Конфликт

17 Май, 2019 12371

Старо или ново AMG


  • Mercedes-Benz E60 AMG (W124) Производство: 1995 г. Двигател: V8, 5 956 см3 Мощност: 381 к.с. Ускорение: 5.4 сек. Макс. скорост: 250 км/ч Цена: 292 463.05 лв.
  • Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Lang (W222) Производство: 2019 г. Двигател: V8, 3 982 см3 Мощност: 612 к.с. Ускорение: 3.5 сек. Макс. скорост: 250 км/ч Цена: 319 954.23 лв.

    957 гласа
    62%
    38%
    579 гласа

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 дядо пръцко

    65 18 Отговор
    класиката си е класика

    Коментиран от #36

  • 2 Адолф

    65 9 Отговор
    Чочонето е истината

    Коментиран от #4

  • 3 бръснаря

    107 10 Отговор
    Обичам коли правени от ИНЖЕНЕРИ,не от дизайнери ТЪРГОВЦИ!!!

    Коментиран от #14

  • 4 Porsche

    78 0 Отговор

    До коментар #2 от "Адолф":

    Това не е Чочоне, a AMG. Чочонето е правено от Porsche и е 326 коня с мотор 5.0L M119 V8 :)

    Коментиран от #29

  • 5 Чоков

    15 87 Отговор
    Само АУДИ .
  • 6 738

    42 106 Отговор
    Само олигофрен би предпочел старото

    Коментиран от #48


  • 7 Бийвър

    46 13 Отговор
    Адски много харесвам 124-ката, но последното АМГ е уникална кола, за мен няма дилема ново си е ново.
  • 8 Хайл

    39 0 Отговор
    И двете,ииииии дветеееее!!
  • 9 Еййййййй

    24 54 Отговор
    Айде стига бе класици.Значи ви предлагат 30годишна бангия или новото АМГ и вие мазни класици казвате “ааа не,аз ще взема класиката кат на комшията -дядката ама неговата по не е пазена.Начиии нещем новото,а?Палячовци

    Коментиран от #11

  • 10 Германец

    38 6 Отговор
    Новото си е ново,няма спор.Но на външен вид повече ми харесва стария Мерцедес.
  • 11 Профи Драйвър

    42 0 Отговор

    До коментар #9 от "Еййййййй":

    Пич, старото в добро състояние понякога е по-скъпо от новото ! Новото всеки с пари може да си го купи, но от момента на продажбата цената започва да пада ! Класиката първо трябва да я намериш, защото са останали малко, след като я намериш и поддържаш цената само и расте - справка виж колко струва на Джей Лено Дюсенберг-а , оцеляли са 2-3 в световен мащаб !
  • 12 Немскопоклоничество

    5 13 Отговор
    Харесва ми как се обработва мнението на хората и ги учат как да ровят из боклука на ЕС, в надеждата че взимат по-правилно решение от това да си купят нещо по-скромно и по-ново ... или направо ново ! Вярно е, че материалите стават все по-евтини, но пък не съм видял кола на 5 години да струва 10% от цената си, защото вече ламарината не била толкова дебела като през 80-те )
  • 13 666

    17 20 Отговор
    Абе нали и старите телефони са много хубави! Що не си вземете една Нокиа 5110, батерията държи по една седмица не се чупи и т.н. Защото всеки може да намери едни 2/3 бона и да си купи най новия телефон, но неможе да си купи кола за 200/300!!! и разправя как старото кола била 100 пъти по добра от новата. В случая Е60 то струва толкова защото има колекционерска стойност а не защото е по хубаво от новото! Ако повечето разбирачи тук имате възможност да карате Е60 и после S63 ще пеете друга песен.

    Коментиран от #15

  • 14 Новото си е ново

    15 13 Отговор

    До коментар #3 от "бръснаря":

    "Двигател: V8, 3 982 см3 Мощност: 612 к.с. Ускорение: 3.5 сек. " Това от "дизайнери ТЪРГОВЦИ" ли е направено ?!

    Коментиран от #19

  • 15 октопод

    14 3 Отговор

    До коментар #13 от "666":

    Кога си карал 124ка Е60 че знаеш кое е по добро! А тея S класи в "бедната" България са по-масови от ГоУф 4ка.

