Last news in Fakti

18 Декември, 2023 12:43 5 770 19

Новият Tiguan вече се продава в България. Ето и колко струва

  • vw-
  • volkswagen-
  • tiguan

Цените започват от 73 хиляди лева

Новият Tiguan вече се продава в България. Ето и колко струва - 1

По-рано тази година Volkswagen представи третото поколение Tiguan, което пристига с изцяло нов дизайн, нови технологии и по-големи размери. Новият Tiguan е с 32 мм по-дълъг и вече достига 4551 мм. При височината подобрението е от едва 5 мм и достига 1640 мм спрямо предшественика си. Ширината от 1 939 мм и междуосието от 2 681 мм остават непроменени. Въпреки че кросоувърът е станал само малко по-дълъг, багажникът нараства с 33 литра и вече е 648 литра при натоварване до височината на облегалките на задните седалки. Пространството над главите се подобрява с още 9 мм отпред до 1058 мм)и с 10 мм отзад до 1022 мм.

Интериорът е изцяло нов, както за Tiguan, така и за Volkswagen, макар да виждаме някои подобни на ID. моделите елементи. В средата е разположен голям дисплей, който се допълва от 10-инчов дигитален километраж пред водача. Лостът за превключване на предавките също е изместен и вече се намира зад волана, а на негово място е поставено копчето за увеличаване на звука.

Предлагат се две хибридни опции със системна мощност 201 к.с. или 268 к.с.. Тези модели използват и батерия с капацитет 19,7 киловатчаса, която може да осигури пробег само на електричество до 100км. Зареждането вече достига до 50 кВ, когато Tiguan е свързан към бързо зарядно устройство. Съществуват и варианти с мек хибрид. Те комбинират 1,5-литров четирицилиндров двигател и 48-волтов стартер/генератор и мощност от 130 или 150 конски сили.

Третото поколение на Tiguan предлага и 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, чиято мощност е 201 к.с. или 262 к.с.. Все още съществуват и опции за дизел с познатия 2.0-литров двигател с мощност 150 к.с. или 190 к.с.. Опционално е налично и задвижване на четирите колела.

У нас за момента не са налични всички опции, като се предлагат бензиновите и дизеловите двигател с мощност между 150 и 190 конски сили с автоматична седемстепенна трансмисия. Цените за базов модел започват от 73 193 лева за ниво Life, 78 733 лева за ниво Elegance и 95 454 лева за R-Line оборудване със 190 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мишо

    48 2 Отговор
    40 хиляди евро за автомобил! И после всяка година по още 6 хиляди лева за застраховка. Не са добре тия хора!

    Коментиран от #8, #17, #18

  • 2 ФАКТИ

    33 8 Отговор
    Вие луди ли сте, с материали 6 употреба. Навремето мачкаха колите и ги рециклирана в перални, сега мачкат същите перални и ги рециклират в коли. За 10 000 лева w211 с всички екстри и тва е...

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Един

    23 15 Отговор

    До коментар #2 от "ФАКТИ":

    В нормалния свят W211 са отдавна претопени,само тук парвенютата се отъждествяват с подобни антики.
  • 4 Мхм

    9 10 Отговор

    До коментар #2 от "ФАКТИ":

    И след време как му намираш части и доколко качествени биха били те
  • 5 ....

    13 12 Отговор
    За тези пари, по-добре Субару Форестър, или Тойота Рав4.

    Коментиран от #7

  • 6 Румен Американеца

    30 4 Отговор
    Цените почват доста нависоко, и като прибавиш 4х4 и мек хибрид, ще станат по-виаоки от Лексус, който е на светлинни години по качество и лукс в сравнение с този гюм
  • 7 Баш Батка

    12 10 Отговор

    До коментар #5 от "....":

    CVT строшена кутия срещи боксеров мотор, който едва ли ще изкара 60к км.
  • 8 Буха ха

    15 2 Отговор

    До коментар #1 от "Мишо":

    Не е за сиромаси.
  • 9 Мъдрецът

    17 0 Отговор
    "Докато има овце, им и кой да ги стриже" Природен Закон
  • 10 Димитър Попов

    23 1 Отговор
    За Бога братя, не купувайте!!!
  • 11 Горан Владков

    11 4 Отговор
    Седемдесет бона... Джобна пара.
  • 12 Айде бе

    7 6 Отговор
    Това на снимката е Touareg и започва от 65хил евро.
    Ей статияджията....Голем си 😄!
  • 13 Aз съм

    18 3 Отговор
    Честно , не разбирам кой ги купува тези коли .

    Коментиран от #15

  • 14 мани беги

    2 1 Отговор
    за 73 илядо лъа жа си зема хапартмент ... пък мое и да реша гу даам под наем нелегално ъф корс, че инак не моа ги изгоня после :) пък вий си зимайти тоз тиган и си го блъскайте в глаите
  • 15 мани беги

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Aз съм":

    партии, които боравят с народна пара; разни шмекери пишман фирмаджии, за да докарват пойче разходи и крадат ддс, водят и двойно счет. ама имат рекламни договорки и ги вземат на мно ниски пакетни цени; държавни институции се сдобиват и те; банки ... общо взето е все дето лапкат НАРОДНА ПАРА! нормален човек, физическо лице не купува!
  • 16 Пеуниканец Главен ГолФър

    2 5 Отговор
    Купувайте братя! Това е най-яката кола и цената и не е мръднала.80 бона си беше толкова си и остана.
  • 17 До Мишо

    3 7 Отговор

    До коментар #1 от "Мишо":

    Мишо,да те осветля: Тигуан е по-качествен, надежден и комфортен от Хюндай Тусон и Киа Спортидж. И затова е по-скъп. Трудно ли ти е да се досетиш?
  • 18 До Мишо

    1 7 Отговор

    До коментар #1 от "Мишо":

    Мишо,да те осветля: Тигуан е по-качествен, надежден и комфортен от Хюндай Тусон и Киа Спортидж. И затова е по-скъп. Трудно ли ти е да се досетиш?
  • 19 Протестирам!

    6 1 Отговор
    Той е прекалено скъп!