През май месец тази година най-големият кросоувър на Honda за Европа направи своя официален дебют на Стария Континент, разкривайки ни позната визия и нови опции за задвижване. Официалната премиера на модела се състоя през юли месец 2022-ра в САЩ, а едва 10 месеца по-късно колата бе представена и в европейската си версия по време на специално събитие в центъра за разработки на марката в Мюнхен.
Външно европейското CR-V се различава единствено по броните, които са малко по-издължени в долната част, както и в решетката, която е специфична за хибридните модели. Интересно решение на Honda е да бъдат оставени така наречените сайдмаркери или малките рефлектори върху бронята, които са задължителни за всички автомобили в САЩ.
Друга голяма разлика е наличието на отвор за зареждане в предния ляв калник, който е наличен единствено при плъг-ин хибридната конфигурация, която за първи път се появява в Европа. При нея се разчита на 2.0-литров бензинов двигател и два електромотора, които към момента са с неясна мощност. Знаем, че при тази конфигурация може да изминете до 82 километра на ток, а батерията да бъде презаредена в рамките на 2.5 часа. Налична е и традиционна хибридна версия също с два електромотора и 2.0-литров двигател, като тя генерира 184 конски сили за електромотора и 148 конски сили за бензиновия двигател.
От скоро моделът се предлага и у нас и към момента той може да бъде открит единствено в традиционна хибридна версия с 2.0-литров VTEC двигател по цикъла на Аткинсън. Моделът се предлага в изпълнение Elegance с единично задвижване на цена от 92 990 лева или същото ниво на оборудване, но и 6 хиляди лева по-висока цена. Налична е и върхова за момента версия Advance AWD, която пристига с цена от 107 990 лева.
Нивото Elegance се предлага с оборудване включващо:
• Система за безопасност Honda SENSING
• Джанти от алуминиева сплав 18“ в сив цвят Shark Grey
• Инфоразвлекателна система Honda CONNECT
• Стъклен панорамен покрив
• LED светлини
• Електрическа врата на багажника
• Камера за обратно виждане
• Предни и задни сензори за паркиране
• Система за автоматично превключване на къси / дълги светлини (HSS)
• Четири режима на управление (Econ / Sport / Normal / Snow)
• Електрическо регулиране на шофьорската седалка
• Безжично зарядно
• Безконтактно отключване и запалване
• Дигитален дисплей за шофьора
Advance добавя:
• Камера с няколко перспективи
• Адаптивен светлинен сноп
• Електрическо регулиране с памет за шофьорската седалка
• Head Up Display
• Отопляеми задни седалки
• Отопляем кожен волан
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ФЕН
Коментиран от #13, #16
14:15 18.09.2023
2 Не благодаря
Коментиран от #4
14:16 18.09.2023
3 Като на старите москвичи
Коментиран от #11
14:19 18.09.2023
4 ФЕН
До коментар #2 от "Не благодаря":
Новия москвич няма ръжда ...не го хваща таз гадост! Умира преди да се появи! Така каза Путин14:20 18.09.2023
5 ТЪНКА ЛАМАРИНА
Коментиран от #17
14:21 18.09.2023
6 Консерва на колела
14:22 18.09.2023
7 Вятъра
14:24 18.09.2023
8 Тотален кашон
14:26 18.09.2023
9 123456
Коментиран от #10, #33
15:10 18.09.2023
10 Като всяка друга кола
До коментар #9 от "123456":
Е ти ремъци, масла, окачване, спирачки не правиш ли? Или си повече писател от колкото шофьорКоментиран от #26
15:34 18.09.2023
11 Димитър
До коментар #3 от "Като на старите москвичи":
Вероятно тази, на която си го правил километражът е показвал 140 к, когато си я купил на 13 години, а всъщност е била на 700 000 км.Коментиран от #12
15:38 18.09.2023
12 Тити
До коментар #11 от "Димитър":
Написаното то теб показва само колко не си запознат с двигателите на хонда15:41 18.09.2023
13 ДА ВИ ОСВЕТЛЯ
До коментар #1 от "ФЕН":
Тойота са по-качествени и надеждни от Хонда.16:01 18.09.2023
14 Браво цената в Канада
17:47 18.09.2023
15 Кой не е разбрал?
Не случайно че значително ги изпреварват по броя на продажбите.
18:26 18.09.2023
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 СНН
Коментиран от #34
18:39 18.09.2023
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Американец
Коментиран от #35
20:21 18.09.2023
21 Един
02:14 19.09.2023
22 Ххх
Коментиран от #24
07:23 19.09.2023
23 САЙБЪР
07:30 19.09.2023
24 Инфлация...
До коментар #22 от "Ххх":
2015 я купих чисто нова за 62.800- 2.2 дизел, автомат, предпоследно ниво на оборудване. Сегашните цени ми изглеждат ужасно високи.08:20 19.09.2023
25 Специалист
09:17 19.09.2023
26 123456
До коментар #10 от "Като всяка друга кола":
Описаните от теб дреболии се наричат консумативи - ти и от тях ли се оплакваш! Когато един химикал се изпише сменяш пълнителя и не се оплакваш , а продължаваш да пишеш. И карам - с Хондата около 100 000, с други коли - още 300 000. Как е ....мрънкач - скакай у гоуфу и дай ряз ...10:30 19.09.2023
27 Мани мани
Коментиран от #31
12:37 19.09.2023
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Щеро
До коментар #27 от "Мани мани":
Карай си ладата тогава15:25 19.09.2023
32 Българин
Коментиран от #36
13:32 20.09.2023
33 Кочо Честименски
До коментар #9 от "123456":
Супер! Ще си взема новия модел! Аз ще зареждам, ти ще ми свиркаш, нали!?03:25 26.09.2023
34 Кочо Честименски
До коментар #18 от "СНН":
Пучти успя да умагьосаш кобрата ми да ни тъ наплюй ф лицету!03:29 26.09.2023
35 Кочо Честименски
До коментар #20 от "Американец":
Фкой штат, ковро?03:31 26.09.2023
36 Кочо Честименски
До коментар #32 от "Българин":
И ас искан да отфора на колешка мажа двегатела и!03:34 26.09.2023