Last news in Fakti

18 Септември, 2023 16:52 3 007 16

VW спира производството на коли в един от заводите си

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.3-
  • производство

Фабриката в Дрезден ще пренасочи работата си

VW спира производството на коли в един от заводите си - 1

Volkswagen Group планира да спре производството на автомобили в завода си в Дрезден след повече от 20 години, съобщи Automobilwoche. Заводът, в който през миналата година бяха произведени 6500 броя от електрическите ID.3, ще продължи да работи с неопределен за момента капацитет, а неговите около 300 работници ще получат други задачи, твърдят от изданието, без да разкриват произхода на информацията.

Миналата седмица VW съобщи, че съкращава временно работници в завода си в Цвикау, основната фабрика за електрически превозни средства в Германия, след като постепенното прекратяване на субсидиите в страната доведе до спад в търсенето на електрически автомобили. Съдбата на около 2000 допълнителни временни служители остава неясна. Фабриката е разположена в непосредствена близост до стария град на Дрезден и е открита през 2002 г. Концепцията на завода включва характерната витрина, където клиентите да се запознаят с крайното сглобяване на своя автомобил.

Фабриката е била любим проект на бившия шеф на VW Фердинанд Пиех, който почина през 2019 г. Първоначално в там се произвежда луксозният VW Phaeton, по-късно e-Golf, а от 2021 г. - ID.3. През 2022 г. там са произведени около 6500 бройки от електрическия автомобил - т.е. по-малко от десет процента от доставения в световен мащаб ID.3. Общо от 2022 г. насам в Дрезден са произведени около 150 000 автомобила.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мис Нидерландия

    29 3 Отговор
    Така работят санкциониращите

    Коментиран от #3, #7, #15

  • 2 Гост

    23 1 Отговор
    след като постепенното прекратяване на субсидиите в страната доведе до спад в търсенето на електрически автомобили. ------- Това беше прогнозирано от антиелектриците, но тукашните двама "експерта" твърдяха, че нямало как да окаже влияние.
  • 3 Гост

    30 2 Отговор

    До коментар #1 от "Мис Нидерландия":

    Санкциите работят...... с рикошети към санкциониращите.
  • 4 да де

    27 2 Отговор
    Това е само началото.
  • 5 Дааа

    10 3 Отговор
    Така става, когато вместо инженери, колите ги проектират счетоводители. След тфс тфси, не искам да виждам тези консумативи... двигателя ...консуматив, сменя се на 150000 км.
    Техни са си, не стават и за секънд хенд.
  • 6 следват и други заводи

    16 3 Отговор
    това е неизбежно,работата на групата ще се свие наполовина и повече от половината персонал ще остане на пътя ,следствие кризата от политическите решения на германия

    Коментиран от #11, #12, #13, #14

  • 7 Българин

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Мис Нидерландия":

    Какви коли произвеждат санкционираните?

    Коментиран от #16

  • 8 Гост

    6 0 Отговор
    Свиват производството на електрокарите.За нов Фолксваген с ДВГ се чака година.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Мнение

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Мис Нидерландия":

    Авто цензурата тук е ненормална, зависимите откачиха...

    Това бе целта на Шв @@б и компания по време на фору ма в Д@в ос, още преди десетилетие!
    - На първо място искат да се запазят като основен световен хе ге мон, диктуващ какво ще се случва по света (дори с ур .дливи методи, като в0йни, б0лести и др);
    - Горното няма как да се осъществи с текущия външен дълг на ф@щ, който надвиши 30 трилиона долара (за сравнение през кризата от 2008ма дългът им бе едва няколко трилиона);
    - За да не сч упят световната финансова система решиха да затв@рят хората по домовете им и да ги в@к сат (да ги пона малят като количество), както и да подк лаждат нови в0йн и, защото най-много пари има в лекарс твата и оръж ията;
    - Няма как със силна икономика на ЕС да се оправдае зеления амбалаж на ф@щ и затова решиха да жер тв@т цяла Европа (ако се наложи), за да запазят хеге мони ята си (помним кой в.риви севере н по ток);
    - Горните факти не могат да се осъществят, ако начело на държавите в ЕС (с малки изключения) не стоят разни чуч ела без собст вено мнение и зави сими към кинтите...

    Всичко това можеше да бъде предотвратено, ако някой влиятелен бе сложил таван на печалбите на корпоративните акционери! Сега шепа хора се взеха за г0сподари на света!
    Няма империя на злото която да вил нее вечно, накрая всички си плащат!
  • 16 Мнение

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Българин":

    Правилният въпрос е, какво стана с икономиката на санкционираните?!
    Ами според международните финансови организации, икономиката на Русия расте (макар и бавно), въпреки самоубийствената политика на ЕС!

    Оказа се още, че ядреното гориво от Уестингхаус се произвежда от уран с произход - Русия!

    Така, че задокеанските фашисти продължават да търгуват с Русия, но на ЕС това се забранява, защото икономиката на стария континент дръпна твърде много!!! А печатницата на целена тоалетна хартия не може да смогне с дълга!