Last news in Fakti

20 Август, 2022 10:30 5 186 8

Bugatti Mistral Roadster дебютира, за да сложи край на W16

  • bugatti-
  • mistral-
  • chiron-
  • w16

От колата ще бъдат направени 99 броя, всеки от които струва 5 милиона евро

Bugatti Mistral Roadster дебютира, за да сложи край на W16 - 1

Bugatti официално сложи край на ерата W16 и представи последния си автомобил оборудван с този специален двигател. Французите показаха Mistral Roadster, който ще се произведе в серия от 99 броя с цена от 5 милиона евро всеки. От Bugatti разкриха, че всеки един от автомобилите вече е разпродаден, а първите доставки ще започнат през 2024 година.

Bugatti Mistral Roadster дебютира, за да сложи край на W16

Колата е вдъхновена от Type 57 Roadster Grand Raid от 30-те години на миналия век, като това се забелязва в линиите около предното стъкло, както и монтираните върху тавана въздухозаборници. Mistral комбинира и елементи от Divo и La Voiture Noire, като например формите на светлините.

Bugatti Mistral Roadster дебютира, за да сложи край на W16

Интериорът е идентичен с този на Chiron, но с промени в използваните материали. За първи път французите използват овча кожа за панелите на вратите, докато скоростният лост е направен от солидно парче алуминий с дървени акценти. Разбира се, комбинациите на цветове и материали са изцяло по избор на клиента.

Bugatti Mistral Roadster дебютира, за да сложи край на W16

Задвижването, както вече стана ясно се осигурява от 8.0-литровия W16, който генерира 1600 конски сили. Същият двигател се монтира и в Chiron Super Sport 300+, който успя да вдигне 490км/ч през 2019 година. От Bugatti казват, че ще се пробват за подобен рекорд и с Mistral, за да го превърнат в най-бързия роудстър в света. През 2013 година от Bugatti поставиха рекорд с 408.84км/ч с Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ден

    15 9 Отговор
    Тези които живеят на наш гръб купиха всички тия колички за скромните 5 милиона.

    Коментиран от #3

  • 2 Смех

    7 12 Отговор
    Все уж край и все продъжлжават с тези разхитителни корубини,Че и 16 цилиндров двг му сложили при положение че вски 8 цилиндров го разминава.Може и 26 цилиндров да му турат от подводница
  • 3 Про100 100

    6 5 Отговор

    До коментар #1 от "Ден":

    Те парите не падат от небето, младеж...Трябва и да си ги заслужиш. От друга гледна точка, какво ти пречи да станеш предприемач? Въпросът е единствено, стиска ли ти? Защото като минеш през един два фалита ще разбереш удоволствието да се радваш на подобни играчки. Аз смятам цялата фирма за парвенющина, но имам и своя избор, а той е Кьонигсег. Първия им модел преди вече 15 години беше пълна малоумщина. За да смениш маслото, разглобяваш половината кола.... И така всеки шест месеца. За V16 няма смисъл да говоря има достатъчно инфо по форумите. Иначе самата централа на ВАГ не знае колко млрд евро да потънали в тази бездънна яма. 😆

    Коментиран от #4

  • 4 Чакай малко

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "Про100 100":

    Чакай малко как така потъват милярди в някакъв проект а за други по-важни проекти пари все недостигат.Нали по икономика ни учеха колко е важно проекта да е целесъобразен.Кой позволява тия разхищения и кой ги контролира

    Коментиран от #5

  • 5 Про100 100

    3 6 Отговор

    До коментар #4 от "Чакай малко":

    Германците са номер едно в рекламата. Ентъртеймънт, братко... 😀Ама стоката не струвала, нали външен вид има?! Вагаджиите винаги са имали пари за проекти. От скука първо си купиха Бентли. После възстановиха Бугати. И това им беше малко та си купиха Ламборгини и Дукати... Фирма с капитализация под 100млрд евро и 147млрд дългове. Ако не беше държавна фирма отдавна да са ги разкъсали.

    Коментиран от #6

  • 6 В голяма грешка си

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "Про100 100":

    Дълговете вече са им над 200 милиарда, а пазарната капитализация под 80 милиарда. И това за цялата Volkswagen group барабар с най-печелившата им компания porsche.

    Коментиран от #7

  • 7 Про100 100

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "В голяма грешка си":

    Най-печелившата фирма от групировката е MAN.... Преди пандемкята имаха 165 млрд дългове и твърдяха че са ги смъкнали до 140. Не съм поглеждал от една година какво се случва, но очевидно са затънали още повече! Това не ги правк смислен производител. Аз се придържам към използването на японска техника във всичко, което правя. Дотук не съм сбъркал. Ако имате излишни пари си купувайте немско и се гордейте с това. Аз съм ги отсвирил от 20 години!

    Коментиран от #8

  • 8 Може би са две години

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Про100 100":

    Откакто не си поглеждал. Мисля че през 2020 година теглиха 40 милиарда нови дългове за да поемат последствията от локдауните за covid

    Скоро четох статия че както Volkswagen така и Toyota имат по над 200 милиарда дългове при спадащи продажби, но пък увеличени приходи и печалби.

    Тоест надуват цените, за да компенсират по-малкото продадени бройки, но клиентите не са глупаци и това не може да продължи вечно.