28 698 161

Читатели свидетелстват пред ФАКТИ: Черноморието ни не е празно (СНИМКИ)

Снимките показват, че един от плажовете в Китен се радва на добра посещаемост

Читатели свидетелстват пред ФАКТИ: Черноморието ни не е празно (СНИМКИ)
Снимка: ФАКТИ

От началото на летния сезон българският туризъм е обект на доста сериозни критики. Голяма част от тях са основателни, тъй като километричните опашки на границата ни с Гърция са факт. Българите масово избират да летуват в южната ни съседка, а не малко са и тези, които избират Турция като дестинация, като съвсем естествено това е за сметка на българското Черноморие.

Преди седмици в социалните мрежи се появи клип от плажа в Слънчев бряг, като в него ясно се забелязваше, че дефицитът на плажуващи туристи е сериозен. Днес с ФАКТИ се свързаха читатели, а мотивът им да ни потърсят е, че според тях ситуацията на родното Черноморие не е чак толкова ''черна'' или поне не всяко курортно селище страда от липса на почиващи. В подкрепа на твърденията си, нашите читатели ни изпратиха и снимки от един от плажовете в курортното селище Китен. Те уточниха пред ФАКТИ, че логично в свободната зона има повече хора в сравнение с платената такава, но според тях и в двете зони има съвсем приличен брой плажуващи и не може бъде констатирано, че е празно.

СНИМКИ от така наречената свободна зона, в която туристите не плащат за чадър и шезлонг:

Снимка: ФАКТИ

Читатели свидетелстват пред ФАКТИ: Черноморието ни не е празно (СНИМКИ)

Снимка: ФАКТИ

Читатели свидетелстват пред ФАКТИ: Черноморието ни не е празно (СНИМКИ)

СНИМКИ от платената зона, в която се заплаща за чадър и шезлонг или само една от двете услуги:

Снимка: ФАКТИ

Читатели свидетелстват пред ФАКТИ: Черноморието ни не е празно (СНИМКИ)

Снимка: ФАКТИ

Читатели свидетелстват пред ФАКТИ: Черноморието ни не е празно (СНИМКИ)

София / България
Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 29 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Факт
    Отговор
    1 15:38  22.07.19
    Нека БАЛЪЦИТЕ си дават парите на черноморието ..... а в гърция всичко е много по-евтино !

    Коментиран от #8, #10, #12, #14, #21, #25, #43, #50, #64, #67, #89, #95, #144, #149, #152, #159

  • Черноморец
    Отговор
    2 15:38  22.07.19
    Дааааа, Китен ще напълни хазната и ще обърне статистиката на г-жата Ангелкова

    Коментиран от #116

  • Олимпийска надежда
    Отговор
    3 15:40  22.07.19
    Там винаги е било кърпа до кърпа.

    Коментиран от #83


  • Ал та фанах Атаопънах
    Отговор
    4 15:40  22.07.19
    Че то нашето черноморие отдавна не е наше. Черноморието е собственост на пияните чужденци и НАТОвските неграмотници които не знаят дори къде се намират, но иначе ще ни спасяват от неуточнени агресори.

    Коментиран от #11, #134, #142

  • месара
    Отговор
    5 15:40  22.07.19
    празно е, празно е, питайте другарката импексова!

    Коментиран от #40

  • Потърпеш
    Отговор
    6 15:40  22.07.19
    Разписка: баничка 8 лева , чадър 50 лева , минерална вода 10 лева , такса празен стол 20 лева на стол , такса слънце 20 лева , ....

    Коментиран от #20, #42, #54, #117, #120, #151

  • Тип на трансмисията
    Отговор
    7 15:41  22.07.19
    Събота и неделя е пълно. В понеделник съм на работа.

    Коментиран от #56

  • 8 15:42  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Centurion
    Отговор
    9 15:48  22.07.19
    Щом има хора значи всичко е ок. Давайте в същият дух,и все напред.
  • Bugarash
    Отговор
    10 15:48  22.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Факт,та ,кое точно ти е по-евтино в Гърция,като един обикновен хамбургер на плажа ти е 7-8 евро,аЗ не знам ,дали за 60 евро на вечер ,минимум можеш да си намериш и бунгало?

    Коментиран от #19, #23

  • По точно
    Отговор
    11 15:51  22.07.19

    До коментар #4 от "Ал та фанах Атаопънах":

    ПИЯНИТЕ РУСНАЦИ ПРЕВЗЕХА НАШЕТО ЧЕРНОМОРИЕ, БЛАГОДАРЕНИЕ НА ЧЕРВЕНАТА НИ МАФИЯ ПРОДАЖНА !
  • Ezio
    Отговор
    12 15:53  22.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Кое му е по-евтиното всичко х2 с еврото, ти си балък, че ходиш при тея византиици и прехвалените им от всички плажове нема такава кочина, жалко, че факти не поддържат прикачването на снимки да ти покажа за каква мръсотия става въпрос ходи си там в тинята и на каманяка.

    Коментиран от #37

  • Има народ
    Отговор
    13 15:53  22.07.19
    Само на безплатната зона. Цените са хипер високи. Ден година храни се спазва структно
  • Morgoth
    Отговор
    14 15:56  22.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Май за Гърция си гледал само по телевизията. Минало там покрай по-евтино.
  • А БЕ
    Отговор
    15 15:57  22.07.19
    НЕ СА ПРАЗНИ НО СА НА ПОЛОВИНА ПЪЛНИ , ДВА ШЕЗЛОНГА И ЧАДЪР СА 20лв , НО ПИЯНИ РУСНАЦИ НАВСЯКЪДЕ ПОВЕЧЕ ОТ ТЯХ НЯМА , ПИЯТ СЪС ДЕЦАТА СИ!
  • Жан
    Отговор
    16 15:57  22.07.19
    Платените статии почнаха.
  • 666
    Отговор
    17 15:57  22.07.19
    Събота и неделя си има хора на повечето места. Почти сме влезли в отпускарския месец август. Един месец за туристически сезон ли го имате??? Хазната ли ще се напълни, разходите ли ще се избият. Наемите по черноморието не са месец за месец, а за сезон.... Акъл имате ли да говорите за сезон? Срам нямате ли?
  • П38
    Отговор
    18 15:59  22.07.19
    И ние бяхме в Китен.нас....хме се от кеф.....
  • Atilla
    Отговор
    19 16:00  22.07.19

    До коментар #10 от "Bugarash":

    За по-евтино не е,почивка в Гърция е около 1500-2000 евро, по островите от 3000 нагоре, за тази година съм резервирал в Турция за 1800 евро без път ще излезе около 2200,но е факт, че за парите си получаваш много добро обслужване. Докато почивах в България не съм харчил повече от 2000лв,но и винаги съм имал упреци към обслужване и храна.
  • Аххахха
    Отговор
    20 16:01  22.07.19

    До коментар #6 от "Потърпеш":

    Отпускарски сезон вече стана отпускарски месец, догодина отпускарска седмица! Честито на печелившите уроди от морето! Хак да ви е!
  • ванката
    Отговор
    21 16:01  22.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    факт е че ходите в гърция за по-евтино но ви е по-евтино само заради пътя защото гръцките плажове са ви по-близо а инъче дали на бг плаж или в гърция ще има пак домати и краставици на плажа куфтетата пържени сутринта за да има за обят на плажа и ред други "евтини"неща ... балъците са тия които хвалят все чуждото

    Коментиран от #94

  • ВикиЛексъс
    Отговор
    22 16:05  22.07.19
    Халкидики 15 юли - трима за чадър....веднага дотърчава Сервитьор и дава команда - Моля поръчайте три броя Фрапе или 3 бр. бири!!! за да останете под чадъра! - сметката за трите е 12 евро. Най-дивия Бай Ганьо от село сливово обаче обича да плюе там където стои 11 месеца в годината и предпочита чуждата скъпотия - като лъже че е по-евтино навън!

