Last news in Fakti

29 Септември, 2021 16:40 2 885 50

Иван Таков: София не може и не трябва да се превръща в един голям платен паркинг

  • иван таков-
  • софия-
  • платен паркинг

Решението на проблемите с трафика и паркирането минават през изграждане на паркинги и качествено подобряване на градския транспорт, заяви заместник-председателят на групата на „БСП за България“

Иван Таков: София не може и не трябва да се превръща в един голям платен паркинг - 1
Снимка: БСП

С колегите от групата на БСП в СОС не подкрепяме промяната и разширяването на зоните за платено паркиране. София не може и не трябва да се превръща в един голям платен паркинг. Това заяви пред БНТ заместник-председателят на групата на „БСП за България“ Иван Таков. Той допълни, че от цялото разширяване на платените зони за паркиране до момента нито се е подобрило качеството на въздуха в София, нито е намалял натискът от коли в центъра.

"Решението на проблемите с трафика и паркирането минават през изграждане на паркинги и качествено подобряване на градския транспорт в столицата. Целта на Центъра на градска мобилност беше с парите да се изграждат паркинги, но до момента такива почти няма", каза той и добави, че големият въпрос е не къде отиват парите, а за какво се харчат тези средства.

"Управляващото мнозинство в СОС предлага повече от 3/4 от "зелената" зона да стане "синя". Това ми звучи единствено и само като опит за връзване на изтънелите приходи в транспорта", коментира Таков.

По думите му така се решават някои локални проблеми, но те от един квартал се преместват в друг. "Това се случи преди време с "Долен Лозенец", където, след въвеждането на зона, проблемът се прехвърли в "Горен Лозенец", обясни той.

Относно предложението 30% от платените винетни стикери да отиват към инвестиционната програма на съответния район, към който е платен, Таков заяви, че тези пари не са основния приход на ЦГМ и той е много по-малък в сравнение със средствата, които постъпват от SMS-и. "Не е работа само на ЦГМ да ремонтира тротоарите в София, а на Столична община. При положение, че тя дава по 400 000 лева на район, това трудно ще стане", каза Иван Таков.


Бел.ред.
2 509 864 българи заявиха на Референдума от 2016 г., че депутатите трябва да се избират на мажоритарни избори в два тура, но политическия елит и неговите кукловоди не позволяват това да се случи, а в техните медии темата е табу.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Друже

    25 16 Отговор
    Софийско жителство е решението.

    Коментиран от #9, #10, #11

  • 2 Мислещ

    24 5 Отговор
    Гарантирано от ГРОБ и соросоидите от Антидемократична България.
  • 3 сила

    11 24 Отговор
    ДА СЕ ЗАБРАНИ ДВИЖЕНИЕТО НА КОЛИ В ЦЕНТЪРА НА СОФИЯ....само се загледайте във физиономиите на субектите кесещи в задръстванията

    Коментиран от #4

  • 4 Мислещ

    11 18 Отговор

    До коментар #3 от "сила":

    Още един типичен софийски комуноиден гласоподавател на сините талибани.
  • 5 редник

    27 0 Отговор
    "Целта на Центъра на градска мобилност беше с парите да се изграждат паркинги, но до момента такива почти няма"
    "Управляващото мнозинство в СОС предлага повече от 3/4 от "зелената" зона да стане "синя". По думите му така се решават някои локални проблеми, но те от един квартал се преместват в друг...
    Така е!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 С ОС ако овеличи "синя зона" както са

    14 5 Отговор
    На мислили някой, то тези Търтей и Корумпета, трябва да бъдат изхвърлени през прозорците!! Това ще им е края в СОС!! Тези там се оядоха и Оляха!! Данаци, такси, глоби, само за това мислят!!! Оляхте се!!!!!
  • 8 Бацо

    13 2 Отговор
    Пари няма няма за шкафа
  • 9 Жителството

    13 8 Отговор

    До коментар #1 от "Друже":

    Е свързано с един строй наречен Социализъм
  • 10 Мъникенка

    10 11 Отговор

    До коментар #1 от "Друже":

    Всички се возят сами в колите си и после ревът,че съм и ниски заплатите а наемите-високи.

    Коментиран от #16

  • 11 сила

    4 17 Отговор

    До коментар #1 от "Друже":

    никой кореняк софиянец не кара кола в София.....само провансаджиите
  • 12 Крадци

    17 6 Отговор
    Крайно време е Столична община да спре да краде от хората и да се чуди как да им съдере кожата с нови и нови данъци и такси а да поореже хилядите си чиновници. Безобразие е платеното паркиране при нашите мижави доходи. Така било на Запад. Да ама на Запад хората получават в пъти повече и таксата за паркиране не им е проблем. Много хора живеят в далечни квартали без метро и редовен транспорт а работят в Центъра. Как да плащат 18 лв. на ден при нашите доходи? Идват избори и тогава ще има голями изненади. Тези хора не разбират ли, че работят срещу себе си и настройват хората? Повишиха данъците на колите и на имотите и сега се чудят с какво още да ни натоварят.
  • 13 Механик

    12 4 Отговор
    Аааа, може, може. Щом е ПЛАТЕН значи може.
    То всичко в тоя живот се направи платено. По-точно, скъпо платено.
    Отивам днес на една млекарница дато си купувам от там мляко от производител. Не бях ходил около месец. И изведнъж гледам надпис:
    "Уважаеми клиенти. От 01.09.21 млякото от 1.10 става 1.60 лв. Много се извиняваме, но суровините и енергията която ползваме поскъпнаха драстично и нещата отиват на фалит, а кравите и овцете ни ги чака кланницата. Молим ви за разбиране и съчувствие!"
    КАкво да кажем повече от това? Държавата я дозакривта в момента и малкото неща, които работеха, вече са нерентабилни и пред затварене.
  • 14 Андро

    15 3 Отговор
    Да се направи Сливен столица. В центъра е, равно място за разтеж колкото щеш, магистралата е до него и морето е близо.

    Коментиран от #22, #33

  • 15 Кореняк

    3 5 Отговор
    Точно софиянци карат коли а дошлите по партийна линия селяни в София вече трето поколение си мечтаят за каруците.
  • 16 пешо

    8 0 Отговор

    До коментар #10 от "Мъникенка":

    ми аз като работя на 50 км от софия и няма транспорт до там с какво да пътувам и кого да возя бре ...

    Коментиран от #20

  • 17 Ироничен

    10 1 Отговор
    София била едно огромно задръстване, около което имало построени блокове за отдих на най-уморените.
  • 18 5666

    8 6 Отговор
    София, Варна , Бургас и Пловдив трябва да имат жителство. Във Варна работят хора от цяла България. Града е малък всеки ден хиляди автомобили задръстват и без това супер-пренаселеният ни град.Е това не е честно. Аз няма против хората от другите градовое, но това е издевателство към Варненци
  • 19 Съдията Дред

    10 2 Отговор
    Една от грешките е, че дават до 3 /три/ винетни стикера за пъркиране на едно жилище. И наглеците си купуват три коли, и ги пляскат пред тях. Даже ги местят, като излезе едната, другата я паркират така, че да заеме две места. И никой не ги санкционира. Ако почнат да дават по 1 стикер на жилище, доста от проблеми ще се решат. Както е казала ПКП - оди пеш, бе.
    П.П. - аз имам гараж, и в София се движа основно с метрото. Но от идиоти не мога да изляза от собствения си гараж. Имаме в блока точно 7 семейства, от един апартамент по 3 коли, един с 4 и един - с 6. И тия последните правят врътки, вземат стикери от комшии с по една кола.Даже и мене са ме питали дали няма да им съдействам. И всеки вика-аз къде да си оставя колата ? Ако е една, има къде, ако са 6 ?
  • 20 robi

    4 4 Отговор

    До коментар #16 от "пешо":

    Ами стани Софиянец, плащай си данъците там. Ако не работи си от вкъщи. Ако не , самолета и Меркел Ланд

    Коментиран от #24

  • 21 Бочко

    12 2 Отговор
    Рекетьорската синьо-зелена схема на Боко откакто беше кмет продължава да цъфти и да се разширява. Никой не атакува общинската мафия с незаконните строежи, на чиито места може да има многобройни надземни и подземни паркинги с място за всички(от град или от село), но вместо това казваме, че няма пари щото трябва да се направят едни ремонти на ремонта или да се поръчат едни тоалетни за 100 бона, които всъщност не работят...
  • 22 Механик

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Андро":

    А па колко прабългари има там, не е дума. Направо е бъкано. Може всите депутати да ги сложим от Сливен. Няма що да търсим от друго място.
  • 23 Софиянец

    10 5 Отговор
    За първи път чувам разумно мнение от левицата. Браво, това е пътя!
  • 24 сила

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "robi":

    а нема нужда и той да става,мерси....
  • 25 Вида

    1 1 Отговор
    Иван и Янчо Таков каква роднина са?
  • 26 Toxic

    8 1 Отговор
    Огледайте се добре и ще видите, че поне половината от трафика по улиците се генерира от родители, които по два пъти на ден развозват децата си до ясли, детски градини и училища! Това се случи през последните години, благодарение на мафиотите от герб, които само обещаваха, но така и не построиха достатъчно ясли и градини, като предпочитаха да режат лентички на санирани стари. За сметка на това презастроиха до безобразие София без да помислят за паркинг площи! Ако този проблем се реши, ще се реши и проблемът с безумния трафик! Новите екостикери, обаче, само ще го задълбочат, защото ще започне едно безсмислено циркулиране около централната зона, тъй като повече от половината автомобили няма да влязат в категорията! Проблемът е ясен, но някой трябва да се заеме с решението!
  • 27 Хей

    10 0 Отговор
    И бургаския кмет от ГЕРБ четвърти мандат ни тормози със сини и зелени зони.Непрекъснато ги разширява с ефекта на доминото.Рекет и грабителство, тормоз на съгражданите у на туристите през летния сезон.Паяци, скоби.Общинската полиция и тя хищнически се втурва да слага бележки на колите за глоби от 50 лв.Що народ глобиха лятото в Морската градина.Никой ли не може да спре тормоза от гербаджии? Няма ли да адвокати да се занимаят с въпроса за сините и зелените зони?

