Last news in Fakti

5 Март, 2024 15:42 1 278 24

Jaguar спира производството на коли с ДВГ

  • jaguar-
  • xj-
  • xf

Компанията ще представи нови електрически модели

Jaguar спира производството на коли с ДВГ - 1

Jaguar предприема смела стъпка, като се ангажира да произвежда само електрически превозни средства с батерии (BEV), разграничавайки се от други марки, които постепенно преминават към тази технология в продължение на няколко години или дори десетилетие. Британската марка обяви плана си да спре производството на модели, задвижвани с бензин, преди да представи нова гама, съставена изключително от BEV автомобили. Тази стратегическа промяна е в процес на подготовка през последните три години, докато Jaguar се подготвя за своя преход към електромобили.

В неотдавнашно интервю за Road & Track Джо Еберхард, президент и главен изпълнителен директор на Jaguar Land Rover North America, разкри намерението на компанията да прекрати производството на настоящите си модели, преди да премине към изцяло електрическа гама.

Еберхардт обясни: "По-голямата част от нашите продукти ще спрат да се произвеждат през юни, но ще продължат да се продават за по-дълъг период от време. Разработихме производствен график, за да осигурим непрекъснато снабдяване с автомобили до въвеждането на новите автомобили. Стремим се да управляваме прехода плавно, като гарантираме, че разполагаме с достатъчен обем, за да преодолеем разликата до пускането на новия продукт."

Въпреки това Jaguar предвижда намаляване на обема на продажбите, тъй като преминава към гама изцяло електрически автомобили. През 2017 г. компанията е продала близо 180 000 автомобила и SUV в световен мащаб, но очаква тази цифра да намалее значително, като потенциално може да се колебае около 50 000 единици, когато на пазара излязат първите ѝ три електромобила от новата ера. Въпреки очакваното намаляване на обема на продажбите, Jaguar остава ангажиран с визията си за електрическо бъдеще, като дава приоритет на устойчивостта и иновациите в продуктовото си портфолио.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Циник

    30 3 Отговор
    Превод на нормален език: загробихме бренда тотално с гадни модели и тъпи дизайнерски и маркетингови решения и сега се чудим какво да измислим, барем пак станем поне малко значими.
  • 2 Иван Дочев

    25 5 Отговор
    Индийски производител с три завода в Англия и един в Мандалай. Кой се вълнува от тези?

    Коментиран от #16

  • 3 българина

    20 3 Отговор
    специално техните двг са бул шед, по добре. Сега ще купуват китайски части и ще опаковат по английски А преди 40 г беше обратното... какъв обрат! скоро нито ще са монархия нито англия , очертават се вилната зона на Пинджаб!

    Коментиран от #17

  • 4 Фалитко

    23 4 Отговор
    Поели са по най-прекия път към закриването на компанията.
  • 5 Факт

    6 21 Отговор
    А ми нормално.При положение че Двг няма вече никакво предимство пред електриката.
  • 6 Затваряйте!

    11 3 Отговор
    Кой купува тази марка-никой!

    Коментиран от #8, #18

  • 7 Мнение

    10 1 Отговор
    След което Jaguar спира да съществува като автомобилен производител!

    Толкова глупости от тия глобалистическите марионетки, че не е истина!
    "Борят" се за еко частта, а в следващия момент потънали танкери и др гигантски кораби с изкуствени торове, грам цент не ги интересува, че ще затрият десетки и стотици квадратни км морски и океански живот?!
    По това да разберете, че на глобалягите изобщо не им дреме за еко частта, а единствено за контролът над масите!!!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Мексо

    6 2 Отговор
    Тези така и не се научиха да правят автомобили с двигатели сега с друго ще се захващат. Имах навремето модела Суверен 4.0 Няма толкова чупливо нещо. Може би само Рендж Роувър ме е съсипвал повече.

    Коментиран от #19

  • 15 Мечока

    5 2 Отговор
    На невежите нека разяснява, че ТАТА има БВК за 23 година от над 365 милиарда долара, освен автомобилни притежава още корабни, самолетни и ред други компании общо над 280 такива.Всъщност е най мощната в света. Иронията е че ще инвестира в строителството на завод за батерии в... Англия недалеч от Лондон на стойност няколко милиарда. С беше време когато Великобритания инвестиране в Индия. Хеййй.. развалиха го този свят. ПС. На чудещите се притежавам ягуар Е-Пейс от 2019 година, страхотен автомобил с класа над много други премиум марки.
  • 16 Доктора

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "Иван Дочев":

    Британски производител са, без значение кой ги притежава...
    То по вашата логика Aston Martin са канадски, защото един канадец притежава най-голям процент от компанията, а Мерцедес сигурно са унгарски и африкански защото имат големи заводи в Унгария и Африка.
    От Ягуар се вълнува всеки с поне малко 100-октанов във вените...
    Безкрайно легендарна марка с убийствено богата история и едни от най-великите автомобили в историята.
  • 17 Доктора

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "българина":

    Кажи кой точно двигател на Ягуар е зле, че аз доколкото знам (включително и от опит) : имат прекрасни V8 двигатели, компресорния V6 също е доста добър (макар да не носи много много на модификации).
    100 Процента не си виждал (камо ли да си се возил) в Ягуар, но коментираш...
  • 18 Доктора

    2 3 Отговор

    До коментар #6 от "Затваряйте!":

    Много ясно, че като не можеш да си позволиш расов автомобил - гледаш от твоето голфче и цъкаш с уста...
    За съжаление, завистта е едно от най-честите качества при нашия народ...
  • 19 Доктора

