Last news in Fakti

18 Април, 2023 08:51 3 560 9

Volkswagen представи пряк конкурент на Tesla, който изминава 700 км с едно зареждане

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.7-
  • id.

ID.7 ще се предлага в Европа още от тази година

Volkswagen представи пряк конкурент на Tesla, който изминава 700 км с едно зареждане - 1

След като през изминалата седмица видяхме първи неофициални кадри на новия Volkswagen ID.7, сега германците официално представиха един от най-важните си модели. Електрическият наследник на Passat дебютира по време на автомобилното изложение в Шанхай, бележейки официалната си премиера в световен мащаб. Моделът ще се предлага в Европа още тази есен, а съвсем скоро ще станат ясни и цените му.

Електрическият лифтбек ще се предлага в две нива на оборудване към момента на пазарния си дебют – Pro и Pro S. Двете модификации ще се задвижват от електромотор на задната ос с 282 конски сили. При модификацията Pro той се комбинира със 77кВтч батерия, която осигурява пробег от 615 километра с едно зареждане. При върховата модификация Pro S, батерията е 86кВтч и осигурява 700 километра с едно зареждане. При Pro S модификацията се поддържа до 200кВ зареждане, докато Pro модела се зарежда с до 170кВ.

ID.7 е с дължина от 4.96 метра, междуосие от 2.97 метра и ширина от 1.86 метра без огледалата. В зависимост от оборудването, електромобилът се предлага с коефициент на съпротивление от 0.23. По отношение на дизайна, Volkswagen залага на традиционния за ID. Гамата стайлинг, както отвън така и отвътре.

В интериора промените засягат главно таблото, където една от големите новости е дисплеят пред водача. Той вече е по-малък и е вграден в таблото, точно зад кормилото. Стандартно всички модели пристигат с хед-ъп дисплей с виртуална реалност, който може да се контролира от сензорните бутони върху волана. В средата пък е разположен 15-инчов екран, който е идентичен с вече познатата ни конфигурация от други модели, но с по-големи размери.

По отношение на комфорта се предлагат различни асистенти като например Travel Assist или пък усъвършенствания гласов асистент, който може да контролира всички системи в автомобила. Наличен е и масаж, както и най-усъвършенстваната климатична система поставяна някога във Volkswagen от времето на Phaeton. Наличен е и панорамен таван.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Янек

    16 4 Отговор
    Чао народна кола, здравей безлично дърво за кар шеринг
  • 2 Факт

    21 5 Отговор
    Разделете изминатите км на две за да получите горе долу реалният пробег

    Коментиран от #5

  • 3 Айзомби

    12 9 Отговор
    Верно тея фолксвагенчета са си грозни , но това направо уби рибата.Кой им е дизайнера на тея нз,трябва незабавно да се уволни.
  • 4 Офф

    13 2 Отговор
    китайските коли по симпатични и от вън и от вътре, какво става ?

    Коментиран от #6

  • 5 С климатроника

    9 1 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    разход около 20kW на 100км.
  • 6 Любопитен

    5 8 Отговор

    До коментар #4 от "Офф":

    Дай пример за някоя "по-симпатична" китайска кола.

    Коментиран от #7

  • 7 Българин

    6 2 Отговор

    До коментар #6 от "Любопитен":

    Ами потърси автоизложение Шанхай 2023.И ще видиш.Най големият производител на ел мобили е Китай произвежда повече от останалия свят.

    Коментиран от #8

  • 8 Любопитен

    3 7 Отговор

    До коментар #7 от "Българин":

    Това ли ти е отговора? Ясно.
  • 9 успех

    4 1 Отговор
    За 4ти път - VW ще прави конкурент - убиец на Tesla. То не беше Audi E-Tron, после ID3, после ID4. Тайкан не го броя защото е в малък тираж. Всичките бяха доста проблемни и се продаваха главно в Германия. В ID 7 не виждам нищо ново, освен обещания за доста добър пробег. Това го имаше и при предишните, но реалноста беше доста отрезвяваща. Е, винаги има хора които ще се вържат.