Last news in Fakti

12 Октомври, 2022 10:09 2 220 17

Новото M2 е тук с противоречив дизайн и доказани характеристики

  • bmw-
  • m2-
  • m-
  • 2 series

Купето запазва задното предаване и механичната трансмисия

Новото M2 е тук с противоречив дизайн и доказани характеристики - 1

След месеци на тийзъри, покрити с камуфлаж автомобили и шпионски кадри, BMW най-после представи второто поколение на спортното купе M2. Колата пристига с изцяло нов и доста противоречив дизайн, но запазва правилната формула със задно задвижване, бензинов шестцилиндров двигател и механична трансмисия. Първите доставки се очаква да започнат към средата на следващата година.

Няма как да не започнем с дизайна, който със сигурност ще измести дори техническите характеристики на колата. Папарашките снимки се потвърдиха и новото М2 наистина пристига с по-квадратни форми, като те са особено видими в предната част. Там отворите са пет на брой, като всички те имат функционална роля. Калниците са значително по-широки, както отпред, така и отзад, а предният капак е с характерна за М моделите извивка в централната част. Нови са също така праговете и дифузьорът.

Под капка работи добре познат 3.0-литров редови шестак, без хибридна помощ. Двигателят с кодово означение S58 генерира 459 конски сили при 6250 оборота в минута и максимален въртящ момент от 550 нютон метра в диапазона между 2650 и 5870 оборота в минута. Предаването, както вече споменахме е задно, а стандартно колата пристига с механична трансмисия, като опционално може да бъде добавена и автоматична ZF скоростна кутия с 8 предавки.

При модификацията с механична трансмисия, ускорението до 100км/ч отнема 4.1 секунди, докато „автоматикът“ може да се похвали с 0.2 секунди по-бързо време. Максималната скорост и при двата модела е 283км/ч. Адаптивно окачване, завиване, както и няколко режима на работа са стандартни с автоматичната трансмисия, а системата за стабилност може да бъде настройвана по желание на шофьора. Подобно на новите М3 и М4, тук също има опции, които да позволяват дрифт и дори да го оценяват, а диференциала използва подобрена маслена помпа, която да го омаслява дори и при по-тежко натоварване.

В интериора е заложено на новата iDrive 8 система на BMW с два големи извити екрана, позната ни и от други BMW-та през последната година. Седалките могат да бъдат стандартни електрически с кожа или пък карбонови с механична настройка за сваляне на теглото. Интересно ни е да разберем вашето мнение в коментарите и какво мислите за колата като цяло.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трифонов

    8 3 Отговор
    Мислим... че, като спортна кола от М дивизията, сигурно е страхотна, като повечето М-ки. Двигателят е прекрасния 58, което със сигурност е добре. Но, както и да я гледаме, дизайнът на екстериора е просто... ужасен - колата изглежда обикновена и скучна, независимо от раздутите калници и двата двойни ауспухови накрайника. И говори много за настоящия дизайнер на БМВ - някой някъде каза, че съм много талантлив млад дизайнер, някой в БМВ ме уреди да бачкам тук за безсрамна заплата и сега, когато е ясно, че от мен чеп за зеле не става, продължава да внушава на управителния съвет, че съм страхотен, за да не стане ясно колко много е издънил компанията с мен. Но много скоро всичко ще лъсне и ще се налага да си търся друга работа. Както стана едно време с Крис Бенгъл... пък за сревнение между мен и Бенгъл все пак и дума не може да става!

    Коментиран от #13

  • 2 Така е

    6 7 Отговор
    Такъв кич се харесва в основните пазари на тези марки.Културното ниво на клиентите от Китай и арабските държави е такъв.
  • 3 Притежател

    8 0 Отговор
    Двигател, скоростна кутия, задно задвижване са ни известни от предишната генерация на модела и са напълно в традициите на марката. Като изключим огромният телевизор, интериора ми харесва, а за дизайна отвън... нека феновете на БМВ да изкажат мнение.
  • 4 Така така

    4 11 Отговор
    Немски трошки не карам
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 юзерр

    3 8 Отговор
    За лятото е перфектна! За зимата пък си има quattro.

    Коментиран от #10

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ти си

    10 0 Отговор
    Я сега еко талибаните да изкочат и да почнат да обясняват как ДВГ умрял и от утре трябва да караме само електрокари .....
  • 9 Аз съм

    9 2 Отговор
    Тея таблети са отврат . ...
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Макарон

    1 2 Отговор
    Fiat 124 spyder, ти ли си?!?!
  • 12 Гост

    10 0 Отговор
    Като с бодикит от АлиЕкспрес. Самоцелни чупки, сгъвки, издутини и отвори без цялостна дизайнерска концепция. Само по емблемата и по сгъвката на задния прозорец "hofmeister kink" може да се познае, че е БМВ, а не нещо корейско или японско.
  • 13 Патурко

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Трифонов":

    Като собственик на няколко купени нови БМВ-та искам Хърватина не просто да бъде уволнен, а направо линчуван публично! Съсипа и продължава да съсипва една легендарна марка и една от малкото останали без Китайска собственост, което също е много важно и то особено в тези смутни времена!
  • 14 Фенче

    2 0 Отговор
    Интериор - брутален
    Дисплея на таблото - все едно аз съм го слагал пред блока
    Механика - точно това което трябва да има в една играчка за възрастни
    Екстериор - съсипва абсолютно цялото усещане за БМВ присъствие на пътя, изглежда недодялано, евтино и грозно.
    Последното BMW с истинско такова присъствие което като го видиш в огледалото, че идва и те хваща страх беше F80
  • 15 БСП в канала

    0 1 Отговор
    Нещо в задницата ми напомня на Хонда Сивик от последните.
  • 16 Японеца

    0 2 Отговор
    2022г, 459к.с., 550Нм, и само 4.1с до100!

    GTR 2007г. , само 3.5с до 100, най слабия сток!
  • 17 Японеца

    1 3 Отговор
    Тука само световни дизайнери са коментирали! Тик токъри умрели, за визия коментират, смешниковци!