Превозното средство, на което е поставена камерата е автобус, пълен с пътници. Лекият автомобил умишлено засича автобуса от дясната лента и предизвиква ПТП. Въпрос на късмет е, че не е станала по-голяма катастрофа.
След като пристигат, от "Пътна полиция" решават, че шофьорът на лекия атомобил е невинен и пишат акт на шофьора на автобуса. Въпреки че има свидетели и потвърждават "засечката", катаджиите не вземат под внимание подробностите
Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 19 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 123
Коментиран от #7
18:14 17.03.2021
2 Процесор Вучков
18:14 17.03.2021
3 А бе
18:16 17.03.2021
4 nedovolen
18:17 17.03.2021
5 проста
Коментиран от #9
18:17 17.03.2021
6 Димитър Ж.
18:19 17.03.2021
7 РАДИО ЕЛТО
До коментар #1 от "123":
виновния е шофьора на леката колаКоментиран от #14
18:19 17.03.2021
8 барабус
18:19 17.03.2021
9 Реалист 2
До коментар #5 от "проста":
Не . А и професионалния им опит им подсказва , собствениците на нпви беемвета дават повече от шофьор на автобус.Коментиран от #42, #43, #44, #47, #96
18:21 17.03.2021
10 Всичко
18:24 17.03.2021
11 СтарТИРаджия
18:25 17.03.2021
12 no name no face no number
18:27 17.03.2021
13 nedovolen
На вниманието на каскетите и фуражките !
Сигурно водача е с анцуг "adibas" и бели хавлиени чорапи в мокасини , наскоро продал селски имот и метнал се в "джиджан" кошник за пред селските моми .
18:28 17.03.2021
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 да не
18:28 17.03.2021
16 дедо Йоцо
18:32 17.03.2021
17 Голям Слон
18:38 17.03.2021
18 дедо йоцо гледа
Коментиран от #23, #73
18:39 17.03.2021
19 Гост шофер
Коментиран от #25
18:45 17.03.2021
20 Реалист
Коментиран от #26, #31
18:47 17.03.2021
21 не знам
Коментиран от #28
18:47 17.03.2021
22 Гост шофер
18:47 17.03.2021
23 Някой си
До коментар #18 от "дедо йоцо гледа":
Автобуса изпреварваше камион бе умник!Сложи си очилата!
Абтобусния шофьор да си взима адвокат и в съда, ще спечели със сигурност.
18:48 17.03.2021
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Някой си
До коментар #19 от "Гост шофер":
Автобуса изпреварва камион шиферче, що не се пробвате тия дето много знаете в Германия........там това си е нормално ежедневие.18:50 17.03.2021
26 Някой си
До коментар #20 от "Реалист":
Автобусите са ограничени на около 106 км/ч. електронно.18:51 17.03.2021
27 Автобуса и комунягите са виновни
Коментиран от #36, #48, #54
18:51 17.03.2021
28 Някой си
До коментар #21 от "не знам":
Точно!Поне щеше да знае защо му пишат акт!
18:52 17.03.2021
29 мноно
доно оттърнот затворя с по малко жертви!!!
18:55 17.03.2021
30 Гост
18:56 17.03.2021
31 Не е нарушение
До коментар #20 от "Реалист":
Камионите са електронно ограничени на 90, а автобусите са на 100!19:02 17.03.2021
32 Марио
Коментиран от #34
19:03 17.03.2021
33 селянин
19:04 17.03.2021
34 2323
До коментар #32 от "Марио":
Аудито спира от 100км. за 36м., автобуса за 80м., трябва да си пълен тъпанар да набиваш спирачки предтакава тежка машина, колкото и да те издразнил преди това. Шофьорчето на лекия автомобил съм почти сигурен, че е на тати с колата19:18 17.03.2021
35 Гост
19:22 17.03.2021
36 Някой си
До коментар #27 от "Автобуса и комунягите са виновни":
Дай линк към закона за движението по пътищата където е написано това, което ти твърдиш, цитирай ми ллен и алинея!19:28 17.03.2021
37 Абе
Коментиран от #83
19:29 17.03.2021
38 Коментара
19:31 17.03.2021
39 PB 0656 CX
19:34 17.03.2021
40 сноу
19:42 17.03.2021
41 любител
19:55 17.03.2021
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 арто
В Германия една нощ видях такава ситуация ,но с камион.Три пъти камиона бе засечен по този начин и на четвъртия път, леката кола излетя извън мантинелата.
19:58 17.03.2021
46 ми да
19:58 17.03.2021
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 333
До коментар #27 от "Автобуса и комунягите са виновни":
Да нямате нотариален акт за тая лява лента? Автобуса има право да е там точно колкото и ти. Ако е започнал изпреварване, изчакваш, прибира се и изпреварваш. Това, че му е ограничена скоростта не значи, че не може да изпреварва. На теб нищо няма да ти се смали ако автобуса изпревари. Ако чака колите, няма да изпревари никога. Тоя дебил с аудито има достатъчно мощност, за да стигне автобуса от половин километър и да тръгне да го заобикаля отдясно. Ако го беше завъртял и го беше направил на войнишко канче, в съда щяха да оправдаят шофьора на автобуса.20:00 17.03.2021
49 Гоуст
20:13 17.03.2021
50 КАТ
Колата е изпреварила неправилно по смисъла на чл. 41, ал.1
(1) Пътните превозни средства се изпреварват от лявата им страна.
Следствие на това нарушение е възникнало ПТП. Точка по въпроса.
20:15 17.03.2021
51 Куко
20:16 17.03.2021
52 Шишо Бакшишо
20:17 17.03.2021
53 Jeep
20:17 17.03.2021
54 А стига бе
До коментар #27 от "Автобуса и комунягите са виновни":
Капацитет... Тоя нов правилник написа моменталически! Майко мила, Родино моя, вярно народа е малък и бих ъпдейтнал прилагателното - но много тъп!20:18 17.03.2021
55 който е тъп
Коментиран от #56
20:22 17.03.2021
56 Jeep
До коментар #55 от "който е тъп":
Cмиcлен коментaр, aмa нямa дa те рaзберaт. Не можеш дa cе caморaзпрaвяш по принцип и дa прилaгaш нaкaзaтелни мерки...зa тaзи рaботa cи имa cъответните оргaни. От другa cтрaнa те не знaят, че ca оргaни и cе cтигa до тези cитуaции. И cпоред мен буcът можеше дa cпре, aмa cтигне ли cе до мерене нa гегите....cтaвa cложно.Коментиран от #58
20:40 17.03.2021
57 често
Коментиран от #61, #65, #70
20:55 17.03.2021
58 който е тъп
До коментар #56 от "Jeep":
Точно си схванал същността на проблема . Цялата беда по българските пътища , както и с почти всичко останало , е липсата на адекватни контролни органи, и институции , чиито санкции да действат превантивно срещу подобни действия .Коментиран от #64
20:58 17.03.2021
59 Доктор ДЖАГЕРС
21:02 17.03.2021
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 умен мисир
До коментар #57 от "често":
Ами който е нервен да ходи да се лекува , има хапчета за тая работа , и специалисти . Ако се прибирам от лов , и се изнервя , да извадя пушката и да започна да стрелям по колите ли ?21:08 17.03.2021
62 Доктор ДЖАГЕРС
21:09 17.03.2021
63 Монтанчанин
Коментиран от #113
21:20 17.03.2021
64 СтарТИРаджия
До коментар #58 от "който е тъп":
Не съм съгласен и с двама Ви! Автобуса според регистратора се движи с 97 км/ч - напълно в реда на нещата. Изпреварва камион чиято скорост е видимо с 15 - 20 км/ч по-ниска от неговата. На магистрала мин. V за движение е 50 км/ч, а при две ленти няма законово изискване за минимална V позволяваща присъствие в изпреварваща лента. Ако беше при три ленти (пред София) и автобуса е в най-лява лента щеше да е в нарушение, защото закона забранява присъствие на МПС в нея, което "конструктивно не може да развие мах V за съответния път"! Но в тази ситуация автобусът се движи абсолютно нормално. Изпълнението на аудито е точно в стил диващина! Ако приемем дори, че колегата е можел да намали... Аз го оправдавам, че не го е направил: примат може да бъде превъзпитан само силово! А решението на полицаите е от най-първобитните. Може би и факта, че клипове от видеорегистратори не се вземат под внимание влияе на решението им. Почти на 100 % съм убеден, че шофьора на автобуса ще бъде оправдан, а келемето от аудито подведен под отговорност в съда, още повече, че има и свидетели в количество!Коментиран от #71
21:35 17.03.2021
65 Голям Слон
До коментар #57 от "често":
Не знаех, че магистралите са на В категория :-)Кога си взел книжка? Колко пъти от онзи момент си чел ЗДвП? Не ми отговаряй. Ясно ми е. Николко! Нито тогава, нито сега. Просто си зубрил листовките. Толерантността по бг пътищата клони към нула. Част от проблема е ниската култура, произхождаща от ниското образование.
21:43 17.03.2021
66 мдааа
21:46 17.03.2021
67 Чук
Коментиран от #69
22:13 17.03.2021
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Циган
До коментар #67 от "Чук":
Виж коментар 68Коментиран от #72
22:20 17.03.2021
70 Някой си
До коментар #57 от "често":
Върни си книжката и бегай да учиш закона!22:26 17.03.2021
71 Някой си
До коментар #64 от "СтарТИРаджия":
Много добре си го обяснил!Евала за коментара!
22:28 17.03.2021
72 Чук
До коментар #69 от "Циган":
Автобуса се движи в лявата лента понеже е предприел изпреварване и не е в нарушение. Рязко спиране без причина е също нарушение, както изпреварване от дясно.22:31 17.03.2021
73 бобо
До коментар #18 от "дедо йоцо гледа":
Автобуса изпреварва камиона.Това първо.Второ: не можеш да сменяш лентата, ако с това се действие, възпрепятстваш останалите участници в движението.
22:31 17.03.2021
74 nedovolen
22:41 17.03.2021
75 Гошо
Коментиран от #91
22:43 17.03.2021
76 ммм
22:45 17.03.2021
77 Монтанчанин
Коментиран от #88
23:07 17.03.2021
78 Бандерас
23:47 17.03.2021
79 нищонестава
03:04 18.03.2021
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 гостТ
06:16 18.03.2021
83 гг г нгсжж
До коментар #37 от "Абе":
чистокръвно неправилно изпреварване и засичане07:09 18.03.2021
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Гарф
07:49 18.03.2021
86 Кат
Коментиран от #90
07:56 18.03.2021
87 smeh
09:12 18.03.2021
88 Голям Слон
До коментар #77 от "Монтанчанин":
Нямаше ли изискване за взимане на СУМПС минимум основно образование? Т.е., поне 8 класа? Не че нещо, но правописът ти е на ниво първи клас. Логично изплува въпросЪТ ти как си взел книжка.09:14 18.03.2021
89 Голям Слон
09:32 18.03.2021
90 333
До коментар #86 от "Кат":
Ограничението на магистрала за автобуси е 100км/ч! 100! Не 60, не 80,100.09:48 18.03.2021
91 Браво и аз казвам че
До коментар #75 от "Гошо":
Майничките са кофти хора мръсни в червата и трябва да бадат заличени от земята10:35 18.03.2021
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Бай
Тук има няколко нарушения на автобусният шофьор и те са следните
Движи се в скоростна лента по автомагистрала
Не пропуска движещият автомобил защото явно огрледалата за обратно виждане са му за украса
Въпреки че е задминат от автомобил от дясната му страна за което той явно не вижда продължава Нагло да кара в лявата лента по магистралата!!!
Психично болният автобусен шофьор с тонове преимущество Умишлено удря автомобил отзад с което застрашава живота както на автомобила отпред така и на тези който го подкрепят във въпросник автобус което е меко казано Безумие !!!!
Сложил е този регистратор умишлено да се изкарва невинен и да удря колите не познавайки закона
Не спазване на дистанция!!!
Удар от зад!!!
Не пропускане на автомобила движейки се в скоростна лента умишлено и нагло
Не предотвратява ПТП
Не се прибира в свободната дясна лента !!!
Всички тези който го подкрепят сте явно подобни лумпени и не познавате закона за движение по пътищата и ето го резултата!!!Така сте по опасни от пияните и дрогирани шофьори и ви трябва проверочен изпит и отнемане на свидетелството за МПС
Коментиран от #94
10:51 18.03.2021
94 Голям Слон
До коментар #93 от "Бай":
Убеден съм, че на психотест в ДАИ ще те скъсат :-) На листовките също. А на пътя дълго няма да изкараш с тия разсъждения.Коментиран от #97, #101
11:01 18.03.2021
95 1520
11:31 18.03.2021
96 БатП
До коментар #9 от "Реалист 2":
Моят професионален опит подсказва, че не можеш да си позволиш скъпа кола и затова хейтваш бмв-та. Ауди е това, толкова е ясен записа, че може и да го прочетеш на бронята му, ама за целта трябва да можеш да четеш.Коментиран от #99
11:36 18.03.2021
97 Бай
До коментар #94 от "Голям Слон":
Явно не познаваш закона!!!За психотеста също!!!Явно си от тези които не само не познават закона а са и дървени глави!!!Карай в лявата лента като този загубен як удряй се умишлено в колите Застрашавай живота на пътниците и огледалата ги ползвай да си оправиш перчема след като някъде си намериш майстора от някой който няма да му издържат нервите и тогава наистина ще разбереш кой е за психо диспансера.Аман от некадърници и неграмотни хора
Коментиран от #98, #103
12:08 18.03.2021
98 Дидка
До коментар #97 от "Бай":
Прав си не познават закона и бих искала да се прегледа целият запис на регистратора.Дали през цялото време ни си кара в лява лента.Дали не е натискал спирачката първи на въпросното ауди и да не го е пропускал да мине ?Дали има други нарушения от заснемането на регистратора?12:14 18.03.2021
99 фйкгхй
До коментар #96 от "БатП":
А моят професионален опит показва, че т.к. БМВ стана запазена марка за коняците, беемвистите станаха аудисти. А на пътя се държат като аутисти. И двете марки не са лоши, не случайно се водят премиум, матряла е лош.12:17 18.03.2021
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 КАТ
До коментар #94 от "Голям Слон":
Когато се движите по магистрала с две ренти за движение и не изпреварвате МПС трябва да се движи в крайна дясна лента.Когато задминавате или изпреварвате и виждате в огледалото че наближава автомобил сте длъжен да го пропуснете и когато лентата е свободна да предприемете изпреварване.Коментиран от #104
12:18 18.03.2021
102 Шкафчо Методиев Борисов
12:20 18.03.2021
103 Голям Слон
До коментар #97 от "Бай":
В коя точно част не познавам закона? Явявал съм се на изпит за всички категории :-) И всички съм ги взимал от първия път. Смея да твърдя, че законът го познавам много повече от теб. И го спазвам много повече от теб. И със сигурност съм много по-колегиален от теб. Не присветвам на камиони, автобуси или автомобили, които изпреварват. Е, сега, трябва да призная, че се дразня на колеги с коли, които карат в дясна лента със 70. Или изпреварват с 90. И понякога ги попървжам. Ама да тръгна да изпреварвам някого отдясно, че и да му набивам спирачките - на такава простотия не съм склонен. Но е излишно дълго и най-вече излишно да ти обяснявам неща, на които е трябвало да те научат вашите.Коментиран от #105
12:22 18.03.2021
104 Голям Слон
До коментар #101 от "КАТ":
Ако не изпреварваш, по принцип нямаш работа в лява лента. Освен, ако не си в щатите. Та, в нашия случай имам изпреварване. Автобусът е виновен до толкова, че няма средната скорост на автомобила. А и не е необходимо. Простичко е: аудито трябваше да изчака завършване на маневрата, а не да се прави на бабаит. Опростачването на нацията продължава. Оглупяването и дебилизирането също. Няма смисъл нищо повече да пиша. Всеки ден съм по пътищата и виждам какво се случва.12:26 18.03.2021
105 Бай
До коментар #103 от "Голям Слон":
Ако твърдиш че познаваш закона и не виждаш нарушението на автобусният шофьор значи изобщо не го познаваш!Ако твърдиш и имаш всички категории е срам и позор да говориш подобни небивалици!Ти явно е че не само не разбираш закона но и изхождаш от собственото си мнение без да познаваш хората и имаш преценката да твърдиш че си прав което те прави твърдоглав!Ако си минал психотеста пред Дай се чудя как са ти го дали щом си толкова ербап в коментарите камо ли на пътя уж познавайки закона!Прочети правилника още един път и реши няколко листовки и ще се убедиш че не си прав!Във въпросният случай и аз ще задмина някой Подчертавам ЗАДМИНА НЕ ИЗПРЕВАРЯ който е захапал лявата лента и кара до края на магистралата без да изпреварва!Ако подобен лупен ми е натискал спирачката в лява лента и не се пристроява в дясно СВОБОДНА ще го науча на правилника!И пак ще те попитам на психотеста и в закона не ли упоменато че трябва да спазваш правилата и закона ?Ти казваш ли че автобуса не нарушава ЗАКОНА?И ако си карал книжката на село върни си я и да ти върнат агнето което си дал на съседа който ти даде книжката.Коментиран от #106
13:05 18.03.2021
106 Голям Слон
До коментар #105 от "Бай":
Пишеш си и сам се лайкваш :-))) Виж, наистина няма смисъл. В момента гадаем кой точно се е държал арогантно на пътя: шофьорът на автобуса или онзи с аудито. Под секрет, досега не съм виждал професионалист, който превозва хора, да си прави гаргара с някой, който се опитва да го изпреварва. Самият аз съм имал случай, в който изпреварвам колона от ирански камиони, които се движат със 70 на магистралата. Мисля, че бяха 6-7 на брой. Аз ги изпреварвам с 90, защото повече не мога. Задминал съм последните два, остават още 5, например. Отзад приближава подобен образ с БМВ и започва да свети до полуда. Искам само да ми кажеш ти как ще постъпиш в случая. Камионите са 7 (да кажем) с минимална дистанция от по 3-4 метра помежду си. Очаквам!Коментиран от #107, #108
13:12 18.03.2021
107 Бай
До коментар #106 от "Голям Слон":
Ще ти кажа при изпреварване на колона от камиони в твоя случай приемаме че си спазил правилата и си навлязъл без да пречиш на автомобила който ти при светва (не споменавам и не рекламирам марки на МПС ) и както описваш случката пречеш на въпросният автомобил има две опции и предполагам ги знаеш а те са :1 Прибираш се в дясна лента като по закон те са длъжни да спазват дистанция и да пропуснат изпреварващото ги ППС да се прибере Безопасно д дясна лента!
2.Виждаш че те са дебили и те пречат на прибирането за да освободиш скоростната лента естествено не се удряш защото всеки нормален човек трябва да избегне ПТП!
3 Въпросният светещ автомобил предполагам вижда че няма как да се прибереш и е длъжен да те изчака защото ти си предприел маневра изпреварване на безопасно разстояние от него!Това ти дава право да завършиш изпреварването Безопасно и след това да се прибереш в дясна лента и да му позволиш да те задмине.Предполагам и това си и направил щом не са те допуснали да се прибереш в дясно.Това го правят масово и турските тираджии в БГ което е нередно.
По този начин не виждам с какво може да си нарушил правилата за движение ,но тук случая е съвсем друг и ти го разбираш че щом дясна лента е свободна трябва да се движи МПС там не в лява както е автобуса в случая.Масово в България се кара в лява лента при положение че дясната е свободна дали защото ще завива след 5 км наляво или защото е по разбит пътя в дясно или просто така му харесва е въпрос на принцип но
Коментиран от #111
13:54 18.03.2021
108 Бай
До коментар #106 от "Голям Слон":
По коментара ти разбирам че караш тир ако съм бил прав в последния коментар дай + да сме двама :)14:01 18.03.2021
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Бай
Двама пострадаха при катастрофа край Петрич, съобщиха от "Пътна полиция - КАТ" при Областната полицейска дирекция в Благоевград.
Инцидентът е станал вчера по обяд на пътя от Петрич за хижа "Беласица". Управлявайки лек автомобил "Фолксваген Пасат", 35-годишният Христо Стоянов изгубил контрол, излязъл от пътното платно и се блъснал в бетонна стена край пътя.
В резултат на удара са пострадали спътниците на шофьора - 31-годишният Т. Тутанов и 32-годишният С. Иванов, и двамата от Петрич. Пострадалите са прегледани в Спешния медицински център в южния град, след което са освободени.
Христо Стоянов, който предизвикал инцидента, напуснал мястото на произшествието и се укрил. По-късно, след предприети мерки по издирването му, полицаите го заловили. Стоянов е доведен в Районното управление в Петрич. По случая е образувано полицейско дознание.
14:11 18.03.2021
111 Голям Слон
До коментар #107 от "Бай":
Карал съм. Приключих! Погледни колко и какви МПС-та се появяват след камиона. Почти на 100% съм сигурен, че автобусът е изпреварвал колона. Наглеците непрекъснато светят. Все някой им е длъжен на момента да се прибира, за да могат пехливаните свободно да карат вляво. Радетелите на правилата обаче в дясна лента не карат, особено между Чирпан и Стара Загора. Защо? Нали лявата лента е за изпреварване? Както и да е. Олигофренията по българските пътища не я толерирам и никога не съм го правил. Сходна ситуация имах и аз преди няколко години, само че с Фаетон. Актът обаче беше за другия....колега. Извинявам се, но такива образи трудно наричам колеги. Това за мен са самовлюбени самодостатъчни бойни единици, които са решили, че след като са седнали в премиум кошник за 10.000 лева, то всеки на пътя с нещо им е длъжен. Поздрави и успех по българските пътища.14:16 18.03.2021
112 фгхфгй
15:05 18.03.2021
113 333
До коментар #63 от "Монтанчанин":
Свидетелите са доказателство, в АУАН или акта, както е популярен има места за записване на свидетели.Тоя келеш ако го направи тоя номер на автобус, превозващ хора на запад от Сърбия ще спи в ареста и глобата ще му е последния проблем.
15:45 18.03.2021
114 мин. скорост
16:50 18.03.2021
115 GARMIN
16:58 18.03.2021
116 аз бе
2ро почва да спира с поне 3 сек закъснение
11:47 19.03.2021