Last news in Fakti

11 Септември, 2011 12:20 1 678 0

Премиерът на Бавария с Бил и Арни рекламира агенция за запознанства

  • зеехофер-
  • бил клинтън-
  • ашли медисън

Ако си политик с успешна кариера и щастлив брак трябва да забравиш за забежките извън съпружеското ложе, е един от основните постулати за политиката.

Но времената днес не са такива, каквито бяха. Това е благодарение на  на известната канадска агенция за извънбрачни запознанства и връзки „Ашли Медисън” (Ashley Madison).  

Списание "Шпигел" съобщи, че в центъра на Берлин, на площад "Александерплац", агенцията е монтирала огромен рекламен плакат в розов цвят, на който се виждат лицата на премиера на икономически най-мощната германска провинция Бавария и лидер на влиятелната дясна партия Християн-социален съюз (ХСС) Хорст Зеехофер, бившия американски президент Бил Клинтън и бившия губернатор на Калифорния Арнолд Шварценегер.

Всеки от тях е бил жертва на гръмък скандал със съпружеска изневяра. Най-отгоре на плаката е изписано „Какво е общото между тези трима мъже?”. В долната част, под снимките, е изписан отговорът: „Трябвало е да се възползват от „Ашли Медисън””. Намек, че хойкането по чуждо с помощта на агенцията няма да доведе до нежелателни усложнения.

В качеството си на президент Бил Клинтън се прочу с аферата с Моника Люински, а тази година стана известно, че Арнолд Шварценегер по време, когато е бил губернатор на Калифорния си е имал извънбрачна връзка, от която му се е родило дете. Тази забежка дори струва брака на известния актьор.

Хорст Зеехофер попада в тази високопоставена компания от женкари заради връзката си със служителка от парламента навремето, докато е бил депутат. Германските медии припомнят, че премиерът на Бавария дори е имал четири годишна връзка с 33 годишната берлинчанка Анете Фрьохлих, която дори е родила дете от него през юни 2007 г.. Тогава Зеехофер прекъсва извънбрачната си връзка и се връща при жена си. Скандалът обаче не е попречил на кариерата му. Съпругата му не го е напуснала.

От канцеларията на баварския премиер отвърнаха, че за пръв път чуват за рекламата на със Зеехофер. Оттам отказаха коментар, но предупредиха, че ще бъдат взети мерки.

„Използването на личния живот на известните, за да се привлече внимание за рекламиране на бизнес продукт не е позволено”, заяви пред в. „Зюдойче цайтунг” известният адвокат по медийно право Ралф Хьокер. Той посочи, че свободата на словото е защитена, но трябва да се прави разлика с чисто търговската реклама.

„Знаменитостите не можеш да ги използваш без разрешение”, уточни Хьокер. Той стана известен с защитата на интересите на известната манекенка Хайди Клум.

Бившият външен министър Йошка Фишер успя да осъди през 2006 г. „Ди Велт” за използването на лицето му в рекламна кампания за промотирането на новия компактен формат на изданието. Той получи 200 000 евро като компенсация за морални щети, причинени му от решението на „Ди Велт” да използва негова снимка, но преработена като бебешка за целите ни на рекламната си кампания.

Основателят на агенцията за запознанства „Ашли Медисън” Ноел Бидерман заяви, че не е получавал оплаквания за рекламния постер с баварския премиер. Според него фирмата му със своите 10 милиона клиенти е най-голямата в света.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА