Last news in Fakti

9 Август, 2013 10:45 38 355 19

Най-скандалният краш тест за Mercedes-Benz

  • mercedes-benz-
  • c-klasse-
  • euro ncap
Преди десетина дни ви показахме най-слабият краш тест на автомобил с марка BMW. Ставаше дума за третата серия на баварците с индекс Е36. Фаталното изпитание е проведено през 1997 година от независимата агенция EuroNCAP. Тогава баварската тройка се представя изключително зле и получава едва звезда и половина (10 точки).
Любопитното е, че през същата тази 1997 година EuroNCP прави краш тест и на Mercedes Benz C-Klasse. Още по-интересното е, че това се оказва най-скандалният краш тест за Mercedes. Оценката му е две звезди (16 точки) от пет възможни. Инженерите от Щутгарт си взимат поука, защото следващата генерация получава максималните пет звезди.
 
През 1997 година от EuroNCAP правят краш тестове на доста от тогавашните популярни модели. Ето и резултатите:
 

1.Volvo S40 - 26 т.

2.VW Passat - 19 т.
3.Opel Vectra - 18 т.
4.Renault Laguna - 17 т.
4.Audi A4 - 17 т.
4.Ford Mondeo - 17 т.
5.Mercedes C-Klasse - 16 т.
6.Peugeot 406 - 15 т.
7.Saab 900 - 12 т.
8.Rover 600 - 11 т.
9.BMW 3er - 10 т.
10.Citroen Xantia - 9 т.
 
Вижте и видеото, показващо най-слабия краш тест на Mercedes-Benz


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Vladislav Qkov

    2 12 Отговор
    e.ati harektirstiki si dali na taia tablica nai golemite kenefi zeli purvi poziciiii
  • 2 Христо Шуманов

    11 6 Отговор
    Бе не знам дали тоя модел е слаб, но се ударям 2 пъти с него и нито на мен нито на колата и има нещо...
  • 3 Valentin Trifonov

    8 4 Отговор
    Хахаха голяма реклама на. Това Волво

  • 4 Бай Иван

    5 11 Отговор
    Тази таблица е нагласена.Цедката може и да не е първа красавица ,но да е след Вектра Лагуна и Мондео ,това вече е прекалено.Пълна инсинуация.

    Коментиран от #17

  • 5 кара Лада

    6 5 Отговор
    Аз не виждам какво чудно има, в такова състояние са почти всички коли преди 2000-ната, тия преди 1990г просто по добре да не знаете какви ще са резултатите... Това е, изискванията са били едно време други, сега действат други. Една кола нова в момента продавана в Европа каквато и да е превъзхожда всичко от 90-те години, а за по стартите просто няма сравнение дори, те са като бивсквити спрямо съвременните.

    Коментиран от #12

  • 6 Emil Petev

    2 4 Отговор
    Теста на БМВ-то уж през 97год. а колата нямаше 2 еърбега каквито имат всички по това време...
  • 7 бати батев

    4 3 Отговор
    Първият автомобил от сегмент C които получава 5звезди на краш тестовете е рено лагуна 2.ЦЕ класата и 3та серия го постигнаха след около година.Това е истината може да намерите материала и да го публикувате

    Коментиран от #8

  • 8 Рено Меган

    2 4 Отговор

    До коментар #7 от "бати батев":

    всъщност Лагуната е първата кола въобще която е получавала 5 звезди за сигурност, Меган 2 е първия в класа си, който получава 5 звезди, и Рено е първата марка, на която всички произвеждани модели получават 5 звезди за сигурност. иначе за Бенца, принципно е нормално да се представя зле, но не забравяйте, че модела е представен през 1993г, а кога излизат първите Волва С40?

    Коментиран от #13

  • 9 Тодор Тодоров

    1 1 Отговор
    Скоро имаше новина за катастрофа между Дачия Логан и...Пежо 405 ако не се лъжа. Имаше и снимка. Дачията бе посмачкана, но само двигателният отсек. Нищо от пасажерският не бе мръднало. Говоря конструктивно. Пежото....предните седалки просто ги нямаше.
    Вярно, зависи от много неща, посока на удара, кой натиснал спирачки, кой не и куп още, но все пак...Глупавият Логан бе здрав, а прадядото на Пежо 508 бе останало наполовина. Новите автомобили са си друга бира по отношение на сигурноста.
  • 10 Бай Иван

    4 1 Отговор
    Не се радвайте на коли които не се мачкат!Най добрата и сигурна кола е онази за която казват.Виж колата не става за нищо а пътниците в нея са оцелели.Енергията трябва да се предаде и абсорбира,иначе я поемат пасажерите.
  • 11 Бай Иван

    1 2 Отговор
    При големите коли конструкторите си позволяват да ползват и част от кокпита за допълнително смекчаване на удара защото просто има на къде докато при автомобили от малкия клас които така или иначе нямат почти никаква защита при катастрофа държат единствено на здравата рамка около пътниците.
  • 12 Пол Мартин

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "кара Лада":

    Ti mai si dosta nekompetenten...pone si trai i ne se izlagai koi sa biskvitki i koi ne, v po starite pone ima material, za razlika ot segashnite...

    Коментиран от #18

  • 13 nevermind

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Рено Меган":

    1995
  • 14 Симеон Тасев

    3 3 Отговор
    аз лично мога да кажа понеже имам бмв е34 520 и не е зле за тея години дето е пройзвеждано,скоро си купих и мерцедес 124 който също е доста надежден като за 1990 модел такаче няма какво да говорим мерца и бавареца са най-безопасните за тея години

    Коментиран от #16

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Коломан Дремджийски

    1 3 Отговор

    До коментар #14 от "Симеон Тасев":

    Искаш да кажеш,че Мерцедес и БМВ са по-безопасни от Волво???Е тук сбърка зверски яко!!!Волво винаги е било най-безопасно.
  • 17 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Бай Иван":

  • 18 кара Лада

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Пол Мартин":

    Е това клипче показва 50 години прогрес, който е ходил малко повече на училище ще схване:
    http://www.youtube.com/watch?v=joMK1WZjP7g
    Между другото моята лада им по добри резултати от тоя Мерцедес... а е просто бюджетна кола...
  • 19 Симеон Тасев

    0 0 Отговор