7 04618

Тежка катастрофа на АМ "Тракия"

  • катастрофа-
  • магистрала-
  • тракия-
  • магистрала тракия

Инцидентът е станал около 4 часа

Тежка катастрофа на АМ "Тракия" - 1
Снимка: БГНЕС

Временно е затруднено движението в пловдивския участък на магистрала "Тракия" в посока София. Причината е тежка катастрофа, станала около 4,00 ч. тази сутрин в района на с. Войводиново /133 км/.

По първоначални данни лек автомобил "Тойота" се завъртял след удар в мантинела и бил блъснат от "Опел". Мъж е загинал на място. В болница са транспортирани четирима, от които възрастен и дете - в тежко състояние.

До приключване на огледа пътуващите автомобили от Бургас към София се отбиват през отбивката за Калековец - пътен възел "Скобелева майка" - Пловдив.

Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 7 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Трябва да се

    11 8 Отговор
    ограничи скоростта и даже по-ниска през нощта и полицията да спира изродите по-често.

    Коментиран от #5, #7

  • 2 3 фактора:

    12 1 Отговор
    Скорост,умора(отвличане на вниманието),дистанция.
  • 3 цербер

    8 0 Отговор
    По първоначални данни лек автомобил "Тойота" се Е завъртял след удар в мантинела и Е бил блъснат от лек автомобил "Опел".
  • 4 хаберих

    9 0 Отговор
    Война е. Жертвите продължават да се увеличават. България се топи.
  • 5 русенец

    12 6 Отговор

    До коментар #1 от "Трябва да се":

    Защо? В градовете като е 50 км/ч не стават ли катастрофи? Ни и от скоростта, а от хората зад волана, както и от държавата. Такава в случая липсва.

    Коментиран от #6

  • 6 Стават

    29 2 Отговор

    До коментар #5 от "русенец":

    но не умират толкова. А и къде по света е разрешено да се кара със 140 на двулентов път с лошо качество? Май само тука. Комбинацията от 140 в лява, 80 в дясна, спрял да пикае, липса на респект и уважение убива. Знам че всички сме супер шофьори, но вероятността за адекватна реакция при по ниска скорост е много по-голяма

    Коментиран от #8


  • 7 Минусите

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Трябва да се":

    говорят само за извънредно самочувствие и арогантсност. Още кандидати да убият някой. Тука е така - надпис от Банско!

    Коментиран от #9

  • 8 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    8 1 Отговор

    До коментар #6 от "Стават":

    Те на двупосочен път карат ,като на магистрала,а Вие искате на магистрала,да не си покажат....майсторството!Магистралата в бг за мен шофъор оцелял над 30г сред вас бг е -Единственно в краен случай...Ако няма друг път до точката,където отивам!Дано оцелеем и тази година сред вас,бг!
  • 9 Радо

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Минусите":

    Не е така! Минусите говорят за несъгласие с коментара ти! Аз също съм един от тези, които са не съгласни с коментара ти! Не скоростта е причина за катастрофите, а лошата и неправилна организация на пътищата, както и грешното им проектиране! Идеята е, да направиш така, че катастрофите, да са максимално малко, а не да свалиш скоростта! Свалянето на скоростта на един път, също води последствия след себе си! Намалява пропускателната способност на пътя! А в Българските условия, те са достатъчно намалени! Това води своите последствия! Образуват се тапи, задръствания, накъсва се движението и всичко това са предпоставки и за още ПТП! Ако милионите дадени за камери през годините, бяха отишли за обследване на критичните участъци и тяхната реорганизация след правилна оценка на проблемите, сега нещата, щяха да са коренно различни! Но инвестицията в това не носи пари! А в камери носи! Носи за КАТ! Носи за кръгове гравитиращи около КАТ и снабдяващи ги с камери, софтуери и всякакво техническо оборудване! Та да го кажем накратко, няма интерес за решаване на проблемите!

    Коментиран от #11

  • 10 Джоко

    5 0 Отговор
    Каква е разликата при удар в мантинелата със 140, 130 или 120 километра и след това да те връхлети друга кола със сходна на описаната скорост? Няма разлика- изхода е фатален. Пътувайте в светлата част на денонощието, а през нощта- почивайте. Хапче против сън няма, а изпадането в унес е неусетно.

    Коментиран от #12

  • 11 Всичко това

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "Радо":

    което си изброил е много правилно. Но най-важен е живота, а не инвестициите и пропускливостта на пътя или бъркам. Не виждам как бързо ще се оправят пътищата, но има бързо решение. Връщане на предишното ограничение и надлежен контрол включително с автомобили на полицията, а не в храстите. Който не му издържат нервите да шофира със 120 да ходи да се лекува. Шофьорът трябва да е на първо място психически здрав, а не да си избива проблемите на пътя

    Коментиран от #14

  • 12 Пробвай

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Джоко":

    да спреш със 140 и 120 и после измери разликата. Що не краш с 200 като няма значение? Или май има. Пак оправдания щото все друг е виновен нали?

