Last news in Fakti

2 Април, 2014 08:47 8 314 14

General Motors изтегля над 1.5 млн. коли

  • general motors

General Motors обяви, че изтегля от пазара на САЩ и други страни над 1,5 млн. коли, съобщава АП. Причината е открит дефект в сервото на волана.

Изтеглянето от пазара за отстраняване на появилия се дефект ще засегне моделите Malibu, Malibu Maxx, HHR, Cobalt, Saturn Aura и Ion и Pontiaс G6, произведени между 2004 и 2010 г. От тях 1,3 млн. са били продадени в САЩ, други 200 000 — на пазарите на други страни.

Концернът очаква, че загубите от изтеглянето на автомобили за първото тримесечие за 2014 г. ще възлязат на $750 млн.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Димитър Рупанов

    1 3 Отговор
  • 2 ярослав станчев

    14 3 Отговор
    Ами като правят боклуци как няма да отзовават.Да бяха само ГМ,м..ната му.А Форд,Фолксваген,Тойота не са ли същите пластмасови таралясници.
    За пореден път се убеждавам,че никой вече не прави коли.Всички фирми гледат да правят все по-еднакви и по-скъпи имитации,които да си изкарат гаранцията от 5 години и после нова.
    Печалбата е важна,а авторитет,качество,загриженост за клиента,кой ги е чувал тези думички,след 1995-та година.Младите меринджеиове лапат милионите,а ние спорим по форумите кой дарак е по-малко дарак.

    Коментиран от #6

  • 3 Гешшът

    8 2 Отговор
    Всъщност колите са 3.1 млн. според Auto Motor und Sport. Новите коли, както каза г-н Станчев, не са коли, останаха много малко коли, които са правени със страст и желание и не са направени единствено за печалба, всеки голям производител се стреми да направи нещо, което ще издържи, колкото човек я използва на запад - 5-6 години, ами хората като нас, които нямат пари да си купуват коли всяка високосна година, какво правим?

    Коментиран от #4, #5

  • 4 PROFESIONALISTA

    8 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гешшът":

    Всичко това хората, които решават политиката на автомобилните производители, са го премислили и взели под внимание, повярвай ми. Просто в момента се изцеждат максимално средства от клиентите за да се изплати една остаряла вече концепция за понятието автомобил, и да се премине към нова, като при това се генерират максимално средства и се сведе до минимум възможността за експлоатация на един автомобил извън предвиденият ресурс.... Никой не го интересува какво ще правят бедните. Дори смятат, че е по-добре така по естествен начин да се ограничи броят автомобили на пътя, от колкото да се прилагат изкуствени мерки за това чрез вдигане на данъци, акцизи за гориво и т.н.
  • 5 PROFESIONALISTA

    7 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гешшът":

    А нашето единствено добро решение, което можем да вземем в случая е само едно- да поддържаме докато може старите си коли щом нямаме пари за нови. За целта трябва най-малкото да изберем кола, която има шансове за експлоатация след 10-та си година. Защото такива ще стават все по-малко....
  • 6 Никой

    5 6 Отговор

    До коментар #2 от "ярослав станчев":

    В тазиграфа за колите правени със страст не печалба ще добавя Алфа Ромео, Ферари, Ламборджини и някои бмвта и аудита:)

    Коментиран от #7

  • 7 Стоян Стоянов

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "Никой":

    айде махни ауди от списъка - другото е ОК. Каква ти страст към автомобилостроенето, авторитет, качество и т.н. при Ауди в последните 10-15 години? Всичко е къмершъл , следвайки политиката на VW груп. Продават добре, но не това е темата.
    Ярослав Станчев го е казал най-добре под №2
  • 8 Maksito Mystafov

    0 4 Отговор
    Пълни боклуци!
  • 9 Симеон Тасев

    0 4 Отговор

    Коментиран от #13

  • 10 Тихомир Юрганджиев

    3 2 Отговор
    Цялата компания да закрият !! Техните боклуци не стават !

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Виктор Христов

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Тихомир Юрганджиев":

    защо?
  • 12 Дошo

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "Тихомир Юрганджиев":

    СОЦваген да ги изпревари

    Коментиран от #14

  • 13 mentra

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Симеон Тасев":

  • 14 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Дошo":

    Хехехехе,мечтииииииииии.