Last news in Fakti

8 Октомври, 2009 15:29 2 129 2

Възраждане

  • ferrari enzo-
  • мощните-
  • апарати-
  • окачването

Всеки има свое, собствено мнение относно най-добрите автомобили, но всепризнат факт е, че италианците са тези, които правят едни от най-расовите спортни резачки. Най-яркия пример за това е компанията от Маранело, която спря производството на модела Enzo още през 2004 година, но той все още живее в сърцата на феновете. В подкрепа на последното твърдение е и новата разработка на тунинг ателието Edo Competition. Немските специалисти се спират на този модел, като имат дързостта да обърнат особено внимание на силовия тунинг. И резултатът е повече от впечатляващ.

V-образният дванайсетцилиндров двигател, който е с обем шест литра и мощност 660 к.с. е коренно преработен. Мнотирани са нови резпределителни валове, титаниеви фиксатори на клапаните и мотовилки, а цилиндровата глава е силно модифицирана. Освен това електронната програма за управление на двигателя е съвсем нова. След тази сериозна операция мощността нараства до 840 к.с., което е повече дори и от заводското чудовище FXX, разполагащо с 812 кончета под капака. Максималният въртящ момент на Edo Competition Ferrari Enzo също не е за подценяване - 780 Нм, а обемът нараства   300 см3. За да може тази мощност да не отиде на вятъра, тунинг специалистите са поработили и над трансмисията. Роботизираната скоростна кутия F1 е модифицирана и най-вече подсилена, а съединителят и маслената помпа са сменени с нови. В резултат на това смяната на предавките се извършва за 60 милисекунди - постижение по-добро с цели 50 от стандартния модел. По избор на клиента се предлагат две различни аспухни системи, като по-скъпата увеличава мощностт с 20 к.с., а звукът и може да се регулира чрез бутон от мястото на водача.

Всичко това води и до промяна в динамичните показатели на автомобила. Доработеното Ferrari достига до 100 км/ч. за 3.2 секунди, а максималната скорост надхвърля 390 км/ч.

Що се отнася до окачването, новото е дело на небезизвестната компания KW и e  сходно с това на автомобилите от сериите FIA GT. Единствено мощните спирачни апарати на Brembo са останали същите.

Промените по екстериора са свързани най-вече с олекотяване на автомобила. Освен тях роля играят и новите литиеви джанти, като в крайна сметка общото тегло е намалено на 1 265 кг - постижение, което е с цели 100 килограма по-малко.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 purvan

    7 1 Отговор
    unikalna kola,prosto i bez tynig pak si e unikalna.vpe4atlqvo6to kak sa q prerabotili i na kakvo sa sposobni nakoi hora gone6ti svur6ennosta
  • 2 arko

    2 1 Отговор
    eeeeeeeeeeeeeee... pa dotuk li trqbva6e da stigne