    Коментиран от #17

  • 13 Селски лекар

    7 0 Отговор
    По българските пътища може само с танк да оцелееш. Давате ли си сметка, че при постоянно безумно, бързо и неправилно шофиране се натрупва огромен стрес без дори да го осъзнавате? Всеки един от нас е участник в движението дали шофира, вози се, кара велосипед или е пешеходец всички сме в рисковата зона. Плюс ежедневните проблеми в работата, семейството, безпаричието, плащане на сметки и кредити и ето ти на...инфаркти, инсулти, диабет, тумори и т.н. Виновни сме си ние, че бързаме като луди за нищо.
  • 14 Радо

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Всичко това":

    Коментара ти лежи на основата, че скоростта е проблема! Истина е, че човешкият живот е най важен! Но колко трябва да намалиш скоростта, за да го гарантираш? Относителна работа и без реална единица! Ако си на междуградски път, два автомобила движещи се с 50 и се ударят челно, е смъртоносно! А с такава скорост, колко проблеми ще допринесеш още и с колко ще увеличиш риска за такива катастрофи! Именно задръствания, тапи, неравномерни движения, са първоизточника на подобни катастрофи, защото предизвикват неправилни и рисковани изпреварвания! Наблюдавайте голямата част от движещите се! А не малката! Не правилно е да се движиш както с много висока, така и с ниска скорост! Но къде е масово движещият? Със сигурност не е в графата прекалено бързо движещ! Проблема е там където е голямата маса! Не, че другото не е проблем! Проблем е, но с много малък процент! Основният проблем и големият процент е в голямата маса от хора! Та колко трябва да я намалиш, за да гарантираш живота? Не е ли по правилно, да търсиш причините и начина да ги отстраниш, от колкото да търсиш решение, водещо до други проблеми и не решаващо в крайна сметка проблема!

    Коментиран от #15

  • 15 Радо

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Радо":

    Продължение на ком. 14! В България проблемите могат да се решат за няколко години! Стига да има желание и правилни действия! Като за начало, трябва да се почне от правилното проектиране и изграждане на пътища! Защото в 90% от новите пътища, са заложени грешките от старите! Така проектираш проблема да продължи години напред, независимо колко ще сваляш скоростта и ще слагаш камери! Затова трябва да се преустанови бъдещето проектирани на старите грешки, след което да започнат да се оправят съществуващите! Ако има желание, 3 до 5 години са достатъчни, за да свалиш катастрофите поне с 50% надолу! Реално от деветдесетте години, катастрофите не са намалели грам! Намалели са жертвите, но не заради заслуга на органите, а заради заслуга на производителите на автомобили! По тази логика, може да прогнозираме, че между 2023 и 2028, жертвите в България от катастрофи ще намалеят още! Защото автопарка ни е между 15 и 20 годишен в най голямата си част! Това означава, че автомобилите са от генерацията от 2000 до 2008 г. с поне два ербега! След 2008 вече стават с по 6 и 8 и това ще доведе до следващият спад в следващите 5 г.! Общо взето на 8 г. жертвите намаляват поради заслуга на производителите на автомобили!

    Коментиран от #16

  • 16 Радо

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Радо":

    Продължение на ком. 15! Ако се увеличи жизненият стандарт на населението, ще се подмлади автопарка и ще постигнеш още резултат! Но най големият резултат, ще дойде, ако предприемем дългосрочна стратегия и се движим по нея! Засега такова желание няма! Проблема е много комплексен, но с правилна стратегия и стъпка по стъпка е разрешим за няколко години! Та с връщане на ограниченията и въобще всякакви мерки, които по никакъв начин не са се отразили на катастрофите, не виждам как ще промениш нещо! Айнщайн в случая има много правилна приказка! " Не може да правиш едно и също и да очакваш да получиш различен резултат" Е ние това правим! И понеже реално нищо не правим, прехвърляме цялата вина, върху шофьорите! Не, че нямат, но те са субективният фактор в случаят! Ти трябва да промениш всичко останало така, че субективният фактор, да има възможно най малка роля! Иначе схемата за "виновника" е ясна! Прави се акция скорост за една седмица! Залагат се на хранилки ( места с неправилни ограничения и масово естествено нарушаващи се ) след което 3 дена се бълва колко много нарушители има по всички медии! Масово убеждаване, че видиш ли това е виновника! И сме оправдали бездействието си и нищо правенето! Но проблема стои!!! И хората умират!!!
  • 17 Между 120 и 140 км

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Пробвай":

    разликата ще е около 5-6 метра в спирачният път!
  • 18 Ганчо зубидрен

    0 0 Отговор
    Заспал зад волана каналджия, нищо ново. Шано история.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.