Last news in Fakti

3 Август, 2022 11:22 5 979 14

Toyota отказа гаранция заради снимка във Facebook

  • toyota-
  • gr86-
  • subaru-
  • brz-
  • дрифт-
  • гаранция-
  • ремонт

Изглежда дрифтът не е препоръчителен при новите автомобили

Настоящото поколение Toyota GR86 дебютира през изминалата година и първите бройки от второто поколение на модела отдавна са при своите собственици. Двувратото купе, разработено съвместно със Subaru си спечели фенове при автомобилните ентусиасти и често е купуван именно от такива.

Именно такъв е и Блейк Алварадо, който закупува своята GR86 през изминалата година и успява да ѝ навърти около 15 хиляди километра преди двигателят ѝ да се счупи. Алвардо не се притеснява от този факт и откарва колата си в представителство на марката, където си мисли, че ремонтът ще бъде покрит от гаранцията и скоро ще получи работещата и движеща се кола.

Toyota отказа гаранция заради снимка във Facebook

Това, обаче не се случва, а собственикът получава копие от снимка на която се вижда как той „дрифти“ със своят автомобил около три месеца преди счупването на двигателя. Алварадо разказва, че вместо комисия, която да отвори и да разгледа мотора, някой от представителството е отворил социалните мрежи в които е регистриран и е „инспектирал“ тях. От представителството дори се позовали на видео от YouTube в което той кара друга Toyota GR86 на писта.

Toyota отказа гаранция заради снимка във Facebook

В крайна сметка, проблемът се оказва счупен биелен лагер. Около него се виждала и сива грес, което било често срещан проблем и докладван от други. Техникът на представителството заявил, че това било често срещан проблем при дрифт. След отказа за покриване на ремонтите по гаранция, Алварадо трябва да плати около 10 хиляди евро за ремонта на своята Toyota.

Toyota отказа гаранция заради снимка във Facebook

Той отказал да го направи и вместо това открил двигател от идентично Subaru BRZ, който заменил неговия повреден мотор. Алварадо разказва, че е крайно разочарован, тъй като Toyota рекламира GR86 като кола, която няма проблем да бъде карана на писта и дори се предлага с 1-годишен абонамент за събития на NASA (National Auto Sport Association).

Toyota отказа гаранция заради снимка във Facebook


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ако мине

    19 19 Отговор
    Тоя е некъв прероден Ганьо, хаха тарикат!
  • 2 българина

    30 3 Отговор
    когато от завода ти кажат да караш с тънки масла, смяна над 8000 км и липсва принудително охлаждане на маслото, става така, грес, от прегряване и спичане на маслото. икономията винаги е майка на мизерията
  • 3 1111

    38 3 Отговор
    Има откязани гаранции на новите BMW M5 и M6, заради каране на пълна газ докато колата е била студена. Всичко излиза на компютъра после при ремонта - в случая при каква температура на маслото и с какви обороти е карана колата. Та нещата вече са доста по сложни

    Коментиран от #6, #14

  • 4 Ами то

    13 11 Отговор
    Аз дачията я карам на заварка и мотора пее .Нз
  • 5 Буха ха

    18 10 Отговор
    Глупав ход на Тойота Оттук насетне купувачите ще бъдат бабичка за до магазина веднъж седмично
  • 6 Джуган

    21 6 Отговор

    До коментар #3 от "1111":

    БМВ не е това което беше. Моята стара М тройка има ограничител на оборотите докато е студен двигателя, сигурно вече не го слагат за да прецакват клиентите.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 кънчо

    18 4 Отговор
    Тойота са пълни идиоти щом става въпрос за гаранционно обслужване, явно и тук, и в щатите.
    За сведение имам нова тойота с ел. рейка, която при по-студено време буташе волана на където си иска.
    Влизаш в завой и се надяваш да не ти го избута из под ръцете, а за скърцането да не говорим.
    Според умните тикви в представителството - те вече знаели за такъв проблем, но не било сериозно или опасно, искали да се убедят, че наистина се случва преди да го оправят???
    Е явно ще чакаме до следващата зима да го правим, дано не се убия някъде по пътя дотогава.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Въй въй

    11 1 Отговор
    Това на 100 000 км ще е сменило шест двигателя!

    Чета на моята кола ще съм сменил по-малко пъти маслото за толкова километри, отколкото този двигатели.
  • 11 Антон

    16 10 Отговор
    Типично азиатска история! Същото като с нисан гтр 35, рекламират го че можел да направи еди какво си ускорение, ама при условие че дадеш ОФФ на едно копченце. Да де, само че в книжката са написали а си направил ОФФ на бутончето и се счупи нещо, гаранция няма. Ей от такива неща, продажбите на гтр не вървяха последните години, вече не се продава нов такъв в европа, жизнения цикъл му приключи и повече такова нещо няма да се произвежда. Сега гледам другата азиатска марка и тя толкова си може. Каквото и да си говорим японците изостанаха адски много както при спортните коли, те дори нямат актуални модели, така и при луксозните лимузини. Може да скачате, рипате, да слагате минуси ама това е реалността
  • 12 7472

    6 5 Отговор
    Като сакаш дрифт ше си купиш бмв, тва е положението
  • 13 Ето така се прави

    3 6 Отговор
    "Като не спазва правилата и използва колата за дрифт какво очакваш?
    16:57 03.08.2022"

    За какви правила говориш? Според фирмата:

    "Настоящото поколение на Toyota GR86 дебютира през 2021 г. и се предлага като забавна за шофиране СПОРТНА КОЛА – поне така твърди автомобилният производител. Японците посочват още, че автомобилът е създаден за КАРАНЕ НА ПИСТА, като при покупка предлага на американските си клиенти едногодишно членство в Националната автомобилна спортна асоциация (NASA)."

    В същото време Тесла продава семейния седан Тесла модел 3, като със софтуерен ъпдейт му добавя нова функционалност drift mode, като всеки може да си го включи и това не нарушава гаранцията. Даже както виждаш, стимулират собствениците да се забавляват със семейните си автомобили, а от Toyota забраняват забавленията със специално създадените за забавление автомобили, които на практика не стават за нищо друго, освен за забавление, но ако се забавляваш, отказват гаранцията.

    Сега разбираш ли защо Тесла може да разчита на дългосрочен 50% годишен ръст на продажбите, а тези на Toyota намаляват и ще намаляват дългосрочно?

  • 14 Отговор

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "1111":

    Добре не трябва ли да има защита от типа idiot-proof или въпросът тука е да приберем едни пари