Last news in Fakti

12 Януари, 2013 19:03 3 997 7

„Сексът продава” бил досадно и старо клише

  • секс-
  • продава-
  • реклама-
  • булка
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

„Идва един чужденец, пуска си телевизия и вижда някакви полуголи жени да играят кючек. После гледа рекламите вижда друг човек по кожени гащи да гони една жена, облечена като камериерка, да говори на древен немски. Вместо кадър от немски порно се оказва реклама на мобилен телефон. Следващата реклама е сирене, което попада между гърди. Как така?”, запита Мартин Карбовски своите гости по време на предаването „Карбовски: Директно” по Нова телевизия.

„Рекламата е достатъчно отблъскваща, но тя си търси своя таргет”, заяви председателят на СЕМ Георги Лозанов относно широко критикуваната в общественото пространство реклама за сирене.

„Аз лично смятам, че заиграването със сексуалното и то по този вулгарен начин е загубило ефект. Или поне се надявам. „Сексът продава” е досадно и старо клише”, отбеляза той и допълни, че цялата чалга естетика е доста свързана с този тип показване на жената.

Георги Лозанов обясни още, че въпросната  реклама е била отнесена от СЕМ към Националния съвет за саморегулация, които много повече могат да се занимават с вкуса и с професионалната страна на правенето на реклама.

„Националният съвет по саморегулация се произнесе, че тази реклама трябва да бъде свалена”, допълни председателят на СЕМ.

„Много добре е снимана тази реклама от кинаджийска гледна точка. Гери Дончева е много красива, тя е най-готиното нещо в клипа. Иначе рекламата със сигурност е свършила работа, след като в национален ефир се занимавате с нея”, коментира от своя страна продуцентът Мартин Захариев.

Според него обаче не може с дамска гръд да се рекламират постоянно бойлери, гуми, мастика, сега и деликатес сирене. Той отбеляза, че еротиката може да бъде и красива, но по начина, по който се прави у нас стои твърде вулгарно.

„Ако си нормален мъж и не си се обърнал наопаки, като видиш гърди, не виждаш сирене. И това е желязно”, коментира на свой ред актьорът Александър Дойнов и допълни, че самият никога не е имал такава асоциация.

„Колкото до рекламата – не ми пука, където иска да си слага сиренето. Ако иска и в чатала да си го слага и да го вади на пастърма – нейна си работа. Искам да отбележа друго – много кофти говорят – фалшиво, невярно. Това е като лош театър от 10-ти клас в училище, където ръководството не е имало пари да плати на преподавател и го е правила учителката по литература”, изрази потреса си актьорът.

„Всеки има право на лош вкус. Доколкото ми е направило впечатление като потребител на цялото това културно нашествие, колкото по-гаден, по-евтин и по-заместващ е един продукт, толкова по-скандална реклама му се търси”, отбеляза Ангел Джамбазки от ВМРО.

„Това, което притеснява е, че липсата на въображение на хората, които правят реклами е стигнало дотам наистина да се подиграват с велики владетели то българската история”, на мнение е Джамбазки.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 kibika

    0 0 Отговор
    Простотията и пошлостта вече не се крият зад ъгъла,те са обсебили ефира и проникват в съзнанието на всеки един от нас.Всеки се справя по своему с тези вируси......
  • 2 Аман от ТV

    0 0 Отговор
    Точно заради всички кеклами и тези, и за космо диска, и..... вече не гледам ТV.
  • 3 Ангелов

    0 0 Отговор
    Егати и тъпата реклама.
  • 4 Иван Иванов

    0 0 Отговор
    Любимата ми е за пикочните пътища. Пикочните пътища.... пикочните пътища... пикочните пътища... пикочните пътища.... и тн.

    Много пикоч много пътища. Хахахахаха.
  • 5 бигчеп

    0 0 Отговор
    Аве Герито Дончева е яка мацка, пък каквото щете си говорете!
  • 6 Хектор

    0 0 Отговор
    Всички реклами на Handy и най-вече досадния, "остроумен" voice over глас от тях са изключително тъпи, но и младеща е тъпа, така че танто за танто. Ако не е играта на "вървежни" лафчета сред пубертетската училищна антикултура и new wave семантиката, не биха били запомнящи се и провокативни.

    Рекламата на "Булка чеиз", въобще не е толкова лоша, друг е въпроса че е подвеждаща. Може да се определи като по-народна, предназначена за хората в провинцията или в покрайнините на града. Музикалния фон, макар и чалгаджийски не е толкова ангажиращ и дразнещ, липсва лирика което е... пази Боже. Персонажите са "нахакан селски бек" и "пищна закачлива мома", които даже излъчват ведрина и според мен са забавни.

    Като пошли, будещи отвращение, преминаващи границата бих определил рекламите с Камелия, Мария, Десислава, Азис и Ванко1. Спомнете си ги, не вярвам да сте ги забравили или да не сте ги гледали поне веднъж.
  • 7 гост

    0 0 Отговор
    Вярно лъха една тежка простотия в рекламата на хенди ''Не мож строши , туй що не мож строши ''