Last news in Fakti

2 Февруари, 2024 11:22 3 818 10

Toyota отново обнови Hilux

  • toyota-
  • hilux-
  • пикап

Промените включват нова визия и нов дизелов двигател

Toyota отново обнови Hilux - 1

В стремежа си да запази конкурентното си предимство Toyota представи най-новата итерация на осмото поколение Hilux в Австралия, като това е третият пореден фейслифт. Този ход е стратегически насочен към съперничество с Ford Ranger, който се превърна в най-продавания автомобил в Австралия през предходната година, засилвайки конкуренцията между двата модела.

Отличителната черта на Toyota Hilux 2024 на австралийския пазар е обновената предна част, включваща друга броня, осмоъгълна решетка с нов дизайн и променени въздухозаборници. Бронята вече включва предпазна плоча в алуминиев стил, която подобрява както естетическия вид, така и функционалните елементи. Макар че цялостната каросерия до голяма степен отразява предшественика си, забележителните подобрения включват въвеждането на амортисьори в задната врата, улесняващи по-плавното ѝ управление.

Отличителни покрития украсяват решетката и бронята в зависимост от нивото на оборудване. Началното ниво WorkMate демонстрира черна решетка с мрежа тип "пчелна пита", а моделът SR въвежда сребристо покритие на долната част на бронята. Вариантът SR5 може да се похвали с черна горна част на решетката, тъмно оцветени фарове и гланцово-черни акценти по рамката на фаровете за мъгла, капачките на огледалата и дръжките на вратите. Заслужава да се отбележи, че моделите с високо ниво на оборудване като Rogue и ориентираните към постиженията класове GR Sport, въпреки че не са показани на публикуваните изображения, се очаква да запазят съществуващите си стилове.

Един от основните акценти на моделната година 2024 е внедряването на 48V технология в 2,8-литровия четирицилиндров турбодизелов двигател. Тази модернизация е стандартна за модификациите Rogue и SR5 и опционална за варианта SR 4×4. Toyota, в своя характерен стил, се въздържа да обозначи тази технология като хибрид, запазвайки такава номенклатура за конфигурациите със самозареждане и plug-in хибрид. Системата 48V се състои от електромотор/генератор с ремъчно задвижване, малка литиева батерия и DC/DC преобразувател, улесняващ Start/ Stop системата. Toyota твърди, че това подобрение на електрификацията води до 6-10% подобрение на икономията на гориво, придружено от намаляване на шума и вибрациите.

Въпреки тези промени в областта на електрификацията, 2,8-литровият турбодизел запазва мощността си от 203 к.с. и 500 Нм въртящ момент. Въпреки че за австралийския модел не бяха разкрити конкретни подробности относно приноса на 48V технологията за мощността и въртящия момент, вариантът със спецификация за ЕС посочва допълнителни 16 к.с. и 65 Нм. Освен това всички мекохибридни варианти на Hilux са оборудвани със системата Multi-Terrain Select, предлагаща шест режима на шофиране, съобразени с различни терени.

Гамата на Hilux за 2024 г. обхваща различни варианти на задвижване, включително съществуващите неелектрифицирани 2,8-литров и 2,4-литров дизелови двигатели, както и 2,7-литровия бензинов двигател. Тези двигатели се предлагат с възможност за избор на ръчна или автоматична трансмисия, като се обслужват конфигурации 4×2 и 4×4. Чрез тези подобрения Toyota се стреми да засили позициите на Hilux в конкурентния сегмент на средноразмерните пикапи, като набляга на баланса между традиционните технологии за двигатели и новите тенденции в електрификацията.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дето се казва

    11 0 Отговор
    и Hilux стана на 50 години, само че през 1974г. беше едно миниатюрно бюджетно пикапче тип лека кола, преди няколко години, бях на почивка в Гърция, и се разходихме до едно равно селце известно с Фара си и големия пясъчен нос новътре в морето, и докато се разхождах попаднах на една странна кола малък пикап в движение забележете, със странна емблема под формата на буквата "Т", поразгледах я малко и какво да видя на нея пишеше Hilux, но само три букви и бяха останали, а на стъклото с миниятюрни букви беше поставена годината 1974г., представете си само каква еволюция, от малко леко бюджетно пикапче, до огромен всъдеход, с една дума бива ги японците в качеството и надграждането.
  • 2 Копейкин

    2 5 Отговор
    С новата Лада ХС какво стана?
  • 3 Ти да видиш

    8 2 Отговор
    Тия японци не се отказват от дизела и тва е! За ужас на джендърляка! 500Nm въртящ момент ми яко си е! Честно казано един самозареждащ се хибрид със як дизелов двигател ми звучи доста примамливо!

    Коментиран от #5, #6

  • 4 УдоМача

    5 1 Отговор
    Хубав Тойотски дизайн като от преди десетилетие и назад. Но ако можех да си го позволя, категорично щях да купя не-европейска версия без електрическите изгъзици.
  • 5 ...

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ти да видиш":

    Едисон Моторс Канада правят нещо такова което търсиш.

    Коментиран от #7

  • 6 Мхм

    1 5 Отговор

    До коментар #3 от "Ти да видиш":

    Често да ти кажа тъ пако дизела е безсмислен

    Коментиран от #8

  • 7 Факт

    2 5 Отговор

    До коментар #5 от "...":

    Дизел хибрид е безсмислен затова и никой не се занимава няма никакви предимства

    Коментиран от #9

  • 8 истина ти казвам

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Мхм":

    Абе кратун ти да не си по умен от специалистите в Япония?
  • 9 Ти да видиш

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    Ще видим!
  • 10 Ти да видиш

    1 0 Отговор
    Един от основните акценти на моделната година 2024 е внедряването на 48V технология в 2,8-литровия четирицилиндров турбодизелов двигател.