Базираното в Германия тунинг студио Ruf Automobile избра Монтерей 2023 г., за да представи най-мощния си модел досега - CTR3 Evo. Суперавтомобилът получава средно разположен шестцилиндров двигател и преработена каросерия, която запазва стилистичните препратки към Porsche. Първоначално Ruf CTR3 бе представен през 2007 г. като суперавтомобил със средно разположен двигател, базиран на Cayman, а през 2012 г. последва подобреният CTR3 Clubsport.
Олекотената каросерия с нетрадиционни пропорции е изработена от кевларен композит. Предната част все още прилича на тунинговано Porsche 997 с различна броня и по-широки калници, докато задната част е с изцяло променен дизайн, като са заменени задните светлини с кръгли под ново и "автоматично разгъващо се" задно крило. Отдолу има голям дифузьор, изработен от въглеродни влакна, в който са разположени четирите изпускателни тръби. Както и при предишните модели CTR3, няма задно стъкло, тъй като тази зона е заета от вентилирания капак на двигателя.
Модернизираният 3,8-литров шестцилиндров двигател с две турбини генерира 800к.с. и впечатляващ въртящ момент от 990 нютон метра. Снимките на интериора разкриват 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител, въпреки че в списъка с опции може да бъде включена и механична.
Ruf не съобщава техническите характеристики, но увеличаването на мощността в сравнение с Ruf CTR3 Clubsport означава, че той вероятно ще бъде по-бърз. Имайте предвид, че Clubsport ускорява от 0-100 км/ч за 3,2 секунди, преди да достигне максимална скорост от 380 км/ч. Най-мощният Ruff получава карбон-керамични спирачки с диаметър 381 мм и жълти шестбутални апарати. 20-цоловите алуминиеви джанти с централно заключване на Ruf са боядисани в синьо. По данни на Autocar, цените ще започват от около 720 хиляди евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Не съм впечатлен
Коментиран от #2, #10
18:49 17.08.2023
2 Даа, да
До коментар #1 от "Не съм впечатлен":
даже е слабо..Хора, вие наред ли сте и от какво слизате…ако изобщо слизат от нещо???
При положение, че на всичко под 9 сек до 100 и започвате да дюдюкате….
Коментиран от #3
23:33 17.08.2023
3 Факт
До коментар #2 от "Даа, да":
А ми слабо е за колко прави куотърмяйл едва ли слиза под 10-11секКоментиран от #4
10:27 18.08.2023
4 Факт
До коментар #3 от "Факт":
е че абсолютно нищо не разбираш…. дори и не знаеш и нямаш идея какво е като усещане 10-11 секундна кола, нито и как се подготвя такава….Тресла прави ли 380+ максимална…???
Пак те питам-от какво слизаш???
Детска работа….
Коментиран от #5
11:15 18.08.2023
5 Факт
До коментар #4 от "Факт":
Числата са си числа.А Кьонигзег прави бая над 400Коментиран от #6
11:47 18.08.2023
6 Факт
До коментар #5 от "Факт":
е че пускаш едни голи изхвърляния и до там…Е и?
Ти с по-бърза кола ли си, да ръсиш “компетентни” мнения или си просто на 15!??
Коментиран от #7
13:33 18.08.2023
7 Факт
До коментар #6 от "Факт":
Числата чидла ли са ти кво караш бе сапол.Коментиран от #8, #9
14:28 18.08.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Кое е
До коментар #7 от "Факт":
факт бе мар сол!???По-бърза от твоята карам-казвай къде да те препарирам???
18:57 20.08.2023
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Зелено
18:18 30.08.2023