да разработва "дизайн, концептуализация, потребителско изживяване, производствено планиране, осигуряване на качество и продажби" на марката.

Всичко това трябва да допринесе за създаването на бъдещата платформа за електромобилност SSP (Scalable Systems Platform). Той ще бъде в основата на проекта Trinity.

Първият електрически автомобил от тази програма ще се появи през 2026 г. Освен това Volkswagen ще се съсредоточи върху цифровите системи за управление на жизнения цикъл, които включват актуализации на софтуера по въздуха.

VW възнамерява да увеличи дела си на пазара на електрически автомобили в Европа с повече от 70%. Компанията също така си поставя амбициозната цел да постигне над 50% пазарен дял на превозните средства с "батерии" в САЩ и Китай.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    10 3 Отговор
    Да преразгледа офертата на сливане с премиума на Рено - Дачия. Тогава може и да си купя Фолксваген Ъп
  • 2 и качеството

    14 2 Отговор
    и цените не са ок.
  • 3 Бмв

    6 7 Отговор
    оффсваген не е никаква марка и може да разглежда каквото си иска
  • 4 Алфа Ромео тифоз

    17 3 Отговор
    Да се чете следват масови съкращения.ФВ е компания от миналото продукт на болният мозък на покойният нацист Пиех огромен нискоефективен мастодонт крепящ се на политически протекции използващи доминиращата роля на Герюания в Европа
  • 5 Covid

    8 2 Отговор
    Разликата е само в размера иначе всичко е еднакво
    Какво има да му се проектира ?!? Първобитна техника
  • 6 7586

    7 0 Отговор
    Софтуер без хардуер не върви. Закон на природата, кво да се прави.
  • 7 Тиква американска

    10 1 Отговор
    Дано, че при тези грозни автомобили, да не говорим за чупливи с ремонти за много пари, не си струва народният автомобил!!!
  • 8 Хahaha

    7 1 Отговор
    Аре минавайте на виртуални автомобили. Хем по евтино и печалбата по голяма. Купуваш си един виртуале голф, седиш пред компа, викаш буууууу и си представяш, че отиваш на море. менте вселена един вид. Я какви хубави картинки има в нета. Не знам с виртуалното ядене какво ще стане, но сигурно и там ще измислят нещо.

    Коментиран от #14

  • 9 Знайко

    2 3 Отговор
    Човечеството от 30-40 години сериозно развива софтуер и операционни системи. И още не ги е развило!!! Дали? Според мен истината е друга, днес операционите системи и софтуера са достатъчно развити. За да може човек да ги ползва до края на живота си и да няма нужда от нови. Например, GPS навигацията, върши работа и без 3D. Също и мултимедийната аудио система(радио). Днес софтуера и операционните системе ги обновяват/ъпдетват/ много често. Не защото е нужно, а за правят огромни печелят IT корпорациите като Microsoft и за да имат работа за пълчищата излишни програмисти.

    А относно автономните автомобили, не благодаря, в момента нямам нужда от това. Автономни автомобили трябват за да заменят ТАКСИТАТА и професията бакшиш=таксиджия. На мен лично може и да ми потрябва автонамен автомобил без кормило и спирачка, но не сега, а едва когато стана над 65-70-80-90 годишен.

    Коментиран от #12, #13

  • 10 Иванушка

    6 1 Отговор
    Надявам се Голфовете и Пасатите няма да са от тоалетна хартия като новото "строителство" със стиропор, пяна и газобетон , ама знае ли се 😁😁😁

    Коментиран от #15

  • 11 Българина

    7 0 Отговор
    колкото колите стават повече таблети на колела, толкова германия ще произвежда по малко коли. Каквото стана с германските концерни за техника и електроника, ще стане същото, всичко от китай и азия.... европа става копие на сащ, мулти култи, гета, и печат на евра, скоро и валутата ще е една
  • 12 неЗнайко

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Знайко":

    Много ти разбира главицата на теб от софтуер и разликата между consumer и industrial такъв.
    Голям луна-парк ще е по улиците ако почне рестартиране на софтуера в движение.

    Коментиран от #16

  • 13 Мхм

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Знайко":

    всяко софтуерство изисква хардуерство тоест чипове а те са и ще стават все повече кът
  • 14 Знайко

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "Хahaha":

    Много си прав, в днешно време искат да направят всичко ВИРТУАЛНО. Започват от автомобилите и екскурзиите/почивките скоро ще ходим на виртуално море/планина. Утре децата ще имат виртуални майка и баща, баба и дядо. Виртуални фабрики и виртуални работни места. А когото децата пораснат ще имат виртуални мъж или жена и виртуални деца. И малко преди да се затрие тази наша ма..ло..умна цивилизация ще имаме виртуални вода и храна. Защото ще сме изловили и изяли всичката риба в морета и океани. И отровш, и унищожили всички реки, и всичката земеделска земя, ще сме изсекли всички дървета и убили всичкия дивеч/животни/.

    Как хората не могат да разберат простата истина, че Земята и песерсжте и, не са безкрайни. Че има възобновяеми ресурси да изхранва комо 1-2-3 млрд. човека, може би 4 млрд. човека, но не и 7-8 млрд. човека. Чака ни ограмен ръст на цените на всичко(петрол, газ, храна, имоти, земя ...) защото бройката на хората на Земята надвишава повече от 2 пъти разумното. Запада(Европа) е гъстонаселена, 150 човека на кв.км., докато в Русия са под 10 човека на кв.км.. Това/огромната слабонасилена територия/ е и причината Русия да има толкова много ресурси, които да изнася в Европа.
  • 15 Знайко

    3 3 Отговор

    До коментар #10 от "Иванушка":

    "Надявам се Голфовете и Пасатите няма да са от тоалетна хартия като новото "строителство" със стиропор, пяна и газобетон , ама знае ли се."

    Не само те, днес всички германски, френски, японски, американски, британски, ... автомобили. Отдавна вместо от желязо, стъкло, дърво и чугун ги правят от пластмаса и алуминий. Днес ретро автомобили на повече от 100 годишни изминэли над 1 000 000 с двигатели с 4-6-8 цилиндъра и блок от чугун все още се движат по същият начин както когато са били нови. Докато днешните "даунсайзинг" "икономични" трицилиндрови таралясници с двигател с блок от алуминий. Биват изхвърляни на боклука. Защото двигателите им не стават за нищо след 50 000 км. И защото излиза по-евтино човек да си купи нов трицилиндров таралясник след 50 000 км.. Вместо да си купи комплект нов комплект двигател, скоростна кутия и съединители. Днес само цената и труда за смяна на съединител, струват толкова, колкото е струвал цял автомобил преди 25 години.
  • 16 Знайко

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "неЗнайко":

    "Голям луна-парк ще е по улиците ако почне рестартиране на софтуера в движение."

    Точно за това говоря, че няма нужда от обновяване и рестартиране на софтуера. Това се прави излишно заради печалба.

    Аз лично бих се радвал много на един Мерцедес 123 но чисто нов произведен днес, същия какъвто е бил преди 40 години. Единствено бих се радвал да има добавени ABS, турбо, Комън реал горивна система и катализатор/филтър за фини мястици/. Нито ми трябват еърбекй, нито таблети, нито софтуер нито климатик ...
  • 17 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE

    7 1 Отговор
    Светът ще бъде по-добро място, когато Фолксваген престане да съществува.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.