    Коментиран от #24, #31

  • гост
    Отговор
    23 16:09  22.07.19

    До коментар #10 от "Bugarash":

    45евро е двойна стая и ти носят допълнително легло за детето ако искаш. У нас за малки деца те таксуват като за големи хора, вкарваш двама възръстни с две деца под 7г. и плащаш 240лв на вечер за услуга с ниско качество. В Гърция за 90евро може да си на първа линия в типичен гръцки хотел с включена храна и високо ниво на обслужване, което у нас липсва. Искам да ходя на нашето море, но не искам семейството ми да хваща вируси и да оставам с лошото усещане на извозен и прецакан, което последните години ми се случва на всяка почивка у нас. Напънах се, ама нашето обслужване не е туристическо, не е като да си дадеш с кеф парите, не е като да има за какво. Това е проблема, иначе хората със сигурност биха предпочели да са си у нас, но не да са в бетонни крепости с неандерталски управители.

    Коментиран от #48, #130

  • Конь
    Отговор
    24 16:10  22.07.19

    До коментар #22 от "ВикиЛексъс":

    Сега сметни колко струва на Китен три шезлонга, чадър и три бири! Ако ти не можеш аз ше ти кажа скапаняк!

    Коментиран от #57

  • gvdff
    Отговор
    25 16:13  22.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Много ми говореха за нашето море, много и за гърция. Ми тук е далеч по-приятно, хотела ми беше нов и приятен (не висок клас), пясъка беше супер, имаше вълни, беше чисто, не съм изхарчил кой знае какво. В гърция точно обратното, но пак ми беше приятно и хубаво. Едър пясък, скали във водата, хотела беше просто ок и стар (пак нисък клас), цените са брутални на еднаквите или сродни продукти. Не успях да се навия да дам 3 евро за елементарна салатка, или 8 за някаква рибка. Големите магазини не работят в неделя, оу, и просто фрапе, което в студентски е 2,50-3лв там беше 3 евро и си го пих на крак. И още неща не ми допаднаха, но поне на плажа не оставих нито лев(общински). Ако избирам къде да отида да си почина, и това е морски град, то бих избрал някой от българия, но ако трябва да карам с моя кола, бих отишъл в гърция. Предпочитам 170км по гаден път тук и 170 в хубава гърция, от колкото 400 по гаден път тук. Казано на кратко, ще събирам за почивка в по-красивите части на европа, далеч от българия, гърция, сърбия, румъния, македония, турция.

    Коментиран от #100

  • скъпо ама готино
    Отговор
    26 16:14  22.07.19
    В Гърция пиенето не е евтино, да. НО, има предостатъчно свободно място за свободно плажуване и то не в храстите до бетона.
  • 100
    Отговор
    27 16:22  22.07.19
    Не вдигайте авторитета на тоя носорог.
  • Хотелиера
    Отговор
    28 16:34  22.07.19
    Черноморието е за българи а за мизерниците Гърция, е там на весника да ядете на цени от Лидъл!

    Коментиран от #36, #77, #139

  • светлин
    Отговор
    29 16:35  22.07.19
    Здравейте, да Ви кажа и в с. Лозенец е пълно навсякъде и в гр. Царево и с. Ахтопол,бях 10 дена там, а да кажа на плажа на Камино в Лозенец плащаш 30 лева за комплект но с тези тридесет лева можеш да си купиш коктейли, бира.Така че е ОК.

    Коментиран от #86

  • Aladin
    Отговор
    30 16:35  22.07.19
    Това, че края на юли и август плажът е пълен, по никакъв начин не доказва, че сезонът е силен. Май, юни, първата половина на юли бяха плачевни, същото се очертава и за септември. За хотелиерите са важни именно тези месеци май, юни и септември, защото юли и август са силни по принцип и няма проблем със запълването на базата.
  • ETC
    Отговор
    31 16:36  22.07.19

    До коментар #22 от "ВикиЛексъс":

    Уикенда бях на Халкидики и бира за 4 евро на плажа не видях. На двата плажа, където бяхм,е бирата беше 6 и 7 евро съответно за 330 мл. Mythos или както се казваше тяхната бира. Корона беше с по 1 евро от горе. Колата беше 4 и 5 евро (като ти носят в чаша с лед, така че на 99% сипват от голяма бутилка или даже може и да е от автомат). Храната беше около 10 евро за салата и горе-долу толкова за клуб-сандвич. На втория плаж освен това сет-а от чадър и два шелонга си се таксуваше 30 евро(за 4-ма човека сметката със всичко беше около 150 евро като само един пи алкохол и то един коктейл). Така че колко е евтино е доста спорно, но пък на мен ми допада повече от нашето черноморие и затова избираме да ходим в Гърция за някой и друг уикенд (редовно ходя точно в тези 2 бара и миналата година беше с около 15-20 % по-евтино, въпреки че уж им намалиха ДДС-то а този сезон). Попринцип е доста тъпо да се сравнява някое "селско" заведение на плажа на някое забутано място в Гърция с примерно Какао, Каваци или подобно. Дори на Халкидики има барове, на които първата линия е с консумация 1000 Евро, а за Санторини и Миконос да не говорим. Естествено там имат пристани за яхти, с които идват тези тип хора, докато тука най-много някой див селинджър да додрапа с некой Жип до плажа :)

    Коментиран от #52

  • Последният българин
    Отговор
    32 16:39  22.07.19
    До този/тази от номер 1!!! В Гърция Вие не сте ходили!!! Защото цените са следните: - кафе - 4 евро, - фрапе - 7 евро, - риба цаца/трицона - 7 евро, - хляб - 5 евро... А за магистралата с дупка до дупка - 5 км. - 2.13 евро и т.н. Кое е по- евтино от тук? НИЩО!!! Вие се мразите както и политиците ни!

    Коментиран от #41, #60, #93

  • потребител
    Отговор
    33 16:40  22.07.19
    Стига сте писали поръчкови статии! Разберете най-после - като видя нашенските мутри, собственици на хотелите ми се повръща! Досадни ми са нафуканите парвенюта, застроили бреговата ивица. Ако и в Гърция и в Турция няма да ми е хубаво на море, ами няма да ходя на море. Стига сте ме агитирали!

    Коментиран от #45

  • 1234
    Отговор
    34 16:41  22.07.19
    Събота и неделя, дайте снимка от понеделник
  • Янко 1
    Отговор
    35 16:43  22.07.19
    Не е редно да се сравнява хиляди километра плажове и 250 слънчеви дни в Гърция с 30 км плажове, да не се бърка с 400 км брегова линия,скалите не са бизнес ако не са голф клубове които в България са на топ ниво, единия е в топ 10 на Европа, и 60 слънчеви дни тук у нас, цените в България са по- ниски ако се сравняват еднакви неща, а тези които пишат негативи за България да не забравят че слабия сезон ще засегне и тях, тези от морето няма да купуват а те са 12% от населението. Обслужването тук не е на ниво защото се нямат хора за кратко а там са целогодишно и трупат опит и искат да се задържат.
  • Стани да си легнеш
    Отговор
    36 16:44  22.07.19

    До коментар #28 от "Хотелиера":

    Черноморието за българите БЕШЕ , от както го засрахте съм в Гърция, и ми е през ку.а колко плащам, КЕФ ЦЕНА НЕМА

    Коментиран от #47

  • локомотива
    Отговор
    37 16:46  22.07.19

    До коментар #12 от "Ezio":

    нещо се обърка, в гърция тиня няма,сигурно си ходил някъде другаде без да разбереш къде си бил.
  • Хасан4о
    Отговор
    38 16:50  22.07.19
    Пълно е - събота и неделя . Чужденци бол. Само на турски диалект основно щото са с автомобили СС , Тх , Ш ,РР ама даже не са от столиците на окръзите , а от малките населени места. Другия разпространен език е калдарашки цигански и копанарорумънски ,но това са основно от обслужващият персонал. Има мноооого малко руско и румънскоговорящи . Направо милиони наливат като дойдат с бохчите и 5 чавета. В неделя вечер остава малко по-празно и е удобно да се разрине боклука ,ако има кой ,защото чужденците в понеделник трябва да полеят тиквите ,да изкарат овцете и все такива бизнес дела необходими за оцеляване до другия почивен ден.
  • asd
    Отговор
    39 16:51  22.07.19
    Предпочитам в Гърция - на първа линия на плажа, а не кърпа до кърпа и не знаеш кога ще ти изчезне багажа. И не обичам да слушам приказките на тези наоколо и да им дишам цигарения дим.
  • келеша
    Отговор
    40 16:54  22.07.19

    До коментар #5 от "месара":

    Кой месец?!Остават само 25дни от сезона!
  • локомотива
    Отговор
    41 16:57  22.07.19

    До коментар #32 от "Последният българин":

    справка фрапе-2евро,капучино-2евро.риба-6евро,калмари-7евро,картофи-6евро,плаж агия-параскеви на 4км,от макри.НА КУ-А ЛИ ДА СИ ВЯРВАМ ИЛИ НА ПУШКАТА.
  • 42 16:59  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Един
    Отговор
    43 17:01  22.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    По евтино ще ти е ако заредиш багажника от БГ с храни и бира и там пиеш по едно фрапе на плажа! Ако решиш да изкараш цивилизовано , а не отиваш само с цел да се похвалиш ма комшиите и приятелите, че си бил в Гърция, изобщо няма да ти е евтино!
  • Петко
    Отговор
    44 17:02  22.07.19
    Този травестит Ангелкова да си подаде оставката веднага, няма как да се овеличи посещаемостта като мъртвите мутряги продължават да си правят каквото пойзкат, то бива калпав народ то е нещо страшно.....
  • 333
    Отговор
    45 17:04  22.07.19

    До коментар #33 от "потребител":

    И кой те кара да ходиш при мутрите? Съседа ми си е направил семеен хотел в мястото на тъста му. Жена му е от черноморието. Отивам там, като хване риба сядаме всички. Безплатно. Като е пълно на централния плаж, паля и отивам на някой страничен. А той централния е пълен, 7 дни в седмицата.
  • Туй Варненци
    Отговор
    46 17:06  22.07.19
    много глупави хора . Тези които не искат да слугуват на разни образи и работят други неща ,разбирай извън туризма , вземат ,че лятото си хванат чукалата по хижи ,семейни къщи за почивка ,палатки ,каравани и бунгала . Къде ? В планината разбира се. Язовирите над Батак та до Белмекен . Шипково до Троян и по-нагоре . Абе където вечер август месец гледаш звездите в ясното небе ,слушаш шума на тъмната гора облечен с Анцунг. Ако питаш за Зимата що ги няма там ? Иди тогава в събота и неделя на минералните басейни по Дружба / Константин и Елена/ , Златните и в града дори. В басейна и си гледат зимното море през стъклото. Къде е шума на вълните ли? Когато си на разходка или за риба ,тарикати чудещи се как и къде да си направите селфи ,ама да не се вижда торбата с домати и сирене. Само кухото злато на синджира и БМВ-то с калта още по джантите.
  • Хотелиера
    Отговор
    47 17:07  22.07.19

    До коментар #36 от "Стани да си легнеш":

    Глолем си пкащач 100 кината нощувка в Хотел 4 - ⭐ ги се вижда скъпо! Ядеш в Гърция кренвирши на весник а на Черноморието търсите луканка на закуска!!!

    Коментиран от #51

  • Драго
    Отговор
    48 17:10  22.07.19

    До коментар #23 от "гост":

    Пишеш абсолютни глупости!

    Коментиран от #63

  • Кочо
    Отговор
    49 17:11  22.07.19
    Пиша от Несебър. По думи на местните сезонът е много слаб. По мои преценки има по-малко хора от миналата година, а миналата имаше малко и беше зле сравнено с годините преди нея. Т.е. от 5 години ходя в Несебър винаги втората половина на юли - толкова зле не е било. Доста от разните му магазинчета и площи под наем тази година не работят. Предишните работиха. И плажовете не са както са били предишни години -по-рехаво. Хотелите - по светещи лампи и по простряни хавлии се вижда посещаемостта. Ами, не е над 20-30% според мен. В Слънчев бряг е малко по-добре, но вечер час пик по главната е зле и празно, пак по думите на местно момче. Иначе в центъра на Слънчев бряг е същата лудница и пълни заведения, но малко настрани е празно и зле. Сезонът е ужасяващо слаб. Най-слабия за последните 30години. По мои виждания и в разговор с местните, които го казват с тъга и болка - нормалните хора, които с това преживяват, а не 100-те едри хотелиери, които не си знаят парите и хотели.
  • 50 17:12  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    51 17:12  22.07.19

    До коментар #47 от "Хотелиера":

    Пак ли ти бе,пишман хотелиера,ще си бъркаш в носа нпо време на “силния сезон”,но то пък винаги има и друг тип работа де-домати,краставици да гледаш,пъпеши е такива като теб,нема страшно,като не върви тоя бизнес друг ще да е!!!
  • ВикиЛексъс
    Отговор
    52 17:13  22.07.19

    До коментар #31 от "ETC":

    Точно така де - скъпо е с над 250% в Гърция навсякъде. 4 евро е наливната Ефес в пластмасови чаши/ много е разредена/ на плажа в Халкидики бяхме и да 6 евро е тяхната Митос на плажа. Както писа чаша кока - кола - фанта 4 евро и то пак наливна разредена! Тоест тройно по-скъпо от бг. черноморието е по гръцкото! Таксите по магистралите 2.25 евро за кола на бариера през около 45 км. - няма никаква база за сравнение на цените в Гърция и България - страшно скъпотия е в Гърция - а към Миконос и Санторини става страшна скъпотия! Но до Санторини не може да стигне бай гьньо от малиново!
  • filo
    Отговор
    53 17:13  22.07.19
    Сега съм на южното Черноморие и моите очи виждат, че всичко е препълнено, както винаги.😁
  • filo
    Отговор
    54 17:15  22.07.19

    До коментар #6 от "Потърпеш":

    Ти луд ли си бе, мекере продажни.
  • Антон
    Отговор
    55 17:17  22.07.19
    Хаха по-евтино било на ганя в гърция, по-евтино е ама сравнявате зеленчуци с плодове. Защо? Защото сравнявате нашите топ плажове с предлагани услуги и добре изглеждаши шезлонги и чадъри с диви плажове по гръцките села. Редно е да сравнявате цените на гръцките села с цените на нашите села. Сравнявайте сл.бряг, влас и созопол със скъпите гръцки курорти и ще останете изненадани за какви цени става дума в гърция. Ама това за съжаление няма как да го знаете
  • filo
    Отговор
    56 17:17  22.07.19

    До коментар #7 от "Тип на трансмисията":

    И в понеделник е същото, виждам го, тук съм.
  • filo
    Отговор
    57 17:22  22.07.19

    До коментар #24 от "Конь":

    Ами ходи в Гърция, защо обиждаш човека бе или сисе продал да плюеш.
  • Кой68
    Отговор
    58 17:22  22.07.19
    👍👍👍👍👍👍👍👍😂
  • Чадъри
    Отговор
    59 17:25  22.07.19
    В Пафос Кипър чадъраструва 2,50евро+2,50 за шезлонг
  • filo
    Отговор
    60 17:25  22.07.19

    До коментар #32 от "Последният българин":

    Колега, това са платени плювачи. Не е ли ясно.
  • hmhmhm
    Отговор
    61 17:30  22.07.19
    Тия дето са изпратили снимките по скапани снимки не можаха ли да пратят ало сегашните телефони има с 48мп какви са тези снимки с качество на 1.3мп вие нормални ли сте?
  • 62 17:33  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Oki
    Отговор
    63 17:35  22.07.19

    До коментар #48 от "Драго":

    Напротив!!! Миналата година бях със семейството си на Градина. Малииии ужас - обрасло с изгоряла вече трева а единствдните възможни пътища /пътеки запушени от някоя скъпа кола (и ме полицията не реагира). Отиваш да хапнеш някъде и... Абе отврат.
  • The Guest
    Отговор
    64 17:37  22.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Aман от с*мотаняци разбирачи. Д*ухай супата, идиот.
  • ЯНИ
    Отговор
    65 17:41  22.07.19

    До коментар #8 от "месара":

    ''Факт'' не е тъп,а ти си супер неориентиран и задръстен ТИП.Никъде в Гърция няма да ти търсят такса чадър,шезлонг,паркинг и т.н.Спокойствие,тишина,чистота,обслужване...А на нашето да те е страх като осъмнеш,дали ще си видиш колата на паркинга.Всичко се контролира от мутри и рецидивисти..
  • Краси
    Отговор
    66 17:42  22.07.19
    Един плаж пълно черноморие не прави...
  • Иван
    Отговор
    67 17:48  22.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Само, че пълните хазната на Гърция. Но няма да го разберете, защото простащината ви е в повече.

    Коментиран от #71

  • 68 17:50  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Какво
    Отговор
    69 17:51  22.07.19
    Какво и да пишете, черноморието се осра! Тва беше с мутренските далавери! Никой не иска да спонсорира мутрите! Не сме им длъжни!
  • 70 17:53  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Данъкоплатец
    Отговор
    71 17:53  22.07.19

    До коментар #67 от "Иван":

    Да не мислиш, че мутрите внасят някакви пари в хазната?! Явно ти си прекалено ограничен да го разбереш! Ние пари на мутруте няма да дадем, ако ще инда са във властта! Няма данъци за мутрите! Ще видите зимата как ще е!
  • Поручик Балканец
    Отговор
    72 17:57  22.07.19
    Много хубаво, радвам се за тях. За мен почивка там няма, поне такава, каквато аз я разбирам. Ще ходя в Гърция, а след това в Мурсия.
  • 73 17:59  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ВИДЯЛ
    Отговор
    74 18:00  22.07.19
    Бях ,четр.петък и събота в ПЕРАМОС -15 км от Кавала, за първи път ходя в Гърция на почивка.Стая в малко хотелче на първа линия,няма и 10 м от плаж ,,корал,,-70 евро/ 3 легла ,2 бани ,,обособен бар.Плаж,лягаш под чадъра с 3 шезлонга и масичка.След около 15 мин.идва сервитьорка,лъчезарна и поръчваме,,фрапе 2.5 евро ,фреш-300 мл.-4 евро и до тук.Пясъка е навсякъде и дъното на морето е пясъчно.Бистро като сълза.Обед, салата гръцка голяма 6 евро,калмари около 200 гр 7 евро ,свинска и пилешка пържола с гарнитура резенчета домати-6 евро.Вечерта всички капанчета по крайбрежната улица бяха пълни.Как на плажа не видях охрана,някой да се направи на велик и да свирне със спасителската си свирка.ТОВА Е ИСТИНАТА,ПРЕЦЕНЕТЕ

    Коментиран от #121

  • набюдател
    Отговор
    75 18:09  22.07.19
    китен е пълен плажа е хубав проблема е че когато туристът наема къща винаги му е скъпо и се пазари за по-ниска цена- това в превод значи получаваш и по ниско обслужване

    Коментиран от #81

  • Пеликанчева
    Отговор
    76 18:12  22.07.19
    Ходете със пълни портфейли , че да пълните нашите гушки. Само така , пълни плажове - пълни джобчета. Браво !
  • 77 18:16  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Йозеф
    Отговор
    78 18:16  22.07.19
    В Неа Перамос, което е супер близко на плажа клуб сандвич е 4€, кафе - 2€ и идва с мин.вода 500 мл, фрапе и фреш 3,50€, чисто и подредено. Бирата Mythos е 80 цента в Лидл, на плажа бира не пия, че от нея се потя само. В кръчмите цените са нормални, а яденето е перфектно. От 12 години си правя густо лятото из Гърция, няма сила, дето да ме набута отново на Лайноморието.
  • onq s konq
    Отговор
    79 18:17  22.07.19
    Спорет мене снимката е от лани
  • Навсякъде е пълно в момента
    Отговор
    80 18:24  22.07.19
    Периодът от 15.07 до 20.08, обаче, не е показателен. Тогава винаги всичко е пълно. Сезонът беше слаб. И не заради нашата селяния, а заради стабилизирането на Тунис. И ниският курс на турската лира. И визите. И да, нека българите да ходят в Гърция на море. Правилно и заслужено. Но нека чужденците да идват в България. Освен плажа, заради кратките разстояния могат да видят Царевец, тракийските светилища и т.н.
  • 81 18:24  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • БЪЛГАРИН в цигански държава
    Отговор
    82 18:34  22.07.19
    Той Атлиман в Китен е два на два метра как няма да се напълни .Там и януари да идеш няма къде кърпа да сложиш .Що не пратите снимки от някъде другаде
  • НАБЛЮДАТЕЛ
    Отговор
    83 18:54  22.07.19

    До коментар #3 от "Олимпийска надежда":

    Е как нямя да е кърпа до кърпа като 100 хотела конкурират за ивица от1000кв.метра. На пионерския лагер на морето винаги е пълно! Концесионерът на този плаж са собствениците на Аурелия. Ако говорим за Разда разбира се....
  • Бай Гуй
    Отговор
    84 19:03  22.07.19

    До коментар #81 от "НИКОГА ПОВЕЧЕ НА БГ ЧЕРНОМОРИЕ":

    Пич, ти в 18:30 колко хора очакваш да видиш на плажа?

    Коментиран от #92

  • Иванчо на Марийка
    Отговор
    85 19:05  22.07.19
    Мутренския подход по българското черноморие ще накара повечето хора да ходят в чужбина. И тази статистика с годините все повече се увеличава в полза на гръцките и турските, пък и италианските и хърватските курорти. Защото през годините на прехода, че чак досега, държавата позволи на кой ли не с много и неясно как придобити пари да строи, включително и на пясъка и дюните и стана страшно... Хората, обаче не искат бетонни градове по черноморието, не искат мутренски подходи, не искат некачествено обслужване от неясно къде взет персонал, а искат обслужване на европейско ниво и спокойствие. Затова ходят в Гърция и Турция и на други места. Това докато не се разбере, все повече ще стават опашките от автомобили по българските граници. И колкото и да се опитват да ни спрат по един или друг начин - народа ще пътува в чужбина! Няма го вече тоталитарния социализъм, че да се затворят границите... Хората избират по-доброто, по -качественото и на по-добрата цена. Факт!
  • скандинавец
    Отговор
    86 19:07  22.07.19

    До коментар #29 от "светлин":

    Какво означава 30 лв. за комплект, нямате ли си чадъри и сгъваеми шезлонги, цяла Скандинавия така плажува, какво ненормално има ? Най-бедната държава в ЕО СЪС НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПРЕТЕНЦИЙ ЗА БОГАТИ И НАЙ-БОГАТИ,СРАМОТА!Оляхте се ама от всякъде... Че, някой откраднал едни пари и си направил хотел ,или дал рушвет за концесия ,та да му угодя на свирката ,ай сектиР!
  • Petko
    Отговор
    87 19:11  22.07.19
    Хайде балъците да заминават за Гърция. Които са били там на море не се хвалят. Няма прецакал се гърк. Пригответе си за Гърция по-сериозна пачка иначе на консерви копърка и кренвирши. То се видя, че за Гърция рекламата беше предплатена от някои, които притежават там хотели и ресторанти и набираха туристи.
  • Миро Антонов
    Отговор
    88 19:20  22.07.19
    Плажа не е празен-да,вярно е. Но само събота и неделя. Пълен с живеещите в градовете около морето.Днес бях в Обзор и Бяла-Варненско. И в двете градчета няма много туристи .Питам една местна фурия-сервитьорка как е сезона при тях.....тя красноречиво си сви ръката в юмрук и каза:Само такива има!Скъсани отвсякъде гости,стиснати-за една бира 4 чаши вземат! На една пица три девойки се лигавят! Сериозно:май трябва да сме благодарни,че поне потомците на Дракула пълнят тук-там хотелите по Черноморието ни. Жив зян сме. Жалко,а колко хубаво е морето от Каварна до Царево.

    Коментиран от #98

  • Гледач
    Отговор
    89 19:33  22.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Е и тук е по евтино ако си пазаруваш в лидъл и метро и тук ще ги е по евтино
  • Не е празно ама друг път
    Отговор
    90 19:40  22.07.19
    В неделя се върнах от южното...... и хората ползват собствени чадъри и то само на свободните зони! Всяка година ходя и ми се струва че все по малко са летуващите, а тази година са направо плачевно малко! И не съм доволна от обслужването и хигиената! За догодина сме решили да отидем в Турция! Наши комшии се върнаха от там и смятахме, че почти 2 пъти е по евтино а обслужването и храната са супер! пр
  • Koko
    Отговор
    91 19:43  22.07.19
    Вярно е. Пълно е с балъци.
  • 92 19:43  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    93 19:44  22.07.19

    До коментар #32 от "Последният българин":

    Незнам ти къде си ходил, но явно не е било в Гърция! Фрапе с минерална вода - 1 евро, октопод /порция , която не успях да изям/ - 7.50 евро, УЗО /100 мл./ - 1 евро, салата за 4 човека - 6 евро. Приятно изкарване на Българското Черноморие. Отказах го преди три години, а пътищата до него вече съвсем ме отказаха. Някак си не е гот да пътувам 5 -6 часа до Варна и да се кръстя по сто пъти по пътя от разни талибани.

    Коментиран от #96, #113

  • Враца Баце
    Отговор
    94 19:46  22.07.19

    До коментар #21 от "ванката":

    Ама си неграмотен, та дрънкаш!
  • 95 19:52  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Файл
    Отговор
    96 19:52  22.07.19

    До коментар #93 от "Гост":

    Да, особено ако си от Петрич, Гърция ти е близо Аз пък си харесвам нашето. Например Бяла.
  • Ахаххх
    Отговор
    97 19:54  22.07.19
    Смешното е, че тук ни обеиняват, че не даваме парите си в родната мутроикономика (защо не пълним гушите на рекетьорите), но какво прави мутроикономиката за да ни стимулира или поне заинтересова да отидем на мутроморието. Всячески ни гонят, но се оплават, че не ходим! Това е хипер лицемерие и е направено, за да перат мутрите парите от проституция, хазарт и наркотици! Разберете го, в перални няма да отидем никога! Не може да ви се вържем на ластиците долни, гадни мутри! Ще отидем на черноморието, когато думата мутроморие изчезне!
  • Ахахахха
    Отговор
    98 19:57  22.07.19

    До коментар #88 от "Миро Антонов":

    Попута ли шашавата сервитьорка колко струва една бира и колко струва една пица?! Ще делят не, ами....
  • Турист
    Отговор
    99 20:03  22.07.19
    Тази година цяла България откри Крит, догодина на мода ще е Пелопонес! Има хипер места! Който се интересува да пита!
  • БЪЛГАРИЯ СЕ ПИШЕ С ГЛАВНА БУКВА
    Отговор
    100 20:05  22.07.19

    До коментар #25 от "gvdff":

    ЧОВЕЧЕ..НЕ СЕ НАУЧИХТЕ ДА УВАЖАВАТЕ РОДИНАТА СИ...

    Коментиран от #125

  • Наплио
    Отговор
    101 20:05  22.07.19
    Догодина Наплио

    Коментиран от #131

  • Турист
    Отговор
    102 20:07  22.07.19
    Догодина Мистра
  • Кой68
    Отговор
    103 20:12  22.07.19
    Активизира се "рекламата"за Черноморието ни но е късно либе за китка....Юли си отиде,а със август няма да се замаже слабия сезон?Но който е по нашите морски курорти ще има повече от всичко за себеси😉😉😉.
  • Валерия
    Отговор
    104 20:13  22.07.19
    Здравейте аз живея от 30 години в Берлин и си идвам всяка година на море от една гледна точка аз милея за родината си но от година на година става все по зле )…Ние бяхме наПриморско и там беше празно ;плажа беше празен заведенията бяха празни(за нас добре не чакахме много)нищо чудно на това ниво обслужване и цени:изгониха туристите
  • Турист
    Отговор
    105 20:14  22.07.19
    Напишете в коя и да е търсачка Елафониси, Балос, Елунда, Вай, Превели, Ханя, Ретимно, Херокамбос, Лигрес, Лутро, Франгикастело и т.н. И ще разберете защо трябва да вземете самолет на Райчо и да идете да посетите Крит! Това е раят на Земята! От там ежедневно се посещава Санторини, а топ атракция е Кносос - лабиринтът на Минотавра! Хора, не се занимавайте с мутроморие! Очаровайте тялото и душата си с невероятни емоции!
  • Next
    Отговор
    106 20:20  22.07.19
    Аз освен чадъри на концесконцесионери не виждам. Честито на плажуващите на кафявото море.
  • Турист
    Отговор
    107 20:28  22.07.19
    Началото на юли хванах Райчо и полетяхме към Ханя, Крит. За час бяхме там. Отвориха вратата на самолета и се понесе аромат на билки и треви. Наех кола Фиат Панда за седмица за 207 лева без блокиране на карта до самото летище. Настаних се в хотел близо до Ханя, на плажа, 18+ без дечурлига. С пряк изглед към залеза. До хотела има ресторант като за вечеря с морски дарове и напитки сме плащали по 25 евро за двама!!!! С доста вкусна и ситна храна! За седем дни обиколихме много места. Дива природа, красиви плажове и кристална вода! Има 4 планини и може да се наситите с невероятни гледки. Най-много ми хареса пжната част. Диво и красиво. Ходихме на плажове с бял, розов, сив, черен, червен и черен пясък. Има всичко за всеки вкус. Безброй манастири. Хирата са с много приятен характер. За Ханя искам да кажа отделно. Вечер е невероятна романтика в стария град. А за Ретимно нямам думи. Пак вечерно втеме посетихме стария град. Венециянски каменни постройки и тесни улички. Китни ресторанти и много свещи. Невероятно красиво. Само за влюбени! В Лабиринта е хубаво да се ходи след 15 часа, когато големите фрупи са се изнесли! Какво да ви кажа, ходете! Не си губете нерви, пари и здраве по мутроморието!
  • Турист
    Отговор
    108 20:31  22.07.19
    Забравих да кажа, че крайбрежието на Крит е над 1000км, а има 500 000 местни жители и толкова туристи. Има плажове от по 10 км, където ше бъдете сами! Съветвам голи!
  • Vankata
    Отговор
    109 20:32  22.07.19
    Ходих преди 3г. никога повече макар хотела да беше много добър града и плажа бяха пълни с роми..и ромска музика

    Коментиран от #111

  • 110 20:38  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • В кой град
    Отговор
    111 20:51  22.07.19

    До коментар #109 от "Vankata":

    В кой град си ходил
  • Уау
    Отговор
    112 21:01  22.07.19
    Снимките на факти от преди 5 години. Чудна работа! Толкова ли няма фотоапарат с поне 20 мп камера...
  • Гад
    Отговор
    113 21:16  22.07.19

    До коментар #93 от "Гост":

    Узо(100мл)- 1 евро. Това цена в Лидл ли е?
  • Приморско
    Отговор
    114 21:22  22.07.19
    21:20 пълна тишина :( гробна тишина :( елате българи да ни спасите. Ще ви продадем бирата по 4 лв, а не по 5лв. Само елате, за последно елате!
  • Alpina 77
    Отговор
    115 21:22  22.07.19
    На който му липсват приятели от с.Мрамор и Житен,да дойде при нас на КИТЕН!
  • Rayer
    Отговор
    116 21:28  22.07.19

    До коментар #2 от "Черноморец":

    Ако някой може да си изкара супер с 1100лв. за двама човека в Гърция или Турция нека да пише.А ние със съпруга ми сме си доволни от Китен (Южният плаж). 10 дена-доста прилична къща за гости -голама стая с голяма баня на 10 мин.от плажа,добри условия, ползване на чадър на плажа,обед и вечеря в ресторант(всеки път различен за разнообразие,ядене достатъчно,за да преядем),разходки до други курортни селища ; горивото за цялото пътуване;разни други дребни удоволствия🙂... Всичко около 1100-1200 лева.

    Коментиран от #136

  • Хасан
    Отговор
    117 21:29  22.07.19

    До коментар #6 от "Потърпеш":

    Абе ти някога ходил ли си на море бе.
  • гуньо
    Отговор
    118 21:31  22.07.19
    А бе що не оставите всеки да ходи кадето си иска ами се натрапвате обезателно с вашето мнение .Всеки сам решава къде да иде.Имоля не спекулираите с патриотичните чуства на хората.
  • Гост
    Отговор
    119 21:38  22.07.19
    Цяла седмица сме на ММЦ обиколихме от черноморец до Лозенец. Всичко е пълно а събота и неделя става лудница.
  • Хасан
    Отговор
    120 21:48  22.07.19

    До коментар #6 от "Потърпеш":

    Много помия се изля от бг новини за нашето море,но искам да ги уверя че са напразни. Сезона си е нормален цените също. Злобата у тези които отхвърлят всичко българско може само да ги хоспитализира.
  • Скк
    Отговор
    121 21:49  22.07.19

    До коментар #74 от "ВИДЯЛ":

    От 10 г. ходя там, познавам персонала на плажа. Истинския плаж не е на перамос. Там си почивах исти ски, тази година се нароиха много румънци и българи и май ще спра да си почивам. Моля всички, ходете на нашето море! Моля ви!
  • Боко
    Отговор
    122 21:57  22.07.19
    Всичкото селяндур на Китен!

    Коментиран от #160

  • Чудя се
    Отговор
    123 21:57  22.07.19
    Ако е толкова хубаво и евтино на черноморието защо се налага някой така усилено да го рекламира, чак с патриотизма на хората да заиграва. Ако нещо е губаво, то е хубаво. Но понеже не е... виждаме напъните
  • Анонимен
    Отговор
    124 22:08  22.07.19
    Зашо да ходя на Черно море? За да видя най-бедните софиянци? За да видя изтръпнали провинциални чокундури? За да се омажа с мазут? За да ме щипят щипалки и жилят медузи? За да ме оберат трипръсти ромки? За да разбера какво значи космически цени? За да ми продават цаца за паламут, за да плувам в код кафяво? За да ме гледат някакви спарени мутри накриво? За да ми пробутват златни чадъри? За да хвана диария? За да се побъркам? За да не мога за миг да се откъсна от чалгиите и мутрите? Не, благодаря!
  • Ххх
    Отговор
    125 22:11  22.07.19

    До коментар #100 от "БЪЛГАРИЯ СЕ ПИШЕ С ГЛАВНА БУКВА":

    Според мен сезона е слаб, не само на морето и по планините е доста спокойно, няма мн хора. Цените са доста високи, по високи от Китен ,почват от 25 до 100 и нагоре за легло. Условията са поносими, няма лукс, доста е мизерно, но природата ни е хубава. За съжаление наистина няма качествени туристически услуги тук, без значение дали на море или планина. Често описанието на хотелите няма нищо общо с действителността. И все едни и същи проблеми, я няма да има топла вода, климатика ще е развален,стаята мръсна, банята вмирисана, липса на елементарни удобства и т.н. Общо взето все има по нещо. Незнам как го правят съседните страни, но там такива проблеми няма. Затова и хората ходят там, а и последните години цените се изравниха и са същите като в бг.
  • Шаран БГ
    Отговор
    126 22:23  22.07.19
    Защо никой не каже, колко пречиствателни станции имаме по нашето Черноморие. ? Колко и къде са построени тази година? Колко и къде ЩЕ СЕ ПОСТРОЯТ догодина ? От бюджета се изсипва доста пара към общините, които "целуват" морето. Къде са тези пари, какво е направено с тях ? Знаем добре,че не му е майката само да дадеш - какъв е контрола по изразходването на тези средства ?? Колко селища по Черноморието са без елементарна канализация - това също е важно. Защо нашите управници допущат красивото ни черноморско крайбрежие да бъде наричано "лайноморие" Така ли им харесва? Дори руснаците / нали ги дигаме и слагаме"тъпи алкохолици"/ се усетиха и оттътък Урал, каквото и да рекат да построят, първо правят Пречиствателна станция, приема се от държавна комисия и тогава каквото ще се прави, го правят и строят ! Да не говорим за френци и испанци.......
  • ТнТ
    Отговор
    127 22:25  22.07.19
    Модератора, спри да триеш коментари за щяло и нещяло, знаем че сте поръчкова медия ама това вече е прекалено. Щом можете да направите такава поръчкова статия за това колко е добър сезона значи сте в абсолютно заблуждение още повече дори вкарвате в заблуждение вашите читатели за състоянието на черноморието. Само от любопитство, тази снимка която сте постнали като новина, да ви кажа последните 3-4 пъти когато изобщо съм стъпил в Китен (и съжалявам за това) беше абсолютно същото, с две думи нито е новина нито нищо, но да си направиш "почивка" в Китен си е мъчение, който не е ходил не знае за какво става дума. Китен открай време е място за почивка със деца, няма лошо, евтино, посещава се добре и за това сигурно стимката отразява действителността. Айде сега много Ви моля, щом сезона е толкова добър говорете с хотелиерите и посетете други места та да сте обективни, а не за пореден път да раздухвате кочината та да замирише отнякъде и да ви обърнем внимание. Лично съм говорил с хотелиер в Варна, хотелите не са били толкова пусти от години. Миналия сезон също беше слаб но този е просто плачевен. Вие може да си твърдите друго но пилците се броят на есен, тогава се вижда кой кого.
  • Тракториста
    Отговор
    128 22:33  22.07.19
    Да, това е от събота или неделя, когато "кооператорите", иначе казано, селяндурите от околните населени места, идват от 100-150 км., ЗА ЕДИН ДЕН, да си топнат задниците на морето. Те си носят доматите, бирата и сандвичите, нищо не консумират и ползуват само свободната зона. КАКВО ТОЧНО ГО ГРЕЯТ ТЕЯ, БЪЛГАРСКИЯ ТУРИЗЪМ ?!
  • Ганьо Китенски
    Отговор
    129 22:50  22.07.19
    Който иска да изхарчи 2000 евро за една седмица и на нашето черноморие ще си изкара чудесно,че и по-добре от Гърция.
  • Истината
    Отговор
    130 23:04  22.07.19

    До коментар #23 от "гост":

    За 240 лева в България ще спиш в Елените, в хотел Royal castle 5 звезди. На плажа винаги имаш безплатни шезлонги и чадър. На вечеря ти приготвят пред теб суши или пекат пържоли, които сам си избираш. Стаята е огромна и много луксозна. И всичко това е само за 240 лева за нощувка, за двама души и 4 годишно дете. В Халкидики хотел с подобно качество е над 200 евро. Ето ти друг пример. В Царево приятелско семейство спа в малък хотел с много чиста и прилична стая за 50 лева на вечер. Обядваха и вечеряха в ресторанчета за много прилични пари. Понеже не са някакви височайши особи, с кеф си слагаха кърпите в безплатните зони и не плащаха на плажа. В Гърция за 25 евро няма хубава стая и е трудно за малко пари да обядваш и вечеряш по ресторанти.

    Коментиран от #140

  • Кочо
    Отговор
    131 23:17  22.07.19

    До коментар #101 от "Наплио":

    Нафплио е градчето. Първата столица на Гърция.
  • Драган
    Отговор
    132 23:31  22.07.19
    Чиста простотия е по нашето море. И преди 10 дни се върнах от Китен 100% селения. Пълно с работници от Украйна,по хотели и заведения. И през месец Юли има не отворили заведения. Това е показател за отлива на туристите Гърция повече ми харесва и плажове и таверни и цените не са по високи от Бг. Да не говорим за качество, там не те боли корем и прекарваш почивката в кинефа. Лошото е, че се напълни с нашенци и мамалиги от Румъния и си показват простотията и свленията.

    Коментиран от #143

  • 133 23:49  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 134 23:51  22.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Драган
    Отговор
    135 23:53  22.07.19
    Подкрепям Кочо,отидете и вижте Нафплио качете се на крепоста и се разходите из улички те с италианска архитектура, и острова със затвора, и още много работи.
  • Морски
    Отговор
    136 00:31  23.07.19

    До коментар #116 от "Rayer":

    Прилична къща за гости под 180 лева на вечер не можеш да вземеш смятай го по 10 и ми кажи пак че сте изхарчили 1100
  • Като гост
    Отговор
    137 01:15  23.07.19
    До нашето море ще ме снимат поне 10 камери и ще ми излезе златна почивката.
  • Внимание!!!
    Отговор
    138 02:34  23.07.19
    Морето ни и много хубаво, курортите също. Но има едно но, съдържателите на хотели ,заведения, магазини са арогантни, надмени, злобни мошеници. Гнусната престъпна и мутренска измет която тероризира летовниците, правят курортите отвратителни!!! Поради тази причина болшенството от българи избягват черноморието!
  • Пешо
    Отговор
    139 07:21  23.07.19

    До коментар #28 от "Хотелиера":

    Ам, чи що не идват БЪЛГАРИ!? Или нещо са обърка? Пиша ви на роден език за да ме разберете г-н ,,хотелиер,,. Можете спокойно да си вдигнете още цените, не ме притеснявате. Аз не съм от ,,вашите,, скъпи клиенти. Пет звезди ме устройват, но не в БГ.
  • хhhh
    Отговор
    140 07:31  23.07.19

    До коментар #130 от "Истината":

    Е току що гледах в Гърция, една самостоятелна вила на първа линия, с гледка към морето , с три спални, много добре обзаведена , собствен двор, барбекю и т.н за 140 лв на вечер за 6 човека това е около 24 лв на вечер..Търсих в Бг подобно предложение, но тук няма. Има 1-2 но цените са към 1000 лв на вечер...

    Коментиран от #153

  • Здравомислещ
    Отговор
    141 07:35  23.07.19
    Хубави снимки. Остава да анкетирате хората на снимките, колко от тях са отседнали в хотел и се хранят на ресторант, или това също са врагове на българският туризъм със собствени апартаменти или в къщи за гости с кухни, ателиета и т.н. Мръсници са това българските туристи! Нали!
  • Иван Х
    Отговор
    142 09:05  23.07.19

    До коментар #4 от "Ал та фанах Атаопънах":

    Като изключа патологичния ти начин за изразяване, искам да те попитам знаеш ли колко е дълга бреговата ивица на Гърция ? Гърция е на 10-то място в света по дължина на бреговата ивица - 14800 км. България е на 117 място с брегова ивица дълга 354 км. Трябва да си голямо перде и българофоб за да не отчиташ тази важна подробност. Просто двете страни не подлежат на сравнение. Въпреки това у нас пясъчните плажове са несравними с камъняка и чакъляка по плажовете у комшиите / с малко изключения / За цените изобщо не може да се говори. Евтино е ако напълниш дисагите с ядене и се свиваш на чаршафа в Керамоти, защото е най-близко, а и много гърци знаят български. Другата причина за голямото количество българи пътуващи до южната ни съседка е новите гранични пунктове, които отворихме. За много българи Гръцките плажове са много по близко от българските, въпреки магистралите до черноморието, които построихме.
  • Ото Скорцени
    Отговор
    143 09:13  23.07.19

    До коментар #132 от "Драган":

    Драгане, само на такива, които пишат "кинеф", когато става дума за тоалетна, може да им харесва в Гърция толкова, че да плюят по България. Радвам се за теб.
  • незнайко
    Отговор
    144 09:20  23.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Най големия балък сте Вие. Ходете си в Гърция като Ви харесва и не давайте съвети на другите ! Всички от източна БЪЛГАРИЯ си ходим на нашите плажове. На Вас софиянците Ви е по далеко да отидете на "Черно море" !!!
  • гост
    Отговор
    145 09:52  23.07.19
    Не е празна свободната зона, там вече е пълно в 10ч сутринта. Ако отидеш на място излиза, че свободните зони са 30-40% от наличните плажове, особенно по курорти като Созопол и околните къмпиг зони.
  • Мунчо
    Отговор
    146 11:01  23.07.19
    В България на море ходели "селяндурите"! Така истинските селяндур-дебили определят родителите си, които живеят на село, а те разбийшли станали граждани, но не баш граждани, а типични селяндури, които пърдят във водата, и от време на време покафенява покрай тях, но били... греждани. хахахаха
  • Читател
    Отговор
    147 11:58  23.07.19
    В ЧЕРНОМОРЕЦ Е АБСОЛЮТНО ПРАЗНО !!!
  • Цар Вул
    Отговор
    148 12:19  23.07.19
    Много БЯЛ,малко ИНДИАНЕЦ!!МНОГО чадър,МАЛКО летовници!!Ама нали трябва да хвалят Тиквата и гроб-АРИТЕ моожее!!!За тях и по едно дупе ще ни дадат!!Ама ние не го щем защото българите сме го много разтворили за КИНТИ и не струва!Хем е скъпо!Хем не струва!!На печелившите -ЧЕСТИТО!На останалите .......мнигиточие!!Неемам думи!!!
  • Приморско
    Отговор
    149 12:43  23.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Тук е евтино всичко и фул навсякъде, няма място и на плажа, чадър 5 лева шезлонг 5 лева, евтина храна и напитки
  • Хайл
    Отговор
    150 12:53  23.07.19
    Някой е на хотела на плажа...
  • Приморско
    Отговор
    151 13:10  23.07.19

    До коментар #6 от "Потърпеш":

    Ти да не си на Луната с тези цени
  • Приморско
    Отговор
    152 13:40  23.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Да в Евро много ни се услажда
  • Истината
    Отговор
    153 14:27  23.07.19

    До коментар #140 от "хhhh":

    За твоя частен случай със семейство от 6 души явно варианта, който си намерил е най-добър. Но повечето хора ходят по двама-трима и не случайно всички хотели по света са основно с двойни стаи. В нормалния случай цените, които съм описал са съвсем актуални и точни.
  • Гадината
    Отговор
    154 14:46  23.07.19
    Тази снимка на свободната зона е от преди 20 години.Защо лъжете хората боклуци мръсни
  • ra60
    Отговор
    155 15:08  23.07.19
    това е северния плаж на Китен, ами там винаги е така - "гъз до гъз", с една малка неплатена зона, всяка година става все по-малка и затова се отказах от там, а и проблема с комарите вечер няма решение от години...
  • Маринов
    Отговор
    156 15:14  23.07.19
    Хайде да коментираме обективно.Всеки е свободен да ходи където си иска в зависимост какво търси-ол-инклузив,нощувка само със закуска или пък само нощувка с цел не толкова плаж,а обикаляне на местата,където си отседнал.Ще говоря за моето семейство-3-ма.Където и да ходим,е не повече от 5 нощувки-омръзва ни.По следните 4 години ходихме на вила в Рогачево,къща за гости в Обзор,хотел в Созопол,ол-инклузив в Албена,ол-инклузив в Турция,отново Турция/хотел със закуска/ и Гърция/хотел със закуска/.Като тегля чертата,наистина най-скъпо е в България,В Гърция ако рано резервираш/поне 6 месеца/ е почти като при нас и най евтино е в Турция.Давам пример-в България където и да е,ни излиза около 220-230 лв. на ден за 3-мата.В Турция в 4 звезден хотел с басейн със закуска и вечеря-150 лв.Ол-инклузив в Турция-около 185 лв.В Гърция-почти както при нас,около 210-215 лв.Голямата разлика за мен е в отношението-навсякъде се стремят да ти угодят,а при нас малко или много си като необходим натрапник,особено ако в хотела има и чужденци.Давам пример-в Турция при едно от посещенията пристигнахме рано,около8,30 часа.Настаняването е след 14.00 часа.Веднага ни поканиха на закуска и да ползваме всичко в хотелския комплекс.Нали се сещаме как ще реагират в БГ?!На практика наистина е по-добре да сме в чужбина и пак казвам-най-вече заради отношението.Дано съм бил полезен,изразих ЛИЧНОТО си мнение и не задължавам никого с него.

  • Минчо
    Отговор
    157 15:31  23.07.19
    Ако не сте забелязали Бг има плажове и на север от Варна... Но то и по-хубаво че не сте забелязали :))) Който иска комерс , шезлонг шалте фрапе да ходи по навалицата. Плажа на Шабла е километри дълъг.
  • ЛЕТОВНИК
    Отговор
    158 16:02  23.07.19
    Тук където сме, пясъкът е златен прашец, водата е чиста като минерална, за шезлонг и чадър не се плаща, на триста метра навътре кипи страхотен нощен живот, цените са супер ниски, мутри тук няма! Питиетата са ледено студени. Храната е прясна и разнообразна. Има средиземноморска, френска, арабска кухня, балкански специалитети. От къде ги намират, но сервитьорките са все млади гаджета. Преобладават руси, дългокраки класавици, има и червенокоски със зелени очи, а брюнетките са с вид на младата Елизабет Тейлър. Музиката е на живо. Свирят световно известни музиканти. С пристигането ти пращат компаньонка съобразно личните ти предпочитания. Тя, освен друго, е и професионална масажистка, която е длъжна най- малко два пъти дневно да ти прави масаж на цяло тяло. Ако останеш повече от десет дена имаш до още десет безплатни нощувки със закуски. Ако не ти се тръгва въобще, дават ти техен паспорт и ти превеждат по сметка сто хиляди, само за текущата година. Температурата е постоянна- 22-32 градуса. Работа има всякаква. Най- ниската заплата е 2.500.
  • нервен ( разбивача на тролове )
    Отговор
    159 16:53  23.07.19

    До коментар #1 от "Факт":

    Лъжец мръсен ... пишеш пълни лъжи ...
  • 160 03:41  24.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Nikolayicerm
    Отговор
    161 13:23  13.08.19
    Наши мастера берутся выполнить ремонт квартиры http://www.plasterers-spb.ru любой сложности. Основное направление: Капитальный ремонт, Косметический ремонт и ремонтно-отделочные работы как в комплексе, так и по отдельным видам, или отдельным помещениям. Это может быть ремонт комнаты или ремонт ванной комнаты или ремонт коридора.

Напиши коментар:


Публикувай