Last news in Fakti

14 Февруари, 2023 20:05 10 933 15

VW ID.Buzz "кацна" в България, за да обедини минало и бъдеще

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.buzz-
  • бус-
  • transporter

Вижте цените на електрическия бус

VW ID.Buzz "кацна" в България, за да обедини минало и бъдеще - 1

Volkswagen ID.Buzz вече е в България, а ние бяхме едни от първите, които успяха да се докоснат до буса на живо. Това се случи по време на стилно събитие в столицата ни, където електрическият бус бе представен в двата си варианта – ID.Buzz и ID.Buzz Cargo. Бусовете се продават от месец юни миналата година, но едва сега виждаме първите екземпляри, които пристигнаха у нас.

Още преди да влезем в залата бяхме посрещнати от редица бусове на Volkswagen от поколенията Т2, Т3, Т4, Т5, Т6, както и последната модификация с двигател с вътрешно горене – Т7. В залата пък ни очакваха новият ID.Buzz, заедно с първия бус на компанията – Volkswagen T1. Именно от там ID.Buzz черпи своето вдъхновение, представяйки ни модернизирана визия на култовия модел от миналия век в бъдещето на електрическата мобилност.

Както вече споменахме, поръчки за ID.Buzz вече се приемат у нас със стартова цена от 119 950 лева за ID.Buzz Pro с един електромотор върху задната ос и мощност от 204 конски сили. Бусът разполага със 77кВч батерия, която може да осигури пробег до 423 километра с едно зареждане според стандарта WLTP. Със същия задвижващ тракт, но в товарната модификация Cargo, цената започва от 99 950 лева. Пробегът тук достига до 425 километра. И двата буса се възползват от бързо зареждане с до 170Квт, което осигурява зареждане от 5% до 80% за около 30 минути.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 19 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЙЕСС!

    13 31 Отговор
    Наслука, бусче!
    Незаменим по планински и морски курорти, където всеки ауспух е капка лайнo в кацата с мед 🐒🍯
  • 2 Невероятно грозно

    23 22 Отговор
    Невероятно грозно
  • 3 Това е карикатура

    35 8 Отговор
    а цената е ужас, размера е мини, качеството е неизвестно
  • 4 мдам

    24 6 Отговор
    доста недолюбван на Запад...
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 дрън дрън

    7 4 Отговор
    ярина, еко е качествен автомобил във всяко едно отношение, смятан от инженери, а не счетоводители.Да се движи на метан, да има двг с нормална кубатура и малко мощност , без турбини и всякви гавна, два клапана на цилиндър и опростена електроника. Метанът е лошо горови за двигателя и за това простите двигатели от преди 30 и повече години живеят, а новите боклуци се скапват. Всичко ново е здраво само на хартия и в перфектните условия. Половин европа кара с масла и горива с ниско качество, няма как модерната талига да оцелее.
  • 7 Име

    9 2 Отговор
    Малко непродсваем ми се вижда този модел кой ли би го купил това.Може би го готвят за голрми обществени поръчки
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Голф 7

    7 6 Отговор
    Фен съм на марката имал съм всички голфове , сега карам 7-цата и съм много доволен ! Но тоя бус е много грозен тук се изложиха!
  • 10 Техно

    5 3 Отговор
    Като прочета "бързо зареждане" за 30 минути (до "легендарните" 80 %) и почвам да се търкалям от смях. Зелените клошари родиха златни "бисери".
    53 литра нафта вчера ми ги заредиха за 2 минути и имам 800 км градско на 100 %. Това би трябвало да е "ултразвуково мега гига свръхсветлинно" бързо зареждане спрямо горните стандарти...

    Коментиран от #11

  • 11 Факт

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Техно":

    И това на фаст чарджер сиреч с голямо напрежение не ми се мисли какво остава от тая батерия след няколко зареждания.На обикновен контакт си е 10 часа до 100%

    Коментиран от #12

  • 12 Техно

    6 0 Отговор

    До коментар #11 от "Факт":

    Между другото по електричарските форуми едно от най-обсъжданите неща са лъжите на автопродавците за зареждане на фастчарджъри. Масово времето за зареждане 10-80 % надвишава заложеното по каталог. И при всички производители - без изключения...
  • 13 Българин

    2 0 Отговор
    100000лв за бус ?

    Коментиран от #14

  • 14 Чеинагоре

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Българин":

    Това ще се превърне в най голямото автобразочерование на годината.
  • 15 Ганчовци дребнави, завистливи и тесногръ

    0 1 Отговор
    Бензина и дизела приключват, както парния двигател, конския впряг и каруцата... Много обичам ганчовци и простолюдието !