    Коментиран от #24, #25

  • 16 Ейййййййй

    11 2 Отговор
    Старите класики са хубави,но да ги вадиш само за паради,изложения и ретро ралита-т.е. Да са ти като хоби и страст ,а не както ни ги натрапват като по добър избор от новото.Справка-поддържах 9 години е38 4.4 v8 индивидуал.Невероятна кола имах я за основна,но наскоро за съжаление я продадох.Не издържах финансово-за да е в топ състояние хвърчат страшно мнооого пари
  • 17 Димитър

    14 4 Отговор
    Истинските Мерцедеси свършиха с W124! Казвам го със съжалението на човек, каращ няколко следващи модела...
  • 18 ce vi nabara

    14 4 Отговор
    хвали старо ,карай ново
  • 19 hellmaker

    18 3 Отговор

    До коментар #14 от "Новото си е ново":

    Ти сериозен ли си..? Я погледни по-хубаво!!! Стария е 6 литров и здрав,но "неизпържен", а новия е 4 литров ,неясно колко здрав и "натоварен". Искаш ли да разбереш ,ако ги сложат наравно на стенда, кой колко могат да го натоварят и какви характеристики ще покаже и колко ще издържи ??? Май няма да искаш да разбереш истината! Стария има потенциал сигурно 50% или повече.. но сигурно това нищо не ти говори.

    Коментиран от #23, #42

  • 20 мъдрия

    10 6 Отговор
    Много ясно,че старата...Който разбира поне малко от коли знае защо...Имам една стара 95г. ами това и да искаш ни можеш да го счупиш, но виж новата всеки месец е в сервиза..
  • 21 hellmaker

    7 2 Отговор
    Абе то и Dodge Viper като го пуснаха за първи път на пазара беше само с 400к.с. от 8л. и ревяха ,че как можело Тундра с 5.7 да има по-голям въртящ момент/к.с. ,ама на Тексас майл "вадеха" по 1000, 1700, по 1900 к.с. на драг още преди Вейрон-чо да си подаде муцунката на бял свят.. Разбирачи: старите и особено Американските автомобили ги правеха със запас и не ги "цедяха". Спрете с неграмотни постове да разводнявате разговора..
  • 22 ник

    17 8 Отговор
    Това старо амг си е вечно докато така наречено ново амг след 3 -4 години ще е за моргата

    Коментиран от #26

  • 23 GARAGE-927

    13 3 Отговор

    До коментар #19 от "hellmaker":

    Е60 е 6 литра, но атмосферен. W222 е 4 литра, с принудително пълнене (две турбини) Нямат място за сравнение дори и технологично.

    Коментиран от #52

  • 24 666

    3 8 Отговор

    До коментар #15 от "октопод":

    Що си мислите че в тези форуми не пишат хора които притежават такива коли, сега ако почна да изброявам колите които съм притежавал и притежавам, или ще ви комплексирам или няма да ми повярвате!

    Коментиран от #50

  • 25 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "октопод":

    Аз съм карал колата си е хубава , но скоростната кутия е много мудна няма нищо общо с новата .
  • 26 666

    12 10 Отговор

    До коментар #22 от "ник":

    Вече четвърта година карам S 63 купе и състоянието не се различава от както го взех на 5000км. Никакви проблеми не съм имал. На времето баща ми си взе чисто нов S600 W140 и на четвъртата година мотора претърпя основен ремонт, да не говорим за другите проблеми които правеше! Колите стават все по хубави и приятни за шофиране така че спрете да говорите глупости че старото било по надеждно в дълъг период от време а и хората които карат скъпи коли ги сменят на 3/4 години и не им дреме дали след 20г. колата ще е здрава или не!

    Коментиран от #54

  • 27 777

    10 1 Отговор
    Въпроса не е колко дълго ще изкара а колко е здрава през тези 5г които ще я караш,защото през тези 5 г ако ги събереш може 1 г да излезе че си я карал а през останалите да е била по сервизите и да си си губил времето и нервите.
  • 28 Клмн

    6 0 Отговор
    Къде е логиката да сравняваш s със e клас...
  • 29 волен сидеров

    17 0 Отговор

    До коментар #4 от "Porsche":

    знаеш ли защо е правено от порше...за да не фалира порше мерцедес амг им дава възможнаст да се вдигнат...и те го правят по великолепен начин...хората се подкрепят ,а не като нас българите и казана поговорката....нали
  • 30 toko

    9 6 Отговор
    Красива студентка или дърта преподавателка ?

    Коментиран от #31, #39

  • 31 Милко

    11 2 Отговор

    До коментар #30 от "toko":

    Има страшни парчета на по трийсет и кюфтета на по 18г кая ще предпочетеш
  • 32 Driving pleasure

    11 3 Отговор
    Старото разбира се! Ще надживее 3 нови и все още ще е култ!
  • 33 RS 6

    8 7 Отговор
    Хвали старото...ама си вземи новото.Точка.Децата да коментират.
  • 34 тони

    6 4 Отговор
    бай ганьо не обича новите неща
  • 35 кос

    4 14 Отговор
    карайте си бангиите от 80те, аз зимам 2019 ЦЕ АМЖ
  • 36 James

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "дядо пръцко":

    Класиката е чудна. Ама да е 20 хилки, не 300. За 300 ще си седна в новата S-класа, ще се радвам на масажите, на активните седалки с вентилация от ново поколение, на хубавия автомат, на перфектния мотор без турбо дупка, който пали гумите до около 120 км/ч... Да не говорим за задния ред, където мястото е достатъчно за тройка (пробвал съм на доста по-старичка S-класа, чудно е).

