Last news in Fakti

18 Ноември, 2023 13:10 1 851 25

VW намали производството на ID.3 и Cupra Born

  • vw-
  • born-
  • id.3-
  • производство-
  • cupra

Мярката е временна

VW намали производството на ID.3 и Cupra Born - 1

Volkswagen намали производството на ID.3 и Cupra Born за втори път в рамките на няколко месеца поради намаляващото търсене на двата модела и на електромобилите като цяло.

Германски медии разкриха, че автомобилният производител е намалил производството в хале 5 на завода в Цвикау, Германия, където се произвеждат ID.3 и Born, от три на две смени. Въпреки че VW не съобщава колко по-малко ID.3 и Born ще бъдат произведени поради това съкращение, компанията твърди, че този ход "гарантира продуктивната работа и бъдещата жизнеспособност на обекта".

Автомобилният производител спря производството на ID.3 и Born от 2 до 13 октомври в завода в Цвикау, а също така спря производството на ID.3 в завода в Дрезден от 2 до 16 октомври. Миналия месец VW също така временно спря производството на ID.4, ID.5, Audi Q4 e-tron и Audi Q4 Sportback e-tron в завода в Цвикау поради ограничен капацитет, съобщава Auto News.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Форд Пума🤡

    19 3 Отговор
    Нас какво ни интересува...

    Коментиран от #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 тъй шъй

    27 2 Отговор
    Ще намаляват и производство и цени и когато станат поне 20% под двг и хибриди, може да се надяват на продажби. То само с една пъргавина пазар не се печели.
  • 4 соломон напасания

    22 2 Отговор
    Още ще намалявате производтсвата защото губите пазари .

    Всъщбост това са ваши проблеми и е най малкото което ме интересува или пък за което бих се трогнал
  • 5 гледайки сериозно

    14 7 Отговор

    До коментар #1 от "Форд Пума🤡":

    Принципно ни интереесува ( когато немците са под вода ние няма как да сме изплували ) но има и друго мнение , може би колкото по скоро потънат толкова и нас по малко ще повлекат ......

    Коментиран от #7

  • 6 Тоз

    17 1 Отговор
    Пък едни дето произвеждат коли с последователно запоени батериики се оплакват от загуба на бройка 20-30х. долара. Съжалявам но да са мислили.
  • 7 Коментатор

    19 5 Отговор

    До коментар #5 от "гледайки сериозно":

    А има и трето мнение!

    Глобалягите решиха да няма средна класа (че хората са прекалено независими и голяма част от тях имат собствено мнение).
    И как да премахнат това тяхно препятствие (пречещо им да превърнат сценарий като от филма "Дилъри на време", в реалност), ами чрез войни, вируси и "еко"-тероризъм!
    Та имайки предвид случващото се и вече случилото се, тези същите (трилионерите зад корпорациите, определящи бъдещето на човечеството в град Давос) определиха т.нар. "зелена сделка" за възстановяване от ковид, да включва задължително преминаване на автомобилните производители от двг към ел коли на последователно свързани батерии от gsm-и, които са скъпи, ненадеждни, без втора употреба, с намален пробег през зимата и захранвани от световна енергетика, с преобладаващо производство на ток от въглища?!

    Така, че не се учудвайте, че почти никой не желае съвременните им ел автомобили!
    Целта е съвсем друга и към момента я постигат!

    Коментиран от #8, #10, #16

  • 8 симо

    8 2 Отговор

    До коментар #7 от "Коментатор":

    Еко диктатура !!
  • 9 Пилот на Ферари

    23 0 Отговор
    Да намалят цената , не бройките . С тия цени ще минат и на една смяна от 4 часа .

    Коментиран от #17

  • 10 ха ха

    10 3 Отговор

    До коментар #7 от "Коментатор":

    Заводите за електрокари произвеждат с 40% по-малко работници. Сега се оказва, че и произвеждат по-малко. Така повече германци ще са на пазара на труда. И това е добре, защото в следващите години ще е нужна работна ръка за оръжейните заводи и хора за армията. Давос наистина си постига целта.

    Коментиран от #11

  • 11 Мхм

    5 6 Отговор

    До коментар #10 от "ха ха":

    И какви оръжия прави германция.

    Коментиран от #12

  • 12 ха ха

    6 5 Отговор

    До коментар #11 от "Мхм":

    Верно ли питаш? Че и 2 плюса са ти сложили! Леопарди, Тауруси, Ириси и самоходни гаубици (най-добрите) като за начало... Да не говорим, че и още много други ще им се наложи да произвеждат в близките години, защото на Европа се налага да се намеси по-сериозно в изпълнението на отбранителните задачи на Запада.

