Част от популацията в България са се срещали със сходен вирус през 2008 година и затова той не бушува толкова много в страната ни. Това заяви пулмологът д-р Александър Симидчиев в ефира на Нова телевизия.
Що се отнася до витамин Ц и това, че не се препоръчва приема му при коронавирус, той заяви, че по протоколи лечението протича с коагуланти, защото вирусът спомага за образуването на тромби.
Броят на заразените се увеличава, а това увеличава и всичко по веригата. Децата боледуват по-малко, защото имунитета им не реагира така бурно. Децата могат да бъдат вектор на заразата. Те боледуват по-леко и рискът от това да кашлят и кихат, и така да разпръскват заразата е по-нисък, подчерта още той.
Попитан за това какво ще се случи през есента, когато нормално върлува грипа, той заяви: Бих апелирал към хората да се ваксинират срещу грип, за да знаем, че не е това. Личното ми мнение е, че ако се разболеем и от грип и от коронавирус няма да изкараме двете заболявания по-тежко.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Ми щото ако изведнъж
09:33 27.07.2020
3 ИМПИЙЧМЪНТ
Коментиран от #32
09:40 27.07.2020
4 прост,но не ми личи
09:45 27.07.2020
5 да бе
Коментиран от #17
09:48 27.07.2020
6 Мангър Лангъров
09:49 27.07.2020
7 Антимилиционер
09:52 27.07.2020
8 Последния Софиянец
Коментиран от #12, #44
09:53 27.07.2020
9 Няма да е все така
Коментиран от #15, #21
09:59 27.07.2020
10 Бат Бойко
10:00 27.07.2020
11 Груба грешка
Коментиран от #13, #38
10:06 27.07.2020
12 Предпоследният Сф
До коментар #8 от "Последния Софиянец":
Да, имаше вълна. Тогава, 2008-2009 г., загубих вкус и обоняние. Но тогава дори нямаше никаква информация за усложненията при заболяването.10:11 27.07.2020
13 Вуте
До коментар #11 от "Груба грешка":
Изтрепаа народа с тие грешки10:15 27.07.2020
14 Бай ганю
10:16 27.07.2020
15 121121
До коментар #9 от "Няма да е все така":
браво, точен си в изказа и сметките, за разлика от повечето...Коментиран от #23
10:21 27.07.2020
16 патил
10:35 27.07.2020
17 Йордан
До коментар #5 от "да бе":
“Бързо разпространение” е по мутренската стъкмистика. Оставка!10:39 27.07.2020
18 ЯШУА
Коментиран от #51
10:44 27.07.2020
19 Емил
Вероятно имате предвид АНТИкоагулантиѝ?! Щото иначе само засилвате действието на вируса!
Коментиран от #20
10:51 27.07.2020
20 Номер Единадесет
До коментар #19 от "Емил":
Вече е отбелязано от номер 11. Правилно сте забелязали.10:52 27.07.2020
21 Домакин
До коментар #9 от "Няма да е все така":
Не знам как ги смяташ тези проценти, но според последните данни в Уърлд метър, в България починалите са 340, оздравелите - 5355. Това са 6% смъртност. За Германия показателите са: починали 9203, оздравели 190 600, а това са 4,6% смъртност от болестта.11:05 27.07.2020
22 73915
Ако е прав в твърдението си, че 2008-ма тоя грип е възлувал в БГ, то как не измряхме всички тогава, като нито се самоизолирахме, нито ходехме маскирани като Зоро?
Излиза, че няма нужда от маски и че грипа не е толкова опасен, колкото ни го разправят.
Докторе, добре си взел парите да ни плашиш, ама трябваше да изчакате още 30 години, да измрем тия, дето сме родени преди да започне масовото облъчване на говедата!
Коментиран от #24
11:05 27.07.2020
23 Домакин
До коментар #15 от "121121":
Точен? Според последните данни в Уърлд метър, в България починалите са 340, оздравелите - 5355. Това са 6% смъртност. За Германия показателите са: починали 9203, оздравели 190 600, а това са 4,6% смъртност от болестта. Кое му е точното?11:08 27.07.2020
24 Домакин
До коментар #22 от "73915":
Научи се първо да четеш, пък тогава пробвай и да пишеш! Къде прочете "върлувал"? Пише, че част от популацията се е срещала със сходен вирус. Той може да е бил по-опасен, но не по-заразен, или обратното. Не се е разпространил, затова не е имало епидемиологични мерки. Човекът казва, че поради това може би у нас няма бързо нарастване, понеже някои имат вече изградени антитела.Коментиран от #27
11:14 27.07.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 ДРЪН ДРЪН ДРЪН
11:27 27.07.2020
27 ХА ХА ХА ХА
До коментар #24 от "Домакин":
И тези антитела имат трайност....12 години???!!!ВСЕ ЕДНО ДА КАЖЕШ, ЧЕ АКО ППЕДИ 12 ГОДИНИ СИ БОЛЕДУВАЛ ОТ ГРИП / КОЙТО СЪЩО Е РНК ВИРУС/ ! СЕГА СЛЕД 12 ГОДИНИ ЩЕ БОЛЕДУВАШ ПО- ЛЕКО?!?! ДРЪН ДРЪН ДРЪН!!!!!Коментиран от #41
11:32 27.07.2020
28 НАИСТИНА НЕВЕРОЯТНО Е
11:34 27.07.2020
29 Голям Слон
Коментиран от #30
11:48 27.07.2020
30 Издребняваш
До коментар #29 от "Голям Слон":
...това е просто синоним на население и се ползва често в медицината.Коментиран от #39
12:03 27.07.2020
31 Алфа Ромео
Коментиран от #37
12:08 27.07.2020
32 Вярно е
До коментар #3 от "ИМПИЙЧМЪНТ":
Заради него половин Европа въведе рестрикции за ганьовци.....12:15 27.07.2020
33 Наблюдател
Коментиран от #35
12:16 27.07.2020
34 Питащ
Коментиран от #46
12:57 27.07.2020
35 Европеец
До коментар #33 от "Наблюдател":
Какво наблюданаш и къде? Във фейсбук и в чаша турско кафе? Толкова тлупости си надрънкал и все разпространявани в руски сайтове, че няма смисъл да ти се обръща внимание. Заплюваш и отминаваш.12:59 27.07.2020
36 chi
13:02 27.07.2020
37 ХаХа
До коментар #31 от "Алфа Ромео":
Вирусът стана като комунизма. Разликата е, че последният все го чакахме, а не идваше, пък вируса все го гониме, а не си отива. Сега пък 2021. Мангъров си заложи дипломата, че още това лято ще изчезне. Явно дипломата му не струва много щом така лесно се разделя с нея.13:04 27.07.2020
38 Това е Политическа пандемия
До коментар #11 от "Груба грешка":
Да това е Смъртоносна Грешка-недопустима за лекар!Коагулантите се използват при силно кръвотечение за да го спрат,образувайки съсиреци,а Антикоагулантите са тези,които разграждат тромби и съсиреци!Вероятно е грешка на списвача?!Ако е Лекар-Малеееее,малееее,Или тайничко иска да понапълни чувалите!??!Коментиран от #40, #45
13:04 27.07.2020
39 Гражданин
До коментар #30 от "Издребняваш":
И не само в медицината. И в социологията и в географията и в политологията. Терминът популация с нищо не е натоварен отрицателно. Какво му пречи на тоя патрЕот не е ясно. Освен липсата на образование, друга причина не виждам.Коментиран от #79
13:07 27.07.2020
40 Европеец
До коментар #38 от "Това е Политическа пандемия":
Сигурно е грешка на мисирката. Но индивиди с лекарска професия си позволяваха други още по-гадни коментари. Нямало умрели ОТ вируса. Умирало се СЪС вируса. Сякаш има някакво значение как точно ти е съкратен живота: от или със. И това хора кълняли се да пазят всеки един живот. За тях няма явно значение, че без вируса някои щяха да живеят 1-2-5-10 години по-дълго. Е това е страшно и гадно и ми се повръща от такива"медици".13:13 27.07.2020