    Коментиран от #37

  • 37 James

    4 4 Отговор

    До коментар #36 от "James":

    Като се замисля, даже W140 AMG 73 не струва такива пари, дето е с дърво навсякъде - на предния подлакътник, на дръжките на вратите и т.н. (взаимствано от 600SEL). Просто новото си е ново.
  • 38 Николай

    4 0 Отговор
    Ако можеш да си го позволиш всичко е готино. Аз предпочитам 300SL от 54 година. Ама няма кинти.
  • 39 Николай

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "toko":

    Учительница и школьница ако може заедно.
  • 40 яячч

    6 1 Отговор
    Защо бих избрал старото АМГ.Ами много просто,защото е направено от инженери и механици и защото хората оценяват качествено направените неща.Не винаги новите технологии са по-добри от старите.А,и защото след 5 год. старото ще струва 400 хил.,а новото няма да струва и 100
  • 41 дявола

    7 0 Отговор
    Без значение от модела имали мерник всички са най-добрите не случайно е казано МЕРЦЕДЕС и всички останали
  • 42 Новото си е ново

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "hellmaker":

    Говори ми, но тези коли не се купуват, за да изкарат 200-300к km. Този, който ще си я позволи няма да мисли са състоянието й след 5-6год.

    Коментиран от #53

  • 43 Олд Скул

    6 0 Отговор
    Още във филма "Да изчезнеш за 60 сек" Кейдж отиде да си купува Ферари и каза ,искам нещо изтънчено. Ако си взема нова, ще кажат този е поредния новобогаташ, без въображение. Но някоя класика......
  • 44 ТАД

    7 1 Отговор
    124 си е много, много по-красив. Просто, преди дизайнерите бяха истински мъже, а сега са истински ПЕДЕ*АСИ и това личи по грозотиите, които проектират.
  • 45 dbakalov1

    6 1 Отговор
    124 след 5 години ще е още по-скъпо ,а 222 ще е 100 000 лв най-вероятно
  • 46 Японеца

    0 3 Отговор
    Кенеф от класа! Много пари за да се фукаш!
  • 47 Красимир

    2 7 Отговор
    Хвали старо карай ново.

  • 48 Хаха

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "738":

    ХАХАХАХААХАХААХААХАХАХ
  • 49 Алфа Ромео

    5 1 Отговор
    Старата по ме кефи, повечето нови коли заслужават внимание само заради доста по-доброто ниво на безопасност.
  • 50 тцтцт

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "666":

    Баща ти е разказвал как преди време видял един, който му е разказал, че е виждал такава кола. По-скоро това ти е возенето в такива коли, както и на 99% от шушляците, пишещи в тези форуми.
  • 51 666

    1 0 Отговор
    Голям си хейтър, признавам те!!!
  • 52 hellmaker

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "GARAGE-927":

    Прочети пак и ще разбереш. Писах НАРАВНО. Какво ти говори това?? Проба и на двата с 2 турбини и форсирани на макс. как мислиш,дали няма да има разлика. Винаги може да се сравняват!
  • 53 hellmaker

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Новото си е ново":

    Говори си .. не пречиш. Тук питат хората за мнение,не продавачите. Капиш? И като казваш,че този който я купува няма да я мисли след 5-6, ами старата от 95та? Като е била нова нали пак не са я мислили собствениците? Защо са я направили здрава? Ей.. като пишете мислете малко! Маркетопоклонници...
  • 54 hellmaker

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "666":

    Абе вие сериозни ли сте?? Той баща му имал чисто нов S600... че и се бил развалил :) Абе ей.. Много хора станахте с тея чисто нови Мерцедеси,да няма състезание по надлъгване? То и аз имах съученик циганин, добро момче ,чисто,не краде и ученолюбиво - стига сте плюли циганите. Нали? Логиката ти е СТРАШНА !! Те старите мерцедеси са известни с това- трошляци,нали.... Ей "да влизаш в час"..
  • 55 Геро

    2 0 Отговор
    В България се "тачат" стари неща! Също се фалат и Тодор Живков и комунизмът. Българите сме лумпени. Няма път за младите и мислещите. Така е и с дъртия Мергел!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.
Назад към конфликта