Last news in Fakti

16 Април, 2024 15:07 1 938 14

Ясна е цената на новата „петица“ комби у нас

  • bmw-
  • 5 series-
  • i5-
  • m5

Моделът започва от 122 800 лева

Ясна е цената на новата „петица“ комби у нас - 1

След като през февруари месец тази година BMW показа новата „петица“ комби във вариант с ДВГ и електричество, сега практичният модел вече е наличен за продажба и у нас. От официалния сайт на марката за България разбираме и неговата цена, която започва от 122 800 лева.

За тази сума получавате модел с 2.0-литров дизелов и мощност от 197 конски сили, които се предават единствено към задните колела. Срещу допълнителни 5 хиляди лева можете да получите и xDrive версията, която разполага със същата мощност и автоматична трансмисия с 8 предавки. За момента това са единствените обявени двигатели у нас, но скоро се очаква гамата да бъде допълнена и от други опции.

Наличен е и базов i5 eDrive40 модел със задно предаване и 340 конски сили, който се продава за сумата от 143 250 лева. Освен него се предлага и най-мощната за момента версия M60 xDrive, която ще ви струва минимум 199 650 лева и осигурява 601 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ппп

    17 6 Отговор
    След две години ще е 15 бона на Горубляне. Не бързам.
  • 2 150-250 бонки

    19 3 Отговор
    според възможностите на пациента, кола която могат да си позволят крадци и измамници
  • 3 такива работи

    17 4 Отговор
    Само 40х. лева повече от Камри хибрид - по-добрият избор. Много си вярват тези, че са зомбирали клиентелата. 40х. лв може да е втори пълноценен автомобил или гориво за многостотин км.

    Коментиран от #8

  • 4 BMW с немска регистрация

    21 2 Отговор
    и вътре само лилави с бради.
  • 5 Техно

    7 4 Отговор
    Колата е топ. Можеше да е по-малко дигитализирана. Но модата явно изисква автомобилът да е неква тъпа периферия към телефона.
  • 6 Дедо клец

    8 1 Отговор
    300000 за тая с 601 кончета с всичките екстри нямам не съм айдук, Като идея не е никак лоша......... И голям багажник за скарата.... само телевизорите не ги искам .
  • 7 Факт

    3 9 Отговор
    Пак дизели после се чудят що прпдажботе им спадат само полуолигофрен кучува дизел.
  • 8 Трифонов

    6 4 Отговор

    До коментар #3 от "такива работи":

    Има един Момчил Манчев, не знам дали си спомняш, коментираше преди доста година Формула 1. Доста знаеше и доста коли беше покарал. Та... и той така се кълнеше в Тойота и навсякъде разправяше как били много добри, много надеждни и свръх технологични. Оказа се, че той, всъщност, никога не беше карал ново БМВ. Покрай работата му, свързана с организиране на разни автомобилни спортни прояви, веднъж го поканиха от МКар да участва в някакъв масов тест-драйв на няколко нови модела на БМВ. Това беше преди 8 години. И така, от тогава само за БМВ говори. Те така. Зарежи го тово умрело Камри, то даже само на вид изглежда мега фалшиво, и пробвай тая 5-ца. Има ги по шоурумите, и с ДВГ, и електрички. Покарай пък после пиши тъпотии по форумите. Не ти трябват по-високи класове и М-ки. Като човек, който кари Тойота Камри, тая 5-ца ти е предостатъчна, за да осъзнаеш глупостите, които пишеш в достатъчна степен.

    Коментиран от #9, #11

  • 9 такива работи

    0 3 Отговор

    До коментар #8 от "Трифонов":

    Има приближени на сайта, които могат да хвърлят обидни думи и няма реакция- обичайното триене на коментари.
    Актуализирайте си усещанията по повод Камри или Лексъс ES- има тест драйв. Скоро возих собственик на БМВ 5 и учуден повтаряше- то е като БМВ. Всъщност окачването е по-добро, но да не издребняваме.
    Монтираният конзолно таблет 1.5 метра не ми позволява даже да влеза в новите модели на БМВ. Правят се за арабско-азиатски вкусове, както жалкия интериор, така и екстериора, различим благодарение на надписа БМВ. Айде да говорим за базови нива, които са твърде постни в Европа. За М и тн малко не ни достига дебелината на портфейлите. Не сме деца на шейхове.
  • 10 Тити

    3 0 Отговор
    Ще чакам да в взема втора ръка от някой дедо дето е ходил до магазина с нея.
  • 11 Тази фирма за мен вече не съществува

    6 3 Отговор

    До коментар #8 от "Трифонов":

    Бмв са хубави коли или бяха. Говоря от личен опит като собственик на няколко нови првз годините. После минах на порше и други немски премиуми; поомръзна ми и реших да си взема новата седмица хибрид. Е да ама даде дефект и вече 3-ти месец колата стои в сервиза, и не могат да я оправят, нямат части. Е питам ония швабите, могат ли да правят коли, които не могат да обезпечат с поддръжка.
    Случая вече е пренасочен към адвокатска кантора и ще ми защитават правата пред съда!
    Това в момента е лицето на бмв. Така се губят завинаги фенове на марката.

    Коментиран от #13

  • 12 Ввв

    2 1 Отговор
    Истинско грозилище,гледах я,пробвах я,ужас….
  • 13 ПоКУРко

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Тази фирма за мен вече не съществува":

    Добре де къде ти беше акъла за да си купиш Хибрид?!? Ако си карал преди това истински автомобили не разбирам последната ти покупка!?! Хибридите са възможно най-лошия вариант за автомобил като единствено плъг ин хибрида ги разминава по трошливост и недоразумения!

    Коментиран от #14

  • 14 ами защото

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "ПоКУРко":

    няма друго. Има електрическо седма серия, за мен ел. колите са извращения. Има един мисля трилитров дизел и хибрида. V8 се продава в щатите и не може да се поръчва в европа. И хибрида им е смотан на семицата, и то много смотан, ама това няма как да го знаеш докато не покараш колата. Движи само на ток, като свърши тока, пуска мотора. Е да ,ама на ток можеш да двигнеш до 130-140 км/ч. И така както си караш само на ток с 80-90 по ококоловръстното в един момент пуска мотора, щото е свършил тока, при минус 5 градуса навън и студено масло...... Ако искаш да се движиш комбинирано трябва да шофираш в спортен режим. Е да де, ама защо да карам в спортен режим в пиковите часове на спри тръгни из София. отделно в книжката са написали че отоплението на седалките и вентилацията зависи от заряда на батерията, и ако същата е с малко ток или няма такъв, тези функции ще работят с намален капацитет. Явно всичко е направено да те принудят да караш на ток. Пълен абсурд. Честно казано в момента съжалявам че се преместрих от една фирма на друга, но в крайна сметка всеки си плаща цената на авантюрите.