41 Домакин
До коментар #27 от "ХА ХА ХА ХА":
Хо хо хо ... Погледни си рамото. Трябва да имаш белег от ваксина. Правена някога в детството ти. Как ли действа досега? Имунната ти система запаметява и впоследствие разпознава заплахата, срещу която вече е реагирала някога. Създал ли е веднъж антитела срещу нещо, го помни доживот, а е възможно майка да предаде антитела на плода. Преди да се излагаш, можеше да попрочетеш по темата.Коментиран от #42
13:17 27.07.2020
42 Гражданин
До коментар #41 от "Домакин":
На теория е така, но явно не е достигнало до теб, че от короната не се получава траен имунитет. Освен това БЦЖ- то за което говориш е ваксина от (за) туберколоза, а тя се предизвиква от бактерии, а не вируси. Няма да ти обяснявам разликата, че ще стане много дълго. Попълни сам празнотите в общата си култура, особено когато искаш да поучаваш другите!Коментиран от #55, #56
13:22 27.07.2020
43 не внимавате
Коментиран от #48, #54
13:23 27.07.2020
44 Тиква
До коментар #8 от "Последния Софиянец":
Софиянец, не си в час с нещата и дрънкаш само. Хвани прочети нещо. Сарс и Мерс вирусите минаха през България успешно. Ковид е смесица от тези двата и още нещо. За това може би имаме някакъв имунитет. Аз лично минах 2008 ма и знам какво беше.13:25 27.07.2020
45 неее
До коментар #38 от "Това е Политическа пандемия":
Грешката е на автора!13:25 27.07.2020
46 ПиПи
До коментар #34 от "Питащ":
Кой ти говори че само българите са го срещали? Нали минаха първите два и виж и прочети нещо. Мързи те да четеш, а дрънкашКоментиран от #49
13:31 27.07.2020
47 информатор
Коментиран от #53
13:51 27.07.2020
48 Ксарелто
До коментар #43 от "не внимавате":
Да, така е.13:51 27.07.2020
49 Питащ
До коментар #46 от "ПиПи":
Елементарно Уотсън. Тъкмо там е въпросът : ако вирусът не е бил само в България (а няма как да е) защо го споменава като аргумент за по-малкото заразени и умрели в България ? Чертеж трябва ли ти?14:04 27.07.2020
50 Грую
"...лечението протича с коагуланти, защото вирусът спомага за образуването на тромби"!!!!!!!! Знаете ли какво ще се случи с пациент, при който има опасност от образуване на тромби ако му дадете коагуланти? Ще стане клиент на погребалните агенции поради исхемичен инсулт или инфаркт и то по Ваша вина. В такъв случай на пациентите се дават антикоагуланти и то по-възможност по-силни от аспирина, като трябва да се пазят от наранявания, защото пък тогава трябва да се търси спешно помощ за локално прилагане на коагуланти за да не му изтече кръвта на човекът. Не знам до колко писането и четенето на глупости помага психологически, но според мен това е пълна дивотия!
14:12 27.07.2020
51 Шамара
До коментар #18 от "ЯШУА":
Абе къв сценарий та гони бе? 16 000 000 в света болни! Аман от тъпанари, начело с мангъра!14:20 27.07.2020
52 4567
Коментиран от #58
14:23 27.07.2020
53 Шамара
До коментар #47 от "информатор":
И после дойде едно птиченце кацна на рамото ми и ми прошепна, че съм голям тъпанар!14:24 27.07.2020
54 Това е Политическа пандемия
До коментар #43 от "не внимавате":
БЦЖ-Е ПОЛИВАЛЕНТНА Ваксина!ТЯ освен предназначението си-Дава Клетъчен имунитет,А И Има НАД 30% Вирусна Активност!БЦЖ се използва нон-стоп в бг и страните от източният блок от 51г!В Бразил и Хон-конг дори по отдавна!Създадена е във Франция-Пастьор институт!Българския щам на БЦЖ е по качествен,защото е създаден по-късно!С БЦЖ вирусните инфекции протичат по-леко!КОЕ не ВИ е ЯСно???14:25 27.07.2020
55 Домакин.
До коментар #42 от "Гражданин":
Когато решиш друг път да се правиш на умен, не е зле преди това да прочетеш и коментара към който е насочен отговорът ми! Не сравнявам бактерия с вирус, а обяснявам на един друг отворило, как имунната система може да реагира 12 години по-късно. Ама и ти си от тези, които са се научили да пишат, без да могат да четат ...14:26 27.07.2020
56 Това е Политическа пандемия
До коментар #42 от "Гражданин":
БЦЖ-E ПOЛИВAЛEНТНA Вaкcинa!ТЯ ocвeн прeднaзнaчeниeтo cи-Дaвa Клeтъчeн имунитeт,A И Имa НAД 30% Вируcнa Aктивнocт!БЦЖ ce изпoлзвa нoн-cтoп в бг и cтрaнитe oт изтoчният блoк oт 51г!В Брaзил и Хoн-кoнг дoри пo oтдaвнa!Cъздaдeнa e във Фрaнция-Пacтьoр инcтитут!Бългaрcкия щaм нa БЦЖ e пo кaчecтвeн,зaщoтo e cъздaдeн пo-къcнo!C БЦЖ вируcнитe инфeкции прoтичaт пo-лeкo!КOE нe ВИ e ЯCнo???Коментиран от #57, #59
14:28 27.07.2020
57 Нещо Сам си противоречиш
До коментар #56 от "Това е Политическа пандемия":
КАТО В БРАЗИЛИЯ БЦЖ СЕ ПОЛЗВА ОТДАВНА, ЗАЩО СМЪРТОСТТА ТАМ Е ДОООООСТА ПО- ВИСОКА ОТ ТАЗИ В БГ???? ВИЖ РЕЗУЛТАТИТЕ ЗА БРОЙ ПОЧИНАЛИ КЪМ ТО ЗАРАЗЕНИ. ВЪВ ФРАНЦИЯ И ИСПАНИЯ СЪЩО ПРАВЯТ БЦЖ. НО....ВИЖ И ТАМ СМЪРТНОСТТА.Коментиран от #60
15:02 27.07.2020
58 Питащ
До коментар #52 от "4567":
А ако без вируса чудото продължаваше оше година, две, пет? Да мрат хората какво толкова. Не се ли усещаш колко долно е това. И защо? За да могат ресторантьори и хотелиери да продължават да ни предлагат нискокачествения си продукт. Бивши и настоящи мутри да бетонират последните парчета природа, фенове да крещят по стадиони, гледайки нещо, което е всичко друго, освен футбол, тинейджъри да се овесват пияни до кръста от прозорците на коли. Всичко това е по-ценно от човешки живот? И се чудим защо сме все сред последните. И все другите ни виновни.15:20 27.07.2020
59 Гражданин
До коментар #56 от "Това е Политическа пандемия":
Да почнем от там, че не е от 51 а още преди войната, от царско време. Опитват се живковисти да си я присвоят, но безуспешно. Та да стигнем до там, че няма студии които доказват, че има някакво влияние върху корона вируса. До извършването на такава студия всичко са спекулации и Фейсбук.Коментиран от #61
15:30 27.07.2020
60 Това е Политическа пандемия
До коментар #57 от "Нещо Сам си противоречиш":
Mного обичам такива въпроси,ама наистина мноого!Бразил-2419901-Потвърдени случаи,на 1милион-11450,брой оздравели-1634274,смъртни случаи с ковид19-87052!Теглим калема-Делим смъртни случаи на Потвърдени и 3,597% Делим Оздравели на Потвърдени и-67,534%-оздравели! Бразил-200 милиона население!Отиваме към Франсетата и-ОП-те открили- БЦЖ ваксина,но там Ваксинирането не е Задължително...И-потвърдени-180528,на 1милион-2691,оздравели 80815,смъртни-30192 теглим калема и 16,724%-смъртни към потвърдени,делим оздравели на потвърдени и-44,765%-население,около 70милиона!Смятам,че можете да съпоставите Фактите!бг е башка мога да Ви обясня и къде в момента мамят с Данните!Ако имате желание ще Ви напиша!Коментиран от #63, #65
15:55 27.07.2020
61 Това е Политическа пандемия
До коментар #59 от "Гражданин":
Говорим за Масова Задължителна Ваксинация!Прави се от 51гНе се говори за 1926г нито за 28 там е експериментна!Коментиран от #62
16:02 27.07.2020
62 Гражданин
До коментар #61 от "Това е Политическа пандемия":
Задължителна не е била, но не е била и експериментална. А за какво говориш не мога да гадая, като не го казваш.Главните букви са напълно излишни. И по незадължителната граматика на българския език от 1951.
Коментиран от #67
16:29 27.07.2020
63 Питащ
До коментар #60 от "Това е Политическа пандемия":
Можеш да имаш собствено мнение, но не можеш да имаш собствени факти. Нещо източници или си ги сънувал тия числа? А че със статистика воже да се лъже успешно, това е така, но се отнася и за теб.16:32 27.07.2020
64 Това е Политическа пандемия
Коментиран от #66, #69
16:36 27.07.2020
65 Гражданин
До коментар #60 от "Това е Политическа пандемия":
Много правилно ти е задал въпроса. Независимо какво обичаш, което сам разбираш никого не го интересува. И независимо от числовата попара, която само ти си разбираш. За сега при това различие на статистични методи единственият надежден показател е повишаването на смъртността април-май на глава от населението в сравнение с предходните 5 години. А тя в споменатите страни е значително по-висока.16:38 27.07.2020
66 Питащ
До коментар #64 от "Това е Политическа пандемия":
Чакай, а аз чакам да кажеш от къде са ти данните. Подозирам Спутник и Раша ту дей.Коментиран от #68
16:40 27.07.2020
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Това е Политическа пандемия
До коментар #66 от "Питащ":
Колкото до Руснаците,те Руснаците имат перфектна Статистика,а не Стъкмистика,като бг-територия!Коментиран от #71
16:51 27.07.2020
69 Наблюдател
До коментар #64 от "Това е Политическа пандемия":
Ти си един обикновен манипулатор. От полуинтелигентните, които си мислят, че понеже 80% са де.били могат да пробутват необезпокоявани опорките си. Дори и да са 80 процентите има други 20, които според формулировката на вашия професор НЕ са деби.ли. Опитваш се с някакви медицинско-статистически доводи да пробуташ политическо послание. Е не ти се получава. Независимо доводите ти доколко отговарят на действителността. Ако си загрижен за медицинската страна доказваш медицинска несъстоятелност, а не пробутваш политически пароли. Така, че не си толкоз хитър, колкото се мислиш.Коментиран от #72
16:55 27.07.2020
70 Това е Политическа пандемия
16:59 27.07.2020
71 Питащ
До коментар #68 от "Това е Политическа пандемия":
Хахаха сам се разкри. Само един руски трол, от най-долните и необразованите, който дори руски не знае, може да нарече статистиката на руснаците перфектна. Колко съм бил прав в предположенията си. Дори самите руснаци признаха, че статистиката им е била неточна и са водили пациенти с корона за умрели от пневмония. Има го във всеки сайт, които не е точно на нивото на Пик.И защо си правиш оглушки за източниците. Защото познах, нали!
Сега ме е яд сам на себе си, че си загубих времето с един путински лакей.
17:01 27.07.2020
72 Това е Политическа пандемия
До коментар #69 от "Наблюдател":
Какво и кой е Манипулатор?Нямате Доводи ,Говорите ми нагло на -ти!Представете Факти,а не Обиди!Нагъл сте!Коментиран от #73
17:06 27.07.2020
73 Гражданин
До коментар #72 от "Това е Политическа пандемия":
Айде разкарай се се бе! Не разбра ли, че те разкриха кой си и за какво се бориш с измислените си факти от руски сайтове.. Отивай в друг сайт или влез тук с друг ник, както там ви инструктират във флашките, че нервиш вече!17:12 27.07.2020
74 Това е Политическа пандемия
Коментиран от #76
17:13 27.07.2020
75 ИМПЕРИАЛИСТ
Коментиран от #77
20:53 27.07.2020
76 Питащ
До коментар #74 от "Това е Политическа пандемия":
През март Путин разправяше, че вирусът бил обикновен грип, през април се скри за един месец в бункер и прато руннаците във ваканция, нещо което не фигурира в правомощията му. В тжва време жителите на Москва трябваше да излизат да хвърлят боклука с qr код ш да пазоруват в най-близкия им магазин, независимо да ли веригата им хоресва.Когато Путин обяви всеобща ваканция заради вируса, дето го нямало, според официалната руска статистика, която според теб е перфектна, имаше около 300 заразени. Когато отмени карантината, пак според тая статистика имаше над 6000 новозаразени на ден. Защо не коментираш тая "политическа пандемия"? И Путин ли лъже руснаците, че има вирус?
21:07 27.07.2020
77 А ти
До коментар #75 от "ИМПЕРИАЛИСТ":
Защо не идеш при автентичните диви и да се реши проблемът ти?21:09 27.07.2020
78 Това е Политическа пандемия
22:16 27.07.2020
79 Голям Слон
До коментар #39 от "Гражданин":
:-) Гледай сега. Тук е разликата между мен и теб. Ти си популация, а аз население. Ти обитаваш хабитат, а аз живея. Най-вероятно моето е life, а твоето е жизнь :-) Не зная кой какви наУки е учил или поне прелиствал, но популация се използва основно и най-вече в биологията. Ако някой иска още по-високо да подаде глава над остриганото стадо, то тогава използва "сложни" думи с латински произход, както господинът в случая. А на кого му липсва образование - моля, пропусни момента, в който вярваш, че си много над твоя мним виртуален опонент. Знаеш ли откъде произхожда думичката "виртуален"? Ама без да гледаш в гугъл? Едва ли...07:13 28.07.2020