Last news in Fakti

14 Март, 2024 10:29 7 111 16

Volkswagen представи най-мощното комби в своята история

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.7-
  • gtx-

ID.7 GTX Tourer разполага с 335 конски сили

Volkswagen представи най-мощното комби в своята история - 1

Дебютът на Volkswagen в сферата на наточените електрическите комбита е под формата на ID.7 GTX Tourer с комбинирана мощност от 335 к.с., получена от двумоторна система, която позволява задвижване на всички колела. Основният източник на мощност идва от задния двигател, генериращ 282 к.с., докато допълнителни 107 к.с. се осигуряват от предния двигател, който се активира при необходимост. Разпределението на мощността се управлява чрез специално разработен контролер за AWD.

Тази конфигурация позволява ID.7 GTX Tourer с възможност за теглене на до 3086 кг, което е значително увеличение в сравнение с представения по-рано вариант с едномоторно задвижване на задните колела, който можеше да се справи само с 2044 кг. Вариантът GTX също така се възползва от модернизирана 86,0-киловатчасова батерия като стандарт, който увеличава неговия пробег и възможности за зареждане. Скоростта на зареждане до 200 киловата с помощта на постоянен ток позволява бързо зареждане, като 10 до 80 процента заряд се постига за по-малко от тридесет минути.

Въпреки липсата на конкретни данни за динамичните характеристики, предоставени от Volkswagen, прогнозите сочат бързо ускорение от 0 до 100 км/ч, което може да се вмести в диапазона от шест до пет секунди, напомняйки за обикновения ID.7 със задвижване на задните колела и 282 к.с., който ускорява за около шест секунди и половина.

По отношение на естетиката ID.7 GTX Tourer възприема малко по-атлетично поведение, като се отличава с преработена броня, лъскави черни акценти и ексклузивни опции за джанти. Стандартните 20-цолови джанти украсяват екстериора му, като има възможност за надграждане с по-големи 21-цолови джанти. Интериорът излъчва спортен дух с червените акценти, украсяващи купето, допълнени от марката GTX върху седалките и волана.

Въпреки по-спортната си осанка, практичността остава безкомпромисна, като вариантът GTX може да се похвали с идентичен товарен капацитет като стандартния ID.7 Tourer, както в обичайната си конфигурация, така и със сгънати задни седалки. Освен това срещу допълнително заплащане опционалният панорамен покрив, преминаващ от непрозрачен в прозрачен, подобрява изживяването в салона. За европейските потребители електрическото спортно комби е планирано за пускане на пазара през пролетта.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пилот на Ферари

    20 1 Отговор
    Всичко е добре , ама тоя таблет направо разваля нещата . Не могат ли да ги интегрират някак си в интериора .
    Да разделят функциите на два по малки и да ги вградят .
    Тук сякаш си в комбайн или трактор .

    Коментиран от #7, #12

  • 2 Мдааа

    17 1 Отговор
    А тия 3 тона колко километра изминават? Мноо екеологични станаха "леките" автомобили. От 1 тон, на 3 тона!
  • 3 Охо Бохо

    15 3 Отговор
    Немски кошник-бангия...ше ми поддаде плочата на гаража с тез 3 тона бе, еле па на язовиро ше затъне кат малаче о блато и с трактора ше ме извадят, ама чак напролет.
  • 4 Е46ца

    13 5 Отговор
    Vw трябва да съм луд да взема електричка или умрелото им ТСИ.Единствено бих взел ТДИ и то ако нямам избор за друга марка.

    Коментиран от #9

  • 5 ...

    11 0 Отговор
    3 тона атлет звучи като 300 килограмов атлет :))))
  • 6 тъй шъй

    11 1 Отговор
    Те старите им дизели минаваха 1000км и изкарваха 6-7 стотин хиляди километри. А оборудвани с филтри, сигурно замърсяваха по-малко от тези отровни електрокари.

    Коментиран от #8

  • 7 Тойотаджия

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Абсолютно си прав, тия екрани седят все едно някой се е сетил да ги сложи след като са направили целия дизайн на интериора и ги е закачил отгоре. Иначе много красив автомобил.
  • 8 Тойотаджия

    3 13 Отговор

    До коментар #6 от "тъй шъй":

    Ще кажеш,че някой се е занимавал да си хаби живота с тракащ и пушещ дизел 700 000км., това са 12 години тракане ако минаваш по 50 000км/годишно, ужасно е. Карам и дизели и бензин, но дизела си е некомфортна кола, първо трака особено при палене, след това се усещат вибрации и винаги едно бучене, дори на ниски обороти, което при бензинова кола го няма, тя е тиха и при палене и при спокойно каране.

    Коментиран от #11, #14

  • 9 Тойотаджия

    2 8 Отговор

    До коментар #4 от "Е46ца":

    ТДИ не е лош двигател, даже е хубав, но е морално остаряла технология дизела. Бензинов двигател е много по-приятен и пъргава особено на старт двигател, много по-приятен за каране в града, хем че карал съм TSi Skoda Kamiq и доста тромаво тръгва , същата турбо дупка на тръгване като и дизела, разочарова ме. Старите бензинки без турбо тръгват много пъргаво.

    Коментиран от #10, #15

  • 10 Е46ца

    6 1 Отговор

    До коментар #9 от "Тойотаджия":

    Не споря за бензин и дизел колега.Аз също предпочитам бензина,но не и при ваг.Говорим за нова кола какви 750 000км.И ти сам ги спомена дизела минава по 1млн км , бензиновото Тси минава 150 000 км и то с основен ремонт след 90к км.Колкото до новите коли , мога да ти кажа ,че дизела дори е с по-малко вредни емисии.А за електрически ВАГЕН не искам и да чуя.
  • 11 БайБоцимир

    8 2 Отговор

    До коментар #8 от "Тойотаджия":

    Хех, май не си карал много 6-цилиндрови дизели? Като човек, който кара по около 50 хил. км на година, мога да кажа, че няма по-добър двигател за дълъг път, като съотношение разход на гориво/динамика.
  • 12 БайБоцимир

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Могат, но някой меринджей е рвшил, че ще гони Тесла и ще правят същото като тях. Но Тесла си е за хора с определена нагласа, имат деуго мислене, малцина ще отидат при ФауВе. Да погледнат БМВ, Мерседес, че дори Рено - всички са с интегрирани дисплеи и доста физически бутони. ФауВе-то прилича на някаква китайска сглобка с претенции за модернистичен дизайн.
  • 13 12345

    0 0 Отговор
    Целта от 20 милиона продажби на година за Мъск става все по химерна. Пазара се насища с все по интересни и качествени ЕВ-та.
  • 14 Меко и Тихо

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Тойотаджия":

    Ма много си нежен, седалката подгрява ли?
  • 15 Джендър

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Тойотаджия":

    “Разбираш много” от дизели ти
  • 16 Костадин Копейкин

    2 0 Отговор
    Аз ще чакам още 10-12 години за Москвич .