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Мексо":

    Хаха... Суверен вика... Тези автомобили са за хора, които имат джобове за да ги поддържат.
    Много ясно, че ще се разваля като вземеш неподдържан автомобил и го водиш по някакви незнайни майстори, които го обслужват с незнайни части.
    Имам един познат, който се оплаква, че Ягуарът му (на над 300 000км.) строшил скоростна кутия (колата се движеше, но само на втора), а се оказа, че той си мислил, че скоростната кутия не се обслужва и си карал без да обслужва скоростите - обслужихме скоростите и колата си заспа.
    Та най-вероятно и твоята работа е такава - Като не разбираш от автомобили, майсторите като видят скъпата емблема те цакат както си искат и така...
    Иначе, знаеш ли с какъв двигател са най-трошливото поколение на Range Rover? (немски е)
    А защо притежателите на E-Type и Mark 2 от 60-те не се оплакват?

    Коментиран от #20, #22

  • 20 Баща ти

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Доктора":

    Абе форумен разбирачо,няма английска марка,която да не е взета от германците,та барем я поддържат,Ягуар не са лоши,но са далеч от здрави и надеждни,англичаните не могат да правят коли!!!

    Коментиран от #21

  • 21 Доктора

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "Баща ти":

    Веднага ти отговарям с Caterham, Lotus, TVR.
    А това, което писах за БМВ двигателя, слаган в Range Rover L322, си е факт...
    Съветвам те да се запознаеш с марката и автомобилите преди да коментираш.
    Притежавал съм над 40 автомобила през годините, а колко съм карал, дори си нямам представа и Ягуарът ми е една от най-надеждните коли.
    Как така англичаните не могат да правят коли, ама E-Type е един от най-обичаните ретро автомобили и често определян като най-красивите такъв в света?
  • 22 Мексо

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "Доктора":

    Ти да не си ми бил счетоводител че да знаеш с какви средства съм го подържал? Автомобила го купих в Белгия в прекрасно състояние. Беше като за музей. По това време имах там съдружник холандец и се занимавахме с внос ремонт и продажба на автомобили от цял свят. Средно голям сервиз и автокъща. Не малко автомобили съм докарал от там в България Сърбия Румъния. Работихме в Антверпен а живеехме в Розендал Холандия заради по ниските данъци. Заради пристанищните такси и руснаците клиенти в този град. В България имах също доста сносен бизнес. Като друга лична кола карах Мерцедес 560 SEC от 87г. Е Ягуара беше постоянно в сервиза. Лоша ел. система. Скапана рампа на бензиноподаването. Течове на масла. Скъса му се резервоара до скобите дето го държат. Слабо и сложно окачване. Едни стопове тогава му струваха 800 Гулдена. Постоянно трошене на ръчките за отваряне на вратите. Няма влизане. Направил ги Англето хромирани но от цам. Още сто неща. Не може да стъпи дори на вентила на гумата на Мерцедеса. Не робувам на марки и модели. Казвам само това което е било. Английските автомобили дето си описал стават да ги караш в събота до кафето и през другото време да са на топло в гаража. Виждал съм ги и карал всичките. Лотос е боклук та дрънка. Caterham и TVR са напълно безмислени автомобили. Сервизни без системи и повечето пъти без адекватни спирачки. Един дъжд и два завоя и си чао. Стават само ако искаш да се самоубиеш със стил.

    Коментиран от #23

  • 23 Доктора

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Мексо":

    Едната от всекидневките ми е модифициран 20-годишен V8 компресорен Ягуар на над 260 000км. (купил съм го на 210 000) и съм имал точно един проблем с него, който се оправи срещу 400лв. , та това, че Ягуар имат някои лоши модели, не означава, че всички са зле, това е като да кажа, че всички Мерцедеси са боклуци защото съм карал C200 компресор и е ужасно, гниещо и постоянно трошащо се подобие на автомобил или като да кажа, че БМВ M5 E39 е скапан автомобил защото съм имал 530d E39 и на всеки 2000км. пробег му вкарвах по над 500лв за непредвидени ремонти и го хвърлих след като една сутрин открих масло в казанчето на антифриза.
    Lotus, Caterham и TVR са за истински ентусиасти, които обичат шофирането и обичат наистина лекичките автомобили, неслучайно са адски скъпи на вторичния пазар.
    Няма немски (или какъвто и да е друг) автомобил, който може да пресъздаде усещането на моделите на тези автомобили, това, че вие не можете да оцените натуралното усещане и директното управление на наистина натурален автомобил.

    Коментиран от #24

  • 24 Мексо

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Доктора":

    Напротив много ми харесва даже но това не значи че стават за каране по улицата. Освен ако не искаш да се претрепеш красиво. Това са играчки за хоби и са подходящи само за писта и за пред тревата в имението. Карал съм Морган Плюс 8 и знам че всичко по високо от лист хартия му пречи на пътя. За България е просто немислимо защото ще му съсипеш дървената рама. Затова и ги няма. Ако искам да управявам нещо леко мощно и натурално като играчка за газария и която държи и добра цена ще си взема Додж Вайпър Шелби Кобра Радикал SR-10 или Ариел Атом. От този вид автомобили Ягуар имат само два модела но са с доста пенсионерско излъчване и надценени за това което предлагат като динамика и управление. Всичко друго им е дърво. И отново ти казвам че не робувам на марки и модели. Има два вида автомобили хубави и лоши. Ягуар е малко под средата на това.