    Коментиран от #13

  • 13 Мхм

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "ха ха":

    Е ти верно ли мислиш че само немция прави оръжие.То за тва половината свят купува Корейкси гаубици а другата половина френски Сизър къде ги тия немските само те си ги ползват.Танкове лаопард та те руснаците ги подпалиха същите а ония по джапанките Меркавите което е същото.Румъния избра Ейбрамс щото знаят леопардите колко стават.Ирис т какво е това марка бира ли.Целият свят купува Насамс
  • 14 Пука ми

    5 1 Отговор
    В морето вятър колко щеш. Опъвам платната и ни гориво ми трябва ни ток.
  • 15 Мхм

    10 1 Отговор
    И къкво се оказа че ако няма субсидия никой ги некупува
  • 16 тъй шъй

    6 11 Отговор

    До коментар #7 от "Коментатор":

    Ей тоя колективен запад сте го отписали от 100 години, болшевиките. Ама 100 години гние и пак остава най- най-доброто място за живеене, само вече не можете да отидете и да видите как е. Е и по възможност не като гроздоберачи. За такива никой не е казвал, че са добре.
    И тази грешка- батерийните коли ще бъде преодоляна и забравена, защото безгрешни са само в Кремъл и Пхенян.

    Коментиран от #18

  • 17 Коментатор

    8 4 Отговор

    До коментар #9 от "Пилот на Ферари":

    И да намалят цените, ефектът няма да бъде същия като при конвенционалните автомобили!
    В момента купуваш автомобил с двг (колкото и за малко километри да е проектиран), свършва му гаранционния период и започват проблемите, НО дори целият двг да му смениш, цената ще бъде далеч под цената на нова батерия от 70-100kW!
    Т.е. дори некачествените нови конвенционални автомобили (умишлено проектирани само за гаранционния период, с вложени к-ти главно от пластмаса, щото капитализмът е алергичен към потребителски застой), са няколко пъти по-добри от съвременните електрички!
    Следователно, няма толкова много мазохисти по света, които да се разделят с 5 цифрена сума в евро, понеже както споменахме, пазарът втора употреба на "модерните" електрички клони към 0!
  • 18 Коментатор

    8 4 Отговор

    До коментар #16 от "тъй шъй":

    Когато изводът Ви за "колективния запад" се свежда само до "най-доброто място за живеене", а инакомислещите определяте като "болшевики", то мога да изразя единствено съжаление по Ваш адрес!

    Защо твърдя горното ли?!
    Ами много просто (описано е от редица известни и неизвестни журналисти и всякакви др свободни хора), когато благополучието ти изисква ограбване на ресурсите от трети страни (като Афганистан, Ирак, Либия, Сирия, Йемен, ЮАР и мн др), а междувременно по пътя към целта избиваш милиони (буквално) мирни хора, то няма как онова да го определиш като "най-доброто място за живеене"!!!
    Питате защо ли?! Защото всичкото зло, особено това в големи мащаби, се заплаща един ден с лихвите!

    С други думи, някои страни като тези от Африка, близкия изток, източна Европа и др, които живеят по-бедно, но пък не създават нови и нови войни, крадейки ресурсите на други, са много пъти по-достойни от т.нар. колективен запад!

    И не, не съм нито путинист, нито байдънист!
    Българофил съм, а също така и голям привърженик на ДОБРОТО, ИСТИНАТА И СПРАВЕДЛИВОСТТА!

    Коментиран от #20, #21

  • 19 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 0 Отговор
    Абе там е правено Трабито, което карах БЕЗ ДА ЧАКАМ РЕД‼️
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 тъй шъй

    3 4 Отговор

    До коментар #18 от "Коментатор":

    Редакцията пак взе страна на пролетариата и трие. Така е със свободата на словото в БГ. Ми не сме още Северна Корея. Иначе нецензурни приказки се леят и няма реакция. Четирихилядници редят коментар след коментар- няма триене.
  • 22 нднднддн

    4 1 Отговор
    По-добре да свали цените, за да няма търсене цената е висока и качеството ниско.
    Една батерия, електромотор и четири гуми с джанти не може да струват 100 000лв и отгоре.
    Има умишлено завишаване на електрическите автомобили, производствената им стойност е много ниска, понеже повечето се правят с рециклирани и евтини материали.
  • 23 Гост

    3 3 Отговор
    Тесла се гласи да прави по 20 милиона електрокара годишно,които няма кой да ги купи.

    Коментиран от #25

  • 24 Тоз

    6 1 Отговор
    Ако масово таксиметрови фирми почнат да използват елколи, това ще е някакъв съвсем начален сигнал за смисъл от тях. Засега масово в Европа се използват хибриди за такси. Малко странно при тези облекчения там защо няма елтаксита или са малко.
  • 25 Така е

    2 3 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Днес няма кой да ги купи, но като гледаш тенденцията включително в тази новина, пазарният дял на електромобилите расте с един и същ темп и даже се забавя, като вече се продават по 20 милиона електромобила годишно.

    Тоест всяка година ще се произвеждат все повече електромобили, но производството на стогодишните още сега започна да буксува и да намалява, въпреки че предлагат десетки модели и голям избор, за разлика от Тесла, която със своите два продаваеми модела продължава да увеличава продажбите и е най-продавания автомобил в света, въпреки че струва два пъти повече от следващите в класацията.

    Как ли ще се продажбите на два пъти по-евтиният модел на Тесла? А на микробусите автобусите камионите пикапите и баничарките на Тесла?