Last news in Fakti

24 Август, 2022 11:23 2 562 9

VW Golf постави рекорд на Нюрбургринг

  • vw-
  • golf-
  • r-
  • 20 years-
  • нюрбургинг-
  • рекорд

Юбилейната 20 Years версия е най-бързият R модел на пистата

VW Golf постави рекорд на Нюрбургринг  - 1

Volkswagen обяви, че Volkswagen Golf R “20 Years” е успял да направи обиколка около Нюрбургринг за времето от 7:47.31 минути. Това превръща юбилейния Golf в най-бързия R модел на германската писта, но не и най-бързия Golf на Нюрбургринг. Този рекорд все още се държи от Golf GTI Clubsport S, който направи обиколка за точно 7:47.19 минути.

VW Golf постави рекорд на Нюрбургринг

Все пак, юбилейният Golf R е с четири секунди по-бърз от стандартния модел, благодарение на увеличението от 13 конски сили, което притежава над заводските 320 конски сили. Освен с рекорда, модификацията 20 Years може да се похвали и с това, че е най-мощният сериен Golf правен някога.

VW Golf постави рекорд на Нюрбургринг

Специално за постигането на рекорда е разработен специален режим на шофиране с настройки за максимално меко окачване заради релефа на пистата, както и специфични настройки на управлението и чувствителността на газта.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един

    6 0 Отговор
    И защо топ модела R е по-бавен на пистата от по-низшестоящия модел GTI, та бил той и Clubsport S? Би трябвало да е обратното, все пак е топ версията!

    Коментиран от #6

  • 2 сектант

    3 5 Отговор
    откакто почнаха да тестват коли на нюрбургинг стана като някакъв еталон за кола и всички коли станаха абсолютно еднакви и еднотипни. Може би само Дачия Дъстър се различава с различно поведение на пътя, динамика и комфорт.

    Коментиран от #4

  • 3 Факт

    3 6 Отговор
    Немски нужник
  • 4 Гост

    2 10 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Баце, Голфа е за хора естете, това не е щайга да ходиш неделята до Лидъл с нея!
  • 5 Ало

    6 4 Отговор
    TiRoc , TIRECS, Вълкодав. Както и да ги кръщават вътре пластмасата е кота кофичка от кисело мляко.
  • 6 БатП

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Един":

    И то GTI Clubsport S oт предното поколение. Справка, 310 коня, срещу 333 за този R.

    Коментиран от #8

  • 7 Тралала

    2 1 Отговор
    Кой и как е напраил измерването!? Сертифицирано ли е спямо условия, състояние на настилка,заводско тегло и тн.? Аре стига стига с тея глупости. Вчера направих обиколка на Нюрбургринг за 1.50.43 с Москвич 412-"Факти".
  • 8 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "БатП":

    Колега, мощността не винаги значи бързина. Справка - Порше…

    Коментиран от #9

  • 9 БатП

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Така е, точно това констатирам, че явно предното поколение всъщност е по-добро, след като с по-малка мощност постига по-добро време.