Last news in Fakti

5 Май, 2023 10:33 9 889 23

Продава се изключително рядка 124-ка за „разбирачи“

  • mercedes-
  • bmw-
  • e60-
  • amg-
  • 124-
  • w124

От специалното AMG са направени само 45 броя

Продава се изключително рядка 124-ка за „разбирачи“ - 1

Ако попитате някой от по-младото поколение на коя марка принадлежи означението „Е60“, то е много вероятно да получите отговор, че това е означението за 5 Series произвеждана между 2003-та и 2010-та година. Ако зададете същия въпрос на някой фен на Mercedes, oбаче, то отговорът който ще получите вероятно ще е доста по-различен.

Около 20-тина години преди появата на 5 Series, означението Е60 се използва от Mercedes за един изключително рядък модел от AMG серията, който е направен в тираж от не повече от 150 броя. Става въпрос за наточена версия на легендарната 124-ка, базирана върху стандартния модел и разполагаща с 6.0-литров бензинов осмак.

Сега в интернет пространството се появи обява за такъв автомобил и то с още по-рядкото оборудване AMG Technik-Paket, което е поставено само на 45 автомобила от завода на германците. Колата е направена за Европа, но в момента се намира в САЩ, където търси своя нов собственик.

Сивият седан е оборудван с 6.0-литров осмак с мощност от 375 конски сили и 582 нютон метра, които се предават единствено към задните гуми. Отличителни за модела са по-широките калници и лайсни, различните брони, електрическите огледала, шибедаха, както и чистачките на фаровете. Конкретния автомобил е получил и няколко модификации като задно гърне на Remus, както и неоригинален волан.

В обявата се споменава, че по колата има някои забележки като следи от камъчета, както и корозия на няколко от скобите в двигателния отсек и няколко от гайките. Наскоро колата е преминала и дино тест, който е показал мощност от 330 конски сили и 594 нютон метра въртящ момент.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 37 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Ха ха ха

    14 24 Отговор
    Джендърите караме ладички

    Коментиран от #17, #19, #22

  • 3 Никси

    15 24 Отговор
    само че това на снимката е Мерцедес 124 Е 500 Чочоне V8, Е 60 мисля че е V 12 цилиндъра !!!.

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Лнжкк

    33 2 Отговор

    До коментар #3 от "Никси":

    Баш е60 е. Припомпано Е500 представлява
  • 5 Иванов

    29 0 Отговор

    До коментар #3 от "Никси":

    6.0, V8. Доработено от AMG преди тунинг студиото да стане собственост на Mercedes.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Никси

    11 1 Отговор

    До коментар #5 от "Иванов":

    може , сигурно може и да съм сбъркал за има едни ретки модели Е7.3 пак е 124-ка те трябва да са V12 както е S600SEL W140 със същия мотор , незнам гледах го на клип в тубата Е500 е 326 к.с , а това е надуто с близо 50 коня Е60-то !!!.

    Коментиран от #16

  • 7 Никси

    11 1 Отговор

    До коментар #5 от "Иванов":

    добре де , нали нещо беше доработвано и от Порше заради широките калници което не е могло да мине на поточната линия или става въпрос за чочето и също е барнато от AMG? !!!.

    Коментиран от #8

  • 8 Нарухито

    23 0 Отговор

    До коментар #7 от "Никси":

    Най-напред Е500 се произвежда на поточната линия на Порше, а после това Е500 се изпраща на AMG и те го доработват допълнително.
    Това е нещо като доработка на доработката на W124.

    Коментиран от #9

  • 9 Никси

    10 0 Отговор

    До коментар #8 от "Нарухито":

    Благодаря ти за инфото 👍👍👍👍👍!!!.
  • 10 Хахаха

    5 4 Отговор
    Волана е оригинален на АМГ
  • 11 Да ама не

    2 11 Отговор
    То хубаво, но един автомобил не се състои само от двигател. Не е същият като онзи със звездата върху радиаторната решетка. Слаба ламарина и лоши бои. Ръждата ги надвива бързо, особено в агресивна среда.

    Коментиран от #13

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Никси

    16 3 Отговор

    До коментар #11 от "Да ама не":

    ще ръждяса ако всеки ден вместо у каруцата товариш тор у багажника , или ходиш на мандрата за суроватка за прасетията , кви глупости дрънкаш , я ми покажи един гаражен такъв автомобил дали е изгнил , освен зимата всеки ден си му е..л бойната слава , тогава самата ламарина е била качествена на купето , сегашните като ги пръскат с керамични бои да не мислиш че са по здрави и ги къпят у вани уж от корозия , защо тогава това колко старее му се качва цената в световен мащаб , а на новите спада ??? !!!.

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 На 210-ката

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "Никси":

    слагат 7.3 V12, както и на R129 и W140 и мисля някои CL-и…. в основата е мотор М120 с работен обем 6.0, 7.1 и 7.3

    Коментиран от #18

  • 17 АДОЛФ

    12 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ха ха ха":

    Време е да минавате на Ситроен 3 цилиндъра 😃😃😃😄
  • 18 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "На 210-ката":

    👍👍👍👍👍👍👍👍!!!.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 кольоо

    1 3 Отговор
    Веднага даму сложат разпънка на ботушите че тоя мотор събира коша.😊
  • 21 Това

    0 2 Отговор
    Добре оди ама нема части или ако има са скъпи
  • 22 Мустафа МАН аф

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ха ха ха":

    Искаш ли да ти покажа леглото на ман щом си джендърчу
  • 23 Ехххххххх

    1 0 Отговор
    Поне можем да ги гледаме тук. Но да ги имаме тез трябва да минат 30г.поне но пък аз ще съм в историята