Yettel, новият бранд на PPF Telecom Group, стартира официално днес. Създаден на база задълбочени пазарни проучвания за потребителските представи, Yettel е бранд, ориентиран към бъдещето, който възприема най-новите тенденции и отчита нарастващата роля на технологиите в живота ни.
„Отношенията ни с технологиите се промениха. Днес да си онлайн е задължително и нашите клиенти очакват да им помогнем да използват технологиите, за да балансират важните за тях неща. Искаме да вдъхновим потребителите да се стремят към този баланс в живота, като предлагаме продукти и услуги, които подкрепят тази голяма амбиция“, каза Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.
Yettel е телекомуникационен бранд, създаден, за да помогне на клиентите да балансират технологичните и телекомуникационните си потребности с начина си на живот.
„След осемте прекрасни години под бранда Теленор, имаме отговорност към нашите клиенти да им помагаме да се справят с постоянно нарастващите изисквания от света на технологиите”, каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България.
„Като лидер в сферата на безжичните технологии и отвъд тях, Yettel е модерен бранд, който е фокусиран към клиентите, дигитализацията и иновациите. Нашата амбиция е да помагаме на потребителите да постигнат баланс в отношенията си с технологиите. Убеден съм, че ще продължим да задаваме тенденциите и да изпреварваме събитията.“
„Стремим се да вграждаме иновативни решения при изготвянето на нашите предложения, продукти и технологии, за да помогнем на клиентите да постигнат по-добър баланс. Като едно от първите ни предложения с новия бранд днес стартираме уникалната за българския пазар Тийн тарифа, която осигурява на родителите спокойствие и същевременно предоставя адекватно дигитално преживяване на младежите. През следващите месеци ще представим още продукти и услуги в подкрепа на балансирания начин на живот“, заяви Богдан Узелац, главен търговски директор на Yettel Bulgaria.
Новата Тийн тарифа на Yettel за 25,99 лв. е с включена услуга „Онлайн защита“ за целия срок на договора, за спокойствието на родителите и защита на децата им от влизане в подозрителни уебсайтове и неподходящо дигитално съдържание. Услугата предпазва потребителите от вируси и зловреден софтуер, докато сърфират в мрежата на Yettel, отличена с четири последователни сертификата Best in Test от независимата организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора. Тарифата се предлага в пакет с хиляди мегабайти за чат услуги, социални медии, стрийминг на музика и видео. Тийн тарифата за 25,99 лв. включва и достъп до иновативната образователна платформа iZZI за 24 месеца. Всички тарифни планове на Yettel за пренос на данни и мобилни услуги включват 5G достъп без допълнително заплащане. Офертата идва с ексклузивни предложения за 5G смартфони, които стартират от само 5,99 лв. на месец.
Като част от ребрандирането Yettel Bulgaria стартира новия си уебсайт (Yettel.bg), ново мобилно приложение, както и нов дизайн на дигиталните си и социални медийни канали. През следващите години Yettel ще извърши пълно ребрандиране на магазините си в страната, като започва постепенно с отделни ребрандирани обекти, които още от днес ще посрещнат клиентите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мислещ
Коментиран от #10
15:08 01.03.2022
2 Просто човек
15:09 01.03.2022
3 ежмиуястел
15:13 01.03.2022
4 И то вампита
15:29 01.03.2022
5 Ники
15:32 01.03.2022
6 1ви Март
Коментиран от #9
15:44 01.03.2022
7 ПСР
По отношение на лошо обслужване,заблуждаване и пробутване на кофти договори,промоции и продукти,трите оператора са в тотална конкуренция.
15:53 01.03.2022
8 Gogo
15:55 01.03.2022
9 П💀ТИН,
До коментар #6 от "1ви Март":
ТИ ЛИ СИ,БЯ 😱16:07 01.03.2022
10 Tweeg
До коментар #1 от "мислещ":
Пак си помисли. Няма по-зле от гледна точка на мрежа и тарифи от Ментел( А1). Теленор и Виваком са горе долу с едни и същи условия, но Ментел чупят рекорди.Коментиран от #12
18:04 01.03.2022
11 Факт
18:37 01.03.2022
12 Мнение
До коментар #10 от "Tweeg":
Човекът е прав а посоката е Виваком. Там обслужването е смотано, но мрежата им е най-добра.Коментиран от #15
18:40 01.03.2022
13 Един
20:12 01.03.2022
14 Протестиращ
21:20 01.03.2022
15 Иво
До коментар #12 от "Мнение":
Страшна мрежа при Виваком , няма що. В центъра съм на областен град и през половината време нямам нет. За обслужването си прав, трагично е.00:58 02.03.2022