    Коментиран от #38

  • 28 Йорданка

    4 3 Отговор
    Цъфнал Герб, цъфнал Герб. Нали трябва да си подсигуря пенсията бе толупи такива.
  • 29 ИМПЕРИАЛИСТ

    4 2 Отговор
    Разумното решение: Много подземни паркинги минимум на две нива...
  • 30 малинов

    6 5 Отговор
    Предлагам да се въведе екотакса за влизане в София на коли с несофийска регистрация. Защото задръстването и замърсяването са страшни като обеми. Всеки ден само от Перник прииждат хиляди автомобили с по 1 човек предимно. Аз само не разбирам откъде толкова пари за бензин всеки ден х60 км и къде паркират като дойдат в София? Това ми е една от мистериите на вселената, честно. Аз работя в центъра и не могад аси помисля да идвам с кола. Само дето и градския траспорт е адски.

    Коментиран от #34, #37

  • 31 Наркос

    2 0 Отговор
    Цяла България е платен паркинг той за София се притеснил милия
  • 32 Иван Петков Таков

    2 1 Отговор
    Всички паркинги безплатни и най-вече тези на НС. Депутатите да не плащат такси.
  • 33 ха ха

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Андро":

    И какво ще се произвежда в тази столица?? Каруци ли?
  • 34 ГУМЕН КРАДЕВ

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "малинов":

    Напълно съм съгласен ! Обаче след това всяко населено място ще въведе шоптакса и или ще ви съдерат кожите от такси , или ще си стоите в София !

    Коментиран от #39, #44

  • 35 vodach na MPS

    5 0 Отговор
    Да ама платените зони са златни кокошки...друг е въпросът къде потъват парите?
  • 36 Шайба

    6 2 Отговор
    София е град паразит,който смуче жизнените сокове на държавата обявила го за столица.Паразитът вече така се е насмукал,че се пръска по шевовете,но иска да яде още и още,като така смята да стане още по-голям и хубав.Един голям,хубав цирей на челото на България!

    Коментиран от #40, #45

  • 37 фффф

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "малинов":

    Много просто - идва от Перник, работи като майстор някъде и прибира 120 кинта на ден. Чисти 2500 на месец от тях 250 за нафта.
  • 38 aj siktir

    4 1 Отговор

    До коментар #27 от "Хей":

    Че този тормоз е висша форма на демокрация съм съгласен, но колите нямат масто в морската градина, така че като цървулите не разбират от знаци няма друг начин освен с точилката по китарата...
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 небрежнев

    3 3 Отговор

    До коментар #36 от "Шайба":

    Не си прав. София е единствения град в БГ, който внася в бюджета, а не получава от него. В София се генерира 40% от БВП на страната (около 60 млрд лв.), като само ДДС от него е 12 млрд, а бюджета на София е 1.8 млрд лв.

    Коментиран от #46, #47, #48

  • 41 TFMD

    5 1 Отговор
    Ти го храниш, то те лае! Ами като не ни харесвате нас шопите - свободни сте да се върнете на май-ната си, откъдето сте дошли? Никой не ви държи вързани тук, заедно с 20 годишните ви трошки. AJ-SIKTIR.
  • 42 Георги v.

    7 2 Отговор
    Махнете зоните и колчетата, за да могат прииждащите всеки ден в София селендури безплатно да паркират пак върху тротоарите и да ни газят.
  • 43 Сесесере

    2 0 Отговор
    Пеко Таков Пенчо Кубадински меко Таков Стига с тия Комунистически внуци аман
  • 44 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "ГУМЕН КРАДЕВ":

    Ако живееш в София се предполага, че не си по 3 пъти дневно в друг град
    Решението може да е система, която да брои колко често си в друг град - 1 път седмично безплатно, 2,3,4,всеки ден - такса като за платен паркинг на метростанциЙте
  • 45 Шайба

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Шайба":

    Цифрите единствено показват колко смуче паразита от държавата гостоприемник.
  • 46 Шайба

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "небрежнев":

    Цифрите единствено показват колко смуче паразита от държавата гостоприемник.
  • 47 Шайба

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "небрежнев":

    Ако продължава така скоро София ще се обособи като отделен град-държава,какъвто неофициално е и в момента,а задачата на една столица съвсем не е да се разраства за сметка на държавата като изсмуква от нея ресурси и човешки потенциал.
  • 48 Шайба

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "небрежнев":

    А това,че София внася в бюджета повече отколкото получава,означава само че яко се краде от управлвнието,а софиянци остават с впечатлението,че изхранват цяла България.
  • 49 ирина

    0 0 Отговор
    Ноложиха нов данък на софиянци.Това беше целта.Алчни некадърници!
  • 50 СОФИЯ ОТДАВНА Е КОЧИНА

    0 0 Отговор
    НА САМОКОВСКАТА КРАЛИЦА НА КРАДЕНЕТО !
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове